Sain joululahjaksi temppukanotin. Hupimielessä työkaverit sen mulle hankkivat ja samalla kolmekymmenvuotislahjaksi. Nyt on tullut tosissaan mieleen laskea sillä muutoma koski. Onko teillä tiedossa sopivia Etelä-Suomen alueella? Sellaista, jossa on riittävä virtaama talvellakin. Olen ymmärtänyt että harrastus ei suuria taitoja vaadi vaan siinä mennään virran mukana ja että tärkeintä on olla pelkäämättä. Joku kertoi kaveriltaan kuulleensa että suurenkin putouksen alle voi mennä huoletta tuolla kanotilla joka kyllä nousee pintaan matkustajineen pienen sukelluksenkin jälkeen. Onko käsitys oikea?
Maru
1
704
Vastaukset
- peikonpoikanen
Enpä malta olla kommentoimatta, vaikka en halua iloasi pilatakaan! Onnea ja iloa lahjastasi!
Olen itse löytänyt melonnasta upean harrastuksen ja olen vain iloinen siitä että uusia tulijoita harrastuksen pariin löytyy.
Mutta, käsi sudämmelle,turvallisuus ennen kaik
kea. En suosittelisi tuota suinpäin säntäystä koskelle edes tuolla "temppupaatillasi". Erityisesti näille kylmille vesille asianmukai
nen varustelu on hengissä pysymisen edellytys. Kuivapuku antaa pelastautumiselle vähän enempi aikaa.
Ehdotanpa Sinulle, että etsi kotipaikkakuntasi melontaseura ja sitä kautta jäsenistöä, niin pääset turvallisesti vesille. Pääset myös sinne koskeen, kunhan ensin otat tuntumaa yleensäkin melontaan ja kajakissa istumiseen ja pelastautumi
seen.
Näitä tuumii tyttölapsi, joka on kolunnut vuosien aikana kajakin kanssa uskomattoman upeita reissuja niin yksin kuin porukassakin.
Melonta on ihastuttava tapa kokea luontoa ja sen elämyksiä.
Niihin törmää yhtä hyvin niin sileällä vedellä kuin pauhaavassa koskessakin. Merellä on oma upea maailmansa. Siellä minä olen lasketellut ja kiipeillyt kajakkini kanssa kuin vuoristoradal
la aaltoa ylös ja toista alas. Hyvin haltioituneena ja oman pienuuteni tuntien.
Upeita elämysmatkoja Sinulle toitottelee!
peikonpoikanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818