Kolarista hiihtämällä Rajajooseppiin

ei löydä

Heips.
Tarkoituksena olisi hiihtää keväällä Kolarista Rajajooseppiin.
Onko havaintoa, mistä löytyisi kattavaa latuopasta tai vastaavaa ko. reitille?
Netistä olen koittanut kaivella, mutta varsinkin alkumatkalle ei tunnu löytyvän.
Apuva, kiitos.

7

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moottorikelkkareiteistä

      ei siellä juuri hoidettuja latureittejä ole. Itse saat ne tehdä tai etsiä vaikka autiotupien väliltä.

    • matkalle...

      on lähdössä ja tarvii valmiita latuja, niin olisikohan syytä unohtaa koko juttu.

    • ja nuo kelkkareitit

      ovatkin parhaita sivakkamiehellekin. Kevyet luistelusukset ja lihgt packing reppu selkään. Moottorikelkkareitillä pystyy pitämään luistelutyylillä hirmu haipakkaa joten matka taittuu. Hotelliin yöksi ja aamulla kunhan puristelee reidet uuteen iskuun ja eikun menoksi. Hidasteena ovat vain nuo ainaiset mootterikelkkailijat joita on hengensä kaupalla väisteltä varsinkin viikonloppuina. Reitti onkin hyvä suunitella että viikonloppuna ryyppää jossain hotellissa ja antaa kelkkailijoiden rypeä reiteillä aivan yksin.

      • merkillistä,

        kun moottorikelkkailijat änkeävät moottorikelkkareiteille häiritsemään hiihtäjiä. Vastuutonta väkeä. Linnaan joutaisivat!


      • moottorikelkkareitit
        merkillistä, kirjoitti:

        kun moottorikelkkailijat änkeävät moottorikelkkareiteille häiritsemään hiihtäjiä. Vastuutonta väkeä. Linnaan joutaisivat!

        ovat tarkoitettu niille kelkkailijoille. Mutta nythän on kyllä niin, että kelkkailu ei ole nykypäivää. Se pitäisi kieltää luontoa saastuttava toimintana ja reitit pitää auki hiihtäjille. Nimenomaan luisteluhiihtäjille ne olisivat erinomaisia suorituspaikkoja.


      • ProvoÖPPO
        moottorikelkkareitit kirjoitti:

        ovat tarkoitettu niille kelkkailijoille. Mutta nythän on kyllä niin, että kelkkailu ei ole nykypäivää. Se pitäisi kieltää luontoa saastuttava toimintana ja reitit pitää auki hiihtäjille. Nimenomaan luisteluhiihtäjille ne olisivat erinomaisia suorituspaikkoja.

        ne auki pidetään? Kelkoilla tietty: Heh.


      • syönti
        moottorikelkkareitit kirjoitti:

        ovat tarkoitettu niille kelkkailijoille. Mutta nythän on kyllä niin, että kelkkailu ei ole nykypäivää. Se pitäisi kieltää luontoa saastuttava toimintana ja reitit pitää auki hiihtäjille. Nimenomaan luisteluhiihtäjille ne olisivat erinomaisia suorituspaikkoja.

        lisää suolistokaasujen määrää ja täten myös luonnon saastumista. Kyllä nykyaikana pitäisi moinen välinpitämättömyys kieltää tai ainakin määrättävä kasvissyönnille huomattava saastevero.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe