kuntosaleista

mikä paras?

oon vasta muuttanut haminaan ja haluisin tietää et missä ois hyvä sali jos vois käydä treenaas, ja jost löytyis juoksumatto ja on edulliset hinnat..???

Löysin netist sellasen kun kuntokeskus syke itäväylän tiloista, onx millanen paikka? Hinnat ei ainakaan ollut pahat

13

2406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Haminan paras sali on liikuntahallilla. Kunnonkeitaalta (teknisten alakerrasta) löytyy juokusmatollinen sali.

• ..muutin maalta kaupunkiin..

Muuta heti pois sieltä!! kuntosalit täyttyy hurjaa vauhtia ja hinnat nousee pilviin, kaupunkilaisilla ei ole muuta tekemistä kuin olla kuntosaleilla koska kohta kaikki haminalaiset ovat työttömiä.
      Hyvänä puolena voisi pitää että kohta saa ilmaista leipä ja soppaa soskun luukulta, siellä sitä alkuperäis heinähatut jonottavat yhdessä venäläisten kanssa kaalisoppaa.

• kunnonskeidaan

rahojasi vie.Pitäjät täysin ammattitaidottomia ja ovat väärällä alalla.Ei riitä että on tatuointeja ja syö rahkaa jos ei ole asiakaspalvelutaitoinen.Paikat ovat useasti likaisia ja vessat paskaisessa kunnossa.

• on perseestä

oon samaa mieltä et pitäjät on ammattitaidottomia, no mitä nyt vois kouluttamattomilta ovimiehiltä vaatia...heh.
        Liikkahalli tai Syke on hyviä valintoja. Tietääkö kukaan oliko ruissalon kuntosali remontoitu??

• Duskwalker
        on perseestä kirjoitti:

oon samaa mieltä et pitäjät on ammattitaidottomia, no mitä nyt vois kouluttamattomilta ovimiehiltä vaatia...heh.
        Liikkahalli tai Syke on hyviä valintoja. Tietääkö kukaan oliko ruissalon kuntosali remontoitu??

Ruissalon salista nyt en keksi mitään muuta huonoa kun että joku munapää on kääntän radiosta antennin poikki ja jouduin demonstroimaan miten sen saa taas toimimaan. Niin ja sitten se että siellä jotkut valopää teinit väärin käyttää laitteita ja ne on joskus hajalla (siis laitteet on hajalla, vois kyl ne teinitkin hajota), onneksi joku jaksaa niitä vähän huoltaa.

Toisaalta en olekaan lopulta kovin valittavaa ja vaativaa sorttia.
        Ruissalon kuntosali on sitten PIENI, eli en suosittele jos on kovin suuri ego. ;)

• SpinnaajaMeijuliini
        on perseestä kirjoitti:

No tässä taas hyvä esimerkki huonosta itsetunnosta ja todennäköisesti lihaskunnosta.Perus häviäjä joita
        tuntuu täältä palstoilta löytyvän.
        Itse olen haarastanut liikuntaa Keitaassa ja saannut erinomaista opastusta ja palvelua aina.Ja mitä salin siisteyteen tulee niin siistinpää paikkaa ei ainakaan haminasta löydy.
        Olen käynnyt sykkeessä ja liikuntahallilla ja aivan eri tason paikkoja.(likasia,vanhat laitteet)
        Treenatkaa vaan pallovattaiset möhömahat siellä sykkeessä,,,ai ovimiehiä???Hyvännäkösiä ovat ainakin.Vastakkaisen sukupuolen edustajana voin sanoa että paitsi ovat edustavan näköisiä myös ammattitaitoisia.Jatkakaa samaan malliin!!!

• ok paikka

Suosittelen kunnonkeidasta kerrankin on Haminaan saatu laadukas sali eipä ole moitittavaa, järjestävät myös spinningiä ym.

• Mervi90

Hyvä paikka treenata ja tuntuu sopivan juuri ihan meille tavallisille kuntoilijoillekkin eikä millekkään möröille...suosittelen kunnon keidasta.

• kunnonskeida on
        Mervi90 kirjoitti:

Hyvä paikka treenata ja tuntuu sopivan juuri ihan meille tavallisille kuntoilijoillekkin eikä millekkään möröille...suosittelen kunnon keidasta.

ihan paska paikka. Paskat laitteet, paskat vetäjät! Tyypit ei tiedä treenamisesta mitään! Siitä siis KunnonSkeida!!

• juputi juputi
        kunnonskeida on kirjoitti:

ihan paska paikka. Paskat laitteet, paskat vetäjät! Tyypit ei tiedä treenamisesta mitään! Siitä siis KunnonSkeida!!

Tietäjä taitaja iänikuinen :)

• _|omppa

Paska puhetta kuka kunnonkeidasta haukkuu. Parempaa salia et Haminasta löydä. Siistit pukuhuoneet, vessat, Painot ja laitteet. Ja kuka sielä vielä valitti asiakaspalvelusta? Hartsa ja Toni todella mukavia. Taitaa kaverilla jotain henkilökohtaisia kateuksia olla?

• puntit

kiinnostaneet enemmän kuin oppikirjat. Sen verran mielenkiintoista tekstiä kirjoittelet.

Oikoluku ennen kuin painaa lähetä viesti-namiskaa,anyone?

• *Treenaamaa!!!
        puntit kirjoitti:

kiinnostaneet enemmän kuin oppikirjat. Sen verran mielenkiintoista tekstiä kirjoittelet.

Oikoluku ennen kuin painaa lähetä viesti-namiskaa,anyone?

...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1380
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      961
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      955
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      932
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      875
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      845
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      831
    Aihe