Miksen koskaan hymyile

iii-

Onko muita luonnostaan vakavakasvoisia ? Kohtaatteko kummastelua muiden taholta ? Itse olen jo vuosia saanut kuulla valituksia millon keneltäkin, etten näytä yhtään iloiselta. Suuhuni on jopa yritetty tunkea sormia ja vääntää se hymyyn. Joka viikonloppu baarissa joku tai useampi ihan tuntematonkin kummastelee asiaa! Viimeksi eilen tämä johti jopa keskustelualoitteen saamiseen ihan nätiltä naiselta, eikä tapaus ole ainoa sarjassaan. Tämä on hieman kummallista..eikai kenenkään kuuluisi kiinnostua tyypistä jolla päälle päin näyttää olevan paha olo ?

Itse en koe vääntäneeni kasvoja mihinkään mökötysasentoon..siemailen vain juomaani tiskillä mietteliäänä ja tarkkailen muita perusilmeellä ja ihan hyvillä fiiliksillä. En missään nimessä ole hilpeää sorttia, mutta tämä menee kyllä hieman yli hilseen. Kaikenmaailman ihmiset tulee kehottelemaan, että älä oo niin synkkä. Ihan käsittämätöntä: suomessa, jossa kukaan ei toisaalta jaksa välittää katuojassa makaavasta puliukosta pätkän vertaa.

Olen tietysti ajellut hiukset melkein nollaan ja kasvonpiirteet on vahvat..näytän epäilemättä pahalta ja tämä voi olla yksi selitys.

Muilla kokemuksia ?

2

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan sama homma. Harvoin sitä tulee hymyiltyä jos yksin istuskelee vaikka baarissa tai kävelee kaupassa. Baareissa oon kuullut muutamaan kertaan kysyttävän, että mitä minä näin synkkänä olen. Eihän siinä auta kuin sanoa, että tällainen sitä vaan sattuu olemaan luonnostaan.

Tosin kai ne kasvonpiirteetkin tosiaan vaikuttavat siihen, ja muutenkin pärstäkerroin. Itse tykkään pitää hiukset lyhyinä ja partaakin on eli sitä kait näyttää aika synkältä jo valmiiksi. Sitten kun lisää sen, että ei hymyile, niin varmasti ulkopuolisille näyttää, että olen masentunut tai jotain vastaavaa, vaikka olisi ihan normaali tai jopa hyvä fiilis.

Tämä siis tosiaan yksinollessa, kyllähän sitä hymyilee ja nauraa tutussa seurassa, jos juttu on sen mukaista. Tietysti yksinollessakin, jos sitä vaikka näkee jonkun mielenkiintoisen naisen, niin kyllähän siinä ehkä vähän yrittää hymyillä (vilkuilun lisäksi), vaikka ei muuten mitään saisikaan aikaiseksi.

No, elettävähän se on tämän kanssa. Mutta kyllä sitä porukkaa tulee joskus juttelemaan eli en kai ainakaan kaikkia pelota pois.

• iii-

Vaikuttaa kuitenki siltä, että parempi jatkaa tätä samaa linjaa jonkin tekopositiisuuden säteilemisen sijasta. Onhan tämän avulla nyt seurannut ihan kiitettävästi kommunikointia jopa sen vastakkaisen sukupuolen kanssa ja siinä vaiheessa yleensä onkin jo hymy naamalla:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2920
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      360
      2590
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2348
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      27
      2332
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1898
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1429
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1422
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1353
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      56
      1289
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1271
    Aihe