Mistä löytää onnellisuus elämään?

Tears of the dragon

Joo eli täälä ois taas yks joka taistelee lähellä masennusta jo tämän asian kanssa. Olen ollut nykyisen avovaimoni kanssa 5vuotta yhdessä ja meillä on yksi lapsi ja omakotitalo ja työpaikat kummallakin. Pari vuotta sitten tähän kuvioihin tuli mukaan yksi sinkkunainen jota olen tapaillut vähänväliä kahvittelun merkeissä ja onhan siinä tunteitakin ollut puolin ja toisin. Tästä naisesta on tullut hyvä ystäväkin vuosien varrella,nyt pelkään kuitenki menetteväni hänet,kun hän on löytänyt miehen ja alkanut seurusteleen. Ja minun tunteet häntä kohtaa ovat vieläki vahvat. Enkä saa niitä unohdettua! Tästä johtuen en osaa olla onnellinen enää elämässäni ja sittä mitä mulla on. Kun pelkään että menetän hänet ystävänäkin. Rakastan kyllä myös avovaimoani ja lastani mutta aina en jaksa iloita niistäkään. Kertokaa nyt joku katkaisenko välit tähän ystävään lopullisesti ja jatkan tätä elämää onnellisesti eteenpäin nykyisen kans,vieläkö kaikki on hyvin? Vai eroanko ja jätän kaiken,ja lähden etsimään kadotettua onnellisuutta jostain??? Tämä kaikki tuntuu todella pahalta. Ehkä tilanne ois toinen ilman tuota naista joka tuli kuvioihin mukaan.... :(

2

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nainen

koska se nainen unohtuu siten pikkuhiljaa. Ja sen olet lapsellesi velkaa. Päästä se toinen nainen menemään, koska et hänelle voi itseäsi antaa. Tulet olemaan ylpeä päätöksestäsi, lapsesikin takia. Se toinen vaihtoehto on sitten vähemmän miehekäs. eikä se parisuhde ole aina jännitystä ja kivaa, ota se semmoisena kuin tulee, liikoja odottamatta. Sinulla on kuitenkin perhe, pidä siitä kiinni.

• ressulle

Ap: taidat olla niin sokea ettet näe mitä hyvää sulla on elämässä. Pitääkö sun saada kaikki naiset joita haluat, et voi "tyytyä" yhteen arvokkaaseen johon olet sitoutunut ja lapseen, nehän on asioita joista monet haaveilee. Taidat olla joku ihmeen ressukka, joka on vielä lapsen tasolla: hei tossa on ihana lelu, jos mä en saa sitä tulee itku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      187
      3076
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2626
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1509
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe