H2O mop, kokemuksia?

bikerbabe1

Tekisi mieli tilata kyseinen tuote jota ostostv:ssä kaupataan. Onko kellään kokemuksia ja mielipiteitä kuinka toimiva tuote on?

kiitoksia etukäteen vastauksistanne =)

43

35622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hede

      Samaa mietin minäkin, että olisiko jollain kokemuksia? Ajattelin tilata, koska on 30 päivän avoin kauppa.... Sillä se sitten selviää, ei riskejä. Tilaa sinäkin ja annetaan palautetta tänne kokeilun jälkeen. Lykkyä siivoushommiin :) Hede

      • yksi joka...

        ... suunnittelee kyseisen kojeen hankkimista. Eiköhän kaksi koekäyttäjää riitä, joten en tilaa vielä, vaan odottelen mielenkiinnolla arvostelujanne =)


    • googlannut
    • kiinnostaa::::

      Mä oon ja kans kauan pohtinu et mahtaisko toi toimia.....
      Ois kiva kuulla joltain oikeesti kokemuksia!!!!

    • Lattialuuttu

      Steariinikin irtosi
      Valkoisesta puuvillamatosta lähti yli 10 vuotta vanha punainen steariinitahra irti. Melkoinen saavutus laitteelta ja positiivinen yllätys.
      kirjoitti Minna 16.1.2008 käyttökokemuksestaan Tvinsin omilla sivuilla.

      • mopit palauttanut

        Olen kokeillut kahta moppia, ja molemmat jättivät lattian märäksi. Tvinsin asiakaspalvelun mukaan lattian pitäisi kuivua, mutta muillekin on käynyt kuin minulle. Kolmatta moppia en jaksanut enää ottaa vaihtona. Riitti jo postissa ramppaaminen.


      • Hyvin toimii
        mopit palauttanut kirjoitti:

        Olen kokeillut kahta moppia, ja molemmat jättivät lattian märäksi. Tvinsin asiakaspalvelun mukaan lattian pitäisi kuivua, mutta muillekin on käynyt kuin minulle. Kolmatta moppia en jaksanut enää ottaa vaihtona. Riitti jo postissa ramppaaminen.

        Itselläni on ollut kyseinen moppi jo useamman kuukauden ja kyllä täytyy sanoa, että helppo laite on. Enää ei tarvitse etsää moppia, sankoa ja pesuainetta ja läikytellä vettä lattialle (vahingossa), kun sankoa kantaa. Aluksi laite todella epäilytti, mutta laminaattilattialle todella toimiva ja lika lähtee hyvin.

        Muovimattopinnalla moppi on aika raskas käyttää, kun liina kastuu, mutta puhdistaa myös muovimaton hyvin kun käyttää moppia säännöllisesti. Itse olen myös huomannut, että lattia jää jonkin verran märäksi, varsinkin muovilattia, mutta ymmärtäähän sen että kaikkea liina ei voi jaksaa imeä, kun höyryä tulee koko ajan lisää. Laminaatilla vettä jää lattian pintaan huomattavasti vähemmän ja kun muistaa käyttää mikrokangasta eikä kertakäyttöliinoja niin oikein on hyvä laite. Ainoa miinus on että aika raskas käyttää varsinkin muovipinnalla. Tässä laitteessa on SUURI merkitys liinojen laadulla ja ne kannattee pestä koneessa 60 asteessa, niin imukyky on säilynyt hyvin. Kertakäyttöliinat olivat aivan surkeita, eivät imeneet ollenkaan vettä.


      • pettynyt
        Hyvin toimii kirjoitti:

        Itselläni on ollut kyseinen moppi jo useamman kuukauden ja kyllä täytyy sanoa, että helppo laite on. Enää ei tarvitse etsää moppia, sankoa ja pesuainetta ja läikytellä vettä lattialle (vahingossa), kun sankoa kantaa. Aluksi laite todella epäilytti, mutta laminaattilattialle todella toimiva ja lika lähtee hyvin.

        Muovimattopinnalla moppi on aika raskas käyttää, kun liina kastuu, mutta puhdistaa myös muovimaton hyvin kun käyttää moppia säännöllisesti. Itse olen myös huomannut, että lattia jää jonkin verran märäksi, varsinkin muovilattia, mutta ymmärtäähän sen että kaikkea liina ei voi jaksaa imeä, kun höyryä tulee koko ajan lisää. Laminaatilla vettä jää lattian pintaan huomattavasti vähemmän ja kun muistaa käyttää mikrokangasta eikä kertakäyttöliinoja niin oikein on hyvä laite. Ainoa miinus on että aika raskas käyttää varsinkin muovipinnalla. Tässä laitteessa on SUURI merkitys liinojen laadulla ja ne kannattee pestä koneessa 60 asteessa, niin imukyky on säilynyt hyvin. Kertakäyttöliinat olivat aivan surkeita, eivät imeneet ollenkaan vettä.

        Tilasin laitten myös mainoksen uhrina mutta.
        Sain laitteen tänään kotiin ja huomena se lähtee takaisin.
        Ei todellakaan toimi niin kuin luvataan.
        lattia jää märäksi vaikka muovimatto.
        Kokeilin mattoon ja motto jäi myös todella kosteaksi. Matossa joitain tahroja jotka ovat siinä edelleen.
        EN SUOSITTELE KENELEKÄÄN.


      • opetelkaa lisää..
        pettynyt kirjoitti:

        Tilasin laitten myös mainoksen uhrina mutta.
        Sain laitteen tänään kotiin ja huomena se lähtee takaisin.
        Ei todellakaan toimi niin kuin luvataan.
        lattia jää märäksi vaikka muovimatto.
        Kokeilin mattoon ja motto jäi myös todella kosteaksi. Matossa joitain tahroja jotka ovat siinä edelleen.
        EN SUOSITTELE KENELEKÄÄN.

        osata myös käyttää. Olet ilmeisesti peukalo keskellä kämmentä kun lopputulos on se mikä on. Tutustukaa laitteiden käyttöön ja opetelkaa niiden käyttö. 90 % valittajista ei ole koskaan tutustunut elektroniikan tai muidenkaan laitteiden käyttöohjeeseen ja kun ei osata käyttää niin vika on laitteessa.


      • Anonyymi
        mopit palauttanut kirjoitti:

        Olen kokeillut kahta moppia, ja molemmat jättivät lattian märäksi. Tvinsin asiakaspalvelun mukaan lattian pitäisi kuivua, mutta muillekin on käynyt kuin minulle. Kolmatta moppia en jaksanut enää ottaa vaihtona. Riitti jo postissa ramppaaminen.

        Kun pesen tavallisella mopilla, jossa on ämpäri, aivan varmasti lattia jää märäksi., vaikka kuinka kiertäisin ja rutistaisin mopin kuivaksi.
        Jos tuo on ainoa vika, saatan jopa tilata tästä apulaisen. Olen monta juttua tilannut tvinsistä, mutta olen myös palauttanut ne, jotka eivät ole käyttökelpoisia minulle. Jotkut ovat edelleen käytössä.
        On etu, että voi palauttaa 30 päivän aikana. Monesti kuvat valehtelevat. Kerran tilasin jonkun hienon kattilan, mutta sehän olikin valtava jopa suurperheelle sopiva. Mitäs me kaksi vanhaa sillä olisimme tehneet.


    • -E-

      Olen käyttänyt kyseistä moppia jo yli puoli vuotta ja tykkään kyllä kovasti!! helppokäyttönen ja pesee hyvin, olen tehnyt testinkin, pessyt ensin "tavallisella mopilla" ja sen jälkeen tällä H2O:lla ja kylläpäs sieltä irtosi vielä paljon likaa!! nyt käytän moppia kerran viikossa ja kämppä on puhdas, vaikka meillä on koira ja kissa :)

      Suosittelen!

      • mop*vac

        Juu no ittellä on toi moppi, eikä se kyllä mikään ylistyksen arvoinen ole, ihan ok, mutta ei mikään paras. Auton penkit on hyvä pestä käsikäyttöisellä höyrystimellä, ja kyllähän toi moppi putsaa lattian. Ainoa just se että jättää lattian kosteaksi ((Ei kuitenkaan märäksi)), joka ei kuitenkaan elämää haittaa, ja sit tietty muo itteeni haittaa hieman se ettei saa käyttää pesuaineiden kanssa.


      • RugDoctorilla
        mop*vac kirjoitti:

        Juu no ittellä on toi moppi, eikä se kyllä mikään ylistyksen arvoinen ole, ihan ok, mutta ei mikään paras. Auton penkit on hyvä pestä käsikäyttöisellä höyrystimellä, ja kyllähän toi moppi putsaa lattian. Ainoa just se että jättää lattian kosteaksi ((Ei kuitenkaan märäksi)), joka ei kuitenkaan elämää haittaa, ja sit tietty muo itteeni haittaa hieman se ettei saa käyttää pesuaineiden kanssa.

        www.rugdoctor.fi


    • ...

      miksi valitetaan, että jättää lattian kosteaksi. jättäähän moppikin. okei jos luvataan ettei jätä niin on toinen asia... lähinnä kai pesutulos on parempi ja monipuolisempi kuin tavallinen moppi.

    • Kotitestaaja K

      Ihan hauska ja lattialle ehkä hiukan parempi kuin moppi kun ei tosiaan vaadi kemikaaleja. Sitten faktoja, irroitin varren ja testasin käsikäyttöisen höyrypuhaltimen lämpötilan laboratooriamittarilla (elohopea, tarkka)

      Muutaman mm etäisyydellä höyryn lämpötila on n. 72C mutta jo 5cm etäisyydellä se on enää n. 53C joka ei kyllä enää riitä enää kuin hiivojen tuhoamiseen!

      Telkkarissa esitellään miten äiti puhdistaa lapsen lelut n. 20cm etäisyydeltä hymy naamallaan, no todellisuudessa tuon ja monen muun laitteen teho ja lämpö riittää juuri puhaltamaan pölyt pois, ei muuta!

      • viisaskin vipuun

        Tänään testasin mopin ja olen kyllä hieman pettynyt...

        Odotin että laattalattian välit putsaantuisitvat, sen takia laitteen hankinkin. En todellakaan jaksa hinkata jokaista väliä erikseen... No eipä putsaantuneet ja keittiön altaaseen ei tepsinyt lainkaan. Silittäminen tosi hankalaa, kun pitää toisessa kädessä pitää raskasta vehjettä ja toisessa sitten suhia suuttimella. Ja jälkikään ei kovin kehuttava ollut...

        Matosta ei tahrat lähteneet, vehje heitteli vain roiskepisaroita sinne tänne.

        Ohjeet luin erittäin huolellisesti alusta loppuun ja tein kaiken niinkuin pitikin, sen lisäksi olen "tekninen" ihminen, joten siitä ei ole kyse, ettenkö tajuaisi koneen toiminta-periaatetta. ( tämä tuonne ylös)

        Kallis, mutta ei niin kallis kuin Kärcherin höyrypesuri(n. 1000 €), mutta varmastikin tuo jälkimainittu toimii ja erinomaisesti!

        En lähtisi suosittelemaan ja toiste en usko mainoksia. Kerran 10 vuodessa jos tekee moka-oston, niin se kärsittäköön nyt pystypäin ;)


    • Siivooja21

      Mielenkiintoista, ettei Tvinsin sivuilta löydy teknisiä tietoja (kuten teho watteina yms) jotta voisi vertailla muihin vastaaviin.

    • Honkkarin_Höyryt

      heh!

      MIksi ostaa tv:ssä mainostavilta kauppiailta n. 100e hinnalla, kun honkkarista löytyy vastaava toisen valmistajan laite hintaan 20 euroa?

      Kokemuksia honkkarista ostetun n. 20e maksaneen höyrypesurin käytöstä:

      Jos esim. pizzaa pääsee paistettaessa valumaan/putoamaan kuumalle uuninpohjalle siten, että pizza palaa uuninpohjaan kiinni, niin tuo puhdistuu helposti siten, että antaa ensin uunin jäähtyä, ja sitten suuntaa höyrypesurin höyrysuihkun uuninpohjan ja pizzan jättämän tahran väliin - tahra irtoaa ja sen voi pyyhkiä keittiösienellä pois.

