siis mikä se kiukaisten kartanonherra juttu on????
KARTANONHERRA????
10
2353
Vastaukset
- ..............................
etsintäkuulutus palstalla haukkuu jotain köyliön sosiaalitoimen viranhaltijaa, viesti kyseiselle palstalle on kirjoitettu 26.12.2007
- Kartanonherra
Hauku. Kerroin vaan että tämä Köyliön perusturvajohtaja on tehnyt lausuntoja ja kirjoitellut virallisia kirjeitä, joissa esittää perättömiä väittämiä totena, joita sitten käytetään minua vastaan kuin väittämät olisivat asiantuntijalausuntoja, tutkittua totuutta. Jopa lääketieteellisiä lausuntoja katsoo olevansa pätevä laatimaan, sekä kumoamaan psykiatrien erikoislääkärin lausunnon siten, että katsoo psyykkisestä sairaudesta työkyvyttömyyseläkkeellä melkein 15 vuotta olleen henkilön olevan terve ja täysin työkykyinen. Merkillistä kuitenkin mielestäni se, ettei ole kyseisen henkilön eläkettä kumonnut, vaan edelleen tämä sama "terve" henkilö on eläkkeellä. Hallintolain 48 § mukaan viranhaltijan lausuntojen tulee perustua tosiseikkoihin mutta Köyliön perusturvajohtajan lausuntojen todenperäisyyttä eivät poliisitkaan tutki vaikka olen todistanut joittenkin lausuntojensa paikkansapitämättömyyden. Päin vastoin, Kokemäen poliisin johto on vääristellyt asiapapereita, joita niitäkään ei näemmä tutkita vaikka olen asiasta kannellut ja esittänyt todisteeni jopa sisäministeri Holmlundille.
Kartanonherra kirjoitti:
Hauku. Kerroin vaan että tämä Köyliön perusturvajohtaja on tehnyt lausuntoja ja kirjoitellut virallisia kirjeitä, joissa esittää perättömiä väittämiä totena, joita sitten käytetään minua vastaan kuin väittämät olisivat asiantuntijalausuntoja, tutkittua totuutta. Jopa lääketieteellisiä lausuntoja katsoo olevansa pätevä laatimaan, sekä kumoamaan psykiatrien erikoislääkärin lausunnon siten, että katsoo psyykkisestä sairaudesta työkyvyttömyyseläkkeellä melkein 15 vuotta olleen henkilön olevan terve ja täysin työkykyinen. Merkillistä kuitenkin mielestäni se, ettei ole kyseisen henkilön eläkettä kumonnut, vaan edelleen tämä sama "terve" henkilö on eläkkeellä. Hallintolain 48 § mukaan viranhaltijan lausuntojen tulee perustua tosiseikkoihin mutta Köyliön perusturvajohtajan lausuntojen todenperäisyyttä eivät poliisitkaan tutki vaikka olen todistanut joittenkin lausuntojensa paikkansapitämättömyyden. Päin vastoin, Kokemäen poliisin johto on vääristellyt asiapapereita, joita niitäkään ei näemmä tutkita vaikka olen asiasta kannellut ja esittänyt todisteeni jopa sisäministeri Holmlundille.
taitaa liittyä jotenkin siihen juttuun, jossa minäkin olin kuulusteltavana. Joku örvelö kävi kännipäissään uhkailemassa sosiaalilautakunnan jäseniä, no sakkojahan siitä rapsahti...herralle meinaan
- -faktaa
vicky0lee kirjoitti:
taitaa liittyä jotenkin siihen juttuun, jossa minäkin olin kuulusteltavana. Joku örvelö kävi kännipäissään uhkailemassa sosiaalilautakunnan jäseniä, no sakkojahan siitä rapsahti...herralle meinaan
siitä tuli.
-faktaa kirjoitti:
siitä tuli.
vai silleen. No pahalta se kyllä näyttikin, mutta humalatilassa usein mopo karkaa herralta käsistä. Onneksi poistuin hyvissä ajoin takaisin autoon, ettei tarvinnut nähdä ihan koko episodia.
- kiukaisissa
asu. Jossain Nakkilas kait asustaa. Sellanen vanha ukonrähjä eikä mitään kartanoo ikin ollu.
- kartanonherra muuten
on kadonnut?
- Olkoon sitten Kiukaisista, Nakkilasta tai Köyliöstä, sama se.- -kadonnut
Ei Kartanonherra mihinkään ole kadonnut.
- ei ¨~
-kadonnut kirjoitti:
Ei Kartanonherra mihinkään ole kadonnut.
kartanonherra ole mihinkään kadonnut, vaan on keskittynyt sivistyneeseen keskusteluun x:sä kanssa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=558&posting=22000000032187967#22000000032187967 - vicky.
ei ¨~ kirjoitti:
kartanonherra ole mihinkään kadonnut, vaan on keskittynyt sivistyneeseen keskusteluun x:sä kanssa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=558&posting=22000000032187967#22000000032187967näin on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564576Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal924289- 713738
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963667Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172707- 352508
- 372402
- 242379
- 382379
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232244