Rapumies

AquaNainen ..

Aina lukee, ettei rapumies ole luotettava.
Mutta voinko nyt luottaa tähän keski-ikäiseen rapumieheen, joka sanoo, että häneen voi luottaa täysin.
Sitooko rapumies? Kertokaa kuka tietää, itsellä ei ole mitään aiempaa kokemusta ravuista.
Millainen luonne rapumiehellä?

6

1363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aqualle

      Tuo kysymys voisi asettaa kenelle tahansa ja lopputulos eli pystyykö pitämään sanansa niin ei voi tietää sellaista ainoastaan kokemus kaverista pidemmältä antaa paremman vastauksen. Voi luottaa yhtä paljon keneen tahansa toiseenkin.
      Rapu on ailahteleva joten käsitys luottetavuus saa joissain ihmisissä käsityksen ettei rapu pysty pitämään sanojansa.
      Jos olet ärtynyt 'sitomisesta' niin unohda koko juttu, rapu haluaa olla lähellä mutta vaatii oman vapautensa. Jos olet menevää tyyppiä eli paljon 'kavereita' niin unohda hänet. Ravusta voi tulla omistushaluinen jos ei saa mielestään riittävää huomiota. Mutta rapuja on tietysti erilaisia.

    • rapurallaaa

      toisen puolesta on vaikea sanoa, mutta itse olen rapuna aika omistushaluinen.ja jos se oikea on todella kohdalla niin vain taivas on rajana sille rakkaudelle ja se rakkaus on aistittavissa kuuhun asti.

      missä muuten sanotaan että rapumies ei olisi luotettava??eikö se ole ristiriitaista että rapumies haluaa lujaa rakkautta sekä kiintymystä ja sitten sanotaan että rapumies ei olisi luotettava?minusta rapu on hyvin luotettava,ainakin ne ravut joita tiedän.

      vaikea rapu osaa toki olla ja oiketteleva mutta ehkä juuri siksi olenkin niin onnellinen koska minä olen kohdannut ihanan rapunaisen,ja uskon että toinen rapu on ravulle paras.

      • En keksi nyt

        Rapumiehen epäluotettavuus tulee siitä kun aina jaksatte vilkuilla muualle jos sattuisi vielä parempi kulkemaan ohitse.


      • rapu
        En keksi nyt kirjoitti:

        Rapumiehen epäluotettavuus tulee siitä kun aina jaksatte vilkuilla muualle jos sattuisi vielä parempi kulkemaan ohitse.

        jos ei ole onnellinen niin varmasti katselee ympärilleen siinä vaiheessa kun ajatukset on muissa niin täytyy erota(jos asiat selviä) eikä odottaa liian kauan tilanteen paranemista sit lopuksi voi sattua jotain...


      • rapu
        rapu kirjoitti:

        jos ei ole onnellinen niin varmasti katselee ympärilleen siinä vaiheessa kun ajatukset on muissa niin täytyy erota(jos asiat selviä) eikä odottaa liian kauan tilanteen paranemista sit lopuksi voi sattua jotain...

        pettäminen riippuu suhteen laadusta kaikkien kohdalla toinen voi olla korviaan myöten rakastunut ja toinen ei saa sitä mitä toivoo suhteelta eikä näinollen saa riittävän vahvaa tunnetta toista kohtaan

        uskon tämän pätevän kaikkien pettämis juttujen kohdalla riippumatta horoskoopista


      • Toinen rapunainen

        Toinen rapu on todella ravulle paras!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe