vai onko sen nimi Sami, oikeeta nimee en muista, mutta se hyväroppanen lyhyttukkanen bodarijätkä siinä. Näin sitä uimahallissa, ja olin pudota siihen paikkaan. Penistä ei näkynyt juuri ollenkaan, vaikka äijä on timmissä kunnossa. Seisokissa arvelisin sen pituudeksi 7-10 senttiä. Uskomatonta miten sellasella miehellä voi olla niin pieni penis.
Salkkareiden Samin
8
4974
Vastaukset
- seven days
7-10cm muna pystyssä uimahallissa... Soita seiskaan heti!!
- Jösses sentään
No kyllä olit hämmästynyt. Keksit asian, joka ei varmasti kiinnostanut ketään muuta kuin itseäsi.
Miksi ihmeessä tulit tänne huutelemaan moisia lapsellisuuksia? - Kaikki nauraa hei
No et sitten yhtään typerämpää juttua kesksinyt omassa pienessä päässäsi?
Ei sinusta ainakaan koomikkoa tule, etkä muutenkaan osaa kirjoittaa
uskottavia juttuja. - Kaisa26
Se on aika vaikea paikka. Itse olen kokenut tuon kullin. Ihan hyvältä se tuntu kuitenki kun sillä on niin namu vartalo.
- tosi komee
niin naamaltaan kuin kropaltaan. Siinä ei enää kullin kokoa paljoa kysellä.
...kokemuksena kerran tosi komea tummahiuksinen mies ja hyväkroppainen ,jonka kanssa tanssimme ja sitten sänkyyn ja ai et kun hämmästyin,kun näin veitikan,kiihotti,kundi teki hyvin kielihommat ja sain mahtavan orkun sillä 6-7cm:llä,et sillai ja joku 18cm ei anna aina mitään kun kipua vain!Kokemus tämäkin!
- Ulla 22
naurettava nakki se on, tietää, että on hyvännäkönen, ja se oikein huokuu siitä itseriittosesta pikkupilistä, yäk ja yäk. en panis ikinä sen kans
- Ei edes hyvännäköinen
Ulla 22 kirjoitti:
naurettava nakki se on, tietää, että on hyvännäkönen, ja se oikein huokuu siitä itseriittosesta pikkupilistä, yäk ja yäk. en panis ikinä sen kans
Eikä se sua panis, vaikka haluaisitkin.
Kroppa sillä on upea, ulkonäkö ei mitenkään erityinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645180Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662377- 2622352
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191624Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191448Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491038- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927