Rankka DIAPAM sekoilu?

Hei vaan! :)

Tällainen juttu on syytä aloittaa pohjustamalla sitä perusteellisesti.
Eli:

Ilta oli siinä pisteessä että päätimme jo siirtyä vahvoihin drinkkeihin. Kaverini (joka oli jo kivassa kännissä) joutui jättämään seurueemme aikasin ja matkustimmekin jo paikalliseen lähiöpubiin.
Vahvojen juomien nauttiminen jatkui ja jossain vaiheessa tuli sitten valomerkki.
Menimme ainoaan paikkaan, joka on auki vielä kahden jälkeen..
Sain joltain 7 kpl Diapameja (josta siis aikaisemmin ei ole kokemusta, sillä en koe tarvitsevani huumeita viihdekäyttöön).
Heräsin aamulla jonkun rappukäytävästä
JA KAIKKI TABLETIT OLIVAT MENNEET.
Olen melko varma, että itse ne otin! Tämä tapahtui 22.12.
Kyseessähän on 5mg diapamit ja nyt tarvitsisin joltain Fiksulta ihmiseltä apua. Miten mulle käy? Ja onko ehdotuksia mahdollisiin tarvittaviin toimenpiteisiin?
Oireina minulla on on ollut hikoilua, "ylirentoutta", typeryyttä... ja rankkaa katumusta.
Tässä kaikki ...Kiitos. -T-

ps, kirjoituksen sisältö on tärkeämpi kuin ulkoasu.
111173
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

nyt kyllä jo haudassa. Otti 5 kpl diapameja sai hirvittävän päänsäryn, oksentelua, pyörtymistä, huimausta, raivokohtauksia, hyperaktiivisuutta ja lopulta kuoli.

Äänestä
  • Ei nyt millään pahalla, mutta koitatko aiheuttaa mulle jonkimoisen slaagin?
    Se tapausko kaverisi hautaan vei?
    On syytä muistaa, että KERTA OLI EKA JA JOS MUST KIINNI NIIN VIKA!
    En halua kyllä kuolla vaan elää, niinkuin pitää!
    Oon nyt aika neuvoton.
    Mitä mun kannattaa tehdä?

    Ei ilkeitä tarinoita, kiitos.

    Äänestä

  • Nimetön kirjoitti:

    Ei nyt millään pahalla, mutta koitatko aiheuttaa mulle jonkimoisen slaagin?
    Se tapausko kaverisi hautaan vei?
    On syytä muistaa, että KERTA OLI EKA JA JOS MUST KIINNI NIIN VIKA!
    En halua kyllä kuolla vaan elää, niinkuin pitää!
    Oon nyt aika neuvoton.
    Mitä mun kannattaa tehdä?

    Ei ilkeitä tarinoita, kiitos.

    ole vieroitusoireita.Myrkky(tulee elimistöstäsi
    palaen hikoilemalla pois,OSTA Apteekista hiilita
    bletteja ne auttaa lääkemyrkytyksissä.VIINA ja
    alkoholi ei missään tapauksessa sovi yhteen.
    Lääkkeet lisää humalatilaa ja jos ei heti hautaan
    niin vatsahuuhteluihin,EI OLE Leikin asia viina
    tabut..nim:entinen kokeilija,

    Äänestä

  • nuo oireet kirjoitti:

    ole vieroitusoireita.Myrkky(tulee elimistöstäsi
    palaen hikoilemalla pois,OSTA Apteekista hiilita
    bletteja ne auttaa lääkemyrkytyksissä.VIINA ja
    alkoholi ei missään tapauksessa sovi yhteen.
    Lääkkeet lisää humalatilaa ja jos ei heti hautaan
    niin vatsahuuhteluihin,EI OLE Leikin asia viina
    tabut..nim:entinen kokeilija,

    Luuletko, että hiilitabletit ovat Välttämättömiä?
    Meinaan, et mulle riittää et selviän hengissä ja toivon mukaan vaurioitta tällaisesta kamalasta koettelemuksesta!

    Äänestä

  • Nimetön kirjoitti:

    Luuletko, että hiilitabletit ovat Välttämättömiä?
    Meinaan, et mulle riittää et selviän hengissä ja toivon mukaan vaurioitta tällaisesta kamalasta koettelemuksesta!

    Tapahtunut 22päivä joten ne on haihtunut aikoja sitten. En käsitä miksi tämä jengi puhuu skeidaa sinulle.
    Vieroitusoireita,,,,??? tuossa vaiheessa menin parvekkeelle nauramaan. Ei niitä 35mg:stä tule.
    Joten ollos huoleti ei tullut vaurioita jos et muuten kompuroinut.

    Äänestä

olisi tullut jo jos olisi tullakseen, onhan tapauksesta jo kuusi päivää. Hiilitabletit on tarkoitettu otettavaksi akuutissa myrkytystapauksessa. Et sinä enää kuole, ole huoletta.
Toivottavasti tämä opetti jotain. Pamit ja viina eivät kuulu yhteen. Olisi voinut käydä ohrasestikin. Nythän tuota selvisit vähällä, kun sinua ei esim. ryöstetty kun makasit tiedottomana rappukäytävässä.

Äänestä
  • Olet aivan ihana ihminen! Ja sanon tuon täysin vilpittömästi.
    Vai että opettiko?
    Heh, miten tuolla tapahtuu niin paljon tuollasta; ja jengi vaan on kun ei mitään ongelmaa edes ole.

    Aaaw, mama can this realy be the end? To be stuck inside of mobile with the memphis blues again.
    -Bob Dylan

    Äänestä

  • Nimetön kirjoitti:

    Olet aivan ihana ihminen! Ja sanon tuon täysin vilpittömästi.
    Vai että opettiko?
    Heh, miten tuolla tapahtuu niin paljon tuollasta; ja jengi vaan on kun ei mitään ongelmaa edes ole.

    Aaaw, mama can this realy be the end? To be stuck inside of mobile with the memphis blues again.
    -Bob Dylan

    Eipä mitään. Hyvää Uutta Vuotta äläkä nyt juhliessasi sotkeennu enää pampuloihin :-)

    Äänestä

pelottelee sinua.
7 kpl 5mg diapameja on 35mg joten annoksena todella pieni. Epäilen että aloittelijana et edes uskaltanut ottaa kaikkea kerralla. Taisi vaan parin tabun jälkeen luisua homma käsistä.
Myrkytyksestä ei ole vaaraa vaikka alkoholikin oli mukana. Kyllä se pöhnä siitä selviää ja toivottavasti et ota enää tabuja.

Anyway, olisit voinut tukehtua oksennukseesi tai tehdä jotain typerää. Ei olis ollut ensimmäinen tapaus kun tappaa kaverinsa tai itsensä diapami-viinakännissä. Jälkeenpäin ihmettelee miksi niin on tehnyt?

Tiedän porukkaa jotka lappaa tabuja naamariin paria lätkää viinan kanssa. Lätkä on 10* 10mg tablettia. Aivan järjetöntä menoa mutta kai niillä on niin järjetön toleranssi että pää kestää.
Onhan noista omiakin kokemuksia. Sata diapamia ja vatsahuuhteluun. Mutta tuosta ei sen enempää.

Älä enää sekoile pillereiden kanssa ja taisit saada opetuksen kantapään kautta. Ole onnellinen että pääsit vähällä. Sen pitäisi lievittää katumusta ym.

Äänestä
  • Kiitän ja kumarran.
    Ehkä nää huimauskohtaukset tästä laantuu.
    Oon kova jätkä ajattelemaan, siinä luultavasti syy...

    :)

    Meno luisui aika hyvin.

    Niin, ja ei pelotella siellä!

    "^ se joka tekee itsestänsä pedon, vapautuu ihmisenä olemisen tuskasta" On muuten hevonpaskaa... ;)

    t

    Äänestä

  • An' righty' o kirjoitti:

    Kiitän ja kumarran.
    Ehkä nää huimauskohtaukset tästä laantuu.
    Oon kova jätkä ajattelemaan, siinä luultavasti syy...

    :)

    Meno luisui aika hyvin.

    Niin, ja ei pelotella siellä!

    "^ se joka tekee itsestänsä pedon, vapautuu ihmisenä olemisen tuskasta" On muuten hevonpaskaa... ;)

    t

    en uskalla tehdä mitään joku on saanut minulle kummalle tuulle, eli otin muutaman päivän ryyppyputken ja sen seurauksena ahdistaa ja kaikkea muuta.olin niin jännittynyt ja sydän tykytti liikaa että hakeuduin lääkäriin joka kirjoitti mulle diapameja joita olen nyt ottanut ja nyt ahdistaa vielä enemmän,ja olen peloissani että joku tulee ja tappaa minut olen ihan sekaisin,onneksi mies on kotona ja antaa minulle niitä Diapameja ja Propralia joka on siihen verenpaineeseen,joka on ollut koholla.kulen jos ei olo kohene.mies ehdotti jo psykiatrista osastoa, olen todella hädissäni

    Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


Nimetön kirjoitti:

Hei vaan! :)

Tällainen juttu on syytä aloittaa pohjustamalla sitä perusteellisesti.
Eli:

Ilta oli siinä pisteessä että päätimme jo siirtyä vahvoihin drinkkeihin. Kaverini (joka oli jo kivassa kännissä) joutui jättämään seurueemme aikasin ja matkustimmekin jo paikalliseen lähiöpubiin.
Vahvojen juomien nauttiminen jatkui ja jossain vaiheessa tuli sitten valomerkki.
Menimme ainoaan paikkaan, joka on auki vielä kahden jälkeen..
Sain joltain 7 kpl Diapameja (josta siis aikaisemmin ei ole kokemusta, sillä en koe tarvitsevani huumeita viihdekäyttöön).
Heräsin aamulla jonkun rappukäytävästä
JA KAIKKI TABLETIT OLIVAT MENNEET.
Olen melko varma, että itse ne otin! Tämä tapahtui 22.12.
Kyseessähän on 5mg diapamit ja nyt tarvitsisin joltain Fiksulta ihmiseltä apua. Miten mulle käy? Ja onko ehdotuksia mahdollisiin tarvittaviin toimenpiteisiin?
Oireina minulla on on ollut hikoilua, "ylirentoutta", typeryyttä... ja rankkaa katumusta.
Tässä kaikki ...Kiitos. -T-

ps, kirjoituksen sisältö on tärkeämpi kuin ulkoasu.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu