Iittala -logo pois?

jkö

Otanko pois pienen Iittala-logo tarran juomalasista ja muista Iittalan tuotteista vai kuuluuko ne olla siinä ?! En oikein ymmärrä minkä takia tietyt ihmiset pitävät niitä siinä, eikö se ole tarkoitus ottaa niitä pois vai ?

5

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anni

Kun kukaan muu ei ole vastannut mitään, niin tässä pari ajatusta:
      - omassa käytössä asia on herttaisen yhdentekevää
      - mutta: jos ne on hienoja (kalliita) esineitä - joista joku joutuu aikanaan pääsemään eroon esim kuolinpesän tavarana - niin silloin logoista on iloa (siis sille perilliselle), koska logolla varustettu tavara yleensä arvostetaan kalliimaksi esim huutokaupassa.

Hmmm...

• tarrat juomalaseista

Teet niinkuin haluat, minä otan käyttölaseista (=laseista, joita käytetään) tarran pois repsottamasta. Ei tavallisella massatuotannossa olevalla lasistolla ole mitään sellaista arvoa, joka lisääntyisi maagisesti jostain tarrasta. Vaasiin tms. voin tarran jättää, jos se on siisti.
      Keräilytavaraa ei käytetä, joten siinä tarra saa olla.

• abceed

Kannatta ottaa huomioon sellainen näkökulma, että Iittala myy sekundaa ilman sitä tarraa. Jos siis haluat vieraiden luulevan sinulla olevan sekundakamaa, niin siinä tapauksessa tarrat heti pois!

• Ceb
        abceed kirjoitti:

Kannatta ottaa huomioon sellainen näkökulma, että Iittala myy sekundaa ilman sitä tarraa. Jos siis haluat vieraiden luulevan sinulla olevan sekundakamaa, niin siinä tapauksessa tarrat heti pois!

Minä aina revin kavereidenkin astioista kaikki tarrat :)

• iölkdslkfdö

Iittalan tarrat kirkuvat "katso minulla on iittalaa!" Minua ärsyttää suunnattomasti kun näen tarroja paikoillaan. Tosin muutenkin tykkään repiä tarroja irti erinäisistä tavaroista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe