Tallinkin henkilökunta varastaa asiakkailta?

rehellinen matkustaja

Olimme risteilemässä Tallinki Galaxyllä viime pe-la. Pe-iltana ravintolassa ostaessani juotavia baaritiskillä maksoin 3 juotavaa 20 Euron setelillä. Baarimikko antoi muutaman kolikon takaisin, sanoin:hei, maksoin 20:llä. (Juomat maksoivat n.6-7 euroa).Baarimikko väitti kivenkovaan , että maksoin 10:llä. Minulla ei kyseiseen aikaan ollut kuin 20:n euron setelitä lompakossa ja vakuutin baarimikolle, että annoin 20:n. Hän väitti kivenkovaan että oli antanut oikein takaisin.Molemmat poikani näkivät myös ,, miten annoin 20:n.(iät 15 ja 19 vee). Myöhemmin illalla keskustelin vessajonossa parin suomalaisen miehen kanssa , heille oli käynyt samalla tavalla, samalla baaritiskillä, saman kaverin kanssa. Eli ilmeisesti Tallink maksaa niin huonosti Eestiläiselle henkilökunnalle( baarimikko oli virolainen) , että he varastavat asiakkailtaan. Onko muilla yhtä hienoja kokemuksia Tallinkin henkilökunnasta??

8

3596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matias44

      Samaa systeemiä on ollut myös buffeti npuolella.
      Pyysinmaksaa viron kruunuilla.Vaihtorahat tuntuivat kuluneen valuuttakurssien laskemiseen.
      Pöytänaapureiden vaihtorahat jäivät kokonaan tulematta. Eli seikkailua aina nämä Galaxy-risteilyt.

      • tallink

        Samoin tax free antaa vaihtorahat väärin ja sit kummastelee et oh hoh,ei voi pitää paikkansa.


    • imettelen

      virolaisella? Moraali asioissa on lähes sama kuin venäläisillä. Hyi olkoon.

      • viro boikotissa

        ravintolassa yritettiin myös huijata laskutuksen yhteydessä. Mutta niinhän ne tekee maissakin, esim. taksissa kannattaa olla tarkkana. Ja kaiken kukkuraksi naispuolinen passintarkastaja huusi 7-vuotiaalle lapselle, kun tämä ei hänen mielestään osannut käyttäytyä passijonossa oikein.


      • 26 x Pattiksella
        viro boikotissa kirjoitti:

        ravintolassa yritettiin myös huijata laskutuksen yhteydessä. Mutta niinhän ne tekee maissakin, esim. taksissa kannattaa olla tarkkana. Ja kaiken kukkuraksi naispuolinen passintarkastaja huusi 7-vuotiaalle lapselle, kun tämä ei hänen mielestään osannut käyttäytyä passijonossa oikein.

        mieli raivota ja hyppiä seinille. Mutta minua on arvosteltu näillä matkustajapalstoilla liian negatiivisesta asenteesta.

        Vaihtorahoja ei aina saa oli paikka mikä tahansa ympäri pallon. Pitää tapauskohtaisesti miettiä kannattaako meteli nostaa.

        Mutta passivirkailijan vittuilu pikkupojalle; se ylittää kaiken käsityskykyni.

        Silloin kyllä pitäisi huutaa niin kovaa että seinät sortuvat. Eivät ehkä sitten enää uskaltaisi kohdella suomituristeja niin kuin takavuosina.

        Silloinhan meidän nöyryyttämisillämme ei ollut mitään rajaa. Pantiin porot seisomaan tuntikausiksi. Odottamaan mitä ? Pääsyä paskaiseen maahansa ? Koettivat siinä tasata alemmuudentuntojaan.



        Pronssipatsaan siirtotilaisuuteen osallistuin koska ajattelin että riehat olisivat isot. Ja tappeluita.. Hmmmm!!! Paskat. Lälläreitä..
        Noh, käytin tappeluihin varaamani ajan panemiseen. 22 v- tosi nätti venakko; siitä myöhemmin jos jotakin kiinnostaa.....


      • hyvä vaihtoehto

        niin vaihdan heti. Jos haluaa ns. risteilyn pikkuporukalla, ennen oli siihen tarkoitukseen mainio Cinderella. Nyt käsittääkseni ei 'hyvää' vaihtoehtoa ole n.20 h risteilylle jossa laiva olisi jotenkin hyväkuntoinen. Itseäni nyppii myös aina tuo Galaxyn henkilökunta jolla on todella huono asiakaspalvelutaito. Näyttää että heillä on erittäin huono henki keskenänsäkin. Ehkä saavat liian huonoa liksaa.
        Boikotti olisi tietysti paras, heti kun varteenotettava vaihtoehto ilmaantuu.


      • kaikella on rajansa
        hyvä vaihtoehto kirjoitti:

        niin vaihdan heti. Jos haluaa ns. risteilyn pikkuporukalla, ennen oli siihen tarkoitukseen mainio Cinderella. Nyt käsittääkseni ei 'hyvää' vaihtoehtoa ole n.20 h risteilylle jossa laiva olisi jotenkin hyväkuntoinen. Itseäni nyppii myös aina tuo Galaxyn henkilökunta jolla on todella huono asiakaspalvelutaito. Näyttää että heillä on erittäin huono henki keskenänsäkin. Ehkä saavat liian huonoa liksaa.
        Boikotti olisi tietysti paras, heti kun varteenotettava vaihtoehto ilmaantuu.

        samaa mieltä olen minäkin näistä galaxyn risteilyistä ihan hanurista koko homma mutta siinä on 1 hyvä puoli että ne on vapaaehtoisia reissuja mulle riitti 1reissu sillä laivalla ei koskaan millekään tallinkin laivalle huhtikuussa tulee viikingin xprs sitä käytän jatkossa ja voin suositella toisillekin klubilaisena sinne saa vielä edullisemmat matkat ei muuta kun hyvää matkakevättä


      • huijatuksi galaxylla
        kaikella on rajansa kirjoitti:

        samaa mieltä olen minäkin näistä galaxyn risteilyistä ihan hanurista koko homma mutta siinä on 1 hyvä puoli että ne on vapaaehtoisia reissuja mulle riitti 1reissu sillä laivalla ei koskaan millekään tallinkin laivalle huhtikuussa tulee viikingin xprs sitä käytän jatkossa ja voin suositella toisillekin klubilaisena sinne saa vielä edullisemmat matkat ei muuta kun hyvää matkakevättä

        Kävin tuossa pari viikkoa sitten tallink galaxylla. Kävin illalla tax free myymälässä ja olin vähällä joutua galaxyn henkilökunnan huijaamaksi. Ihmettelin miksi ostoksien määrä ei kohdannut kassan ilmoittaman hinnan kanssa, nappasin kuitin mihin oli ilmestynyt kaksi laatikkoa kaljaa vaikken niitä ollut ostanut. Myyjä tivasi kuittia takaisin ja selitteli että kyseessä oli valitettava virhe. Tämän kaltainen tapaus ei ole ensimmäinen kerta, välillä jotain tuotetta on lisätty monta kertaa laskuun, annettu 50€ on muuttunut 20€, tuotteiden hinta on yllättäen noussut ja täysin olemattomia tuotteita on ilmestynyt loppusummaan. En väitä että tässä olisi tahallisuutta, mutta näitä vahinkoja on sattunut usein ja monelle eri henkilölle saman matkan aikana joten kannattaa olla tarkkana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe