Ilotulitteet pois kaupoista!

tympiintynyt

Eikö noita pärkkeleen pommeja voisi jo pikkuhiljaa kieltää "sivistysvaltiossamme"?

Aiheesta on olemassa adressi adressi.com-sivuilla, kannattaa käydä allekirjoittamassa jos mitta on täynnä...

10

939

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stana

ku et asiasta mitään tiedä

• lapsityövoimalla tehty

ilotulitteet tulee halpatyövoiman maasta
      käytetäänkö niitten tekemiseen lapsityövoimaa

jos näin on niin niitten myynti pitäisi
      lopettaa eu-maissa

• tiiäkz

niitte tekemiseen käytetään RUUUTIAAAA

Suomes o yx tehdas.

• vastuuta!

Kylläpä niitä onkin taas päivän mittaan rätkitty, ehdotan myyntiä vain aattona klo 12.00-18.00 välisenä aikana.

Turhalta tuntuu tuo päästöverotus..ilmastonmuutos.. tupakka ja ilotulitteet voi mun puolesta kieltää.

Vanhempien vastuu on tainnu unohtua kun tänäänkin vaahtosammuttimen kokoiset pyysivät tulta.

• ??!!WTF LOL OMG

Siis yrittäkää jo ymmärtää!!!
      Mitä pahaa on jos ampuu RAKETTEJA??!!
      Siis niiku miettikää,Kaikilta lapsilt viimeinenkin hupi...POIS!Ei oo järkee...

• sisältöä elämään

Juuri ne lapsethan eivät saisi edes ampua raketteja. Kummallista miten vanhemmat on välinpitämättömiä kun antavat raketteja lasten käsiin. Jos ei muitten ihmisten turvallisuus kiinnosta pätkän vertaa, vois olla edes huolissaan niistä omista lapsista. Tuollainen pikkukakara kun ei vielä tajua turvallisuudesta juuri mitään. Siinä voi hyvinkin mennä silmä tai jokin muu ruumiinosa ja sitten märistään kun oli niin huono raketti, että pikku liisapetteri on sokea loppuelämänsä. Huh huh!

• siitäs sai

kävipä tässä mennä vuonna sellanen juttu.... Meillä ku noita koiria on ja jotku naapurit ties et niistähän ne ei tykkää... tulivat ampumaan niitä liian lähelle pihaa, varoitin että pois pihaltani tai päästän "pojat" irti , eivät paukuttelusta tykkää.. tulivat silti kännipierussa , lähtivät housunpersukset riekaleina , kyselin että tarviikoo laastareita ja tikkaus apua ei vastattu... Saas nähä miten huomen käy...

• myyjille

ilotulitemyyjät tekevät muutamassa päivässä suuret voitot. Julkisten alueiden siivouskulut menevät veronmaksajille ja loput roskat jäävät pusikkoihin. Yhtälö toimii niin kauan kuin veronmaksaja tykkää maksaa ilotulitteista sekä siivouskuluista ja samalla valittaa heikkenevistä julkisista palveluista.

Voittaja on ilotulitteiden myyjä, kannattaa siis perustaa kauppa.

• olet ääliö

Onko pakko jauhaa samaa paskaa mitä tämä palsta on jo täynnä?

Mitä luulet tuon paskanjauhannan auttavan?

Mutta minkäs luonteelleen mahtaa, jos pikkuasioista pitää aina olla valittamassa.

Joo kyllä, jauhan tässä itsekin paskaa, mutta se on kivaa niinkuin myös rakettien ampuminen. Kohta alkaa paukkua, ja vielä enemmän ensivuonna kun EU sallii kovempia tulitteita. hahahahahahahahahahhaaa

• ██&...

Haista vaan paska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe