Otanko pois pienen Iittala-logo tarran juomalasista ja muista Iittalan tuotteista vai kuuluuko ne olla siinä ?! En oikein ymmärrä minkä takia tietyt ihmiset pitävät niitä siinä, eikö se ole tarkoitus ottaa niitä pois vai ?
Iittala -logo pois?
5
1099
Vastaukset
- Anni
Kun kukaan muu ei ole vastannut mitään, niin tässä pari ajatusta:
- omassa käytössä asia on herttaisen yhdentekevää
- mutta: jos ne on hienoja (kalliita) esineitä - joista joku joutuu aikanaan pääsemään eroon esim kuolinpesän tavarana - niin silloin logoista on iloa (siis sille perilliselle), koska logolla varustettu tavara yleensä arvostetaan kalliimaksi esim huutokaupassa.
Hmmm... - tarrat juomalaseista
Teet niinkuin haluat, minä otan käyttölaseista (=laseista, joita käytetään) tarran pois repsottamasta. Ei tavallisella massatuotannossa olevalla lasistolla ole mitään sellaista arvoa, joka lisääntyisi maagisesti jostain tarrasta. Vaasiin tms. voin tarran jättää, jos se on siisti.
Keräilytavaraa ei käytetä, joten siinä tarra saa olla.- abceed
Kannatta ottaa huomioon sellainen näkökulma, että Iittala myy sekundaa ilman sitä tarraa. Jos siis haluat vieraiden luulevan sinulla olevan sekundakamaa, niin siinä tapauksessa tarrat heti pois!
- Ceb
abceed kirjoitti:
Kannatta ottaa huomioon sellainen näkökulma, että Iittala myy sekundaa ilman sitä tarraa. Jos siis haluat vieraiden luulevan sinulla olevan sekundakamaa, niin siinä tapauksessa tarrat heti pois!
Minä aina revin kavereidenkin astioista kaikki tarrat :)
- iölkdslkfdö
Iittalan tarrat kirkuvat "katso minulla on iittalaa!" Minua ärsyttää suunnattomasti kun näen tarroja paikoillaan. Tosin muutenkin tykkään repiä tarroja irti erinäisistä tavaroista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2416746Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664154Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371379Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061