Onko teillä kokemuksia Kelo-cotesta? kuinka pitkä vaikutusaika, että huomaa selvän eron? ostin tänään tuota apteekista, siinähän ne joululahjarahat hupeneekin... :( muut teinitytöt varmaan ostelisisi vaatteita, mutta mulla pitäis saada eka naama kuntoon. ja meikkivoiteetkin pirun kalliita :'(
no mutta siis osaisitteko vastailla??? :)
Kelo-cote
5
1975
Vastaukset
- 989
ite mietin kans tuota tuotetta et toimiikohan se, en oo vielä ostanu mut jos viihtit nii kerro toki heti jos muutoksia näkyy sun ihossa :)on se epäreilua että kaikilla joilla on täydellinen iho, saa ostaa kaikkee muuta eikä tarvi tuhlata ihonhoitoon :/
- juupsteeps
Itsekin tahtoisin kuulla kokemuksia tuosta tökötistä. Uskaltaako sitä käyttää roan aikana? Finnejä ei enää oikeastaan tule, mutta naama on kuin kyntöpelto = punaisia läiskiä posket täynnä, koholla olevia arpia ja painaumia. En käsitä mistä nuo koholla olevat ja painuneet arvet ihan ykskaks tulivat, vaikkei finnejä ole ollut aikoihin? Söiköhän roa sitten ihonalta jotain pöpöjä pois ja arvet syntyivät jotenkin siten?
Kauheasti lohduta, kun akne on hiipunut. Melkein yhtä karsea tää naama on noiden arpien kanssa. Menee hermot.- meikämanne
Mulla on kans Roa kesken ja haluaisin kokeilla tota Kelo-Cotea, mutta näinköhän sitä voi kuurin aikana käyttää..?
- kysyä
meikämanne kirjoitti:
Mulla on kans Roa kesken ja haluaisin kokeilla tota Kelo-Cotea, mutta näinköhän sitä voi kuurin aikana käyttää..?
Suosittelisin, että kysytte joko apteekista tai hoitavalta ihotautilääkäriltänne sopiiko roa ja kelo-cote yhteen. Luulisin, että sopii, koska roa vaikuttaa sisäisesti ja tuo kelo-cote ulkoisesti. Mutta varmistakaa ennen kuin käytätte, ettei iho esim. pala tai muuten vaurioitu pahemmin tuon takia!! Roa on kuitenkin todella voimakas lääkitys.
- alkuperäinen :)
olen käyttänyt 5-6 vrk nyt tuota kelo-cotea. ei vielä tuloksia.
kauankohan kestää että ne lähtisivät huomaamattomiksi tai ainakin melkein, tietääkö kukaan?
no, kaapissani on myös zinkosal-p:tä, joka ei kyllä minulla ole tuottanut tuloksia. en ole käyttänyt sitä kauaa.
tai ostin eka sen zinkosal-p:n ja käytin sitä varmaan viikon ja sit ostin kelo-coten, ja melkeen viikon oon sitä käyttäny.
että toivon, että nuo hiton arvet lähtisi! :)
eli onko teillä kellään kokemuksia joko
zinkosal-p:stä tai
kelo-cotesta ja onko todella auttanut?
TODELLA KIITOLLINEN vastauksista! =)
p.s. onko muita apteekissa myytäviä reseptivapaita aineita, jotka haalentaisivat tehokkaasti arpia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243