Minulla on ollut noin kolme kuukautta patti leuan alla. Ilmestyessään se oli todella kipeä ja turposi todella isoksi. Turpoamisen jälkeen minulle tulikin flunssa, mutta se hävisi viikossa eikä sen jälkeen ole ollut mitään. Kävin näyttämässä lääkärillä ja sanoi, että oli turvonnut imusolmuke ja sain antibiootteja. Patti pieneni, nyt sitä ei ulkoisesti huomaa, mutta tunnustellessa kyllä. Se on noin sormen pään kokoinen, kova, "kiinni oleva" ja kivuton nykyisin. Muualla minulla ei ole turvonneita imusolmukkeita. Voiko kyseessä olla imusolmukesyöpä? Vai ovatko tällaiset imusolmukkeen turpoamiset ihan normaaleja?
Patti leuan alla
2
758
Vastaukset
Turpoavat imusolmukkeet ovat näin flunssakautena yleensä ihan normaaleja, eli hätääntyä ei pidä ihan heti.
Koska jos sinulla on ollu juuri flunssa ja olet syönyt /syömässä ampparikuuria niin odotahan rauhassa joskos ne solmukkeetkin rauhottus;)
Mutta jos patti ei katoa viikossa ,parissa nii marssi lääkäriin ja vaadi lisätutkimuksia esimerkiksi ultraa, että varmistuu että se on vain normaalista elmän menosta turvonnut rauhanen eikä muuta. kaikki patit pitää tarkistaa jos ne ei katoa luonnollisesti.
MUTTA TUSKIN ON SYÖPÄÄ -EI KANNATA AJATELLA HETI PAHINTA!!!- Keskustelun aloittaja
Et varmaan huomannut, että kirjoitin jo ensimmäiseen viestiini, että kyseinen imusolmuke on ollut turvonneena jo kolme kuukautta. Muita imusolmukesyöpään viittaavia oireita minulla ei edes ole, ja monesti koko patin olemassa olo unohtuu minulla kokonaan. Jäi mainitsematta, että viime lääkärikäynnillä lääkäri kyllä kertoi sen olevan melkein normaalinkokoinen, mutta huolestuttaa silti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162746- 39739
- 49690
- 52571
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567- 116558
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521