miten toimii kala Nja kauris M

kalat 34

heips kauris mies on ihastunut minuun mutta minä aina vältän sitä suhdetta, onko kokemusta?? tuleeko nää kaks koskaan toimeen rakkauselämässä??
olisi kivaa tietää kiitos.

6

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paukku

      ainakin pitäisi intohimoa löytyä! ja kyllä se siitä toimii vaan kunhan on oma itsensä.. tosin itselläni kokemusta kauriista, että hän oli todella vaikeaselkoinen, eikä välttämättä osoita rakkauttaan toivotulla tavalla.. meinaan me kalat ollaan niin hömpänpömppiä, että kaivattais sitä huomioa aika paljon. Kauris kyllä huomioi, mutta harvoin. Tai ainakin minun kokemukseni perusteella. Mutta aina kannattaa yrittää! Ja ota selville miehen nousevamerkki, sekin ratkaisee aika paljon!

    • tuuva

      itse olen kala nainen mieheni oli kauris ja sitä riitti 25 vuotta "tyyntä ja myrskyä".intohimoa ja yhteistä yrittämistä kyllä riitti eikä elämä ollut koskaan yksitoikkoista. varjopuolia oli tunteettomuus ja jääräpäinen itsepäisyys.kalat kun tunnetusti vaatii huomiota ja hellimistä ja on liiankin joustava. jos aiot elää onnellisena kauriisi kanssa tee selväksi sinun rajasi äläkä liisi niistä yhtään. koska hän esittää vahvaa mutta sinä olet se joka on henkisesti vahvempi j vaadi hellyyttä sillä jos hän sinua hyvin kohtelee niin hän saa parempaa vaimoa ja äitiä etsiä ja sen hänkin tietää

      • KaLaN

        Minulla loppui juuri iki-ihana romassi kaurismiehen kanssa juuri ton etäisyyden ja epäselkoisuuden takia. Mies tuli mun elämään silloin kun hänelle sopi ja osoitti mieltymystään hyvinkin suuresti ja sai mut rakastumaan, mutta sitten hän aina katosi jonnekin ja sai mut epäröimään. Asiasta puhuttiin moneenkin otteeseen, mutta perusluonne mikä perusluonne. Minä ikuisena romantikkona ja läheisyydenkaipuusena sitten vihelsin pelin poikki, kun en kestänyt enää sitä jatkuvaa odottelua että milloin hän suvaitsee saapua paikalle.... =( Harmi, muuten kyllä lähes täydellinen mies...!!


    • kalatartar

      Minulle ei tuo romantiikka enää tässä "vanhemmiten" ole ykkösaia, vaan seesteinen ja hyvä perhe-elämä, luotettavuus ja yksiavioisuus, jotka kauris täyttää mennen tullen. Kauris ei juuri lahjoja alkuhuuman jälkeen kantele eikä kukkia antele=) Mutta osallstuu kotitöihin, hoitaa lapsia, on ahkera työmies(kunhan teet selväksi ettet halua elää työnarkomaanin kanssa), hänen kanssaan on helppo keskustella, seksi toimii...

      Itselleni on juuri kauris sopinut kumppaniski parhaiten.He voivat tuntua alussa vaikeaselkoisilta, mutta loppujen lopuksi ovat varsin helppoja ja suoraryhtisiä. Kestävät myös hyvin kalojen vaikeatkin ja oikukkaat päivät.

      Suosittelen.

      • ...

        aivan samaa mieltä miden kantaa ottavien kans. meil kala n kauris m ja hyvin menee... ONNEA yritykselle!!!


    • kalat81

      itellä menossa toinen vakava suhde kauriin kanssa.periaatteessa toimii,rakkautta on ja yhteenkuuluvuuden tunnetta,mut ajatustasolla vähän hakemista...kauriilla yleensä toi työelämä vie 90% ajasta,oletko valmis siihen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe