10v TYTTÖ UIMAHALLISSA MIESTEN PUOLELLA!

uimari7

   Onks reilua et uimahallissa saa tytöt tulla isän kans miesten puolelle?? Ainaki Mäkelänrinteellä on melki joka kerta kun käyn siel ja käyn monta kertaa viikossa. Ei kai se nii haittaa jos ne on jotain 5 vuotiaita eikä voi siks mennä yksin naisten puolelle mut nyt alkaa mennä mun mielestä liian pitkälle kun ei oo kaikki enää tosiaa mitää 5 vuotiaita! Tällä viikolla oli toisella kerralla jotain ehkä 7 tai 8 vanhoja mut tänään en enää meinannu uskoo kun sieltä altaalta tuli isän ja veljen perässä tyttö joka oli ainakin 10 tai 11 kun sillä oli jo rinnatki ihan selvästi kasvanu! Tuli siihen mun viereen suihkuun eikä riisunu uikkareita ollenkaa (!!) ja sit koko ajan katteli mun suuntaan ja tuijotti kun olin siinä ilman uikkareita. Lähin aika nopeesti pois koska en oo tosiaan mitenkää hyvin kehittyny eikä paljo huvita esiintyä tollasille jotka tulee sinne uikkarit päällä vaan katteleen muita!! Eikä ollu eka kerta koska pariki kertaa on ollu joku 7 tai 8 vanha joka tuli saunaanki uikkarit päällä!! Mä saan kai sit kans mennä ens kerralla uikkarit päällä naisten puolelle et tytöt varokaa ;)

64

14487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synkopoppi

      Moikka!

      Minusta miesten puolelle uimahallissa tulisi tuoda vain ja ainoastaan alle kouluikäisiä tyttöjä. Mielestäni jo ekaluokkalainen on liian vanha tuotavaksi isän mukana miesten puolelle. Toki tämä on vain oma mielipiteeni.

      • yks vaa

        Sillä ei oo mitään merkitystä tuleeko tyttöjä vai ei kuka toi viestinkirjottaja oikeen on taidat olla joku täysin hukassa oleva ja pitäähän nyt edes jotenki suomalaista saunakulttuuria vaalia ei kyl alastomassa tytössä ole mitään niin ihmeellistä kateltavaa kirjoittajalla taitaa olla aika paha alemmuuden kompleksi


      • uimari..
        yks vaa kirjoitti:

        Sillä ei oo mitään merkitystä tuleeko tyttöjä vai ei kuka toi viestinkirjottaja oikeen on taidat olla joku täysin hukassa oleva ja pitäähän nyt edes jotenki suomalaista saunakulttuuria vaalia ei kyl alastomassa tytössä ole mitään niin ihmeellistä kateltavaa kirjoittajalla taitaa olla aika paha alemmuuden kompleksi

        EIHÄN!? ?? ?? (tai ainakin toivottavasti) iskät tuo tyttäriään miestenpuolelle et ne vois katella niitä...

        Mut tämä sauna kulttuuri on HIEMAN eri asia 10 v ihmisten kesken kuin vanhempien ihmisten

        et tuon edellisen viestin kirjoittaja on vähän hukassa.. Olen ite harrastanu uintia elämäni aikana yhteensä 5 vuotta et on muutaman kerran tullu oltuu hallilla ja se on ihan eri juttu oletko sellanen tapero jota täytyy olla jonku auttamas pukee uikkarit sun muuta

        kun 10 on just sellanen ikä et selvii oikein hyvin itekki sieltä suihkusta (ja jos ei selvii niin menee aika huonosti) ja alkaa olee sellanen aika et keho muuttuu ja se hävettää itteensäki ja jänskättää jossain mielessä. Kun itse olin kymmene nii mulla oli 3 harkat viikossa ja mun mielestä siellä naisten puolella oli jo tarpeeksi hirveetä sellaset vanhat mummot jotka kyyläs meneekö uikkarit päällä suihkuun ja jos oli uikkarit ne tuli kyylää et se otetaan pois ja jos ei ollu ne tuli kyylää et sitä ei laitetakkaan... hyi se oli aivan tajuttoman ahdistavaa ku oli ihan eri näköinen ku kaverit ja ei muutenkaa toivonu et joku kyylää sillee varpaist korviin joka millin.

        Ja sit muistan ku yks ihme ihana äiti toi aina muutaman kerran meidän harkkojen aikaan noin 12 vuotiaat poikansa (joo niit oli 2.. toinen n. silloisen itseni ikäinen ja vähän vanhempi) sinne suihkuun!?!?! se oli vielä parempaa kuin ne mummot..

        nykyää on iha eri juttu ku on jo tämmönen vanhempi (18 wee) kyl sitä voi saunoo ja nakuilla kavereitte kaa iha rauhas eikä siin oo mitään ahdistavaa tai ihmeellist mutta ei 10 vuotiaana siinä ei ole mitään siistii..


      • Herkkäpippeli
        yks vaa kirjoitti:

        Sillä ei oo mitään merkitystä tuleeko tyttöjä vai ei kuka toi viestinkirjottaja oikeen on taidat olla joku täysin hukassa oleva ja pitäähän nyt edes jotenki suomalaista saunakulttuuria vaalia ei kyl alastomassa tytössä ole mitään niin ihmeellistä kateltavaa kirjoittajalla taitaa olla aika paha alemmuuden kompleksi

        Kyllä nyt vähän pitää ajatella miks on miesten ja naisten pukukoppeja no siks ett mihet menee miesten puolelle ja naiset naisten puolelle se on tarkoitettu ett uimahallissa ei olla saunassa yhdessä tytöt ja pojat


      • Herkkäpippeli
        Herkkäpippeli kirjoitti:

        Kyllä nyt vähän pitää ajatella miks on miesten ja naisten pukukoppeja no siks ett mihet menee miesten puolelle ja naiset naisten puolelle se on tarkoitettu ett uimahallissa ei olla saunassa yhdessä tytöt ja pojat

        Uimahallissa ei oo tarkoitettu ett tytöt ja pojat on samalla puolella vaikka siinä ei oo mitään ihmeellistä tytön vartalossa vaan ett nillä on pimppi ja pojilla pippeli mutta pojat ei tartte nähdä toisen tytön pimppiä jotka ne ei ees tunne ja hyvä niin koska pojka ja tyttö voi innostua jos pimppejä ja pippeleitä samalla puolella hyvä ett on omat puolet


      • Anonyymi
        yks vaa kirjoitti:

        Sillä ei oo mitään merkitystä tuleeko tyttöjä vai ei kuka toi viestinkirjottaja oikeen on taidat olla joku täysin hukassa oleva ja pitäähän nyt edes jotenki suomalaista saunakulttuuria vaalia ei kyl alastomassa tytössä ole mitään niin ihmeellistä kateltavaa kirjoittajalla taitaa olla aika paha alemmuuden kompleksi

        Oikeestaan on siinä koska se on ensinnäkin tuntematon tyttö ja näin. Ihan eri asia jos se on 7 tai 8. Olin mäkin jo 9vuoyiaana menny miesten puolelle iha ite saatana ku mutsi sano etten enää voi mennä sinn naisten puolelle... sama juttu naispuolisilöa henkilöillä mulle sopii jos siwl on ihavvaa joku 12luokkalaine 3luokkalainenii viel uhansama mut jos siel alkaa oleen jo 4,5 luokkalaista ni sit menee mun mielestä jotain yli


      • Anonyymi
        yks vaa kirjoitti:

        Sillä ei oo mitään merkitystä tuleeko tyttöjä vai ei kuka toi viestinkirjottaja oikeen on taidat olla joku täysin hukassa oleva ja pitäähän nyt edes jotenki suomalaista saunakulttuuria vaalia ei kyl alastomassa tytössä ole mitään niin ihmeellistä kateltavaa kirjoittajalla taitaa olla aika paha alemmuuden kompleksi

        Tytön isä opettaa jälkeläiselleen mulkkujen vertailua, käskenyt pitämään uikkarit päällä, ettei pedofiilit seisota.


      • Anonyymi
        yks vaa kirjoitti:

        Sillä ei oo mitään merkitystä tuleeko tyttöjä vai ei kuka toi viestinkirjottaja oikeen on taidat olla joku täysin hukassa oleva ja pitäähän nyt edes jotenki suomalaista saunakulttuuria vaalia ei kyl alastomassa tytössä ole mitään niin ihmeellistä kateltavaa kirjoittajalla taitaa olla aika paha alemmuuden kompleksi

        Joo mutta miksi on sitten erikseen naisten ja miesten puolet?


    • ...................

      Meillä päin on joku 18vuotias nais siivooja joka siivoo miesten puolella lattiota kun porukka pukee.

      Se on iha hyvä näkönen ja ei oo muutaku 2vuotta ikä erookin, jos se nyt on 18 ainakin se näyttää että olis 18v

      • ..dsk

        Pari vuotta sitten oli ERITTÄIN häiritsevää kun menin tavalliseen tapaan isäni kanssa uimahallille, ja sitten kun oltiin menossa saunaan suihkutiloissa, meidän luokkalainen tyttö tuli siellä vastaan koska oli siellä kesätöissä siivoojana. Olin tuolloin tosiaan lukion kolmannella ja minä ja tyttö olimme molemmat 18-vuotiaita.


      • He-He
        ..dsk kirjoitti:

        Pari vuotta sitten oli ERITTÄIN häiritsevää kun menin tavalliseen tapaan isäni kanssa uimahallille, ja sitten kun oltiin menossa saunaan suihkutiloissa, meidän luokkalainen tyttö tuli siellä vastaan koska oli siellä kesätöissä siivoojana. Olin tuolloin tosiaan lukion kolmannella ja minä ja tyttö olimme molemmat 18-vuotiaita.

        Sulla taisi olla oikea munahaukka luokkakaverina!


    • Punttari

      tapaus kohtaista tietysti tämäkin.. tytötkin kehittyvät eritahtiin mieleltään ja ajatuksiltaan. Esimerkiksi joku ekaluokkalainen saattaa ajatella pojista jo samallailla kun vaikka 4luokkalainen kun taas joku 6 luokkalainen ei näe heissä vielä mitään..

      Vaikea sanoa mutta jos hän sinua tuijotti niin liian vanha miesten puolelle!!
      Olisit käskeny senkin ottaa uikkarit pois, käsittääkseni uimahallin saunaan ei edes saisi mennä uikkareissa.

      Seuraavan kerran jos näät vastaavia 10v siellä niin kannattaa huomauttaa vaikka tämän isälle tai vaikka henkilökunnalle..

      Päivänjatkoja =)

    • uimarityttö

      No itekin oon joskus pienenä ollu isän ja veljen kanssa miesten puolella uimahallissa ja sori nyt vaan mun en kyllä tajuu mikä siinä nyt on niin hirveetä?? Mun mielestä 10 vuotiaaks asti voi kyllä käydä perheen kanssa samalla puolella eikä siinä pitäis olla kenelläkään mitään ongelmaa! Vähän epäilen et kukaan 11-12 vuotias tyttö enää edes haluaa tulla poikien puolelle koska monilla alkaa siinä vaiheessa jo murrosikä ja taas alle 10 iässä kaikki on vielä ihan lapsia joten en tajuu mikä siinä on niin kamalaa. Tytöt ei ihan oikeesti koko ajan oo vaan kyttäämässä teidän pippeleitä (!!) ja sori nyt vaan mutta jonkun 10 vuotiaan pojan pippelissä ei kyllä edes oo paljon mitään näkemistä. Eikä oo kenenkään mikään pakko siellä käydä jos niin kamalasti hävettää olla nakuna.

      • boikanen14

        Eip haittaa yhtään alle kouluikäiset nehän ovat pikku lapsia mutta tuskimpa pojat haluu munasillaan keikistellä jollekkin kymmenvuotiaalle..pippeli stondikseesa!ainakin pitää olla reilu peli eli uikkarit pois sitten työltäkin voin kyllä vilkaista sitä mielelläni


      • "Tytöt ei ihan oikeesti KOKO AJAN oo vaan kyttäämässä teidän pippeleitä"

        -Myönnät siis että välillä ovat

        Entä jos minä olisin 10-vuotias ja tulisin uimahousut yllä tyttöjen puolelle tiirailemaan teidän taktisia paikkojanne? Kyllä siinä iässä minuakin jo kiinnosti. Ja tytöthän vielä kuulemma kehittyvät poikia nopeammin.

        Saunassa ei saisi 10-vuotiaat tytötkään pitää uimapukua, koska niistä voi höyrystyä hengityselimille haitallista klooria.


      • uimarityttö
        Generalissimus kirjoitti:

        "Tytöt ei ihan oikeesti KOKO AJAN oo vaan kyttäämässä teidän pippeleitä"

        -Myönnät siis että välillä ovat

        Entä jos minä olisin 10-vuotias ja tulisin uimahousut yllä tyttöjen puolelle tiirailemaan teidän taktisia paikkojanne? Kyllä siinä iässä minuakin jo kiinnosti. Ja tytöthän vielä kuulemma kehittyvät poikia nopeammin.

        Saunassa ei saisi 10-vuotiaat tytötkään pitää uimapukua, koska niistä voi höyrystyä hengityselimille haitallista klooria.

        No siis tietenkin siellä saunassa ja suihkussa pitää myös tyttöjen olla ilman uikkareita. Sehän sanotaan niissä säännöissäkin ja miten pystyy edes peseytymään jos ei riisu uikkareita? Meillä ainakin uikkarit pantiin päälle vasta altaalle mennessä ja ihan kuule nakuna hypin saunassa ja suihkussa niinkun kaikki muutkin! Eiköhän se ihan luonnollinen raja mene siinä iässä kun tytöt ei itsekään enää halua olla alasti poikien nähden ja siks just sanoinkin että tuskin sinne nyt kukaan yli 10 vuotias edes haluaa tulla. Mut sori nyt vaan mut en kyllä tajua mikä ongelma tässä asiassa teillä pojilla on niin kauan kun kysessä on ihan lapset vasta??


      • uimarityttö kirjoitti:

        No siis tietenkin siellä saunassa ja suihkussa pitää myös tyttöjen olla ilman uikkareita. Sehän sanotaan niissä säännöissäkin ja miten pystyy edes peseytymään jos ei riisu uikkareita? Meillä ainakin uikkarit pantiin päälle vasta altaalle mennessä ja ihan kuule nakuna hypin saunassa ja suihkussa niinkun kaikki muutkin! Eiköhän se ihan luonnollinen raja mene siinä iässä kun tytöt ei itsekään enää halua olla alasti poikien nähden ja siks just sanoinkin että tuskin sinne nyt kukaan yli 10 vuotias edes haluaa tulla. Mut sori nyt vaan mut en kyllä tajua mikä ongelma tässä asiassa teillä pojilla on niin kauan kun kysessä on ihan lapset vasta??

        "No siis tietenkin siellä saunassa ja suihkussa pitää myös tyttöjen olla ilman uikkareita."

        -Näin on, silti useimmat eivät ole.

        "miten pystyy edes peseytymään jos ei riisu uikkareita?"

        -Ehkä he eivät peseydy ollenkaan? :O


      • just joo

        Oox ihan pimee,ajattele jammu setä tulee ja....
        niin ja sitten itket mix näin kävi..! tilastojen mukaan 1 tuhannesta on friikki tai jotenkin sairas...
        miettikää sitä ennen kun menette ruokkimaan jonkin sekopään mieltä.!


      • Jaakko Leinonen

        Pedofiiliukon kirjoittamaa?


    • kDDJIofujOUFHWUH

      Kukahan idiootti tuo niin vanhan lapsensa miesten puolelle? Itse kävin jo 7-vuotiaana yksin tyttöjen puolella. Oon monesti sielläkin nähnyt jotain about 4-vuotiaita pikkupoikia äitinsä kanssa, mutta että 10-vuotias! Eipä taida senkään isällä olla paljoo ällii päässä... Se on eriasia jos olis vaikka kehitysvammainen, eikä pärjäis ite, mutta yleensä kehitysvammaiset eivät nyt edes kattele ketään kun ovat vähän... *diu dau* Ei tuo nyt kovinkaan reilua ollut, että se vaan vilkuilee sua ja ite uikkarit päällä.

    • Reilua...

      Olisit käskeny sittä riisumaan ne uikkarit niin ois ollu ainakin reilu peli kun olis sitte ollu molemmat siinä töllisteltävänä =) Se on kyl totta että usein ne on juuri ne tytöt jotka siellä miesten puolella kulkee koko ajan uikkari päällä ja saunaan ja joka paikkaan ja se henkilökunta ei ees sano siitä mitään!! Kerran mun kaveri oli menossa saunaan uikkareissa ja sille tultiin heti valittaan siitä ja samalla kerralla se sama valvoja ei tehny mitään vaikka varmasti näki että yks tyttö meni saunaan isän kanssa ja uikkarit oli silläkin päällä et reilua!

    • faktoja tulloo ja helemat p...

      whkä se oli jälkeen jäänyt kun pitää isän kans tulla miesten puolelle

    • fgdsgsdgsdg

      Ei tarvis olla naisia ollenkaan.. nimittäin stondis tulee hyvin pian iästä riippumatta :)

    • Minua ei haittaa vaikka miesten pukkariin tuleekin tyttöjä. Yli 16 vuotiaat rupee sitten olemaan jo eri juttu.

    • OIKEESTI AVUTTOMAT

      Oon 10v ja ku kerran olin uimahallissa sinne tuli joku 13-15v tyttö joka vaan tuijotti Mua ku olin alasti suihkussa ja si ku menin saunaan se seuraa Mua sinne ja menee istuun sinne nurkkaan haarat auki ja kysyy multa onko se kaunis VOI HELKKARI oikeest Miks 13-15v tytöt ees tulee poikien puolelle onko ne avuttomia vai mitä! Ei ole oikeen mukavaa kun vanhempi tyttö vaan kattelee sun kalujas!

      • Todennäköisesti tyttö oikeasti tarvitsi kuulla, että se on kaunis. Pilasit mahdollisuuden ilostuttaa.


      • Anonyymi

        ehkä, se haluaa tehdä lapsen? en tiedä.


    • Aika nainen tuo aloi

      Mitä naisia te mahdatte olla? Vitut sillä on väliä, jos joku tyttö tulee kattelemaan. Sitten kattoo, tuskin näet häntä sen jälkeen uudestaan, ja vaikka näkisi niin tuskin se on kovinkaan suuri juttu olisi... Mitä se tyttö muka tekisi? Ei mitään.

    • 16-vuotias

      Tätä se en minä voe käsittää tässä nykymualimassa: Miksi ihimeessä sitä pittää olla eri osastot akkoille ja meille miehille? Itte en kovin palijo käy uimassa, vain aena sillon ko menen, niin tuntuu jotenni ouvolta ko ee oo niitä naesia saunassa. Monet varmaanni kuvittellee minun olevan joku kajahtanu, mutta minä kunnioitan perinteitä ja... Aena oon käynnä ylleisessä saunassa kuhan vaen on mahollista.

    • Näytän

      Kiinostaa ehkä tyttöä miehen vehe

    • Herkkäpippeli

      Vau mä oisin halunu olla siellä ja nähdä sen tytön pimpin :D

    • Transu_karvakuono

      Me naisten puolelle js ne ajaa sut pois sieltä nii sano niille no tulkaa myös miesten puolelle ajamaan pois nuo liian kauniit preteenit tiukkapeput miesten puolelta nuo söpöt pimpit ja tiukkapeput saa kyllä mun pippelini muuttamaan kokoa aika nopeesti nilottaa

    • Muistojäi

      Nyt se tyttö on jotai 22 ja nauraen muistelee kuinka pieni muna sillä yhdellä pojalla sielä uimahallin miesten puolella oli!

    • Elderly

      Muuten ok, mut arabeja i saisi olla kulmilla.

    • johannes04

      Joku aika sitten saman talon 12v tyttö oli uimahalissa isänsä kanssa ja tuijotti pitkään mun kalua, lopuksi sanoin et on paljon isompi kuin veljellään(14v) ja on karvoja ja iski silmää.
      Sen verran se haittasi et meinasi alkaa heti seisomaan joten häivyin hallin puolelle.
      Nyt se pyytelee näytämään kalua aina kun tavataan jossain ku ollaan kaksistaan ;)

    • kjgjr5uyrf

      Itelle aivan yhdentekevää. Käyn UIMASSA niin mulle on ihan sama kunhan saan uida. Kiinnosta paskaakaan mikään uu hallilla tapahtuva asia

      • Sen takia toteutankin murhani aina uimahallissa; ketään ei haittaa, uimassahan siellä ollaan!


      • kjgjr5uyrf
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Sen takia toteutankin murhani aina uimahallissa; ketään ei haittaa, uimassahan siellä ollaan!

        Itsemurhasi vai? Ei mua kiinnosta jos joku pelle tekee itsarin siellä kuhan pääsen altaalle. Ei todellakaan kiinnosta. Vitun rääpäle.


      • kjgjr5uyrf kirjoitti:

        Itsemurhasi vai? Ei mua kiinnosta jos joku pelle tekee itsarin siellä kuhan pääsen altaalle. Ei todellakaan kiinnosta. Vitun rääpäle.

        Ai, olitkin trolli. Anteeksi häiriö siinä tapauksessa. Yritin vain vittuilla ignoranttiuden irti yhdestä sielusta.


      • kjgjr5uyrf
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ai, olitkin trolli. Anteeksi häiriö siinä tapauksessa. Yritin vain vittuilla ignoranttiuden irti yhdestä sielusta.

        Pää kii jonne. Tapa ittes fägäri


    • saunaanlivahtaja

      no ittellä kävi silleen uimahallissa kun olin just siinä vaiheessa että karvat ruvennu kasvaa ja helposti tulee seisokki, niin oli joku noin 13-14vuotias (fyysisen kehityksen perusteell) tyttö miestenpuolella. Ei siinä muuten mitään mutta kun en tiennyt että siellä on semmonen niin menin sellaseen suihkuun missä ei ollut mitään väliseiniä tai muita. heti kun näin sen tytön livahdin äkkiä saunaan...

      • pikkuvelihannes

        Olin 9v kun olin naistenpuolella ja siitä alko tosi suuri huuto kun joku 7-8v pikkupillu inisi et täällä on poika johon tytön äiti eikö tuon ikäisen pojan pitäisi olla miestenpuolella???? Minulla oli oikea käsi kantositeessä ja en voinnut riisua tai pukea itseäni. Kyllä se sai katseita aikaiseksi muilta naisilta ja naapurin tyttö 14-15v tulikin auttamaan minua vaikka olin äitini kanssa ja sanoi todella hyvin sille "äidille ja pikkupillulle" ettekö VITUN IDIOOTIT näe et poika ei voi käyttää oikeaa kättään!
        Nyt kun olen 15v niin tämän tytön kanssa käydään edelleen "kimppasaunassa" ja nauretaan tuolle tapahtumalle vaikka nyt uimahallissa kuulun miestenpuolelle, eikä hänen seurassaan kovin usein edes ala seisomaan ;) Me molemmat olemme se ainoa lapsi ja tyttö sanookin minua pikkuveljekseen :D
        Tämä tyttö siis nykyisin nainen adoptoi minut pikkuveljekseen silloin ja olemme kuin paita ja perse ilman seksiä. Opetti mulle mutten miten pitää kalu pestä esinahan alta myöskin ja tietysti silloin alko seisomaan ku olin jo 12 vuotias ja totesi et kalu toimii ja jos siltä tuntuu saat ihan itse runkata, sanomalla ettei se kuulu isosiskon hommiin. On hänellä poikaystävä ja ollaan myös kolmistaan oltu saunassa eikä se oo mustasukkainen mulle. Alkuun vain tosi et meillä on outo suhde, kunnes kuuli mistä kaikki sai alkuunsa ja sanoi että on todella ihanaa kun nyt molemmilla on sisko ja veli. Tämä kaveri sanoo nyt kun "siskoni" odottaa lasta että tulen olemaan lapsen kummi ja sanoi että siitä en saa kieltäytyä.


      • yxpoitsu
        pikkuvelihannes kirjoitti:

        Olin 9v kun olin naistenpuolella ja siitä alko tosi suuri huuto kun joku 7-8v pikkupillu inisi et täällä on poika johon tytön äiti eikö tuon ikäisen pojan pitäisi olla miestenpuolella???? Minulla oli oikea käsi kantositeessä ja en voinnut riisua tai pukea itseäni. Kyllä se sai katseita aikaiseksi muilta naisilta ja naapurin tyttö 14-15v tulikin auttamaan minua vaikka olin äitini kanssa ja sanoi todella hyvin sille "äidille ja pikkupillulle" ettekö VITUN IDIOOTIT näe et poika ei voi käyttää oikeaa kättään!
        Nyt kun olen 15v niin tämän tytön kanssa käydään edelleen "kimppasaunassa" ja nauretaan tuolle tapahtumalle vaikka nyt uimahallissa kuulun miestenpuolelle, eikä hänen seurassaan kovin usein edes ala seisomaan ;) Me molemmat olemme se ainoa lapsi ja tyttö sanookin minua pikkuveljekseen :D
        Tämä tyttö siis nykyisin nainen adoptoi minut pikkuveljekseen silloin ja olemme kuin paita ja perse ilman seksiä. Opetti mulle mutten miten pitää kalu pestä esinahan alta myöskin ja tietysti silloin alko seisomaan ku olin jo 12 vuotias ja totesi et kalu toimii ja jos siltä tuntuu saat ihan itse runkata, sanomalla ettei se kuulu isosiskon hommiin. On hänellä poikaystävä ja ollaan myös kolmistaan oltu saunassa eikä se oo mustasukkainen mulle. Alkuun vain tosi et meillä on outo suhde, kunnes kuuli mistä kaikki sai alkuunsa ja sanoi että on todella ihanaa kun nyt molemmilla on sisko ja veli. Tämä kaveri sanoo nyt kun "siskoni" odottaa lasta että tulen olemaan lapsen kummi ja sanoi että siitä en saa kieltäytyä.

        Pitkä ja värikäs tarinasi kertoo vilkkaasta mielikuvituksesta. Oletko harkinnut viihdekirjailijan uraa?


      • Anonyymi
        yxpoitsu kirjoitti:

        Pitkä ja värikäs tarinasi kertoo vilkkaasta mielikuvituksesta. Oletko harkinnut viihdekirjailijan uraa?

        Oletko yxpoitsu koskaan rakastanut sisaruksia kun sinulla on sellaisia?
        https://elevenlabs.io/

        tuohon, laita ketjun tekstit ja ne kuulostaaa mojovilta


    • Anonyymi

      Joo ois eri juttu jos pojat tulis tyttöjen puolelle 10-11v:nä siellä poikien likaiset hirveät pippelit sit menis erektioon ku on niin kauniita alastomia tyttöjä siellä mutta.

      Tyttöjen pimpit "käyttäytyvät" poikien puolella ne on niin rauhallisia ja minun tyttöni käyttäytyy poikienpuolella mä voin ottaa tyttöni mukaan poikien puolelle vaikka se on 15v äidit ajattelevat ehkä??? sitä ei kiihota vaikka on 100 poikaa ympärillä alasti.. ha ha varmasti kiihottaa mutta se ei näy tytöille, pojille se näkyy tytölle ei jos tytöllä ois pippeli niin aika kovana sekin ois 100 pojan keskellä

    • Miks mä en oo ikinä nähnyt koskaan 10 11 v tyttöä täällä mun kaupungin uimahallissa kerran oli yks 3v tyttö isän kaa no senhän ymmärtää täysin. Ei mulla ois mitään vastaa jos yks 10v tyttö tulis sinne ja alkaa riisuutua alastomaksi pimppi paljaana ou yeah. No ei rehellisesti on se liian "vanha" vielä 10v:nä tulla isänkaa poikien puolelle

    • Anonyymi

      Mitäs tuosta, minulta ottanut käteen kahdesti 7 vuotias tyttö, tykkää siitä vieläpä kuten minäkin. Itse haluaa enkä estä.

      • Anonyymi

        Sairasta, pitää tehdä rikosilmoitusta tuosta viestistä.


    • Anonyymi

      Oot paras

    • Anonyymi

      Erään sairaalan työntekijöiden miesten allasvuoro lopetettiin kokonaan, koska miehiä ei käynyt edes viikoittain, mutta sekä miesten että naisten pukuhuoneet olivat edelleen olemassa.

      Murkkuikää lähestyvät tytöt valittivat sairaalan johdolle, että pojat kampeavat naisten vuorolle. Valittajatytöt heti tullessaan valitsivat MIESTEN pukuhuoneen.

    • Anonyymi

      Unisex pukuhuoneet, suihkutilat ja saunat ovat nykyaikaa ja miksei uimaanki voisi mennä alasti niin ei tarvitsisi ostella kalliita uikkareita.
      Pienten poikain pystyssä sojottavat pilit tuovat tyttösillekin hupia.

    • Anonyymi

      Tytön pitää riisua uimapuku, vaikka on miesten puoleella.

    • Anonyymi

      Seksi on Todella tarpeellinen osa elämää.Ajatteles.

      • Anonyymi

        Sinä et pääse ikinä sitä kokeilemaan.


    • Anonyymi

      Kävin uimahallissa. siellä oli 10-vuotias poika (uimapuvussa) äitinsä kanssa (joka oli alasti) eikä hän käskenyt häntä riisumaan sitä. onko se okei?! tyttö 15v

    • Anonyymi

      monet pojat pitävät arkut, koska ne ovat sallittuja äidiltään

    • Anonyymi

      Viimeksi kun olin siellä, kylpein alasti ja isä ja hänen poikansa, noin 8-vuotias, tulivat sisään ja riisuutuivat normaalisti, ja tämä lapsi myös peseytyy kuten pitää. Ja kun olin lähdössä, minä myös riisuin ja pesin itseni alasti, ja tuo poika oli suihkussa isoveljensä kanssa, luultavasti parikymppinen, ja hän sanoi minulle, mitä minä teen, täällä on lapsia.

    • Anonyymi

      kun olin uima-altaalla, miesten pukuhuoneessa oli 7,5-vuotias tyttö, joka ui alasti kaikkien muiden kanssa. Kylpeen myös alasti, vaikka olisi isiä ja tyttäriä.

    • Anonyymi

      On vanhemmat päävammaisia kun tuovat väärälle osastolle, jos yli 7v lapsi ei osaa olla oikealla puolen niin se on jälkeen jäänyt.
      Muistakaa kysyä "ylpeältä vanhemmalta" onko lapsesi jälkeen jäänyt kun ei yksin pärjää!

      • Anonyymi

        Sinä taidat itse olla kun et osaa kirjoittaa jälkeenjäänyttä yhteen..


    • Anonyymi

      koitetaan, rauhoittua ja tytöt saa olla alasti jos ne haluaa.

    • Anonyymi

      Vanhemmat voi tulla ei nuoret

    • Anonyymi

      Menikö kaaliin?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe