Hei!
Ollaan kaverin kanssa järkkäämässä uuden vuoden juhlia. Valokuvasuunnistus olisi ohjelmassa, mutta nyt on kadoksissa hauskat rastit. Hauskoja tietokilpailutyyppisiä kysymyksiä (ketään ei kiinnosta kuinka korkea Eiffel torni on), mukavia tehtäviä (jotka eivät vaadi rastilla valvojaa) taikka muuta vastaavaa. Netistä en meinaa löytää vaikka kuinka koetan kaivaa... Äh.
Auttakaa.
Kiitos.
WANTED: hauska tietovisa tmv. ajanviete
3
23605
Vastaukset 3
- Mimmon
Löytyi! Kolmen tunnin suffaamisen jälkeen sain mitä etsin. Tässä nämä jos jotakuta kiinnostaa (tai kun minä kadotan jonnekin bittiavaruuteen tuon asiakirjan johon ne tallensin).
-----------
Onko Englannissa päivämäärää 4. heinäkuuta?
Kyllä, se tulee heti heinäkuun kolmannen jälkeen!
Montako syntymäpäivää miehellä keskimäärin on?
1 - Vain yksi!
Joissakin kuukausissa on 31 päivää. Monessako kuussa on 28 päivää?
12, kaikissa on!
Montako kertaa aikuinen mies voi haukata kokonaisesta ruislimpusta?
Kerran - eka haukkauksen jälkeen limppu ei ole enää kokonainen!
Voiko Belgiassa mies mennä naimisiin leskensä sisaren kanssa?
Ei - koska tämä mies on kuollut!
Jaa 30 1/2:lla ja lisää 10. Mikä on vastaus?
70, (30 jaettuna 1/2:lla on 60!) Ajattele vähän...
Jos korissa on 3 omenaa ja otat niistä 2, Montako omenaa Sinulla sen jälkeen on?
2, Sinähän itse otit ne, muistatko?
Lääkäri antaa Sinulle 3 pilleriä kertoen, että otat yhden joka puoles tunti. Kuinka monta minuuttia pillerikuuri kestää?
60 - Aloitat ensimmäisellä pillerillä, toinen pilleri 30 minuuttia myöhemmin, sitten 30 minuutin kuluttua kolmas.
Lampurilla on 17 lammasta ja kaikki paitsi 9 kuolevat. Montako jää jäljelle?
9 tietenkin!
Kuinka monta sukupuolta kutakin eläintä Mooses otti arkkiinsa?
0. Mooseksella ei ollut arkkia, Nooalla oli!
Montako kahden euron postimerkkiä on tusinassa?
12. Tusinassa on 12 kappaletta mitä tahansa
---------------------
Tässä päivän mittaan on löytynyt yhtä sun toista mukavaa tekemistä lisää. Kahvikuppiennustuksia tehdään huomenna (12 kuppia, joista kolmen nostaminen ennustaa ensi vuoden), jokainen sinkku saa puolilta öin kurkistaa peiliin, joka on valaistu kahdella kynttilällä (yksi kummallakin puolella peiliä) ja itse ainakin kastan nenäliinan tinan valuveteen ja laitan yöksi tyynyn alle. :).- skkkdd :F :G:D:A
Kuinka monta ranskalaista 100kg miehen pitää syödä tyhjään vatsaan?
1,sillä eihän se silloin ole enään tyhjä.
(voit muotoilla ite kysymykses :D mä olen 12, ja toi voi kuulostaa vähä hindeltä ;))
- Anonyymi00003
Tuollaisessa illanvietossa toimisi minusta parhaiten visa, jossa kysymykset eivät ole pelkkää kuivaa nippelitietoa. Mukaan voisi ottaa esimerkiksi muutaman Suomi-aiheisen kysymyksen, pari eläin- tai ruokakysymystä ja joitakin sellaisia, joiden vastaus on vähän yllättävä.
Esimerkiksi: montako sydäntä mustekalalla on, mikä on Suomen kansalliseläin tai mistä hummus pääasiassa valmistetaan. Vaikeustasoa kannattaa vaihdella, jotta kaikki pääsevät välillä vastaamaan eikä visa muutu liian helpoksi tai mahdottomaksi.
Tässä on myös yksi kooste hauskoista tietovisakysymyksistä, josta voi poimia ideoita eri kategorioihin:
https://suomitrend.fi/hauskoja-tietovisa-kysymyksia/
Illanviettoon varmaan noin 10–20 kysymystä riittää hyvin, varsinkin jos mukana on muitakin rasteja ja tehtäviä. Tasapelin varalle voisi vielä säästää yhden “lähimmäksi oikein” -kysymyksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231305Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️601153- 82911
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105884Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21767Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet242713- 120695
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k210679- 62668
- 100606
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html282554Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104518- 8497
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73481- 34455
- 39454
- 47440
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42423Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko44422Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas23417