Peugeot 607

Kokemuksia ?

Mielessä on ollut hankkia Peugeot 607, varsin tilava ja tyylikkään näköinen ajoneuvo. Onko kenelläkään kokemuksia ko. autosta, miten luotettavaa ja kestävää on 607:n tekniikka, onko kallis ylläpitää mm. vakuutusten ja huoltojen osalta. Onko kori miten ruostealtis jne. ja mihin ylipäätänsä tulisi kiinnittää erityistä huomiota ko. auton osalta. Ajatuksena on löytää hyvin pidetty 4-6 vuotias n. 80.000 - 150.000 kn ajettu 607 kohtuu hinnalla.

48

19701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

      nyt on mittarissa 270 tkm eikä ole tarvinnut korjata mitään paitsi normaali määrä polttimoita. Autolla olen ajanut itse 140 tkm eli ostin sen käytettynä. En huolla merkkiliikkeessä, edullinen on huolto ollut.

      Korihan näissä on "ikuinen". En osaa sanoa mihin pitäisi kiinnittää huomiota kun autoni on lähes uutta vastaavassa kunnossa.

      Pösö on todella hyvä ajaa ja mielestäni tyylikäs. Polttoainettakin vie vähän.

      Näistä tilastoista en perusta pätkääkään mutta jos kiinnostaa niin tuossa yksi luotettavuustutkimus

      http://www.caradisiac.com/php/essai_tun/fiabilite/181/mg_7165_peugeot_607.php

      • pösökö seuraava

        Joskus aiemmin paltalle on kirjoitettu, että 607 on ehkä varmin ja kestävin pösö malli tähän asti, hyviä kokemuksiahan oli tossa edelläkin. Itseäni kiinnostaa myös ko malli. Tosin ulkonäkö on vähän passiivisen lahnan näköinen.


    • Lö Pösöö

      Kannattaa tutustua pösöfoorumiin. Siellä on keskusteltu yleisimmistä vioista 607:n osaltakin ja sellaisen omistavien taholta. Muutamia tyyppivikoja mallissa on. Omistan itsekin sellaisen.

      http://late.nwps.ws/smf/index.php

      • mese#1

        Aikomuksena on ostaa 2,9 V6 bensa 607 automaati vm 2001 ajettu 160 tkm. Onko järkee, mitä tyyppivikoja?


    • MaEn

      Ostin itse tossa toukokuussa Peugeot 607 vm2001 aj silloin 52.000 km: Tyytyväinen olen ollut, muutama isompi remontti( etoakseli ja ohjauksessa väljää ohjaustanko vaihdettu) ollut, mutta sain ne autoliikkeen piikkiin. Suosittelen on hyvä auto ajaa ja todella hiljainen. Merkki liikkeessä olen huoltanut ja kustannukset normaallihuolloissa n. 250-480 €.

      • Bsa

        ja noin vähän ajettu ja heti isoa remonttia jouduttu tekeen ( vaikka liikkeen piikkiin ) ohjaustanko jo noille kilometreille..., ei kyllä laatu ole kaksinen, eikä varmasti jää ainoaksi "isoksi" remontiksi


      • eroja..

        Uudempi 607 on meluisampi kuin vanha, johtuuko siitä että siinä on isommat renkaat en tiedä...malli vaihtui 05. Muut äänet siinä ei häiritse paitsi rengasäänet karkealla asfaltilla ja suomessahan suurin osa on juuri sitä ja kaikki on suhteellista eli mihin vertailee, itellä kokemusta accordista ja uudesta superbista niin skodan kanssa aika lailla samanlainen kun taas accordissa on semmoinen melu että otan osaa jos joku semmoisen ostaa.


      • 607
        eroja.. kirjoitti:

        Uudempi 607 on meluisampi kuin vanha, johtuuko siitä että siinä on isommat renkaat en tiedä...malli vaihtui 05. Muut äänet siinä ei häiritse paitsi rengasäänet karkealla asfaltilla ja suomessahan suurin osa on juuri sitä ja kaikki on suhteellista eli mihin vertailee, itellä kokemusta accordista ja uudesta superbista niin skodan kanssa aika lailla samanlainen kun taas accordissa on semmoinen melu että otan osaa jos joku semmoisen ostaa.

        on niinkuin toisetkin ovat todenneet, itselläni on 2004 vm. kolmen litran bensakoneella alle 80 tuhatta ajettu. Ainut vika on jatkuvasti hälyttävä jäähdystysnesteen pinta, joskus takaluukku ei aukene kunnolla.


      • T:JOHTAJA MATTI
        607 kirjoitti:

        on niinkuin toisetkin ovat todenneet, itselläni on 2004 vm. kolmen litran bensakoneella alle 80 tuhatta ajettu. Ainut vika on jatkuvasti hälyttävä jäähdystysnesteen pinta, joskus takaluukku ei aukene kunnolla.

        607 Peugeot on tosi hyvä auto ajaa, hieno beige nahkasisusta ja automaatti vie 1l vähemmän bensaa mitä ohjekirja sanoo jos ajelee normaalisti. KESTÄNYT 5V ILMAN SUURIA REMOTTEJA 3 pikku juttua jotka ovat kulutus tavaraa,käsijarruvaijeri,pyöränlaakeri,laturin hihna .Kilometrejä 220000 takana joten tosi vähän vikoja.Normaalit huollot tietysti tehty ajallaan. Olen omistanut mersun c-sarjalaisen,volvo v70,saabeja yms. PÖSÖ OLLUT KAIKISTA PARAS AJAA JA HILJAINEN JA HYVÄ KESTÄMÄÄN en tiedä onko muilla samoja kokemuksia mutta seuraavakin auto on pösö ilmeisesti UUSI 508 JOKA TULEE 2011 SUOMEEN.


      • D-4ddddrrrr
        Bsa kirjoitti:

        ja noin vähän ajettu ja heti isoa remonttia jouduttu tekeen ( vaikka liikkeen piikkiin ) ohjaustanko jo noille kilometreille..., ei kyllä laatu ole kaksinen, eikä varmasti jää ainoaksi "isoksi" remontiksi

        Johan toyotan dieseleihin vaihdeltiin koneita noilla kilometreillä, öljynkulutuksen takia. Jutellut taksiautoilijoiden kanssa. Ihmettelivät silloin kovasti, kun kovasti, kun piti olla varma ja hyvä auto. Eipä ole täälläpäin samat autoilijat toista samaa merkkiä ottaneet.


      • kestävyys = PSA
        D-4ddddrrrr kirjoitti:

        Johan toyotan dieseleihin vaihdeltiin koneita noilla kilometreillä, öljynkulutuksen takia. Jutellut taksiautoilijoiden kanssa. Ihmettelivät silloin kovasti, kun kovasti, kun piti olla varma ja hyvä auto. Eipä ole täälläpäin samat autoilijat toista samaa merkkiä ottaneet.

        607 on suosittu takseissa: kestävyyden takia, ja pösöjä yleensä on taksikäytössä eniten: tojon röttelöitä ei juuri näe ammattikäytössä


      • pasi.p

        mikä vialla kun ilmoittaa että saastumisen esto järjestelmä viallinen pösö 607


    • jussikosa

      millainen 2.2 d moottori on purkaa tai kansi ottaa irti on ollu hiljan auki mutta öljyä pukkaa jäähdytysnesteen sekaan , öljynlauhdutin on otettu pois käytöstä jotta nähtäisiin onko vika siellä mutta ilimeisesti kansi/ tiiviste valskaa.

    • Pösö mies

      Itellä on 607 2.2 bensa vm -03. Auto on tilava, mukava ja hyvä ajaa. Kulutus on siinä 7,5-8 maantiellä ja kaupungissa menee kymmenisen litraa.
      Plussat ja miinukset:
      tilava
      mukava ja hiljainen
      hyvä ajaa
      hyvä vetoauto
      -suurehko kulutus (bensamalli)
      -Keulaa ja perää hankala hahmotaa

    • kilek

      Onkö kokemusta 2000-2003 607:n automaatista. Onko jotain perusvikoja? Millainen ajaa, haaveilen 2003 ostamisesta.

    • Pinifarina

      3,5 vuotta ajelin 2,2 bensa-automaatilla. Saksalaisen ZF:n 4-lovinen laatikko pelas hyvin koko ajan. Vikoja ei juurikaan ollu, vaihdoin vain takajarrulevyt, takaluukun kaasupumput ja takakontissa olevan pikkuakun.

      Ajoltaan mukava ja hiljainen maantielaiva joka on kuitenkin kokoonsa nahden nappara myos kaupungissa, hyvat penkit. Ohjauksen tarkkuus ja tunto riippuu paljolti renkaista, ei kannata kayttaa pehmearunkoisia kumeja. 406:ssa on paljon parempi ohjaus seka vakaampi ajettavuus kuin tassa 607:ssa.

    • Benkku.

      Täyttä laatua! Ei nitise eikä natise, kuten veltostuvakoriset Avensikset. 607:ssa ei ole mitään tyyppivikoja, erittäin luotettavia.

    • 607 ja nahkasisustus

      Olen omistanut 607/2,2 litran sedanin jo 8 vuotta. Loistava auto ajaa entisen Saabin omistajan näkökulmasta. Hiljainen, kori ruostumaton, perusvarustelu monipuolinen, kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen. Olen kylläkin ajanut vasta 80 000 kilometriä. Ainoa ongelma, jota en ole korjauttanut on sähköinen takaluukku. Se ei aukea eikä sulkeudu kunnolla, varsinkaan talviaikaan Ostin uuden kakkosakun, joka sijaitsee peräkontin oikealla laidalla verhouksen takana ja toimii nimenomaan istuimien, peilien, peräkontin, ovien ym.virtalähteenä, mutta vika ei korjaantunut !

    • pösilö

      Ota se 607 painettava"0" takaluukusta pois käytöstä kääntämällä avaimesta se kuvan näyttämään asentoon tai putsaa paineella se 0 koska jos se ei ole oikeassa asennossa se aiheuttaa luukun sulkeutumis ja avaamis ongelman,saattaa auttaa ja avaat pelkästään kaukona takaluukuun. 607 on suorastaan huippu auto omistaa.

    • 30v kokemus pösöstä

      olen kans ostamassa 607 2.2 d vanha taksi mutta tuntuu olevan kunnossa . oli ennen 406 hdi 500000 t mittarissa tehtiin vain yleis huoltoa, elikä kulutus osia vaidettiin

    • Mikssssu1

      En jumalauta susittele kenellekkään!!! Hyvä auto ajaa mutta kaikki paikat lahoo käsiin... nyt olen jo 4000€:lla korjannut. Löytynyt jopa vikoja joita ei täysjärkinen ihminen voi edes ymmärtää.
      ÄLKÄÄ OSTAKO ELÄMÄNNE VIRHETTÄ!

      • Piste.

        Kerro ne viat. Piste.


      • ÄLKÄÄ OSTAKO ELÄMÄNN
        Piste. kirjoitti:

        Kerro ne viat. Piste.

        Tuolta malliksi; http://peugeot-foorumi.com/index.php?board=80.0

        jännetuppitulehdus tulee ranteeseen jos ne kaikki pösö 607 viat alkaa tänne kirjoittaan, eikä viitsisi sihteeriä sen takia palkata että kirjoittaisi tänne, mahtaisi jo suomi 24:sen serverissä loppuun levytila jos kaikki viat ja epäkohdat tänne julkistaisi...ja tosi on että 607 on kyllä pösöistä vähävikaisempia malleja.., ja v6 bensakone by pösö ja 2.2 bensakone on malliesimerkki paskasta laadusta: laita nettiautoon haku päälle esim yli 500tkm ajetuista autoista: montako pösöä löydät edes dieselinä, mitäs näistä inttään?


      • pösöillä tien päällä
        ÄLKÄÄ OSTAKO ELÄMÄNN kirjoitti:

        Tuolta malliksi; http://peugeot-foorumi.com/index.php?board=80.0

        jännetuppitulehdus tulee ranteeseen jos ne kaikki pösö 607 viat alkaa tänne kirjoittaan, eikä viitsisi sihteeriä sen takia palkata että kirjoittaisi tänne, mahtaisi jo suomi 24:sen serverissä loppuun levytila jos kaikki viat ja epäkohdat tänne julkistaisi...ja tosi on että 607 on kyllä pösöistä vähävikaisempia malleja.., ja v6 bensakone by pösö ja 2.2 bensakone on malliesimerkki paskasta laadusta: laita nettiautoon haku päälle esim yli 500tkm ajetuista autoista: montako pösöä löydät edes dieselinä, mitäs näistä inttään?

        Joillakin ihmisillä ei kestä mikään laite, mutta on tosin maanantaipäivän autoja kaikissa merkeissä, itsellä kokemuksia pösöistä vuosikymmenien ajalta, 403, 404, 504 useita, 604, 505 useita, 605, 406 ja voi olla, että seuraava on joko 607 tai joku uudempi malli, ollut myös välissä muita merkkejä mm mersu, sekin oli vain auto, vikoineen päivineen, edustajana ollessani,kun paljon ajoin, eräällä 505 turbo d:llä oli mittarissa yli 600000, kun minulta lähti, ajoon vielä meni, että siinä edelliselle kirjoittajalle, ei ne kaikki autot nettiautossa ole, on autoja muuallakin, nuorena miehenä olin huoltosemilla ja opin huoltamaan ja korjaamaan autoja, moottoriremppojakin on tehty, joten opin myös pitämään autoni kunnossa, auto ei minua hevillä tielle jätä.


      • Höpöhöpö teinille
        ÄLKÄÄ OSTAKO ELÄMÄNN kirjoitti:

        Tuolta malliksi; http://peugeot-foorumi.com/index.php?board=80.0

        jännetuppitulehdus tulee ranteeseen jos ne kaikki pösö 607 viat alkaa tänne kirjoittaan, eikä viitsisi sihteeriä sen takia palkata että kirjoittaisi tänne, mahtaisi jo suomi 24:sen serverissä loppuun levytila jos kaikki viat ja epäkohdat tänne julkistaisi...ja tosi on että 607 on kyllä pösöistä vähävikaisempia malleja.., ja v6 bensakone by pösö ja 2.2 bensakone on malliesimerkki paskasta laadusta: laita nettiautoon haku päälle esim yli 500tkm ajetuista autoista: montako pösöä löydät edes dieselinä, mitäs näistä inttään?

        Onko trollilla edes ajokorttia?
        406 .2.1 TD tai 2HDI koneella ei saa ajamalla loppumaan.
        Yli 600 000 ajettuja liikkuu tien päällä.

        Olen itse omistanut kaksi yli puolen miljoonan ajettua ja tutuilla ollut väh.8 samoilla lukemilla.


    • jöööp

      kyllä ostan 607:n sen verran tuntuu hyviä kokemuksia löytyvän. itsellä ollut nyt 3 audia ja jokainen on tullut maksamaan kaksinkertaisesti osto hintaan nähden syystä että kun ei tunnu mikään kestävän/toimivan..

      • Markus Miikkulainen

        Hei jöööp, jos olet ajatellut Peugeot 607:n hankkimista niin nyt on aika erikoinen tilaisuus. Isäni osti uuden sellaisen v. 2001, mutta mittarissa on nyt vasta 54 000. Isältäni otettiin Altzheimerin taudin vuoksi kortti pois, eikä autoa oli puoleentoista vuoteen ajettu. Se on rekisteristäkin poistettu. Kaikki huollot tehty (paitsi nyt ajamattomana) todella varovasti ajettu. Isäni 82v. arkkitehti on nyt päättänyt, että auton saa myydä (vaikea paikka hänelle). Juuri olen alkanut asioita sen suhteen järjestellä. Rekisterinro FEY-952 kertoo historian jos vaikka ajoneuvorekisteristä muutamalla eurolla haluat hakea. Katoksen alla on ollut koko ajan, auto on varsin siisti ja ei muuta vikaa nyt kuin akku alkaa olla loppu seisomisesta. Tarjousta kannattaa laittaa, ennen kuin laitan isommin esille. Ottaisin itselleni, mutta pihaan ei mahdu kolmatta autoa.


      • Markus Miikkulainen
        Markus Miikkulainen kirjoitti:

        Hei jöööp, jos olet ajatellut Peugeot 607:n hankkimista niin nyt on aika erikoinen tilaisuus. Isäni osti uuden sellaisen v. 2001, mutta mittarissa on nyt vasta 54 000. Isältäni otettiin Altzheimerin taudin vuoksi kortti pois, eikä autoa oli puoleentoista vuoteen ajettu. Se on rekisteristäkin poistettu. Kaikki huollot tehty (paitsi nyt ajamattomana) todella varovasti ajettu. Isäni 82v. arkkitehti on nyt päättänyt, että auton saa myydä (vaikea paikka hänelle). Juuri olen alkanut asioita sen suhteen järjestellä. Rekisterinro FEY-952 kertoo historian jos vaikka ajoneuvorekisteristä muutamalla eurolla haluat hakea. Katoksen alla on ollut koko ajan, auto on varsin siisti ja ei muuta vikaa nyt kuin akku alkaa olla loppu seisomisesta. Tarjousta kannattaa laittaa, ennen kuin laitan isommin esille. Ottaisin itselleni, mutta pihaan ei mahdu kolmatta autoa.

        Niin ja osoite johon voi ottaa yhteyttä jos on kiinnostusta on
        [email protected]


    • EI ENÄÄ PÖSÖÄ

      Osta hyvä mies vaikka Lada ,moottori hajosi alta 200th eikä suomenmaasta löydä ehjää konetta,kaikissa hajoittamoilla sama vika lohkossa reikä,öljyn kierto vika,möisin 2002 ,nyt 500e jos joku posöön rakastunut,vaan ostas.

      • Pösömies

        Millä koneella tuo on ja kone siis hajalla? Onko muita vikoja? Mistä päin maailmaa löytyis?


      • fdgdfgddf

        Perseessäs sulla on reikä ai niin mutta sähän tiesit sen jo!


    • Dodge Neon & Volvo
    • THE KING

      HOI HOI!! ON TAAS NIIN YKSIKERTAINEN ASIA KUN AUTO MUTTA KUN ON IHMISIÄ JOTKA EIVÄT AUTOISTA TIEDÄ OIKEASTI MITÄÄN JA SILTI TÄNNE KIRJOITTELEVAT.PEUGEOT 607 ON HUIPPU AJETTAVA JA KESTÄÄ PALJON PAREMMIN TOSI PITKÄÄN KUN MONI MUU KUN HUOLTAA NORMAALISTI EIKÄ TEE NIINKUIN SUOMALAINEN JUNTTI YLEENSÄ ELI EI TEE MITÄÄN HUOLTOJA AUTOLLE JA SITTEN KIRJOITTELEE ET EI PELAA. "NS" MERKKI AUTO KOKEMUSTA ON VOLVO V70, MERSU E SARJA, BMW 520 JOKA VIELÄ PIHASSA MUTTA EI KAUAN KOSKA TALVIAUTONA AIVAN ONNETON JA VIKOJA RIITTÄÄ NIINKUIN VOLVOISSA JOKA HELVETIN KALLIS KORJATA JOKA OSALTAAN. AJOIN 6 VUOTTA 607 PÖSÖLLÄ JA AUTO ON TODELLA HYVÄ AJAA JA VAKAA TALVELLA ERITTÄIN LÄMMIN JA HYVÄ HALLITTAVA JOKA KELISSÄ, EIKÄ NIINKUIN BMW JA MERSU JOISSA AIVAN ONNETTOMAT LUISTONESTOT JA AJONVAKAUTUKSET.PITÄÄ MENNÄ YLI VUODEN 2008 ENNENKUIN NOITA MERKKEJÄ/MALLEJA VOI EDES VERRATA AJO OMINAISUUKSILTAAN NOINKIN PITKÄIKÄISEEN MALLIIN KUN 607 PÖSÖ ON.ETSIN PARHAILLAAN SAMAA TAI 508 DIESELIÄ ENTISEN TILALLE.TAKSIMIEHETKIN KERTOVAT AIVAN SAMAA JA SKODA SUBERB AINUT JOKA MYÖS TAKSIMIESTEN MIELESTÄ HYVÄ JOS SEN SURULLISEN KUULUISA VW KONSERNIN DSG VAIHDELAATIKKO KESTÄÄ JA DIESEL SUUTTIMET EI MENE HETI TUKKOON.KAIKILLE YSTÄVÄLLISESTI TERVEISIN KAIKISTA SUURIN JOHTAJA ELI THE KING

      • yksi lensi yli kä..

        Peugeot forumeilta löytyy oikeaa tietoa, vikoja riittää ja taksimiesten mielestä, enpä ole taksina nähnyt, ja seuraavan kerran kun kirjoittelet hoitolaitoksesta niin sano psykiatrille että otta caps lockin pois päältä


    • Paskapösö

      Täys paskahan se tuokin pulla on. Yks 2.2Hdi ollu, seuraavalla omistajalla sytty palamaan 😂

      • Weizenberg

        Aika monella muullakin merkillä on syttynyt autoja palamaan huonosti asennettujen webastojen vuoksi.

        Mutta saat toki olla mitä mieltä vaan haluat.


    • P607

      Ihmettelen omassani lähinnä , miksi on Brembo-satulat menty pulttaamaan TORXeilla kiinni! Ei tahdo irrota, vaan hylsy katkesi kun väänsi; todella kiinni hapettuneet. Normi 6-kantapultti olisi ollut jo irti.
      Torxeja ei pitäisi alakerran ruostuvissa paikoissa käyttää lainkaan.

      607:n heikko paikka on apurungossa, etualatukivarsien lähellä, siihen ruostuu helposti reikää. Hitsauspaikalla siitä selvittiin.

      • Kylläkylläjuurinäin

        Kaikissa pösöissä on satulat torxeilla. Lähtee paineilmapyssyllä auki, kääntämällä ei.


      • Anonyymi
        Kylläkylläjuurinäin kirjoitti:

        Kaikissa pösöissä on satulat torxeilla. Lähtee paineilmapyssyllä auki, kääntämällä ei.

        Minä avasin pullotunkilla avainta nostaen ja samalla vasaroin hylsää ruuviin. Toimii tosin vain toisella puolella. Muuten pitää vain malttaa ja vasaroida hylsää torxin päähän. Hyvää jatkoa tarvitaan ja mielenrauhaa. Meinaan siihen torxin aukaisuun. Muuten 607 on ihan oiva ostos. Jos niitä nyt kukaan enään ostelee.


    • Anonyymi

      Nythän näitä saa jo alle tonnin, miksi nämä ovat niin halpoja.
      Auto on kuitenkin oman aikansa edustusauto.

    • Anonyymi

      Vajaan 5 vuoden kokemus on ja luotettavuus /toimintavarmuus ovat olleet mieleen.
      Pari vuotta sitten laitoin uuden isomman konehuoneakun ; 80 Ah:n n. 4 cm pidempi mahtuu juuri ja juuri siihen kulmaan. YUASA pyöräytti käyntiin taivasalta 25 asteen pakkasessa sekunneissa - en käytä tehotonta säteilylämmitintä - turhake!


      Nyt vaihdoin iskarit ja etujouset, kun on paukuttanut ilkeästi tiestä epätasaisuudet läpi ja kori keikkunut kuin soutuveneessä seisoisi. Sähkösäätö "meni" alustasta, mutta eipä se enää ole reagoinutkaan,vaikka piippaa ohjaamossa.

      Minua miellyttää linjakas ja elegantti korimuotoilu, tosin perä olisi saanut olla pidempi.
      Mittarissa on nyt 175 tkm. Kone käy tasaisesti, ei öljyvuodoilla itseään sotkenut.

      ZF:n neliportainen vaihtaa pehmeästi. Ennen talvea teen vielä "osavaihdon" askiöljyille. 5 litraa melkein menee. (Hyvä ,että huohottimen kautta voi lisätä öljyä.)
      607:n heikko paikka on etupään apurunko, jossa saattaa alatukivarren lähellä olla ruosteen pehmentämää paikkaa, mutta selvisin pikkuhitsauksella.

      • Anonyymi

        Olen kääntölaakerin toiselle puolelle vaihtanut ja sähkösäätöisten tilalle laitoinäsken vakioiskarit....en ymmärrä , mikä ongelma tuossa oli. Eripaksuiset iskarinvarret?????


    • Anonyymi

      Kahden litran HDI on perusvarma kampe. Perushuollot kun tekee, niin niillä pötkii jo pitkälle. DPF pöntön sisuskalujen riisuminen ja ohjausyksikön uudelleenohjelmointia on suositeltavaa, mikäli aikoo ajella sen 500tkm ilman murheita.

    • Anonyymi

      2.0 HDI vs. V6 3.0 ??

    • Anonyymi

      Miksi Peugeot 607 on 17 tuuman renkaat, eikö 15 tuumaiset olisi välttäneet?:(

      • Anonyymi

        Aivan , olisi vääntöäkin enemmän kun pyörän säde pienenee..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe