rapu ja rapu seksuaalisesti

rapurallaaa

Olen kohdannut rapunaisen joka tuntuu olevan uskomattoman monessa asiassa samalla aaltopituudella kanssani.Ravullahan on se tunnettu kuori jota ei saa auki kuin se oikea tai hyvä ystävä.Olen puhunut paljon tämän rapunaisen kanssa myös seksistä ja tuntuu että siinäkin olemme hyvin samalla aaltopituudella monessa asiassa.Vahvistuu se käsitys että ravut ovat rakkaansa kanssa todella erittäin intohimoisia seksissä ja haluvat sitä paljon.

Tuolla aiemmin joku sanoi että rapu olisi epäluotettava kumppani,tuohon on sanottava että minulla on aivan toisenlainen käsitys mitä rapuja olen seurannut.en usko mihinkään päivähoroskooppi juttuihin lainkaan juuri,mutta tunnettuani molempaa sukupuolta olevia rapuja niin yhtäläisyyksiä on häkellyttävän paljon.

yhtä kaikki, jos jollain on kokemuksia rapujen välisestä seksistä,nimenomaan suhteessa niin olisin halukas kuulemaan, että onko muilla sama käsitys siihen liittyvästä suuresta intohimosta.Että leiskuukos lujaa?

kertokaa myös kokeneet miten muuten ravut sopivat toisilleen,ainakin he ymmärtävät toistensa oikkuja hyvin ja huomaavat asioita toisesta liiankin helposti.

5

1507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -rapunainen-

      ....Ja seksi luistaa =).

      Olen hyvin intohimoinen nainen ja rapumieheni on oikea seksihullu. Sängyssä viihdymme erinomaisesti ja pidämme samanlaisista asioista.

      Ainoa suhteemme heikkous on miehelläni silloin tällöin esiintyvä mustasukkaisuus. Miespuoliset ystäväni aiheuttavat kriisinpoikasia, mutta minä en luovu ystävistäni, olkoon ne miehiä tai naisia.

      Ravut ovat uskollisia kumppanilleen. Ja minä olin myös "sinisilmäinen" ex-vesimieskumppanini pettämisille. Siinä oli oikea kaksinaamaisuuden ilmentymä. Pystyi valehtelemaan päin naamaa ilmekään värähtämättä. Vieläkin oksettaa ja aiheuttaa pahaa oloa. Terveisiä vaan sinne Iisalmeen Timolle =( .

      Eläköön ravut !!!!

      • rapurallaaa

        oli kyllä niin tyhjentävä vastaus että pitää oikein kittää ja vielä kun naisena tuon kerroit asioista,niin se vielä lisää käsitystä että ravuissa on sitä jotain suurta intohimoa.Tosin kyllä olemme kovia oikuttelemaan ja mustasukkaisia,mutta siitä viis.


    • 6969

      Todella! Yhteisiä vuosia on jo takana, mutta roihu ei ota sammuakseen. Ei ole moista tullut vastaan ja toiseen en rapuani vaihda! Kahdella ravulla menee lujaa myös vällyissä. Kerran kun sen kokee, ei muusta välitä.

      • rapumies 27

        juu voisin kuvitella itseni tyytyväiseksi suhteessa toisen ravun kans ku tunnen kuuluvani edellä kuvattuun... ja tuosta ominaisuudestani olen saanut jokaiselta pitempiaikaiselta kumppaniltani hyvin miellyttäviä kommentteja joidenkin kanssa on täytynyt pidätellä tuntemuksiani etten loukkaa... :)
        Ja väleissä olen kaikkien kanssa :)


      • krapukrapu
        rapumies 27 kirjoitti:

        juu voisin kuvitella itseni tyytyväiseksi suhteessa toisen ravun kans ku tunnen kuuluvani edellä kuvattuun... ja tuosta ominaisuudestani olen saanut jokaiselta pitempiaikaiselta kumppaniltani hyvin miellyttäviä kommentteja joidenkin kanssa on täytynyt pidätellä tuntemuksiani etten loukkaa... :)
        Ja väleissä olen kaikkien kanssa :)

        Olen rapunainen ja suhde rapumieheen kestänyt liki 20 v. Kyllähän se nuorena se seksipuoli oli kiihkeää mutta nykyään ei.Yllättävääkö, että se onkin mies jota ei kiinnosta.Muutenkaan en plussaa antaisi.Rapunainen onnellisempi ehkä jonkun toisen kanssa.Tiedän toisenkin vastaavan parin ja siellä samanlaisia tuntemuksia.Miten mistään mitään tulee kun molemmat kiipeää perse edellä puuhun ja taistelee reviiristään.Pikkuhiljaa olen vakuuttunut että on aika muuttaa pois,helppoa se ei ole mutta pakko tehdä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe