Mikähän mulla vois olla kun iholleni tulee usein punaisia n. pikkusormenpään kokoisia läiskiä, joskus hieman isompiakin. Ne kutiaa ja hilseilee. Ja kun paranee, jää niistä kuitenkin himmeä punertava jälki iholle. Eniten niitä on käsivarsien ja reisien sisäsivuilla, ja pakaroissa joskus. Tätä on ollut jo monta vuotta.
Punaisia läiskiä iholla
2
1249
Vastaukset
- .....
Olet melkovarmasti (tai epävarma ehkä) allerginen jollekkin mitä syöt tai juot.
Itse sain ihan hillitömän ihottuman viikon antibioottokuurista, kävi ilmi että olin allerginen juuri sille lääkkeelle. Pahin ihottuma hävisi reilussa viikossa mutta pieniä läikkiä on vielä siellä täällä.
Mutta sinuna menisin lääkäriin ja kysyisin että mikä avuksi, luultavasti osaavat kyllä auttaa ja sitten sulla on taas yksi murhe vähemmän :)sillon joskus varmaan 10 vuotta sitten kun niitä läiskiä alkoi ilmestymään. Lääkäri ei tehnyt mitään muuta kun käski laittaa kortisonivoidetta ja sillä selvä...
Olen nyt perjantaina menossa lääkäriin kamalien vatsavaivojen takia, joita on myöskin ollut aika kauan, nyt pahentuneet. Ajattelin vaan että josko tämä ihottuma jotenkin olisi yhteydessä niihin vatsavaivoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640