Moi! .. Osaisiko joku kertoa, että mitä viikate tarkoittaa uudenvuoden tinassa? valoin tinaa, ja sitten se näytti viikatteelta. varjo myös.. Kiitti kaikille, jotka vastaavat, ja onnellista uutta vuotta!
Viikate uuden...??
5
781
Vastaukset
- TULKINTA
VOIT KEKSIÄ ITSE. JOS OLET VILJELIJÄ , SAAT HYVÄN SADON.
JOS OLET PIRU SAIT TYÖKALUN.
KEKSI ITSE SE ON HAUSKAA JA SAAT MIELEISEN JUTUN.
ESIM. ENSI KESÄNÄ MENEE RUOHONLEIKKURI RIKKI...- ole.....
mutta ei se sitten ole hauskaa jos en tiedä "oikeaa" selitystä.. nimittäin ainoa mikä viikatteesta tulisi mieleen on se, että kuolisin, koska viikate kuuluu manaajalle..
- löpön
ole..... kirjoitti:
mutta ei se sitten ole hauskaa jos en tiedä "oikeaa" selitystä.. nimittäin ainoa mikä viikatteesta tulisi mieleen on se, että kuolisin, koska viikate kuuluu manaajalle..
Minä kerron sinulle sen taatusti oikean merkityksen. Se on se, että tinasi ei tiedä yhtään mitään. Se on vaan sattumanvaraisesti muotoutunut metallimöykky, eikä mitään muuta. Tämä on sataprosenttisen varma asia. Ole siis rauhallisella mielellä. Hyvää uutta vuotta!
- puuhis
mitä tarkoittaa....mutta hyvää vuotta siullekin toivoo meikäläinen :)
- ,ihan muuta,
valajan pitää itse päätellä minkä ennustuksen tina antaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023