Patti leuan alla

Mikä vikana?

Minulla on ollut noin kolme kuukautta patti leuan alla. Ilmestyessään se oli todella kipeä ja turposi todella isoksi. Turpoamisen jälkeen minulle tulikin flunssa, mutta se hävisi viikossa eikä sen jälkeen ole ollut mitään. Kävin näyttämässä lääkärillä ja sanoi, että oli turvonnut imusolmuke ja sain antibiootteja. Patti pieneni, nyt sitä ei ulkoisesti huomaa, mutta tunnustellessa kyllä. Se on noin sormen pään kokoinen, kova, "kiinni oleva" ja kivuton nykyisin. Muualla minulla ei ole turvonneita imusolmukkeita. Voiko kyseessä olla imusolmukesyöpä? Vai ovatko tällaiset imusolmukkeen turpoamiset ihan normaaleja?

2

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turpoavat imusolmukkeet ovat näin flunssakautena yleensä ihan normaaleja, eli hätääntyä ei pidä ihan heti.
      Koska jos sinulla on ollu juuri flunssa ja olet syönyt /syömässä ampparikuuria niin odotahan rauhassa joskos ne solmukkeetkin rauhottus;)

      Mutta jos patti ei katoa viikossa ,parissa nii marssi lääkäriin ja vaadi lisätutkimuksia esimerkiksi ultraa, että varmistuu että se on vain normaalista elmän menosta turvonnut rauhanen eikä muuta. kaikki patit pitää tarkistaa jos ne ei katoa luonnollisesti.

      MUTTA TUSKIN ON SYÖPÄÄ -EI KANNATA AJATELLA HETI PAHINTA!!!

      • Keskustelun aloittaja

        Et varmaan huomannut, että kirjoitin jo ensimmäiseen viestiini, että kyseinen imusolmuke on ollut turvonneena jo kolme kuukautta. Muita imusolmukesyöpään viittaavia oireita minulla ei edes ole, ja monesti koko patin olemassa olo unohtuu minulla kokonaan. Jäi mainitsematta, että viime lääkärikäynnillä lääkäri kyllä kertoi sen olevan melkein normaalinkokoinen, mutta huolestuttaa silti...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe