Minkä kokoisia sukkia käytätte 4 kk:n ikäisillä? Kaupassa kun katselee sukkia niin näyttävät joko liian pieniltä tai sit tosi isoilta. Vaikea ostaa sovittamatta sopivan kokoisia...
Sukkien koko
5
2984
Vastaukset
- sällillä on
ikää 1v 1kk ja jalka huitelee kaks vuotiaan koossa.. Nyt saatiin sukat joululahjaks jois on koko 23-26 ja lukee myös 3-4v ja ovat just sopivat.. Koot niissä siis vaihtelee kans aikalailla! Silloin ko hää oli ihan pieni ni ostin nättiä pikkusii sukkia, meni yks-kaks pesua ja sit ei enää, kutistuvat jotkut merkit vaikka pesis ihan pesuohjeiden mukaan =( Et aloin sit ostaa muutenkin valmiiks jo isompaa kokoa ni oli kutistumisvaraa.. Nyt on sukat aika turhii, kun repii ne pois jalasta, vain sukkahoust pysyy päällä !
Leikkaa pahvista jalan mitta ni saat kokeiltuu sukan jalkaterän pituutta ilman muksua ;)- iso jalka
Meidän 2kk käyttää kokoa 19-21 sukissa. Mutta riippuu valmistajastakin mikä koko on sopiva.
- kokoa
3kk ikäisellä alkaa 10/12-kokoiset sukat jäämään pieneksi ja 13/15-kokoiset sopivia. Koot 15-17 vielä jätti-isoja. Mutta hänellä onkin tosi pieni jalka.
- äiti vaan
Sitten kun lödät ne sopivat sukat ja peset ne ensimmäisen kerran niin sitte ne on liian pienet!
- .....
Siksi ostan numeroa isompana ne vaatteet jotka kutistuvat liikaa. Kerran pesee niin kutistuvat sopiviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849