Herbalife kokemus

tuuuliaaa

Selvisihän se syy maksa-arvojeni kohoamiseen. Jota jo epäilinkin syyksi, mutta en ole maininnut siitä lääkärilleni. Itse aloitin hb käytön viimme keväänä söin n. 3kk ja edelleenkin maksa-arvot koholla ja myös kysta löytyi maksasta. Jota ei ennen ole UÄ huomattu. Olen seurannassa ja arvot eivät vieläkään ole laskeneet läheskään norm. tasolle ALAT korkeimmillaan 140 ja nyt 116. (ja muutkin arvot koholla n. 100) n. 50 pintaan olisi kohtalaiset. Älkää hyvät ihmiset ostako tuotteita! Mutta jokainenhan saa päätää tietysti elämästään, mutta mutta.....? täytyy kertoa lääkärille ensi kerralla hb käytöstäni. Kukahan kantaa vastuun, ei kukaan kun tällaista sattuu, rahat meni sairaus jäi. Täytyskö hakee korvauksia? ei varmaan saa mistään.
Kuitu puristeita kun söin vatsa ei juurikaan toiminut. Myyjä käski vain juoda vettä, vettä ja vettä. Jouduin lopettamaan ne ja ajattelin samalla lopettaa kaikki. Oli vaikeaa aikaa se!
Kai siinä ennätti kertyä vaikka mitä aineiden ylijäämiä elismistöön kun vatsa ei toiminut.
Kyllä myyjät osaa aivopestä ihmisen hyvin. Syöttävät kuulema lapsilleenkin tuotteita, sopivat vauvasta vaariin, tutkittuja tuoteita yms.... Kun itse lopetin tuotteiden käytön kaikki ylijääneet oli palautettava ja tarkasti laskettiin ettei jemmaan oo jäänny mitään. Myyjän käytös olikin siinä vaiheessa suorastaan töykeää. Harmi kun heitin pois ne muutamat joita jätin olisin viennyt tutkittavaksi. Varmaankin vaikuttivat aineenvaihduntaanikin kun paino tuli kymmenen kiloa lisää lopettamisen jälkeen ja eikä niitä kiloja tahdo saada millään tiputettua alas vaikka olen yrittänyt. Älytöntä bisnestä ihmisten tervyden kustannuksella. Millaisia kokemuksia muilla on hb käytöstä????

16

1416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jerik

ja kaikki tämä vain ja ainoastaan Herbalifen takia, mitenkähän mahtaa olla ne muut elämäntavat, kerro myös millainen oli sinun normaali päivän ruokailu aamupala, lounas ja päivällinen sinä aikana kun lihoit sen 10 kiloa :) Helppo syyttä aina jotain muuta, koska itsessäsihän ei varmaan ole mitään vikaa. Toisaalta aina kun aloitetaan diettaamaan, maksa-arvot hieman yleensä kohoavat, koska kaikki kuona lähtee liikkeelle elimistöstä ja voi nostaa arvoja, siksi on tärkeää juoda paljon että saadaan mössöt pois suolistosta...

• tuuliaaa

Joo juotiin ja juotiin ja taas juotiin siis vettä mutta mitään ei tapahtunut.
        Alkoholia en käytä laisinkaan. Ja syön tervellisesti joka aamu kaurapuuro, päivittäin salaatia, hedelmiä ja kevyt juustot 5% ja muut maitovalmisteet kevyttä. Lihaa aika vähän. (mutta se määrä tietysti?) et ei siinä ongelmia sen puoleen syön terveellisesti. No tietysti muutama pahekin mahtuu joukkoon pullat ja karkit.
        Enkä suinkaan syytä kun omaa tyhmyyttäni tai myyjän, en tiedä suinkaan johtuuko tämä hb:stä mutta kai sitä herää kysymys mistä on kysymys kun tällaisia tutkimustuloksia julkaistaan.
        Eikä ennen ole ollut ongelmia maksan kanssa. En tahdo peloitella ketään jokainen tekee päätökset itse elämälleen ja laittaa suusta alas mitä tahtoo. Ja varmaan onkin että toisille sopii vallan mainiosti hb tuotteet ja toiset ihmiset kestävät eri tavalla eri valmisteita kun toiset niinkuin synteetisissä lääkkeissäkin on. Olemmehan yksilöitä ei voi yleistää. Tämä oli vain minun kokemus. Ja homma jatkuu vielä näin vuodenkin päästä lopettamisen jälkeen. Toivottavasti saan seuraavalla kerralla jo parempia tuloksia arvoista.

• ---------------

Alkoholia en käytä laisinkaan. Ja syön tervellisesti joka aamu kaurapuuro, päivittäin salaatia, hedelmiä ja kevyt juustot 5% ja muut maitovalmisteet kevyttä. Lihaa aika vähän. (mutta se määrä tietysti?) et ei siinä ongelmia sen puoleen syön terveellisesti. No tietysti muutama pahekin mahtuu joukkoon pullat ja karkit.
        Enkä suinkaan syytä kun omaa tyhmyyttäni tai myyjän, en tiedä suinkaan johtuuko tämä hb:stä mutta kai sitä herää kysymys mistä on kysymys kun tällaisia tutkimustuloksia julkaistaan.
        Eikä ennen ole ollut ongelmia maksan kanssa. En tahdo peloitella ketään jokainen tekee päätökset itse elämälleen ja laittaa suusta alas mitä tahtoo. Ja varmaan onkin että toisille sopii vallan mainiosti hb tuotteet ja toiset ihmiset kestävät eri tavalla eri valmisteita kun toiset niinkuin synteetisissä lääkkeissäkin on. Olemmehan yksilöitä ei voi yleistää. Tämä oli vain minun kokemus. Ja homma jatkuu vielä näin vuodenkin päästä lopettamisen jälkeen. Toivottavasti saan seuraavalla kerralla jo parempia tuloksia arvoista.

• palturia
        --------------- kirjoitti:

Juttusi vuotaa kuin kanin verkko. Tuohon et usko itsekkään.

• tuuuliaaa

Lisäys vielä.....
      Ihmisen joka osaa kantaa vastuun itsestään ja/tai toisista olisi hyvä käydä testauttamassa maksa-arvot ennen kun aikoo aloittaa tuotteiden käytön, epäilee jatkaa herban tuotteiden käyttö tai myyjän joka käyttää niitä. Sillähän se selviää, kuinka paljon tässä asiassa on perää!

• elävää elämää

Et ole ikinä kädessäsi edes tuotteita pitänyt. Niin lapsellinen tuo juttuväsäyksesi oli, että paistaa läpi, kuin sammalilato. Olet tyhjänaikainen nettinarkkari joka omaksi ilokseen keksii juttuja. Vähäisetpä on joillain elämän ilot. Nosta ahterisi ylös penkiltä, ja tutustu todelliseen elämään. Hanki siis elämää muutakin kuin netti.

• elämää elämää

Et ole ikinä kädessäsi edes tuotteita pitänyt. Niin lapsellinen tuo juttuväsäyksesi oli, että paistaa läpi, kuin sammalilato. Olet tyhjänaikainen nettinarkkari joka omaksi ilokseen keksii juttuja. Vähäisetpä on joillain elämän ilot. Nosta ahterisi ylös penkiltä, ja tutustu todelliseen elämään. Hanki siis elämää muutakin kuin netti.

• hiivatauti?

Tuota noin, Suomessahan ollaan vielä iloisen tietämättömiä siitä että systeeminen hiivatauti onkin aika yleinen. Olen kuullut että jotkut hämmästelevät sitä että maksa-arvot saattavat kohota reippaasti kun aloittaa dieetin, jossa ei syödä lainkaan sokeria, leipää, hiivaa, hedelmiä, maitotuotteita, ja vain vähän hiilihydraatteja (jotkut vihannekset sallittuja). Se mitä voi syödä on lihaa, kalaa, kananmunia, ja vihanneksia, ja hyviä rasvoja. Eli tämä ei ole mikään Atkinsonin dieetti! Tämän dieetin tarkoitus on näännyttää hiivat kuolemaan, ja se on terveellinen vaikkei hiivaa olisikaan.

En epäile hetkeäkään sitä etteikö jotkut saa pahoja sivu-vaikutuksia luontaistuotetteista, jos on systeeminen hiivatauti. Itse en aluksi voinut edes sietää tavallista C-vitamiinia, koska hiivoja kuoli niin paljon, että elimistöni ei pystynyt poistamaan kaikkia myrkkyjä tarpeeksi nopeasti. Tällöin joutuu tietysti maksa koville, ja kohonneita maksa-arvoja voi luultavasti saada monesta muustakin luontaistuotteesta.

Ja systeemisesta hiivataudista ei voi juuri saada diagnoosia lääkäriltä (sitä voidaan epäillä vain jos on AIDSia ym sellaista), joten se on vain itse todettava. Oireet: masennus, muita mielenterveydellisiä ongelmia, alakuloisuus, väsymys, ihottumat, ummetus, ripuli, sumea näkö, hilseilyä, ym.sellaista. Systeemistä hiivatautia voi saada jos on amalgaamipaikkoja.

• laiheliini

Toi on lihavien tauti.

Siis onko lihavilla jotain myrkkyjä enemmän kehossaan, kuin laihoilla?

• kaukoaho
        laiheliini kirjoitti:

Toi on lihavien tauti.

Siis onko lihavilla jotain myrkkyjä enemmän kehossaan, kuin laihoilla?

Ei ehkä myrkkyjä, mutta helvetisti kuonaa ja viskeraalista rasvaa ja rasvamaksa.

• selvennystä
        kaukoaho kirjoitti:

Ei ehkä myrkkyjä, mutta helvetisti kuonaa ja viskeraalista rasvaa ja rasvamaksa.

Ne myrkyt mistä puhuin eivät ole mitään kuonaa tai rasvaa, vaan hiivojen erittämiä myrkkyjä, aldehydejä, tosin niitä on kaikkiaan lähes 80 eri laatua. Olo on hieman kuin olisi humalassa, vaikkei ole ottanut mitään, ja sokerin syöminen se vasta pahentaa tilannetta. Kaikki tämä tulee sisältäpäin, ja hiivat ovat mikroskooppisia eliötä, joita ei voi nähdä paljain silmin. Tosin niiden olemassaolosta voi saada vihjeen siitä että kielellä on hiivaa/sammasta joka tulee aina takaisin vaikka puhdistaa kielen. Sen enempää selkeää tietoa niiden olemassaolosta ei ehkä saakaan, mutta useimmiten on myös ihottumia ja päänahan hilseilyä. Näin viatonta se voi olla alussa, mutta sitten kun hiiva saa oikein kunnolla otteen, niin se väsymys ja motivaation puute, masennus, omituinen käyttäytyminen on hirveä taakka.

Systeeminen hiivatauti ei todellakaan ole vain lihavien tauti, BMI itselläni on jotain 20, olen aina ollut laiha.

• laiheliini
        selvennystä kirjoitti:

Ne myrkyt mistä puhuin eivät ole mitään kuonaa tai rasvaa, vaan hiivojen erittämiä myrkkyjä, aldehydejä, tosin niitä on kaikkiaan lähes 80 eri laatua. Olo on hieman kuin olisi humalassa, vaikkei ole ottanut mitään, ja sokerin syöminen se vasta pahentaa tilannetta. Kaikki tämä tulee sisältäpäin, ja hiivat ovat mikroskooppisia eliötä, joita ei voi nähdä paljain silmin. Tosin niiden olemassaolosta voi saada vihjeen siitä että kielellä on hiivaa/sammasta joka tulee aina takaisin vaikka puhdistaa kielen. Sen enempää selkeää tietoa niiden olemassaolosta ei ehkä saakaan, mutta useimmiten on myös ihottumia ja päänahan hilseilyä. Näin viatonta se voi olla alussa, mutta sitten kun hiiva saa oikein kunnolla otteen, niin se väsymys ja motivaation puute, masennus, omituinen käyttäytyminen on hirveä taakka.

