Mites paastosta

jos ramadan

olisi kesällä,eikä silloin saa syödä kuin auringon laskun jälkeen..Mites jos veisi muslimeja isot määrät juhannuksena Lappiin olisiko kyseessä itsemurha,vai kohtalo?

8

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Submitter.

minun käsitykseni mukaan noudatetaan 12 tunnin paastoa mikäli olen oikein asian käsittänyt.

Korjatkoon joku sisko tai veli jos olen väärässä.

• ...

eihän trollille mikään kelpaa.

• etsivät helppoa

elämää.
      Allah nukkuu öisin, jolloin voi karata grillille makkaraperunaa popsimaan poski pulleana.

• sauli1

ei silti näe ja nukkuu..;-)
        Tunisissa sanoivat että yökerhot on erityisen ok(pimeällä auki ja monesti kellarissa),baaritkin on ok,mutta terassit ja allas baarit turisteille,kun on avotaivas ja suora näkyvyys..

• asiassa

Olet ymmärtänyt väärin. Jumalahan näkee ja tietää kaiken.

• mitä Koraani sanoo asiasta. ja voithan tietysti perustaa oman uskonnon missä paastotaan koko kesä.

• lienee perääkin

Jotta Lapinkin osalta helpottuisi islaminuskoisten Suomen valloitus ovat islamin oppineet tehneet "fatwan" ja täällä asuvat muslimit noudattavat tietääkseni lähimmän muslimimaan aikatauluja paastolleen ja rukouksilleen.
      Tämä uskonnon määräyksista tarvittaessa joustaminen on samanlaista kieroilua kuin ortodoksijuutalaisten temppuilu koneitten kanssa sapattina. Fiksut elektroniikka-insinöörit ovat kehitelleet ajastimia ja automaatteja jottei tosiuskovaisten tarvitsisi rikkoa sapattisäännöksiä painelemalla koneitten nappeja.
      Ilmeisesti heidän jumalansa nämä kikkailut sallivat, en tiedä ja onneksi minun uskoni ei tällaisia hassutuksia edes vaadi.

• ..............

fatwa eli jonkun mielipide jostain asiasta, perustuu Profeetan hadithiin.

Olet varmaan samaa mieltä, että missä tahansa uskonnossa harjoittava uskovainen ei kikkailuihin ryhtyisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27