MP40 POKER

SirSwindlePoker

Kohta jysähtää!

Ensi vuonna alkavat pelit uudella MP40 Poker-saitilla.

Tiedossa 500000 euron freerolleja kuukausittain.
Joka päivä 1000 euron freerolli.

SINULLA on mahdollisuus päästä osalliseksi tulevan MAAILMAN SUURIMMAN pokerisaitin
VALTAVISTA TUOTOISTA!

Sinulla on nyt ainutlaatuinen tilaisuus sijoittaa tähän megasaittiin:

1000e Silver-member
5000e Gold-member
10000e Supergold-member

Ja sokerina pohjalla 50000e GoldenLord-member päätähuimaavinen tuottoineen!

Hankkimalla lisää sijoittajia saat RAHAA!

Palkkiot maksetaan jokaisesta sinun hankkimasta sijoittajasta, sekä naiden hankkimista sijoittajista.
Eli näkemällä vähän vaivaa tulet myöhemmin TIENAAMAAN MEGALOMAANISIA SUMMIA TEKEMÄTTÄ MITÄÄN!!!!

Esim. GoldenLord-memberinä saat 0.5% jokaisen hankkimasi jäsenen tuottamasta rakesta ja jokaisesta heidän alapuolellaan olevasta saat 0.25%!
Lisäksi saat muita superetuja!

Saitillamme pelaa ensivuonna n. 1000000 pelaajaa ja seuraavaksi vuodeksi on povattu todellista RÄJÄYSTÄ!
2010 loppuun mennessä olemme todennäköisesti AINOA KILPAILUKYKYINEN pokerisaitti koko maailmassa!

ONKO SINULLA JO TARPEEKSI VARALLISUUTTA, ETTÄ VOISIT JÄTTÄÄ KÄYTTÄMÄTTÄ TÄMÄN MAHDOLLISUUDEN?

Mieti!
Tee mitä huvittaa, osta mitä huvittaa.
Rahasta sinun ei tarvitse enää huolehtia!

ONKO NYKYINEN ELÄMÄNLAATUSI RIITTÄVÄ??

Tää ei sitte oo mikään verkostohuijaus!

Yhteydenotot:

swindle ät windowslive.com

34

8786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SDSDSD

      Annoin sulle sen 10,000€ liittymismaksun. Mitäs nyt?

      Oli aika outoa ku piti maksaa sillä tavalla, että rahat piti jättää roskikseen Siwan taakse!

      • ,.,.,.,.,.,

        Ja porukka väittää T6:sta verkostoksi... :D
        Huikea 0,25% rakesta. Ei tarvitse kuin laskea nopeasti päässä, että tuo Goldmember on aikas huonosijoitus...


      • MAtikkaKala
        ,.,.,.,.,., kirjoitti:

        Ja porukka väittää T6:sta verkostoksi... :D
        Huikea 0,25% rakesta. Ei tarvitse kuin laskea nopeasti päässä, että tuo Goldmember on aikas huonosijoitus...

        Lukisit tarkemmin.
        Jos pelaajia on abaut miljoona ja saat sen 0.5% kertaa hankkimiesi sijoittajien määrä ja LISÄKSI lukuisia 0.25% tuottoja, rahaa tulee suomeksi sanottuna IHAN VITUSTI!


      • ,.,.,.,.
        MAtikkaKala kirjoitti:

        Lukisit tarkemmin.
        Jos pelaajia on abaut miljoona ja saat sen 0.5% kertaa hankkimiesi sijoittajien määrä ja LISÄKSI lukuisia 0.25% tuottoja, rahaa tulee suomeksi sanottuna IHAN VITUSTI!

        Kysyin, että paljonko jokaisesta saamastani sijoittajasta saan bonusta? ei vastausta...

        Otetaanpa parit realistiset laskut tuolla 50k tasolla;
        saan 25kpl sijoittajia, jotka rakettaa max. 1000€/kk/hlö
        eli 25000€/kk josta 0,5% = jopa 125€
        Jokainen 25kpl saa alleen samat 25kpl sijoittajia eli 625kpl. Näistä jokainen rakettaa keskimäärin max. 500€/kk
        eli 500€x625kpl= 312500€, josta 0,25% eli 781,25.
        Yhteensä siis 906€

        Ja yrityshän ei ole tienannut tähän mennessä kuin vähintään 630k€, olettaen että sinä olet ainut goldenlord ja muut silver-tasolla... Jep jep sanon minä...
        Goldenlord tason sijoituksen takaisin saaminen kestäisi siis parhaassakin tapauksessa sellaiset 40 kuukautta. Varasin 10k€ niihin huikeisiin bonuksiin hankituista sijoittajista...

        Suurin kysymys on kuitenkin seuraava: Miksi maksaa 50k€, että saa surkeaa 0,5%/0,25% hankittujen pelaajien rakesta?

        Nuo luvut olisi ihan hyviä, jos pilkku olisi kaksi askelta oikealle päin...


        Faktoja pojat, faktoja... Ei vain tuota "tienaa vitusti ja lue paremmin"


        PS. Jos tää MP40-juttu on vain vitsi, niin myönnän että hyvä on mielikuvitus teillä ja mun sarkasmitutka on taas hajonnu :D


      • mutta......
        ,.,.,.,. kirjoitti:

        Kysyin, että paljonko jokaisesta saamastani sijoittajasta saan bonusta? ei vastausta...

        Otetaanpa parit realistiset laskut tuolla 50k tasolla;
        saan 25kpl sijoittajia, jotka rakettaa max. 1000€/kk/hlö
        eli 25000€/kk josta 0,5% = jopa 125€
        Jokainen 25kpl saa alleen samat 25kpl sijoittajia eli 625kpl. Näistä jokainen rakettaa keskimäärin max. 500€/kk
        eli 500€x625kpl= 312500€, josta 0,25% eli 781,25.
        Yhteensä siis 906€

        Ja yrityshän ei ole tienannut tähän mennessä kuin vähintään 630k€, olettaen että sinä olet ainut goldenlord ja muut silver-tasolla... Jep jep sanon minä...
        Goldenlord tason sijoituksen takaisin saaminen kestäisi siis parhaassakin tapauksessa sellaiset 40 kuukautta. Varasin 10k€ niihin huikeisiin bonuksiin hankituista sijoittajista...

        Suurin kysymys on kuitenkin seuraava: Miksi maksaa 50k€, että saa surkeaa 0,5%/0,25% hankittujen pelaajien rakesta?

        Nuo luvut olisi ihan hyviä, jos pilkku olisi kaksi askelta oikealle päin...


        Faktoja pojat, faktoja... Ei vain tuota "tienaa vitusti ja lue paremmin"


        PS. Jos tää MP40-juttu on vain vitsi, niin myönnän että hyvä on mielikuvitus teillä ja mun sarkasmitutka on taas hajonnu :D

        Mun mielestä toi sun itku jostain 40kk on ihan naurettava!

        Kaikki pitäis saada heti tostavain niinku joku lottovoitto.

        Tää vaikuttaa musta ihan kunnon bisnekseltä eikä miltään kaikkimullehetinyt pelleilyltä.

        Ihan turha lupailla mitään älyttömiä kun ei semmosiin oo kellään mahollisuuksia.

        Muutama vuosi eteenpäin niin luulisin et rahaa alkaa tuleen.


      • ,.,.,.,.,.
        mutta...... kirjoitti:

        Mun mielestä toi sun itku jostain 40kk on ihan naurettava!

        Kaikki pitäis saada heti tostavain niinku joku lottovoitto.

        Tää vaikuttaa musta ihan kunnon bisnekseltä eikä miltään kaikkimullehetinyt pelleilyltä.

        Ihan turha lupailla mitään älyttömiä kun ei semmosiin oo kellään mahollisuuksia.

        Muutama vuosi eteenpäin niin luulisin et rahaa alkaa tuleen.

        Itku ja parku... Et oo mukana, joo et varmaan. Vaikuttaa ihan oikealta bisnekseltä, no lähde sitten toki mukaan Goldenlord tasolla...
        Ja eikös juuri tuo ensimmäinen viesti lupaillut "MEGALOMAANISIA TULOJA"..?

        "Ihan turha lupailla mitään älyttömiä kun ei semmosiin oo kellään mahollisuuksia."

        "Miljoonia pelaajia, helppoa rahaa tekemättä mitään"

        Oonko ainut kuka näkee ristiriitaa asoissa?

        Kauan arvioit, että kestää sijoitetun pääoman nolla-tasolle pääsemisessä? Jos kerran 40kk itku on naurettavaa...

        Sori vaan, mutta nauroin samalla kun luin sun viestiä....


      • SirSwindlePoker
        ,.,.,.,.,. kirjoitti:

        Itku ja parku... Et oo mukana, joo et varmaan. Vaikuttaa ihan oikealta bisnekseltä, no lähde sitten toki mukaan Goldenlord tasolla...
        Ja eikös juuri tuo ensimmäinen viesti lupaillut "MEGALOMAANISIA TULOJA"..?

        "Ihan turha lupailla mitään älyttömiä kun ei semmosiin oo kellään mahollisuuksia."

        "Miljoonia pelaajia, helppoa rahaa tekemättä mitään"

        Oonko ainut kuka näkee ristiriitaa asoissa?

        Kauan arvioit, että kestää sijoitetun pääoman nolla-tasolle pääsemisessä? Jos kerran 40kk itku on naurettavaa...

        Sori vaan, mutta nauroin samalla kun luin sun viestiä....

        Valtavia tuloja luvataan.
        Tämä on totta.
        Mainitsemasi 40kk. ei ole pitkä aika!
        Reilut 3 vuotta. Tässä saattaa mennä pidempäänkin, ennekuin räjähtää. Tuloja tulee kuitenkin varmasti HETI.
        Omilleen pääsee todennäköisesti 2-4 vuoden sisällä mutta sitten.....

        Itse olen myös sitä mieltä, että jos haluaa rahaa nopeasti, kannattaa lotota :)))...

        En näe mitään ristiriitaa.
        MP40 Poker ei lupaile mitään älyttömyyksiä, kuten jotkut muut.

        Onko väärin, että kertoo karut tosiasiat heti, eikä ala lupailemaan silkkaa kaakkelperia?

        Huom!
        En kertonut vielä kaikkia etuja, joita sijoittajat tulevat saamaan.
        MP40 Poker haluaa pitää kiinni rehellisestä linjastaan ja ei halua "affiensa" mainostavan mitäsattuu :))
        Eli odotan lupaa yhtiöltä kertoa enemmän...

        Tänään en enää kommentoi, koska olen juonut pari pulloa hyvää punaviiniä herkullisen poron sisäfilee-aterian päätteeksi.
        Petteri on syöty mutta tulee se Joulu ensi vuonna uudestaan. Ainakin meille MP40 pokerimiehille/naisille!


      • ,.,.,.,.
        SirSwindlePoker kirjoitti:

        Valtavia tuloja luvataan.
        Tämä on totta.
        Mainitsemasi 40kk. ei ole pitkä aika!
        Reilut 3 vuotta. Tässä saattaa mennä pidempäänkin, ennekuin räjähtää. Tuloja tulee kuitenkin varmasti HETI.
        Omilleen pääsee todennäköisesti 2-4 vuoden sisällä mutta sitten.....

        Itse olen myös sitä mieltä, että jos haluaa rahaa nopeasti, kannattaa lotota :)))...

        En näe mitään ristiriitaa.
        MP40 Poker ei lupaile mitään älyttömyyksiä, kuten jotkut muut.

        Onko väärin, että kertoo karut tosiasiat heti, eikä ala lupailemaan silkkaa kaakkelperia?

        Huom!
        En kertonut vielä kaikkia etuja, joita sijoittajat tulevat saamaan.
        MP40 Poker haluaa pitää kiinni rehellisestä linjastaan ja ei halua "affiensa" mainostavan mitäsattuu :))
        Eli odotan lupaa yhtiöltä kertoa enemmän...

        Tänään en enää kommentoi, koska olen juonut pari pulloa hyvää punaviiniä herkullisen poron sisäfilee-aterian päätteeksi.
        Petteri on syöty mutta tulee se Joulu ensi vuonna uudestaan. Ainakin meille MP40 pokerimiehille/naisille!

        Jos homma on oikeasti kannattava,niin aina kiinostaa tarkemmat tiedot. Ja myönnettäköön että pari vuotta on todellisempi omillepääsy aika kuin esim puoli vuotta.
        Kuka/ketkä on yrityksen johdossa. Missä yritys on rekisteröity ja keneen pitää olla yhteydessä jos haluaa mukaan..?
        Pyydän taas niitä faktoja, joita en siis ole vieläkään saanut...

        PS. Kannattaa tarkistaa hieman tuota tyyliä millä mainostaa, haisee nimittäin niin pahasti MLM-abc kirjan esimerkeiltä...


      • mieltä
        ,.,.,.,.,. kirjoitti:

        Itku ja parku... Et oo mukana, joo et varmaan. Vaikuttaa ihan oikealta bisnekseltä, no lähde sitten toki mukaan Goldenlord tasolla...
        Ja eikös juuri tuo ensimmäinen viesti lupaillut "MEGALOMAANISIA TULOJA"..?

        "Ihan turha lupailla mitään älyttömiä kun ei semmosiin oo kellään mahollisuuksia."

        "Miljoonia pelaajia, helppoa rahaa tekemättä mitään"

        Oonko ainut kuka näkee ristiriitaa asoissa?

        Kauan arvioit, että kestää sijoitetun pääoman nolla-tasolle pääsemisessä? Jos kerran 40kk itku on naurettavaa...

        Sori vaan, mutta nauroin samalla kun luin sun viestiä....

        nojoo täähän nyt on niitä samoja verkostomarkktinointipaskoja jossa kukaan tuntemani ei ole vielä menestynyt


    • ,.,.,.,.,.

      "Tää ei oo sitten mikään verkostohuijaus"

      Kerropa sitten kuinka paljon bonusta tulee jokaisesta hankitusta jäsenestä. Ja kuinka paljon goldenmember saa bonusta kun kaveri A saa mukaan kaveri B:n..?
      Hyvin on luettu verkostomarkkinoinnin ABC-kirja, kun katsoo tiettyjä lauseita.
      Millä aikavälillä eri member-tasojen olisi tarkoitus päästä omilleen?
      Mitkä ovat firman sivut?

      • SirSwindlePoker

        Omilleenpääsyn voit helposti arvioida itse, jos tiedät nettipokerista jotain.
        Riittävän nopeasti kuitenkin.

        Saitilla ei ole vielä sivuja, koska homma on vasta alussa.

        Juuri tämän vuoksi(homma on alussa) SINUN kannattaa toimia NOPEASTI!

        Varhainen lintu madon nappaa...


      • pja71
        SirSwindlePoker kirjoitti:

        Omilleenpääsyn voit helposti arvioida itse, jos tiedät nettipokerista jotain.
        Riittävän nopeasti kuitenkin.

        Saitilla ei ole vielä sivuja, koska homma on vasta alussa.

        Juuri tämän vuoksi(homma on alussa) SINUN kannattaa toimia NOPEASTI!

        Varhainen lintu madon nappaa...

        Jep jep,

        Verkostomarkkinointia, ei mitään uutta taivaan alla. Sijoittamalla rahasi tähän voittaa ainoastaan tuon pelin pyörittäjä.

        Voi kun ihmiset tajuaisivat, että ei ole mitään oikotietä onneen, rahaa ei tule ovista ja ikkunoista tekemättä mitään. Ellei sitten istu kusetusringin yläkerroksessa - mutta kaippa sielläkin on pitänyt tehdä duunia että saa hyväuskoisia hölmöjä markkinoimaan omaa kusetustaan eteenpäin :)

        Kun firmasta ei ole mitään tietoa, kuten jo aikaisemmin sanottu, niin älkää hyvät ihmiset edes ajatelko laittavanne tähän kusetukseen rahojanne.

        PJA


    • ,.,.,.,.,.

      Hyvän nimimerkin olet valinnut...
      SirKusetusPokeri

      Swindle=kusetus, huijaus yms...

      Tulipahan vaan mieleen, kun katsoin nickis tarkemmin.. :D

      • ^Faarao^

        Aika alhaiseksi menee argumentointi kun pitää alkaa toisten nimiä haukkumaan! Osoittaa selkeästi, että perustelut omille mielipiteille alkavat loppua, kun alkaa olla idiootillekin itsestäänselvää, miten hyvä sijoitus MP40 Poker on.

        Itse olin saitin esittelytilaisuudessa Tampereella eilen, ja asiallisesti vastattiin yleisön esittämiin kysymyksiin. Sijoituksesta innostui useita kuulijoita, eikä ihme kun ottaa huomioon millainen tilaisuus tämä on. Ja nyt varmasti mietitte, että kuulostaa siltä, että "tuon kaverin on pakko olla toiminnassa mukana". Niinhän minä olenkin. Gold-member ja ylpeä siitä. Toiminta on tosiaan vasta niin aluillaan, että nopeille toimijoille on tarjolla hyvä odotusarvoinen diili. Kannattaa ainakin varmasti ottaa asioista selvää ja päättää vasta sitten, kun tietää enemmän.


      • XYZ5000poker.com

        Nämä T6 ja MP40 ovat aivan pellejä nakkikioskeja.

        Ensi viikolla aloittaa XYZ5000poker.com sivusto.
        Joka päivä 6000000 euron freerolleja.
        Jos lasketaan että sivustolla pelaa 230000000 ihmistä ja heidän 2300 euroa per sekuntti maksamasta rakesta affiliatet saavat 3000% osuuden tuotoksi tulee nettotuotoksi kuukaudessa 6 miljardia euroa.

        Onko sinulla varaa jättää ottamatta tämä 6 miljardia euroa puhtaana tilille joka kuukausi?

        Eli heti aamulla 650 euroa kirjekuoressa postiin jos et halua jäädä osattomaksi tästä ainoastaan sinua kohdaanneesta ainutkertaisesta onnesta.


      • ,.,.,.,.,.,.,.
        ^Faarao^ kirjoitti:

        Aika alhaiseksi menee argumentointi kun pitää alkaa toisten nimiä haukkumaan! Osoittaa selkeästi, että perustelut omille mielipiteille alkavat loppua, kun alkaa olla idiootillekin itsestäänselvää, miten hyvä sijoitus MP40 Poker on.

        Itse olin saitin esittelytilaisuudessa Tampereella eilen, ja asiallisesti vastattiin yleisön esittämiin kysymyksiin. Sijoituksesta innostui useita kuulijoita, eikä ihme kun ottaa huomioon millainen tilaisuus tämä on. Ja nyt varmasti mietitte, että kuulostaa siltä, että "tuon kaverin on pakko olla toiminnassa mukana". Niinhän minä olenkin. Gold-member ja ylpeä siitä. Toiminta on tosiaan vasta niin aluillaan, että nopeille toimijoille on tarjolla hyvä odotusarvoinen diili. Kannattaa ainakin varmasti ottaa asioista selvää ja päättää vasta sitten, kun tietää enemmän.

        Hmmm. Omasta mielestäni en kyllä argumentoinut haukkumalla toisten nimiä.. Mainitsin vain nickistä jonka ko. henkilö on itse valinnut. Syytön minä siihen olen, jos itse valittu nick tarkoittaa huijausta.

        Yhtä asiaa te mp40:set ette kyllä oikein ymmärrä kirjoitetusta teksista; olen pyytänyt jo monta kertaa faktoja, koska kyllä aina hyvä bisnes kiinnostaa. Ei näy faktoja, vain tota "nyt vielä aikaista, kannattaa siis liittyä nyt".
        Tärkeimpänä kysymyksinä seuraavat:
        1) Millä keinoin meinaa nousta ainoaksi varteenotettavaksi vuoteen 2010 mennessä?
        2) Ketkä omistaa yrityksen ja missä maassa ko. yritys sijaitsee?
        3) Miksi ette saa kertoa tarkempia faktoja, vaikka niitä selvästikin on jo tiedossa?
        4) Mikä oli henkilön nimi kuka veti tilaisuuden?

        PS. Itse olen mukana T6:ssa, mutta eihän se tarkoita etteikö lisä tuotot kiinnostaisi...


      • ^Faarao^
        XYZ5000poker.com kirjoitti:

        Nämä T6 ja MP40 ovat aivan pellejä nakkikioskeja.

        Ensi viikolla aloittaa XYZ5000poker.com sivusto.
        Joka päivä 6000000 euron freerolleja.
        Jos lasketaan että sivustolla pelaa 230000000 ihmistä ja heidän 2300 euroa per sekuntti maksamasta rakesta affiliatet saavat 3000% osuuden tuotoksi tulee nettotuotoksi kuukaudessa 6 miljardia euroa.

        Onko sinulla varaa jättää ottamatta tämä 6 miljardia euroa puhtaana tilille joka kuukausi?

        Eli heti aamulla 650 euroa kirjekuoressa postiin jos et halua jäädä osattomaksi tästä ainoastaan sinua kohdaanneesta ainutkertaisesta onnesta.

        6 miljardia euroa / kk? Todellako? Ilmeisesti menossa joku talouden nousukausi, kun uskomattomia tarjouksia on joka kulman takana. Laskelmasi kuulostavat mielenkiintoisilta. Olisin varmasti kiinnostunut sijoittamaan myös XYZ5000poker.com:iin. Onko mahdollista sijoittaa enempää kuin vain 650 euroa?


      • ^Faarao^
        ,.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:

        Hmmm. Omasta mielestäni en kyllä argumentoinut haukkumalla toisten nimiä.. Mainitsin vain nickistä jonka ko. henkilö on itse valinnut. Syytön minä siihen olen, jos itse valittu nick tarkoittaa huijausta.

        Yhtä asiaa te mp40:set ette kyllä oikein ymmärrä kirjoitetusta teksista; olen pyytänyt jo monta kertaa faktoja, koska kyllä aina hyvä bisnes kiinnostaa. Ei näy faktoja, vain tota "nyt vielä aikaista, kannattaa siis liittyä nyt".
        Tärkeimpänä kysymyksinä seuraavat:
        1) Millä keinoin meinaa nousta ainoaksi varteenotettavaksi vuoteen 2010 mennessä?
        2) Ketkä omistaa yrityksen ja missä maassa ko. yritys sijaitsee?
        3) Miksi ette saa kertoa tarkempia faktoja, vaikka niitä selvästikin on jo tiedossa?
        4) Mikä oli henkilön nimi kuka veti tilaisuuden?

        PS. Itse olen mukana T6:ssa, mutta eihän se tarkoita etteikö lisä tuotot kiinnostaisi...

        Saitilla on todella aggressiivinen strategia, jolla markkinoiden kärkeen puskeminen on hyvinkin mahdollista. Mainitsemani tilaisuuden vetäjänä toimi Pentti Köyri niminen liikemies, käsittääkseni hän on MP40:n Suomen "country manager" tms. Hän pystyy varmasti vastaamaan kysymyksiisi paremmin kuin minä.

        Lisäksi lienee syytä tuoda esiin se seikka, että MP40:ltä löytyy todella asiantuntemusta nettipokerin saralta. Huhujen mukaan taustajoukoissa mukana muun muassa Scott Tom ja AJ Green. Tämä olisi mukava saada varmistettua jostain vielä, mutta lienee selvää, että luotettavasta projektista on kyse siis.


      • ,.,.,.,.,
        ^Faarao^ kirjoitti:

        Saitilla on todella aggressiivinen strategia, jolla markkinoiden kärkeen puskeminen on hyvinkin mahdollista. Mainitsemani tilaisuuden vetäjänä toimi Pentti Köyri niminen liikemies, käsittääkseni hän on MP40:n Suomen "country manager" tms. Hän pystyy varmasti vastaamaan kysymyksiisi paremmin kuin minä.

        Lisäksi lienee syytä tuoda esiin se seikka, että MP40:ltä löytyy todella asiantuntemusta nettipokerin saralta. Huhujen mukaan taustajoukoissa mukana muun muassa Scott Tom ja AJ Green. Tämä olisi mukava saada varmistettua jostain vielä, mutta lienee selvää, että luotettavasta projektista on kyse siis.

        Mutta tuo parivaljakon nimet Green ja Tom soitti kelloja. joten tarkistin asiaa ja seuraavaa tuli vastaan...
        http://www.pokerisivut.com/uutiset.php?uutinen=2007_10_21_12_00_53
        ja
        http://www.pokerisivut.com/uutiset.php?uutinen=2007_10_27_15_53_02

        Eli ei nyt kauhean luotettavaa porukkaa taustalla, jos kerran ovat jo jääneet kerran kiinni kusetuksesta(tai itseasiassa varkaudesta).
        Kokemusta kyllä löytyy ko. kavereilta, mutta myös huonommista asioista yrityksen perustamista ajatellen.
        Mutta voihan asiat ja ihmiset muuttua...

        Kiitos silti infosta!


      • jep876
        ,.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:

        Hmmm. Omasta mielestäni en kyllä argumentoinut haukkumalla toisten nimiä.. Mainitsin vain nickistä jonka ko. henkilö on itse valinnut. Syytön minä siihen olen, jos itse valittu nick tarkoittaa huijausta.

        Yhtä asiaa te mp40:set ette kyllä oikein ymmärrä kirjoitetusta teksista; olen pyytänyt jo monta kertaa faktoja, koska kyllä aina hyvä bisnes kiinnostaa. Ei näy faktoja, vain tota "nyt vielä aikaista, kannattaa siis liittyä nyt".
        Tärkeimpänä kysymyksinä seuraavat:
        1) Millä keinoin meinaa nousta ainoaksi varteenotettavaksi vuoteen 2010 mennessä?
        2) Ketkä omistaa yrityksen ja missä maassa ko. yritys sijaitsee?
        3) Miksi ette saa kertoa tarkempia faktoja, vaikka niitä selvästikin on jo tiedossa?
        4) Mikä oli henkilön nimi kuka veti tilaisuuden?

        PS. Itse olen mukana T6:ssa, mutta eihän se tarkoita etteikö lisä tuotot kiinnostaisi...

        Lisää infoa

        http://poker.wikia.com/wiki/T6Poker


    • osastoa

      sinne verkostomarkkinoinnin puolelle...

      Kaikenlaisia yrittäjiä näkyy taas olevan liikkeellä.

    • että nauratti!

      Voittaako tuo GoldenLord-member taistelussa Matriisin ja Diamond Executiven?

    • Pja71

      >Ensi vuonna alkavat pelit uudella MP40 Poker-saitilla.

      Hienoa. Eli 2009 vuoden alussa vai lopussa?

      >SINULLA on mahdollisuus päästä osalliseksi tulevan MAAILMAN SUURIMMAN
      >pokerisaitin VALTAVISTA TUOTOISTA!

      Jaa, oliko tässä tuon yrityksen osakkeitakin myynnissä?

      >Sinulla on nyt ainutlaatuinen tilaisuus sijoittaa tähän megasaittiin:
      >
      >1000e Silver-member
      >5000e Gold-member
      >10000e Supergold-member
      >
      >Ja sokerina pohjalla 50000e GoldenLord-member päätähuimaavinen tuottoineen!

      Niin varmasti. Voit myös sijoittaa nuo summat rahastoihin, ja mikäli nyt hieman jaksaa nähdä vaivaa katsomalla minne sijoittaa, niin nuo rahat voi tuplata muutamassa vuodessa.

      >Eli näkemällä vähän vaivaa tulet myöhemmin TIENAAMAAN MEGALOMAANISIA SUMMIA TEKEMÄTTÄ MITÄÄN!!!!

      Kuinkas vanha tän kirjoittaja taas olikaan?

      >Lisäksi saat muita superetuja!

      Mitä ovat nämä edut?

      >Saitillamme pelaa ensivuonna n. 1000000 pelaajaa ja
      >seuraavaksi vuodeksi on povattu todellista RÄJÄYSTÄ!

      Se kirjoitetaan "Räjähdystä", ei Räjäystä.

      >2010 loppuun mennessä olemme todennäköisesti AINOA KILPAILUKYKYINEN
      >pokerisaitti koko maailmassa!

      Kyllä varmasti. Pelaaminen aloitetaan 2009 ja jo vuoden päästä siitä ollaan maailman herroja. Kuullostaa kyllä todella uskottavalta, varsinkin kun vielä ei ole kotisivuja, firmasta tietoa jne. Kerätään eka rahat hyväuskoisilta hölmöiltä, sitten pannaan pikkasen rahukkaa sivujen tekoon (kunhan ne on eka kerätty) ja sitten todetaan että oivoi, ei oikeen lentänytkään koko homma.

      >ONKO SINULLA JO TARPEEKSI VARALLISUUTTA, ETTÄ VOISIT JÄTTÄÄ KÄYTTÄMÄTTÄ TÄMÄN MAHDOLLISUUDEN?

      On. Ja juuri sen takia etten sijoita rahojani kusetuksiin :)

      >Rahasta sinun ei tarvitse enää huolehtia!

      Se ei varmasti ole ongelma jos ne tunkee tälläisiin kankkulankaivoihin :)

      >ONKO NYKYINEN ELÄMÄNLAATUSI RIITTÄVÄ??

      On, kiitos kysymästä.

      >Tää ei sitte oo mikään verkostohuijaus!

      Niin. Tässä otetaan rahaa sisään ilman mitään tietoja kelle ne menevät, sivuja ei ole pystyssä, jokainen saa rahaa alleensa keräämästä verkostosta jne jne. Jaa ettei ole verkostohuijaus.

      Toivottavasti se poron sisäfile ja viini maistui. Ei ne kuitenkaan kaupassa kovinkaan kalliita vielä ole. Hyvään ruokaan sijoittaminen on huomattavasti järkevämpää kuin huijareille rahan anto :)

    • mä vaan

      Tuota noin... mä lähetän tässä sulle kaikki mun tähän asti kertyneet säästöt ja sen lisäksi vaimonkin kanista otan myös. Saat vaikka sen akankin siihen samaan syssyyn!
      Niin ja eiks tää oo se paikka mistä saa rahaa kuin roskaa?? 400-500% voittoa????
      Hienoa, kohta mulla on puolikymmentä vaimoa tällä menoo.....

    • svnhyt
    • Näin meillä

      Jos tämä nyt ei ole trolli niin pikkaisen kannattaa lukuja miettiä. En millään muista mikä sen yhden t6 ennen olevan saitin nimi oli jossa oli samat uhoukset ja siellä pelasi noin 200 pelaajaa joista suurin osa taisi olla näitä "membereitä". Pelaajia miljoona :-) Suurimmilla saiteillakaan tällä hetkellä reaali aikaisia pelaajia taitaa olla 70 k luokkaa tai jotain sen suuruista. Uusilla saiteilla pelaaja määrät pyörivät pitkään sadoissa miksi tämä olisi poikkeus. Mikään saitti ei pysty tarjoamaan mitään niin ylivertaista että porukka ryntäisi uuusille saiteille. Jo nykyisin saan verkoista 50 prossan rakebackkejä joten saitin osuus rupeaa olemaan jo suht koht pieni ja luonnollisesti mikään verkko ei miinuksella voi pyöriä.

      Pelit alkaa ensivuonna ja pelaajia on heti enemmän kuin nykyisillä saiteilla. Jos nyt saavat aikaiseksi ohjelmiston joka kantaa 2000 pelaajaa ilman takkuilua niin se on jo hatunnoston arvoinen suoritus. Moni nykyisistä kun ei oikein pysty siihenkään. Tottakai kaikki ohjelmat toimii 30 käyttäjällä mutta tuhansien kanssa rupeaa ohjelmistot olemaan kovilla.

      0.5 % rakesta on muutes hyvin vähän ja tuo heidän alapuolella oleva juttu taas verkostomarkkinointia eikä se sielläkään ole kun se 0.25. Eli jos raketan 1000 taalaa kuussa saat siitä 5 taalaa. Eli sit kun sun hankkimat pelaajat on tuottanut verkolle 2 miljoonaa saat oman 10ke poikkeen ei paha :-) Jos maksimirake kädestä on 5 taalaa niin semmoisen 400 000 kättä kun joku pelaa niin että joka kerta tulee maksimirake niin olet omilla.

      Eli höpönpöpö jos laitoit rahaa tämmöiseen niin ei voi kun säälitellä tai oikeastaan en säälittele niinkun en pokerissakaan.

    • kgwjdjbkbz
    • pcfwrf
    • separate

      value;

    • read

      music;

    • choose

      both;

    • whole

      probable; weight gain and lipitor; danger propecia; corticosteroids ambien; viagra; cheap rimonabant online; erection viagra; resperidone zoloft taken together; levitra online;

    • letter

      record; cialis; cigarettes chocolate milk; buy strattera; cafergot drug; cytotec 100mg; cymbalta; celexa; dunhill cigarette; cialis super active 20 mg;

    • weight

      raise; monaslim; benicar 10mg; cheap cigarettes online; by cialis comment powered uri wordpress; ritalin vs strattera; cafergot dosage; cymbalta dosages; cheap acomplia; acomplia prescription;

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe