Minulla on ollut noin kolme kuukautta patti leuan alla. Ilmestyessään se oli todella kipeä ja turposi todella isoksi. Turpoamisen jälkeen minulle tulikin flunssa, mutta se hävisi viikossa eikä sen jälkeen ole ollut mitään. Kävin näyttämässä lääkärillä ja sanoi, että oli turvonnut imusolmuke ja sain antibiootteja. Patti pieneni, nyt sitä ei ulkoisesti huomaa, mutta tunnustellessa kyllä. Se on noin sormen pään kokoinen, kova, "kiinni oleva" ja kivuton nykyisin. Muualla minulla ei ole turvonneita imusolmukkeita. Voiko kyseessä olla imusolmukesyöpä? Vai ovatko tällaiset imusolmukkeen turpoamiset ihan normaaleja?
Patti leuan alla
2
737
Vastaukset
Turpoavat imusolmukkeet ovat näin flunssakautena yleensä ihan normaaleja, eli hätääntyä ei pidä ihan heti.
Koska jos sinulla on ollu juuri flunssa ja olet syönyt /syömässä ampparikuuria niin odotahan rauhassa joskos ne solmukkeetkin rauhottus;)
Mutta jos patti ei katoa viikossa ,parissa nii marssi lääkäriin ja vaadi lisätutkimuksia esimerkiksi ultraa, että varmistuu että se on vain normaalista elmän menosta turvonnut rauhanen eikä muuta. kaikki patit pitää tarkistaa jos ne ei katoa luonnollisesti.
MUTTA TUSKIN ON SYÖPÄÄ -EI KANNATA AJATELLA HETI PAHINTA!!!- Keskustelun aloittaja
Et varmaan huomannut, että kirjoitin jo ensimmäiseen viestiini, että kyseinen imusolmuke on ollut turvonneena jo kolme kuukautta. Muita imusolmukesyöpään viittaavia oireita minulla ei edes ole, ja monesti koko patin olemassa olo unohtuu minulla kokonaan. Jäi mainitsematta, että viime lääkärikäynnillä lääkäri kyllä kertoi sen olevan melkein normaalinkokoinen, mutta huolestuttaa silti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1285319Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072032- 1391455
- 1041306
- 1081298
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871121- 491077
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271069Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861