      Sensijaan pinttyneisiin rasvatahroihin laite on tehoton.

      Myöskään pahasti pinttynyt wc -pönttö ei laitteella puhdistu.

      Mutta moniin muihin tahroihin tehoaa. Ilmeisesti riippuu tahran koostumuksesta ja siitä, miten pahasti on pinttynyt, joihinkin tehoaa hyvin, toisiin ei.

      Ihan kaikkea laite ei siis puhdista, mutta ainakin siis höyrypesurista löytyy edullisempikin versio.

      Laite on termostaattiohjattu, teho 800-1000 W / 230 V
      vesisäiliö max. 170 ml täyttömäärällä, mitta-astia ja minisuppilo sisältyy hintaan.

      • Seuraaja17

        Käytäpä pinttyneeseen WC-pönttöön cokista, pullollnen liottamaan ja kohta pönttö kiiltää. höyrymoppiin olen itse tyytyväinen. Ikkunat tulee huomattavasti nopeammin puhtaiksi ja lika tahrat irtoaa. Hyvät käyttäjät, ne joilla on lattiat jääneet märiksi, oletteko käyttäneet liian suurta vahvuutta suihkussa. Eri pinnoille käy eri vahvuus. Olen siivonnut yhden mopin hajalle ja nyt tilasin toisen. Sen verran annan palautetta mopista, että varsi on hiukan vetelä, saisi olla tanakampi juuri lattian pesua ajatellen.


    • Opiskelija..-

      itsekkin ajattelin tilata, mutta jos tuote on huono niin menee köyhällä opiskelijalla rahat hukkaan :(

      • Chrisunen

        No ei mee rahat hukkaan voit kokeilla tuotetta 30 päivän ajan ja jos et ole tyytyväinen voit palautaa tuotteen ilmaiseksi ja 30 päivään on myös kokeilu hinta 20€.


    • VanhassaVara

      Ostos tv on huijausta. Mainosta taotaan päähän niin että katsoja tulee vakuuttuneeksi tuotteen erinomaisuudesta. Kannattaa aina muistaa vanha sääntö: Jos jokin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta niin silloin se ei ole. Älä siis lankea tv-shoppien houkutuksiin.

    • Tuomas81

      Ostos-TV on huijausta, mutta tuollaisen tilasin ja aivan loistava vehje, poislukien hieman vempula varsi. Suosittelen itse ainakin, toimii mainiosti meinaan lattioiden pesussa kylpyhuoneessa sekä ikkunoiden pesuun.

    • Tupsukka_

      H2O X5 moppi...Onko kukaan pessyt kyseisellä mopilla normaalia räsymattoa..Jos niin toimiiko..

    • taisin erehtyä

      Ostin kanssa kyseisen lelun joka kesti kyllä juuri takuuajan ja alkoi haista heti haista pahalle ja lopetti myös höyryttämisen. katkaisin johdon ja nakkasin roskikseen.

    • vili lehtinen

      Muutaman mm etäisyydellä höyryn lämpötila on n. 72C mutta jo 5cm etäisyydellä se on enää n. 53C joka ei kyllä enää riitä enää kuin hiivojen tuhoamiseen!

      itseasiassa toi ei tapa mitään 99,99% bakteereista kuolee vasta 100C

    • Lisäärykiäkiitos

      Itselläni oli käytössä kesällä sellainen viikon verran ja huomasin laitteen olevan pirun hyvä lukuunottamatta sen höyryntuotto ja höyryn lämpötila olivat onnettomia. Sen toisaalta tajuaa tyhmempikin että ei tuon kokoiseen pakettiin mahdukkaaan tai edes asenneta kallista höyrystintä. Tuosta syystä en kokenut laitetta hyväksi ja palautin.

    • Asiantuntia1111

      Paras laite ikinä en ole ikinä käyttänyt mitään niin kätevää liatetta... oikeesti

    • heku60

      minulla ei pysy ne liinat kiinni

    • Höyrypesuammattilainen

      Hyvä höyrypesuri maksaa n.2400€,että miettikääpä onko sillä tv shoppi pesurilla jotakin virkaa.

    • Riputti

      ostin vuos sitten h2o mopin ja nyt se ei enä'ä höyrytä kunnolla, reklamaatio menossa katotaan mitä vastaavat..

    • naurettavaesitys

      Ei toimi, todella tehoton. En suosittele, otin kaverilta kokeiltavaksi, koska epäilin alun alkaenkin laitetta täydeksi amerikan pelleilyksi. Oikeassa olin, älkää ostako!

      • Höynäytetty

        Älkää vaan ostako ei höyryä tullut Vähä tuhisi


    • rahathukkaan

      Täysin lelu ,ihmettelen että joku sitä täällä kehuu taitaa olla tuottaja?

    • Kuusiyksi

      Huono laite. Lattia jää märäksi ja huone/tila missä kyseistä laitetta käyttää todella kostea käytön jälkeen. Liian kevyt ja lelumainen rakenne.

      ÄLKÄÄ OSTAKO!

    • Pidän

      Ostin laitteen torista edullisesti ajatuksella pesee muovilattian ja ikkunat. Inhoan rättien ja ämpärien kanssa peuhaamista. Höyry toki jättää lattian kosteaksi, mutta miksi tätä kukaan ihmettelee. Mopilla jää rantuja, H2o:lla ei. Kuivuu myös nopeammin kun moppipesu. Varsi on aika vempula. Yllättävän raskas työntää muovilattialla, mutta minua ei juuri haitannut. Lavuaarin pinttyneet töhryt pesee hyvin. Vaatii opettelua löytää mieluiset asetukset. Innoissani odotan kevättä, että pääsee pesee ikkunat. Huomenna ajattelin pestä kaappien ovet. Olen laitteesta innoissani. Suosittelen, mutta en laittaisi laitteelle liian suuria odotuksia.
      Prismassa myydään halvemmalla kun ostostv:llä. Saa myös kahta eri tuoksua vehkeeseen :)

    • sabe4564

      Täyttä pazkaa. Ei lähde saumat puhtaaksi, paljon paremmin lähtee ihmesienellä kaakelit ja saumat ja liesi puhtaaksi.

    • PetteriK

      En ikinä tilaisi mokomaa rakkinetta. Se toimi hetken vain 1 ainoan kerran. Tämä on jo toinen kerta kun olen ollut tyytymätön twins-tuotteisiin 100-prosenttisesti. Ostakaa vain tuotteita silloin kun voit saada henkilökohtaista palvelua kasvokkain. Silloin myyjäkin tuntee jonkinlaista vastuuta myytävästä tuoteesta

    • Anonyymi

      Meiilä meni kyseisestä H2O:sta suodatin vissiin tukkoon. Uus tilattiin twinsistä joulukuussa eikä mitään ole kuulunut nyt eletään jo helmikuun loppupuolta. Viiko sitte kysyttiin niin vastaus oli 3kkn jälkeen että pitää vissiin rueta ruotsista kysymään.

      • Anonyymi

        Meillä sama juttu, ei tule höyryä ja on käytetty asiamukaisesti ohjeiden mukaan. Pari vuotta sitten Citymarketista ostettiin ja on ollut vähällä käytöllä. Tämä oli toinen ja molemmat meni samalla lailla rikki. EN SUOSITTELE


    • Anonyymi

      Moi vaan kaikki siivousintoiset.
      Hain tänään HC2O puhdistimen.
      Tuoteesta puuttui pitkä lattiavarsi. Soitin ja ? Missä varsi?
      On kuulema loppu. Ehdottivat vaihtamaan vanhempaann versioon, mutta hinta on sama ja tekniikka vajavaisempi. Selkävaivan takia tilasin kyseisen tuotteen, mikä ei sitten sovikaan minulle varrettomana. (KYYKYSSÄPESU9 ei onnistu.
      Tiesivät, että jatkovarsia ei ole, mutta eivät ilmoita aikkaale, kuin vasta tilauksen jälkeen. Tietoisesti myyvät virheellistä tuotetta. OVAT HUIJAREITA!

    • Anonyymi

      Meillä ollut 2 kpl ja molempiin tullt sama vika ei kehitä höyryä ! Eli menivät rikki ! !

    • Anonyymi

      2 kpl ollut , höyry loppu !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe