Libanonissa suoritin YK-palveluksen 91-92. "Uhtuan" eli 2 JK:n puolella.
Siihen aikaan palvelusajan pituudet olivat 8 kk ja 12 kk. Se oli sitä aikaa joo. Naiset olivat ensimmäistä kertaa mukana juuri meidän rotaatiossa. Sitä on vaikea kuvailla sellaiselle joka ei ole YK-hommissa ollut että mitä se on olla paikan päällä. Vain toinen YK-mies voi ymmärtää mistä on kyse ja millaista se on.
Libanonissa -92
uhtua
2
929
Vastaukset
- vratko
vielä.
Vaikka vuosia on kertynyt jo 15.
Tuossa yksi linkki: http://www.peacekeeping.fi/unifil.htm
Jos vaikka hyvät muistot palautuisi mieleen!
Toisaalta: evvk asappina. - vanhajuoppo
kyllä tiedetään nämä, vaikka olin jo vanha mies sillon. Ei ollu montaa minun ikästä upseeria. Tosin mulla oli jo Libyan reissu siinä taustalla ja lähes 8 vuoden palvelus legioonassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424360
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384099- 643756
- 1143673
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743383- 892952
- 542845
- 252656
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364