olisi kesällä,eikä silloin saa syödä kuin auringon laskun jälkeen..Mites jos veisi muslimeja isot määrät juhannuksena Lappiin olisiko kyseessä itsemurha,vai kohtalo?
Mites paastosta
8
267
Vastaukset
- Submitter.
minun käsitykseni mukaan noudatetaan 12 tunnin paastoa mikäli olen oikein asian käsittänyt.
Korjatkoon joku sisko tai veli jos olen väärässä.- ...
eihän trollille mikään kelpaa.
- etsivät helppoa
elämää.
Allah nukkuu öisin, jolloin voi karata grillille makkaraperunaa popsimaan poski pulleana.- sauli1
ei silti näe ja nukkuu..;-)
Tunisissa sanoivat että yökerhot on erityisen ok(pimeällä auki ja monesti kellarissa),baaritkin on ok,mutta terassit ja allas baarit turisteille,kun on avotaivas ja suora näkyvyys.. - asiassa
Olet ymmärtänyt väärin. Jumalahan näkee ja tietää kaiken.
mitä Koraani sanoo asiasta. ja voithan tietysti perustaa oman uskonnon missä paastotaan koko kesä.
- lienee perääkin
Jotta Lapinkin osalta helpottuisi islaminuskoisten Suomen valloitus ovat islamin oppineet tehneet "fatwan" ja täällä asuvat muslimit noudattavat tietääkseni lähimmän muslimimaan aikatauluja paastolleen ja rukouksilleen.
Tämä uskonnon määräyksista tarvittaessa joustaminen on samanlaista kieroilua kuin ortodoksijuutalaisten temppuilu koneitten kanssa sapattina. Fiksut elektroniikka-insinöörit ovat kehitelleet ajastimia ja automaatteja jottei tosiuskovaisten tarvitsisi rikkoa sapattisäännöksiä painelemalla koneitten nappeja.
Ilmeisesti heidän jumalansa nämä kikkailut sallivat, en tiedä ja onneksi minun uskoni ei tällaisia hassutuksia edes vaadi.- ..............
fatwa eli jonkun mielipide jostain asiasta, perustuu Profeetan hadithiin.
Olet varmaan samaa mieltä, että missä tahansa uskonnossa harjoittava uskovainen ei kikkailuihin ryhtyisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744