miten

jouskariN

Miten härkämiehen saa koukutettua... Olen tuntenut kyseisen härän pari vuotta. Nyt oli vuoden hiljaiseloa. Ennen sitä olin pyörityksessä melkein vuoden. Koskaan suhde ei edennyt enkä saanut selvää oliko hän tosissaan vai ei. Silloin vietetty aika oli kuitenkin hurmaavaa, ja kyseinen härkä on vienyt sydämmeni. Nyt hän palasi kuvioihin. Mistä tiedän pelaako hän peliä vai onko tosissaan. On nyt puhunut menneistä ajoista ja ihmetellyt mihin minä silloin katosin. Olen edelleen niin myyty kyseiselle herralle, etten koskaan ole ollut kenellekkään. epätietoisuus tilanteesta vain vaivaa. Miten saisin selville pelaako vai onko tykkääkö oikeasti.

6

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonoista häristä

      Et ikinä koukuta härkää. Lueppa tuo Sekasin ja nimm.hui ja sieltä Häräl Ei sarvia ja nimim. Viisaan ääni. Moni mies kiertää varsinkin härät. Ne ilmestyy välillä aina. Ovat pari kuukautta puoli vuotta pois ja sitten tulevat. Järkikin sanoo on ollut viisaampi nainen, joka on heittänyt härän pois, koska huomaa käyttää naisia etenkin monesti eronneet. Sitten härkä palaa entiselle reviirilleen. Hänhän ei koskaan tee loppuja vaan häviää, ja antaa ymmärtää jotain perhejuttuja tai sairautta. Jättää oven auki entiseen. Kunnes huomaat taas ehkä puolen vuoden päästä härkäherrasi jälleen häviää. Hän ei vain osaa olla yksin, kun vaatimansa erakkokaudet. Naista hän silti tarvii todistaakseen olevansa mies ehkä n. kerran kuussa pari kuussa.Sitten ne härät jotka etsii aina kodin naisen luota. On niinku matkalaukun kans kulkeva. Hänellähän ei rahaa ja säästää vuokras ja ruuas. Jos olet ollut vuoden erossa hänestä hyvä ihminen elä ota tykö enää. Härkämiehestä enempi aikaa kärsii kun nauttii. Jos härkää pitää pakosta ottaa suosittelen silti kun oinas vaihtuu härkään heissä hieman elämääkin ..

    • onneton,,,,,

      Unohda koko härkä !! Näytä sille että se on nyt loppu. Se on härälle paha juttu jos joku hänet jättää!! Olen itse yrittänyt jo kolmevuotta "lassottaa" härkää, mutta ei onnistu. Haluaa olla yksin ja on väsynyt ym.ym. aina löytyy selityksiä. Voihan rähmä kuin se on saanut meikäläisen narutettua,,ja minäkään en ole ihan eilisen teeren poikia !Joka päivä olen miettinyt että nyt se on oltava loppu, tai se vie ninulta hengen. Olen vanhentunut itkemisestä varmaan monta vuotta sen kanssa olo aikana.

    • härjä

      Härkä inhoaa epärehellisyyttä ja valehtelua. Nopein tapa päästä selvyyteen, on kysyä suoraan mitä hän ajattelee, koska härkä ei valehtele. MUTTA! Kysy oikeilla sanoilla, koska härkä on myös hienotunteinen, eikä halua pahoittaa hänelle hyvää tekevien ihmisten tunteita.

      Eli härkä voi olla myös sitä mieltä, että suhteesta ei tule mitään, vaan haluaa pitää väliaikasena kumppanina, eikä sitoutua, niin ei kerro tätä suoraan, vaan kiertelee, joka ei ole suoraa valehtelua, jos et asiaa kysy! Toisaalta, härkä ei ole kumppanin suhteen kovin vaativa ja saattaa hyvinkin tyytyä siihen mitä saa, kunhan on perusasiat kunnossa ja saa tarpeet tyydytettyä.

    • JouskariN

      kiitos vastauksista... Eli kaikesta tästä päätellen hän ei ole kiinnostunut sen enempää... En jaksa olla aina se ketä ottaa yhteyttä ja sopii asiat... Olen tottunut siihen, että minä määrään tahdin ja kaveri vikisee. Nyt asia on toisinpäin ja alue on liian vieras. Sääli että kannattaa luovuttaa tämän herran kun olisin ottanut koska vain.

      • Tulen merkit....

        Tulen merkit eivät voi tulla toimeen härän kanssa.

        Härkämies haluaa hallita ja pitää kiinni kaikista naisista, joita hänellä on ollut vähänkin pidemmissä suhteissa. Ei päästä pois, mutta ei otakaan. Vahtii mustasukkaisesti, mutta ei kuitenkaan anna itse mitään. Tämän hän voi tehdä, vaikka onkin toisen naisen kanssa. Hän ei välitä, vaikka kuinka pettää itse, mutta häntä ei saa pettää eikä hänessä herättää minkäänlaista mustasukkaisuutta. Tosi itsekästä!

        Tulimerkkinä halusin katsoa, mitä tapahtuu härkämiehen kanssa. Ja se on totta, mitä täällä kirjoitetaan.

        Jousimiehenä olet aivan liiaan itsenäinen ja vapaudenhaluinen sekä oikeudentuntoinen sopiaksesi härän pompoteltavaksi. Olet todennäköisesti myös utelias ja haluat katsoa asian loppuun asti. Se voi jopa kannattaa, koska kun olet asian kokenut itse, voit pistää kannen rauhassa kiinni ja todeta, että "nyt sain vastauksen". Ja sen jälkeen olet vapaa!


    • -mä-

      saataa mennä vuosi...enne ku se tajuaaaa.. mutta aina sillä on joku vara jos et suostuis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe