Järjetöntä

tohua

11

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaaahaa

BUUUUUMMMMMMM :)

JIIIHAAAAA!

• Jokos loppui?

Koko päivän oot täällä uhonnut ja nyt jo on raketit loppu. Mahtoikohan sulla olla niitä ollenkaan? Ei tainnut sossun täti antaa äidilles rahaa?

• Järjetöntä touhua

TYÖNTEKO KIELLETTÄVÄ! ! ! ½

• rakettikeiu..

kuulehan aktivisti EN ALLEKIRJOITA KIRJOITA SINUN ADRESSEIHIN ILOTULITUS JATKUKOON!!!

• jerkkusetä

Mikähän huumorintajuton erakko sinäkin (ja kaikki muut adressin kirjoittaneet) mahdat olla? Uuteen vuoteen kuuluvat raketit, mitä niistä nyt valittamaan kun yhden päivän niitä vain paukutellaan?

• päivän?

Meillä päin ryskytys alkoi torstai-iltana ja sitä jatkui tähän aamuun puoli seitsemään saakka. Tässäkin lähiössä asuu paljon vuorotyössä käyviä ihmisiä ja herkkäunisia vanhuksia, sekä lapsiperheitä joiden vauvat heräsivät parkumaan, kun yöllä nurkalla yllättäen jysähti. Nämä terroristit roikuuttivat monena yönä myös 2-5 välillä. Ei tämä ole enää mitään leikin tekoa. Ainakin täällä päin kyseessä oli selvästi suunniteltu häirintä.

• kun..

itsellä on tylsä elämä niin pitää kieltää se toisiltakin..

• Wilson

Taitaa itseasiassa teillä olla kovin tylsä elämä, jos muutama pamahdus ja valopiste taivaalla ovat päivän kohokohta. Minä en sellaista tarvitse, elämässä on tuhansia hauskempia asioita.

Teidän kannattaa ensi vuonna hommata videokamera ja nauhoittaa ilotulitusta. Voitte sitten katsoa samaa vuoden jokainen päivä, niin teilläkin on jatkuvasti hauskaa.

• teille idiootit
        Wilson kirjoitti:

Taitaa itseasiassa teillä olla kovin tylsä elämä, jos muutama pamahdus ja valopiste taivaalla ovat päivän kohokohta. Minä en sellaista tarvitse, elämässä on tuhansia hauskempia asioita.

Teidän kannattaa ensi vuonna hommata videokamera ja nauhoittaa ilotulitusta. Voitte sitten katsoa samaa vuoden jokainen päivä, niin teilläkin on jatkuvasti hauskaa.

Kannattaa videoida talteen siinäkin mielessä, että ensi vuosi saattaa olla viimeinen terroristivuotenne. Se homma loppuu, siitä olen varma.

• -paukuttelia,
        teille idiootit kirjoitti:

Kannattaa videoida talteen siinäkin mielessä, että ensi vuosi saattaa olla viimeinen terroristivuotenne. Se homma loppuu, siitä olen varma.

miksi kiusaatte kunnon ihmisiä ei taida aktivisteilla olla rahaa ostaa raketteja kannattaa kokeilla joskus ostaa niin näkisitte kuinka hauskaa se paukutteleminen on

• datsun9283

hahahahahahahahaha toivottavasti sulla oli huono uus vuosi en aijo lopettaa paukuttelua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe