No Hyvää Uutta Vuotta, helvetti sentään

HTZA

kai minunkin oli pakko saada ääneni kuuluviin.
Kun se ei oikein aina tule esiin...

17

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrii

      hooozeta

    • tammikuun likka

      Oikein mukavaa tätä vuotta täältä paukkeen keskeltä :)

    • täti puskasta

      sinullekkin.

      • mustikan

        palstalla...huoh... I,=C


      • terveisilläsi
        mustikan kirjoitti:

        palstalla...huoh... I,=C

        luulen.


      • hizaajaa
        mustikan kirjoitti:

        palstalla...huoh... I,=C

        tarkoitin,sori
        exyxnyx-vanhapiika


    • Sinulle, komialle, hiljaiselle pojalle!

      Olkoon onni myötäsi!

      Kiitos mukanasi tuomasta vipinästä palstalle.
      terv.emw34

      • myös siulle

        vanhalle tutulle, joka vähä väliä vaihtaa nikkiä ja kirjoitustyyliä. Ethän sä luonnoles mittää maha, ketku mikä ketku.


      • treia
        myös siulle kirjoitti:

        vanhalle tutulle, joka vähä väliä vaihtaa nikkiä ja kirjoitustyyliä. Ethän sä luonnoles mittää maha, ketku mikä ketku.

        HyvääVuotta 2008 kuiteskii kaikille!


      • HTZA
        myös siulle kirjoitti:

        vanhalle tutulle, joka vähä väliä vaihtaa nikkiä ja kirjoitustyyliä. Ethän sä luonnoles mittää maha, ketku mikä ketku.

        Tyyli voi vaihdella, enhän minä mikään robotti ole, mutta Tunnus on HTZA, ja se on se aina!
        Ninimerkkiä en muuta koskaan.
        H.


      • HTZA kirjoitti:

        Tyyli voi vaihdella, enhän minä mikään robotti ole, mutta Tunnus on HTZA, ja se on se aina!
        Ninimerkkiä en muuta koskaan.
        H.

        hää paholainen meinaa, että minä vaihtelen tyyliä.(huom!! osaan!!)

        Siinäs kuulit että osaan kirjoittaa monelle eri tyylillä. Ja monella nikillä vielä!;)

        Vaan sama paha, kuin yritystoiminnan vuosina.
        Kirjanpitäjä näytti tilinpäätöksen tehtyään, kuinka pajon kassassa oli rahaa, kymmeniä, kymmeniä, jopa s... tonneja, vaan kun en koskaan löytänyt kuin jonkun muutaman huntin.


      • HTZA
        emw34 kirjoitti:

        hää paholainen meinaa, että minä vaihtelen tyyliä.(huom!! osaan!!)

        Siinäs kuulit että osaan kirjoittaa monelle eri tyylillä. Ja monella nikillä vielä!;)

        Vaan sama paha, kuin yritystoiminnan vuosina.
        Kirjanpitäjä näytti tilinpäätöksen tehtyään, kuinka pajon kassassa oli rahaa, kymmeniä, kymmeniä, jopa s... tonneja, vaan kun en koskaan löytänyt kuin jonkun muutaman huntin.

        Useimmiten löytyvät ne kadonneet rahat tai jostain patjasta.

        Mutta juu, tuo syytös nimmareiden vaihdosta on aika inhoittava, siihen on mahdoton vastata.
        Mutta uskokoon hää mitä uskoo.
        Sinun kirjoituksiasi on mukava lukea niitäkin, niistäkin löytää aina jotain naristavaa!
        :)


      • pikku-myy
        HTZA kirjoitti:

        Useimmiten löytyvät ne kadonneet rahat tai jostain patjasta.

        Mutta juu, tuo syytös nimmareiden vaihdosta on aika inhoittava, siihen on mahdoton vastata.
        Mutta uskokoon hää mitä uskoo.
        Sinun kirjoituksiasi on mukava lukea niitäkin, niistäkin löytää aina jotain naristavaa!
        :)

        Sorruit sit tähän samaan kuin joulutoivotukset. Enpä olisi uskonut. Ja kun mua just ärsyttää se ettei voi jo avattuihin sivuihin sitä höpinäänsä laittaa, tulee menee ja on mitä on,turhaa sananhelinää.Kaikesta huolimata ihan terveyttä ja sen sellaista toivotan.


    • Eeva-Leena

      ja antoisaa Vuotta 2008 Sinulle!


      Kuten myös Teille kaikille 50 palstalaisille!

    • Hyvää uutta vuotta sullekin.

    • v:tusti ja hyvää uutta vuotta sinullekin. Toivon kärkevän kielesi suoltavan edelleen tekstiä ja kannustavan meitä muitakin verbaalisen lahjakkuuden alalla!!!!!!!!!!!HOPLAA!Täyttä elämää vuonna 2008

    • Kaivanto

      kun en oikein näin palstan suhteellisen uutena tulokkaana tiennyt, kuinka toivotukset kuuluu tehdä, niin tartunpa tähän. Siis koko populalle Onnellista Uutta Vuotta 2008. Toivottavasti tapaamme taas mielenkiintoisissa, ärsyttävissäkin, opastavissa, hyväntuulissa ja optimistisen realistisissa merkeissä. Mutta ei riitelevissä ja henkilökohtaisuuksiin menevissä v*****luissa, jotka romuttavat minkä hyvänsä yhteisön hyvän hengen. (Kai täällä sellainen on?)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe