Moimoi ja hyvää uutta vuotta kaikille ja muillekki. Oon v*dun kännissä joten ajattelin pistää kyselyn: ketkä on teidän mielestä kaikkein parhaat painijat? Saa ottaa mukaan myös historiallisia hemmoja jotka ei enää paini. Tässä mun Top 10:
Ric Flair
Sting
Great Muta
Vader
Ted DiBiase
Mick Foley
Undertaker
Don Muraco
Bryan Danielson
Big Show
Top 10
4
450
Vastaukset
- Striper
Eddie Guerrero
Chris Benoit
Bret Hart
Triple H
Ric Flair
Jimmy Snuka
Steve Austin
The Rock
Rhyno. :)
Goldberg.- joku
mvp mvp mvp mvp mvp mvp mvp mpv mvp mpv mvp
- The_Hitman
pyrin ottaan sellaisia jota ite on nähnyt TVsta ja videoilta eikä mitään 60 luvun fossiileja. eikä nää oo missään tietyssä järjestyksessä...
Owen Hart
Bert Hart
Chris Benoit
British Bulldog
HHH
Steve Austin
Eddie G
The Rock
Undertaker
HBK
muita jotaka ei ihan mahtunut listalle: Ted Dibiase, Macho Man, Ric Flair, HotRod Roddy Piper,- Shawn_Michaels
... Bert Hart?=)))) Tarkoitat kai Bret Hart?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712791
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472160Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752040Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2531690- 691443
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771315
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751028