Osaako joku kertoa, että löytyykö Focus -00 Fordilta lisävalojen kiinnityssarjaa. Ellei löydy niin mahtaakohan tarvikepuolelta löytyä. Hella Rallye 3000 FF:t eli suuret valot pitäisi saada asennettua.
Voitte samalla vinkata jotakin nettiputiikkia Suomessa, joka myy Fiikuksiin lisärompetta :)
Lisävalojen kiinnitys
10
2553
Vastaukset
- että autosi
on laillinen noilla valoilla,no sitten on kun otat auton omista valoista pitkät pois toiminnasta.
Referenssiluku saa olla yhteensä 75.
Ainakin mk2 mondeossa on vakiona yht.61 eli ei voi enään laillisesti laittaa lisäpitkiä paitsi poistamalla alkuperäiset toiminnasta.- foc
Ylimääräinen sulake, jonka saa pois ennen katsastusta. Kumma juttu kun Ruotsissa ei ole lisävalot kortilla, vaikka maa taitaa olla saman eu:n jäsen.
- Focusti
Jumalauta aasi, kysyin lisävalojen asennussarjaa, enkä mitään näsäviisasta referenssipaskaa. Joten työnnähän referenssit hanuuriisa ja vastaa asialliseen kysymykseen asiallisesti, saatanan koulupoika.
- Focusti
foc kirjoitti:
Ylimääräinen sulake, jonka saa pois ennen katsastusta. Kumma juttu kun Ruotsissa ei ole lisävalot kortilla, vaikka maa taitaa olla saman eu:n jäsen.
Tosiaan, joko valot katsastukseen pois tai sitten kytkin, etteivät auton omat pitkät pala samaan aikaan.(siis katsastuksessa :)
Mutta enemmän mietityttää tuo kiinnitys, mahtaako olla jotain kiinnitysraitaa jne, konepeltiin ei viitsi niitä tukia kuitenkaan kiinnittää, sillä valot eivät sitä kestä pidemmän päälle. - focusti
Focusti kirjoitti:
Jumalauta aasi, kysyin lisävalojen asennussarjaa, enkä mitään näsäviisasta referenssipaskaa. Joten työnnähän referenssit hanuuriisa ja vastaa asialliseen kysymykseen asiallisesti, saatanan koulupoika.
Minä olen siis alkuperäisen kysymyksen esittäjä, kaikenlaista saa kommentoida kun ei mene puhujat ristiin. Tuo referenssiasia oli tiedossa, mutta eipä sekään kaikille välttämättä selvä ole. :)
Hyvää loppuvuotta kaikille. - koulupojat ne
focusti kirjoitti:
Minä olen siis alkuperäisen kysymyksen esittäjä, kaikenlaista saa kommentoida kun ei mene puhujat ristiin. Tuo referenssiasia oli tiedossa, mutta eipä sekään kaikille välttämättä selvä ole. :)
Hyvää loppuvuotta kaikille.välillä leikki isoo..
Muistan nähneeni joskus sellasia rekisterikilven taakse tulevia kiinitysrauta levyjä ja mainoksessa oli mondeon nokalla isot valot.
Kannattaa kysyä jostain tarvikeliikkeestä - Alkuper Focusti
koulupojat ne kirjoitti:
välillä leikki isoo..
Muistan nähneeni joskus sellasia rekisterikilven taakse tulevia kiinitysrauta levyjä ja mainoksessa oli mondeon nokalla isot valot.
Kannattaa kysyä jostain tarvikeliikkeestäKaikkea jotkut paskan näkee vaivaa, vittuillakseen muille, eli rekkaavat aloittamani nickin. Nooh, eipäs tuo minua haittaa. Eli en laita lisävaloja. Vituttaa, kun kaikki vastaajat puhuu Mondeon lisävalotelineistä, kun juuri kyselin Focukseen moista.
- alkuperäinen kirjoittaja
Alkuper Focusti kirjoitti:
Kaikkea jotkut paskan näkee vaivaa, vittuillakseen muille, eli rekkaavat aloittamani nickin. Nooh, eipäs tuo minua haittaa. Eli en laita lisävaloja. Vituttaa, kun kaikki vastaajat puhuu Mondeon lisävalotelineistä, kun juuri kyselin Focukseen moista.
vaan pelkkä amisviiksi selvästi.
En puhunut pelkästään mondeon telineestä vaan sellaisesta yleiskiinitys raudasta joka sopii kaikkiin autoihin joka kiinitetään rekkarin kiinityspultteihin....sopii myös sun ladaas jos siihen kannattaa valoja edes laitta,katos kun valot on arvokkaammat kuin auto!!! - tsuupi duu
foc kirjoitti:
auta vaikka ottaisitkin sulakkeen irti...Jos ne valot on keulalla,niin niiden tulee TOIMIA tai POISTAA...Asiasta oma kohtaisia kokemuksia...
- *-*
Noi hellat mahtuu hyvin noiden omien ajovalojen väliin...aika lähkkäin ne joutuu kuitenkin laittaan.
Raudat, joilla valot kiinnität ei tarvi kaukaa hakea. Menet rautakauppaan ja ostat sieltä sellaiset kulmaraudat (siis sellaiset millä lan kkuja ja runkopalkkeja naulataan yhteen), joissa on reikä tai pari... sellaista mihin menee se lampunkin pohjasta tuleva pultti läpi.
Noita rautoja saa sinkittynä ja eri vahvuisina, eli varmaan löydät sieltä sopivan.
Itselläni on sellaiset L-malliset raudat ja hyvin kestää ja lamput pysyy lujasti kiinni.
Raudat saat kiinni, kun otat ensin rek.kilven pois ja sommittelet paikan sinne kilven taakse niillä raudoilla joissa jo lamput on kiinni. Merkkaat sen kulmaraudan reiän siihen puskuriin ja poraat 8-10mm rerällä siitä muovipuskurista ja sen takaa tulevasta teräs palkista läpi.
Sen jälkeen rauta siihen reiän kohdalle ja sellaisella paisunta pultilla kiinni siihen. Toi muovipuskuri kiristyy siltä kohdalta sitä teräspuskuria vasten, mutta se kyllä kestää...eli ei halkea pakkasillakaan. Sen jälkeen rek.kilpi päälle ja kiinnityksiä ei paljon edes huomaa. On varmaa lujasti kiinni sen jälkeen!!!
Osatkaan ei maksa ku muutaman euron...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181