Plunssa iski päälleni koko voimalla. Auringon hattuu ja vaikka mitä huttuu oon koittanut juoda. Mutta asiaan: Sinulle lukijani, toivon enkeleitä elämääsi.
Kiireet hellittivät
5
354
Vastaukset
toivottaa: pikaista paranemista flunssasta.
Enkeleiden hyvät vaikutukset elämään ymmärrän, kiitos vaan toivotuksesta meille.
Mutta mitä sisältää "auringon hattu", ilmeisesti nestettä, vaan kertoisitko sen ainekset, kunhan voinniltasi jaksat?
Lähden 'hetkiseeksi' asennushommiin verstaalle, sillä vielä olisi yksi(auton) moottorin vaihto/ jakopää remppa tämän vuoden harrastetyö listaan suunniteltuna.- susa51
Ihan sama mitä sanotaan, onhan niitä kuitenkin. Kiitti vaan toivottelusta ja hyvää alkavaa vuotta.
Toivottavasti flunssasi paranee. Oletko kokeillut valkosipulia ja kuumaa maitoa? uute on tuote jota saa kaikista kaupoista. On luontaistuote, joka parantaa plunssat, pikkuiset haavat sun muut nirhamat. Usko aineen parantavaan voimaan saa sen tehoamaan. Kun on kurja olo niin uskon kyllä, jotta paranisin. Minunkin mieheni harrastaa autojen remppaamista. Minä vaan tietokoneiden kanssa pelaan.
- mikhaildenisov
hyvää thaimaalaista flunssalääkettä,tuuhan ottaan jokum pilleri,auttaa taatusti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel364314Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1442598Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1012182Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221704Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781676Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276141440Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma651426- 731378
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791331- 761313