Systeeminen hiivatauti ei todellakaan ole vain lihavien tauti, BMI itselläni on jotain 20, olen aina ollut laiha.

No enpä ole koskaan kuullutkaan.

Onkohan ihan totta.

Kenellä tollasta hiivatautia on?

• tietoa
        laiheliini kirjoitti:

No enpä ole koskaan kuullutkaan.

Onkohan ihan totta.

Kenellä tollasta hiivatautia on?

Kyllä se vaan on totta.Suomessa ei taida vielä olla kelvollisia sivustoja tähän vaivaan, mutta jotain löytyy kuitenkin:
        http://www.violetlight.fi/Ravinto ja terveys/hiivasyndrooma.htm

Kuka tahansa voi sen saada, itse olen vielä aika nuori. Amalgaamipaikat olivat *minun* syyni siihen, mutta syitä voi olla myös muita. Muuten voi googlailla sanalla "candida", jolloin saa niin paljon osumia, että tiedon prosessointiin voi mennä muutamia viikkoja.

Luultavasti lähes kaikilla vanhuksilla on myös hiivan liikakasvua, se tekee heidät huonomuistisiksi höpsöiksi ja niin edes päin. Kaikelle löytyy selityksenä.

• tuuuliaaa

No joo kenen uskoo niin uskokoon tai olkoon uskomatta mulle ihan sama. Minun tehtäväni ei ole ketään kännyttää. Mutta näin vaan asiat minun kohdallani on.
      Ja ken pelkää niin pelätköön, ei se kiukuttelemalla häviä.
      Onneksi en itse ruvennut jälleenmyyjäksi vaikka lähellä oli!!!!????. Eikä tämä asia minua vaivaa se on mikä on minun kohtalo, mutta lähinnä ajattelen muiden kohtaloa ja hyvinvointia. Jos joku tahtoo siitää vaan pirtelöt naamaan ja yritti- ja kuitupuristeet ja kaikkea mitä niitä sitten onkaan paremman elämän toivossa......!
      Kiitos kaikille vastanneille ja energista oloa tähän kaamoksen keskelle tavalla tai toisella.

• olet huvittava

Vai on oikein kystakin Sinulle tullut, heh heh... voi voi, ei voi muuta kuin surkutella elämän surkeutta.

Kystiä on jokaisella. Niitä tulee ja katoaa, eikä niihin liity mitään kummallisuuksia, paitsi tietenkin, joo, kun on oikein herkkäuskoinen aivopesty, niin onhan se ihme, kun kysta on tullut kun on käyttänyt jotain, mitä haluaa mustamaalata.

• ex-herbisti

Käytin reilun parin vuoden ajan Herbalifen tuotteita ja laihduin kyllä reippaasti. Mutta sitten rutiinitarkastuksessa maksa-arvoni todettiin olevan aika reilusti kohonneet ja syytäkin ihmeteltiin kun ylipainoa ei ollut ja elämäntavat suhteellisen normaalit eli hyvin vähän myös alkoholin käyttöä eikä juurikaan lääkkeitä. Aikansa haastateltuaan lääkäri bongasi puheestani lisäravinne-sanan ja kysyi miten paljon käytän lisäravinteita. Kerroin proteiinijauhojuomista ja pirtelöistä ja näiden säännöllisestä käytöstä johon lääkäri totesi "voitko lopettaa ne saman tien, sillä luulen että juuri ne nostavat maksa-arvosi". Sovittiin että lopetan käytön toistaiseksi ja menen uusiin kokeisiin. Puolen vuoden kuluttua maksa-arvot olivat laskeneet lähes normaaliin tasoon ja nyt vuosi lopettamisesta ovat ok.

En todellakaan ole voinut suositella kenellekään näiden tuotteiden käyttöä vaikka tehokkaita ovatkin. Meni siinä samalla myös välit ystävääni joka tuotteita myi minulle ja yritti saada minut jälleenmyyjäksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7512
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      77
      853
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe