Siljalle pöytävaraus?

Minnihiiri

Sunnuntaina olisi lähtö risteilylle Europalla ja buffetiin illalla syömään. Voiko/pitääkö pöytävarauksen tehdä etukäteen, ja jos niin miten se tapahtuu?

16

8855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun laiva

      on kyseiselle lähdölle loppuunmyyty, niin vaihtoehdot, tosin voi olla, että myös buffet on loppuunmyyty, on soitto Silan palvelunumeroon tai sitten laivalla Buffetissa voi yrittää tehdä vielä sitä varausta. Mutta jos et saa, niin on siellä vielä Taurus-ravintola, A la carte ja foodmarket.

      • Minnihiiri

        netin kautta ei siis pysty tekemään sitä varausta? Kai siellä nyt sentään tilaa on jossakin, kun olen matkan ja ruokailun buffetissa etukäteen maksanut?


      • nettivaraaja
        Minnihiiri kirjoitti:

        netin kautta ei siis pysty tekemään sitä varausta? Kai siellä nyt sentään tilaa on jossakin, kun olen matkan ja ruokailun buffetissa etukäteen maksanut?

        Pöytävarauksen olisi voinut tehdä netissäkin matkavarauksen yhteydessä.

        Miksi et soita Siljan asiakaspalveluun ja varaa pöytää sitä kautta? Miksi jättää asia roikkumaan ja toivoa parasta kun voit tehdä asian hyväksi vielä jotain? Siksikö että voit matkan jälkeen ruikuttaa sitä, että sait pöydän sieltä perimmäisestä nurkasta ja olipa huonoa palvelua kun et saanut paremmasta paikasta pöytä juuri siitä kattauksesta kun olit ajatellut? Siksikö?


      • ole pöytävaraus
        Minnihiiri kirjoitti:

        netin kautta ei siis pysty tekemään sitä varausta? Kai siellä nyt sentään tilaa on jossakin, kun olen matkan ja ruokailun buffetissa etukäteen maksanut?

        Siljalla ateriakupongin voi varata etukäteen, mutta se ei samalla tarkoita pöytävarausta, vaan se on ehdottomasti tehtävä erikseen - joko alkuperäisen varauksen yhteydessä tai sitten muuten. Toisin siis kuin Viikkarilla nettivarauksessakin ateriakupongin varaus tarkoittaa samalla tietyn kattauksen pöytävarausta. Eli pelaa valitsemasi laivayhtiön säännöillä ja tee se pöytävarauksesi kiiruusti. Tässä vaiheessa suosittelisin puhelinpalvelua, ettei jää pelkkä ateriakuponki käteen.


      • Minnihiiri
        nettivaraaja kirjoitti:

        Pöytävarauksen olisi voinut tehdä netissäkin matkavarauksen yhteydessä.

        Miksi et soita Siljan asiakaspalveluun ja varaa pöytää sitä kautta? Miksi jättää asia roikkumaan ja toivoa parasta kun voit tehdä asian hyväksi vielä jotain? Siksikö että voit matkan jälkeen ruikuttaa sitä, että sait pöydän sieltä perimmäisestä nurkasta ja olipa huonoa palvelua kun et saanut paremmasta paikasta pöytä juuri siitä kattauksesta kun olit ajatellut? Siksikö?

        Vaan siksi, että puhelinpalvelu on tukossa.
        Kun tein varausta, luki teksti:
        Pöytävarauksen voit tehdä onlinessa lähtöäsi edeltävänä päivänä.


      • Anonyymi

        On se nyt ihmeellistä ettei voi maksaa ruokailua , en kysynyt onko laiva täynnä , kysyin miten ruokailun voi maksaa olematta paikalla ?


    • Minnihiiri

      Pääsin läpi Siljalle, mitään pöytävarausta EI tarvita, vaan kun varaa illallisen, niin varaus on siinä samassa. Sinne meni 1,62e. Kyllä on asiantuntevaa porukkaa tällä sivulla, ei voi muuta sanoa!

      • suomen suurimmalta

        risteilyasioita käsittelevältä juorupalstalta.
        Monissa asioissa löytää paremmat ja VARMEMMAT tiedot kyseessä olevan varustamon www-sivuilta, tämä sinullekin ja monille muille tiedoksi.


      • sinä olet lähdössä

        Ahaa. Siinä tapauksessa Siljan systeemit ovat muuttuneet ihan lähiaikoina. Aiemmin oli niin kuinka sinulle vastaajat ovat sanoneet.

        Mutta hei, ehkä sentään jatkossa selvität asiat ihan itse vaikka heti siinä varausta tehdessäsi, niin säästyypä sekin ylimääräinen 1,62 euroa, jonka nyt joudut väärien neuvojen vuoksi matkakassaasi tinkimään. Ja ainakin säästyvät muut siltä, että palaat tänne irvistelemään, kun parhaan tietonsa mukaan sinua on yritetty auttaa. Hyvää matkaa sinulle kuitenkin.


      • Minnihiiri
        sinä olet lähdössä kirjoitti:

        Ahaa. Siinä tapauksessa Siljan systeemit ovat muuttuneet ihan lähiaikoina. Aiemmin oli niin kuinka sinulle vastaajat ovat sanoneet.

        Mutta hei, ehkä sentään jatkossa selvität asiat ihan itse vaikka heti siinä varausta tehdessäsi, niin säästyypä sekin ylimääräinen 1,62 euroa, jonka nyt joudut väärien neuvojen vuoksi matkakassaasi tinkimään. Ja ainakin säästyvät muut siltä, että palaat tänne irvistelemään, kun parhaan tietonsa mukaan sinua on yritetty auttaa. Hyvää matkaa sinulle kuitenkin.

        Päädyin täältä kyselemään, kun en ollut päässyt läpi Siljan puhelimeen. Eli olisi se 1,62e mennyt joka tapauksessa. Siljan vikahan tämä oli, kun eivät selkeästi asiaa ilmoita sivuillaan. Edelleen siellä on teksti "Pöytävarauksen voit tehdä onlinessa lähtöäsi edeltävänä päivänä."
        Vaikka mitään pöytävarausta ei siis tarvitakaan.


      • oma vikasi,
        Minnihiiri kirjoitti:

        Päädyin täältä kyselemään, kun en ollut päässyt läpi Siljan puhelimeen. Eli olisi se 1,62e mennyt joka tapauksessa. Siljan vikahan tämä oli, kun eivät selkeästi asiaa ilmoita sivuillaan. Edelleen siellä on teksti "Pöytävarauksen voit tehdä onlinessa lähtöäsi edeltävänä päivänä."
        Vaikka mitään pöytävarausta ei siis tarvitakaan.

        jollet ymmärrä selvästi kirjoitettua asiaa.
        Opettele vaikka luetun ymmärtämistä, auttaa paljon!


      • Minnihiiri
        oma vikasi, kirjoitti:

        jollet ymmärrä selvästi kirjoitettua asiaa.
        Opettele vaikka luetun ymmärtämistä, auttaa paljon!

        Siis jos Siljan sivulla lukee, että "Pöytävarauksen voit tehdä onlinessa lähtöäsi edeltävänä päivänä."
        Ja sitten sitä ei voikaan tehdä, vaan se on tehty automaattisesti, niin miten minun luetunymmärtämisessäni on silloin vikaa??


      • MikkiHiiri
        Minnihiiri kirjoitti:

        Siis jos Siljan sivulla lukee, että "Pöytävarauksen voit tehdä onlinessa lähtöäsi edeltävänä päivänä."
        Ja sitten sitä ei voikaan tehdä, vaan se on tehty automaattisesti, niin miten minun luetunymmärtämisessäni on silloin vikaa??

        Olet tehnyt samalla pöytävarauksen, kun olet tilannut tuon ateriasi. Varausjärjestelmä olisi kyllä ilmoittanut jos kyseiseen kattaukseen ei ole tilaa.
        Voiko noin uusavuttomia olla!
        Järkeäkin saa käyttää, jos omaat sellaista?

        Tuo pöytävarausteksti tarkoittaa ettet voi tehdä sitä onlinessa enää lähtöpäivänä, vaan se on tehtävä vähintään päivää ennen lähtöä. Oliko tuokin ymmärryksellesi liian vaikeaa.


    • matkan yhteydessä

      itse teen aina niin, että varaan pöydän a la carteen online-tilauksen yhteydessä. aina on toiminut ok. Kun ostat ateriakupongin, on se pelkkä maksu, ei välttämättä varaus tiettyyn kattaukseen.
      A la carte - puolta ihmiset turhaan välttää, eivät tiedä että ruuan laatu on siellä paljon parempi ja tarjolla on alkupala jälkiruokapöytä. eikä ole rajoitettua karjalauma-aikaa syömiseen....
      Mutta jos pöytävaraus jäi viimetinkaan, sen voi tehdä puhelimella (jos pääsee läpi virolaiseen puhelinpalveluun), tai satamassa kun saat laivaliput ja hytin avaimen, vielä mainita pöytävarauksen. jos jäi vielä viimetippaan, jonotat laivalla hovimestarille ennen ruokasalin avausta.

    • Anonyymi

      Joo, ei enää pöydässä onnistu.

    • Anonyymi

      Kehitysvammainen tyttäreni on menossa risteilylle , haluaisin maksaa hänelle bufee pöydän etukäteen , olematta itse paikalla ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe