Isäntä oli hommannut suurimman raketin minkä sai,ja siinä illanmittaa oli ammuttu muut ja jumbo oli jätetty viimeiseksi.Raketti telineeseen ja tulta raketti lähti ilman keppiä ja alkoi pyöriä ilmassa,huusin maahan kun jysähti.Raketti räjähti noin 5 metrin korkeudella lastemme 7v ja 10v yläpuolella,jättiraketin tähtikuvio on valtava ja koko ympäristö oli täynnä lentävää värikästä tulta.
50 metrin päässä seisonut vaimoni sai silmille kipinöitä samoin mies noin 40 metrin päässä sai palavan valopallon silmiin ja lievän silmävamman.Aivan vieressä olleet lapset saivat kasvoihin paloarpia ja nuoremman takki syttyi tuleen,mutta lapsilla oli onnekseen kunnolliset suojalasit sellaiset naamiomalliset kuminauhalla kiinnitettävät eikä mitään sangallisia pellelaseja.Lapsille ei tullut silmiin mitään mutta kasvojen palojäljet kertoo kuinka olisi käynyt ilman laseja.
On syytä varmistaa että raketti on kunnolla kiinni kepissä tai seuraus voi olla vakava.
jättiraketti räjähti silmille
3
562
Vastaukset
- jättää raketit
kauppaan. Rakettien paukuttelu on urpojen hommaa.
Lahjoitan rakettirahani Uniceffille ja voin olla ylpeä siitä, että teen jotain hyödyllistä. Enkä tue lapsityövoiman käyttöä ostamalla raketeita.
Enkä roskaa luontoa levittelemällä myrkyllisiä metalliyhdisteitä.- Apusuomeen
se on järkevää siottamista unisehvin porukka saa sitten ostella raketeja kun jotkut ajatelemattomat lahjoitelee rahojaan. Lahjoitus rahoista seitkyt prosenttia hukkuu matkalla koska ei kukaan tee mitään ilmaiseksi aina on vahän kuluja . Kyllä suomessakin autettavia löytyy.
- otto.kaario
joo raketti kiinni kepissä kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008624
- 926615
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636439Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345181Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634237- 553461
- 503335
- 513042
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876