Olitteko raittiina joulun pyhät?
Minkä verran joitte?
Veditkö kännit vai tissuttelitko?
Kartoitan vaan "normaalijuomista"...
Alkkomahooli
7
929
Vastaukset 7
- Isä itsekin
Käytännöllisesti katsoen raittiina meni joulunpyhät. Jouluaattona join yhden lasin terästettyä glögiä, kun appiukko oli kerran valmiiksi kaatanut... ihan seuran vuoksi vain.
Muutoin meni alkoholittomasti... maitoa jouluruoalla jne Mielestäni joulu on nimenomaan lastenjuhla, eikä sitä pidä lapsiperheissä pilata viinan kanssa läträämällä... Naamiot voi vetää milloin vain... joulu taasen on vain kerran vuodessa. - join aattona
pari lasia viiniä ruuan kanssa. Muuten en lainkaan. Eli ei päässyt lasten joulu juomisesta häiriintymään. Harvoin tuon enempää muutenkaan juon ja jos juon, niin poissa kotoa.
- ilta
pari olutta.
Aatonaatosta uudenvuodenpäivään.
Hölmöä jankutusta tuo tee lapsillesi selvä joulu.
Ihan kuin vaihtoehtoina ei olisi muita kuin, nollalinja tai lärvit aamusta iltaan.
- kännit vedin
ja vedin muuten myös eukkoa perseeseen
- joko,mitä häh
se meni, hyvää juhannusta
- käärmeentarunat
viruvlgee vedin niin paljon et mek´lkee kuolin ja veikkokin veti eukkoa anukseen
- Nautintoaine
Normaali juominen tarkoittaa sitä, että ei humallu. Alkoholia voi käyttää muutenkin - jos osaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502