Hei!
Ollaan kaverin kanssa järkkäämässä uuden vuoden juhlia. Valokuvasuunnistus olisi ohjelmassa, mutta nyt on kadoksissa hauskat rastit. Hauskoja tietokilpailutyyppisiä kysymyksiä (ketään ei kiinnosta kuinka korkea Eiffel torni on), mukavia tehtäviä (jotka eivät vaadi rastilla valvojaa) taikka muuta vastaavaa. Netistä en meinaa löytää vaikka kuinka koetan kaivaa... Äh.
Auttakaa.
Kiitos.
WANTED: hauska tietovisa tmv. ajanviete
2
22785
Vastaukset
- Mimmon
Löytyi! Kolmen tunnin suffaamisen jälkeen sain mitä etsin. Tässä nämä jos jotakuta kiinnostaa (tai kun minä kadotan jonnekin bittiavaruuteen tuon asiakirjan johon ne tallensin).
-----------
Onko Englannissa päivämäärää 4. heinäkuuta?
Kyllä, se tulee heti heinäkuun kolmannen jälkeen!
Montako syntymäpäivää miehellä keskimäärin on?
1 - Vain yksi!
Joissakin kuukausissa on 31 päivää. Monessako kuussa on 28 päivää?
12, kaikissa on!
Montako kertaa aikuinen mies voi haukata kokonaisesta ruislimpusta?
Kerran - eka haukkauksen jälkeen limppu ei ole enää kokonainen!
Voiko Belgiassa mies mennä naimisiin leskensä sisaren kanssa?
Ei - koska tämä mies on kuollut!
Jaa 30 1/2:lla ja lisää 10. Mikä on vastaus?
70, (30 jaettuna 1/2:lla on 60!) Ajattele vähän...
Jos korissa on 3 omenaa ja otat niistä 2, Montako omenaa Sinulla sen jälkeen on?
2, Sinähän itse otit ne, muistatko?
Lääkäri antaa Sinulle 3 pilleriä kertoen, että otat yhden joka puoles tunti. Kuinka monta minuuttia pillerikuuri kestää?
60 - Aloitat ensimmäisellä pillerillä, toinen pilleri 30 minuuttia myöhemmin, sitten 30 minuutin kuluttua kolmas.
Lampurilla on 17 lammasta ja kaikki paitsi 9 kuolevat. Montako jää jäljelle?
9 tietenkin!
Kuinka monta sukupuolta kutakin eläintä Mooses otti arkkiinsa?
0. Mooseksella ei ollut arkkia, Nooalla oli!
Montako kahden euron postimerkkiä on tusinassa?
12. Tusinassa on 12 kappaletta mitä tahansa
---------------------
Tässä päivän mittaan on löytynyt yhtä sun toista mukavaa tekemistä lisää. Kahvikuppiennustuksia tehdään huomenna (12 kuppia, joista kolmen nostaminen ennustaa ensi vuoden), jokainen sinkku saa puolilta öin kurkistaa peiliin, joka on valaistu kahdella kynttilällä (yksi kummallakin puolella peiliä) ja itse ainakin kastan nenäliinan tinan valuveteen ja laitan yöksi tyynyn alle. :).- skkkdd :F :G:D:A
Kuinka monta ranskalaista 100kg miehen pitää syödä tyhjään vatsaan?
1,sillä eihän se silloin ole enään tyhjä.
(voit muotoilla ite kysymykses :D mä olen 12, ja toi voi kuulostaa vähä hindeltä ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982