rapu ja rapu seksuaalisesti

rapurallaaa

Olen kohdannut rapunaisen joka tuntuu olevan uskomattoman monessa asiassa samalla aaltopituudella kanssani.Ravullahan on se tunnettu kuori jota ei saa auki kuin se oikea tai hyvä ystävä.Olen puhunut paljon tämän rapunaisen kanssa myös seksistä ja tuntuu että siinäkin olemme hyvin samalla aaltopituudella monessa asiassa.Vahvistuu se käsitys että ravut ovat rakkaansa kanssa todella erittäin intohimoisia seksissä ja haluvat sitä paljon.

Tuolla aiemmin joku sanoi että rapu olisi epäluotettava kumppani,tuohon on sanottava että minulla on aivan toisenlainen käsitys mitä rapuja olen seurannut.en usko mihinkään päivähoroskooppi juttuihin lainkaan juuri,mutta tunnettuani molempaa sukupuolta olevia rapuja niin yhtäläisyyksiä on häkellyttävän paljon.

yhtä kaikki, jos jollain on kokemuksia rapujen välisestä seksistä,nimenomaan suhteessa niin olisin halukas kuulemaan, että onko muilla sama käsitys siihen liittyvästä suuresta intohimosta.Että leiskuukos lujaa?

kertokaa myös kokeneet miten muuten ravut sopivat toisilleen,ainakin he ymmärtävät toistensa oikkuja hyvin ja huomaavat asioita toisesta liiankin helposti.

5

1536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -rapunainen-

....Ja seksi luistaa =).

Olen hyvin intohimoinen nainen ja rapumieheni on oikea seksihullu. Sängyssä viihdymme erinomaisesti ja pidämme samanlaisista asioista.

Ainoa suhteemme heikkous on miehelläni silloin tällöin esiintyvä mustasukkaisuus. Miespuoliset ystäväni aiheuttavat kriisinpoikasia, mutta minä en luovu ystävistäni, olkoon ne miehiä tai naisia.

Ravut ovat uskollisia kumppanilleen. Ja minä olin myös "sinisilmäinen" ex-vesimieskumppanini pettämisille. Siinä oli oikea kaksinaamaisuuden ilmentymä. Pystyi valehtelemaan päin naamaa ilmekään värähtämättä. Vieläkin oksettaa ja aiheuttaa pahaa oloa. Terveisiä vaan sinne Iisalmeen Timolle =( .

Eläköön ravut !!!!

• rapurallaaa

oli kyllä niin tyhjentävä vastaus että pitää oikein kittää ja vielä kun naisena tuon kerroit asioista,niin se vielä lisää käsitystä että ravuissa on sitä jotain suurta intohimoa.Tosin kyllä olemme kovia oikuttelemaan ja mustasukkaisia,mutta siitä viis.

• 6969

Todella! Yhteisiä vuosia on jo takana, mutta roihu ei ota sammuakseen. Ei ole moista tullut vastaan ja toiseen en rapuani vaihda! Kahdella ravulla menee lujaa myös vällyissä. Kerran kun sen kokee, ei muusta välitä.

• rapumies 27

juu voisin kuvitella itseni tyytyväiseksi suhteessa toisen ravun kans ku tunnen kuuluvani edellä kuvattuun... ja tuosta ominaisuudestani olen saanut jokaiselta pitempiaikaiselta kumppaniltani hyvin miellyttäviä kommentteja joidenkin kanssa on täytynyt pidätellä tuntemuksiani etten loukkaa... :)
        Ja väleissä olen kaikkien kanssa :)

• krapukrapu
        rapumies 27 kirjoitti:

juu voisin kuvitella itseni tyytyväiseksi suhteessa toisen ravun kans ku tunnen kuuluvani edellä kuvattuun... ja tuosta ominaisuudestani olen saanut jokaiselta pitempiaikaiselta kumppaniltani hyvin miellyttäviä kommentteja joidenkin kanssa on täytynyt pidätellä tuntemuksiani etten loukkaa... :)
        Ja väleissä olen kaikkien kanssa :)

Olen rapunainen ja suhde rapumieheen kestänyt liki 20 v. Kyllähän se nuorena se seksipuoli oli kiihkeää mutta nykyään ei.Yllättävääkö, että se onkin mies jota ei kiinnosta.Muutenkaan en plussaa antaisi.Rapunainen onnellisempi ehkä jonkun toisen kanssa.Tiedän toisenkin vastaavan parin ja siellä samanlaisia tuntemuksia.Miten mistään mitään tulee kun molemmat kiipeää perse edellä puuhun ja taistelee reviiristään.Pikkuhiljaa olen vakuuttunut että on aika muuttaa pois,helppoa se ei ole mutta pakko tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe