En tiedä kuuluuko tämä nyt ihan tänne... mutta.. onko kellään kokemuksia ks. henkilöstä? Onko luotettava ja oikea näkijä? Miten on nähnyt? Miten ennustustapahtuma meni? Epäröisikö hetkeäkään, puhuiko ympäri pyöreitä?
Kaarina Makkonen-Juntunen
1
263
Vastaukset
- hänellä käynyt
Kaarina on ihmisenä ihan miellyttävä ja ystävällinen.Kaksi kertaa olen käynyt.
Hänen taidoistaan nähdä voisin sanoa, että melko hyvin on minulle nähnyt. Pieni osa hänen kertomistaan asioista meni pöpelikköön, eivätkä kaikki ole vielä toteutuneet ajankaan puolesta, jää sitten nähtäväksi, että toteutuuko ne koskaan.
Hän katsoo ensin kädestä ja sitten kertoo muuten. Vähän kallis vaan on, puoli tuntia 50€.
Eihän kukaan näistä ennustajista ja selvänäkijöista tiedä koskaan 100% kaikkea oikein, ei sellaista seppää ole vielä syntynytkään, joka kaikki tietäisi. Siinä se hankaluus juuri piileekin, ettei voi tietää mikä on totta ja mikä jotain muuta höpinää. Parasta olisi tietenkin luottaa vaan omaan intuitioonsa, mutta kun siihenkään ei kaikki pysty, eikä ainakaan luota omaan kykyynsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680