Järjetöntä

tohua

11

864

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaaahaa

BUUUUUMMMMMMM :)

JIIIHAAAAA!

• Jokos loppui?

Koko päivän oot täällä uhonnut ja nyt jo on raketit loppu. Mahtoikohan sulla olla niitä ollenkaan? Ei tainnut sossun täti antaa äidilles rahaa?

• Järjetöntä touhua

TYÖNTEKO KIELLETTÄVÄ! ! ! ½

• rakettikeiu..

kuulehan aktivisti EN ALLEKIRJOITA KIRJOITA SINUN ADRESSEIHIN ILOTULITUS JATKUKOON!!!

• jerkkusetä

Mikähän huumorintajuton erakko sinäkin (ja kaikki muut adressin kirjoittaneet) mahdat olla? Uuteen vuoteen kuuluvat raketit, mitä niistä nyt valittamaan kun yhden päivän niitä vain paukutellaan?

• päivän?

Meillä päin ryskytys alkoi torstai-iltana ja sitä jatkui tähän aamuun puoli seitsemään saakka. Tässäkin lähiössä asuu paljon vuorotyössä käyviä ihmisiä ja herkkäunisia vanhuksia, sekä lapsiperheitä joiden vauvat heräsivät parkumaan, kun yöllä nurkalla yllättäen jysähti. Nämä terroristit roikuuttivat monena yönä myös 2-5 välillä. Ei tämä ole enää mitään leikin tekoa. Ainakin täällä päin kyseessä oli selvästi suunniteltu häirintä.

• kun..

itsellä on tylsä elämä niin pitää kieltää se toisiltakin..

• Wilson

Taitaa itseasiassa teillä olla kovin tylsä elämä, jos muutama pamahdus ja valopiste taivaalla ovat päivän kohokohta. Minä en sellaista tarvitse, elämässä on tuhansia hauskempia asioita.

Teidän kannattaa ensi vuonna hommata videokamera ja nauhoittaa ilotulitusta. Voitte sitten katsoa samaa vuoden jokainen päivä, niin teilläkin on jatkuvasti hauskaa.

• teille idiootit
        Wilson kirjoitti:

Taitaa itseasiassa teillä olla kovin tylsä elämä, jos muutama pamahdus ja valopiste taivaalla ovat päivän kohokohta. Minä en sellaista tarvitse, elämässä on tuhansia hauskempia asioita.

Teidän kannattaa ensi vuonna hommata videokamera ja nauhoittaa ilotulitusta. Voitte sitten katsoa samaa vuoden jokainen päivä, niin teilläkin on jatkuvasti hauskaa.

Kannattaa videoida talteen siinäkin mielessä, että ensi vuosi saattaa olla viimeinen terroristivuotenne. Se homma loppuu, siitä olen varma.

• -paukuttelia,
        teille idiootit kirjoitti:

Kannattaa videoida talteen siinäkin mielessä, että ensi vuosi saattaa olla viimeinen terroristivuotenne. Se homma loppuu, siitä olen varma.

miksi kiusaatte kunnon ihmisiä ei taida aktivisteilla olla rahaa ostaa raketteja kannattaa kokeilla joskus ostaa niin näkisitte kuinka hauskaa se paukutteleminen on

• datsun9283

hahahahahahahahaha toivottavasti sulla oli huono uus vuosi en aijo lopettaa paukuttelua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe