latasin windows live messengerin ja sit mulle tuli se msn kotisivukin vahingossa, ennen aina ollut google, mutta nyt kun yritän taas uudestaan ladata googlea kotisivuksi se ei onnistu, syötin googleenkin etää google kotisivuksi mutta sekään ei auttanut. eikä google kotisivullakaan lue mitään että paina tästä niin saat googlen kotisivuksi ;(
MITEN GOOGLE KOTISIVUKSI????
13
11505
Vastaukset
- ..............
Sori ei jaksa kirjoitella enempää.
Sulla varmaan winukka ja ie?
http://appro.mit.jyu.fi/doc/tyovaline/selaimet/index10.html#TOC4
Firefoxiin:
http://aloittelija.net/firefox/aloitussivun-asettaminen/
AÖOITUSSIVU - Mikrotukihenkilö 9
Firefox selain:
TYÖKALUT / ASETUKSET
Ylhäältä välilehti YLEISET ja kirjoitat ALOITUSSIVU ikkunaan http://www.google.fi
Explorer selain
Avaa selaimella google, Paina yläreunassa olevan mökin kuvan oikealla puolella olevaa nuolta
Tulee valikko VAIHDA TAI MUUTA KOTISIVUA
Ruksi kohtaan; KÄYTÄ VAIN TÄTÄ WWW_SIVUA KOTISIVUNA- yksinkertaisin tapa
muuttaa kotisivu Googleksi on että:
Mene Googlen sivulle ota hiirellä kiinni osoiterivillä vasemmassa reunassa olevaa Googlen sinistä logoa ja raahaa se Kotisivun kuvakkeen päälle ja päästä hiirestä irti.
[Toimii muillakin kuin Googlen sivulla].
- Google>
Sama kysymys täällä. Mikään näistä ei toimi kuin siihen asti, että kirjaudun ulos tietokoneen tililtä, tai sammutan sen. Apua?
- HHL
vie kursori (hiiren näytössä näkyvä nuoli) ja klikkaa tyhjää kohtaa, tekstiä tai kuvaketta hiiren OIKEALLA painikkeella ja ota ruksi pois kaikista msn:ään liittyvää. Sen jälkeen laita google ylläolevien neuvojen mukaan.
- Jos on IE9...
...klikkaa oik. hiiren näpp. kotisivu logoa (mökin kuva) ja valitse siitä "lisää kotisivu tai vaihda sitä". IE8:ssa sama juttu, mutta teksti voi olla erilainen, periaate kuitenkin sama.
- PÖÖÖÖÖ1121212
Mene ensin googleen , siellä googlen alla pitäisi lukea Valitse kotisivuksi!!!
- siis what?
no ei ookkaa!!!
- 111q34
Mista saa sen sivun jossa on täpit " hae ulkomailta ja hae suomesta " en ole löytäny.
- Avulias Aatu
Siirry Google hakuun ja paina "Kirjaudu sisään" ja sitten kun tietokone kysyy salasanaa sun muuta niin siellä missä lukee Googlen hyviä puolia niin siellä on kohta "pidätkö googlesta" tästä voi ottaa Googlen kotisivuksi. Sitten tietokone kysyy "käytä tätä vain WWW-kotisivuna" vai "lisää tämä kotisivu välilehtiin". Valitse ylimmäinen vaihtoehto. Sitten sulje selain ja avaa selain uudelleen. Nyt sen pitäisi mennä Googleen.
- Anonyymi
GOOGLE,Aloitus,Sivuksi.
- Anonyymi
Windowsissa kuuluu käyttää bingiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664