Mihinkäs kaikki ovat täältä kaikonneet???
Yhtäkkiä vaan kiinnostus lopahti, näköjään...:(
Tulkaa takaisin!
9
537
Vastaukset
- TrueMCRFan
Sitä mäkin ihmettelin missä kaikki on, mutta mä ainaki oon vielä täällä:)
Onkos mitään uutta??- mcr fani<3
Nii misä kaikki on? Ite ainaki oon tääl =)
- r0manc3
Minä vasta löysin tämän foorumin ja olen täällä kyllä varmasti :) Ei tarvitse koko ajan nimittäin pähkäillä omia enkun kielen virheitä kirjoittaessa :P
(Hei! Jos joku haluaa tutustua paremmin mcr faneihin, tai siis faniin(=minuun), niin minuun voi ottaa yhteyttä (mitä itsensä tyrkyttämistä, no ei :)) Mutta itse kun haluaisin jutustella hengenheimolaisten kanssa... :))- wildcat :>
Miten sinuun saa otettua yhteyttä? : D
- r0manc3
wildcat :> kirjoitti:
Miten sinuun saa otettua yhteyttä? : D
Nyt ensiksi voi laittaa jotain mun s-postiin: [email protected]
ja voin sieltä antaa mesen ossan vaikka jos vielä kiinnostaa seura siinä vaiheessa :D ja ihan tiedoksi, olen syntynyt -90 vuonna :) Oletkos muuten tietoinen MCR:n foorumista?
Siellä varsinkin voi keskustella toisten fanien kanssa. aitan tähän sen foorumin linkin, jos siin et ole siitä vielä kuullut:
http://www.finnishmcrforum.proboards62.com/- r0manc3
Lumikki-Koira kirjoitti:
Oletkos muuten tietoinen MCR:n foorumista?
Siellä varsinkin voi keskustella toisten fanien kanssa. aitan tähän sen foorumin linkin, jos siin et ole siitä vielä kuullut:
http://www.finnishmcrforum.proboards62.com/Olen tietoinen ja olen vieraillut sivuilla :) Mutta niin, no en sano muuta :D Ihan ok sivu ja piste. Mutta kiitti silti linkistä :)
- my chem<3
taas kaikki katos :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384