Hei!Miten härän vihamielisyydestä pääsee eroon?En mielestäni elämässäni ole loukannu häntä sen enempää ku hän minua ja hän tietää sen...Jostain syystä hän on sarvet tanassa koko ajan vaik olen yrittänyt olla sovitteleva,ottanut sen punaisen vaatteen ja väistelly.Eli en ole antanut vihamielisyyteen mitään syytä.Joudunko loputtomiin kärsiä tästä vai osaako härkäpuhua asioista?tiedän että hänen tunnepuolen ajatukset on vielä kesken,mut en haluaisi olla se joka saa kaiken niskaansa.Epäilen että nää tunnepuolen asiat liittyy jotenkin muhun vaikka kiistää.Saan vaan tietyn väliajoin ryöpyn niskaan.Eikö se jo osoita jotakin.Haluaisin vaan rauhan..kertokaa jos on jotain jippoja...Härät varsinkin.
pitkävihainenko?
12
2229
Vastaukset
- härkää
Härkkä on tunteellinen, mutta kestää paljon ja on kärsivällinen, mutta jos loukkaat pahasti hänen herkkiä tunteitaan, voi olla, että ei koskaan anna sinulle anteeksi. Oikein pahasti jos mokasit, härkä pyyhkii sinut pois koko elämästään. Härkä kun itse on rehellinen, eikä siedä petturuutta!!
- näin on
Jos olet loukannut härkää,niin tuskin antaa sinulle koskaan anteeksi...härkä arvostaa rehellisyttä ja rauhaa,on six fiksu tyyppi et miettii "todella"tarkkaa mihin ryhtyy,ja kenen kans,Vaistoaa herkästi minkälainen ihminen on kyseessä,ei mielestäni pahapiirre ollenkaa!
- peliäkö
niinpä olettasin hänen olevan tekemisissä kanssani vain pakon edessä,kuten sanoin en silti pääse hänestä eroon..Hän on tietoisesti loukannu mua todella itse,mut jostain syystä kaikki kaatuu tännepäin
- vihjei
Ota itseä niskasta kiinni.Ryhdistäydy ja ota yhteyttä siihen henkilöön ja ota elämä vastaan.
- Nimetön
Riippuu asiasta mitä olet tehnyt tai sanonut joskus voi antaa asian olla ja jatkaa ystävyyttä , vakavammassa asiassa Härkä kääntää selkänsä ja unotaa koko ihmisen eikä ole neuvottelu varaa ja on ehdoton siinä .kun Härän luottamusta ei koskaan saa kysenalaistaa sen jälkeen ei oo hyvä olla kenekään.On punainen vaate Härille.
- Dorianna
Kun härän luottamusta ei saa kyseenalaistaa,niin kysymys kuuluukin onko härkä luotettava?
- on yleensä
Dorianna kirjoitti:
Kun härän luottamusta ei saa kyseenalaistaa,niin kysymys kuuluukin onko härkä luotettava?
Härkä on yleensä luotettava, jos asia on hänelle tärkeä, tuntee sen tärkeäksi, mutta kukapa ei olisi?
Jos härän luottamus kumppaniansa kohtaan on heikentynyt, niin hän muuttuu epävarmaksi, ja ei välttämättä enää ole niin luotettava, mutta kukapa ei muuttuisi epävarmaksi, epävarmassa suhteessa? - härkämiehestä
on yleensä kirjoitti:
Härkä on yleensä luotettava, jos asia on hänelle tärkeä, tuntee sen tärkeäksi, mutta kukapa ei olisi?
Jos härän luottamus kumppaniansa kohtaan on heikentynyt, niin hän muuttuu epävarmaksi, ja ei välttämättä enää ole niin luotettava, mutta kukapa ei muuttuisi epävarmaksi, epävarmassa suhteessa?jos itse pettää jo toista niin miten voi vaatia toisilta rehellisyyttä, ei mahdu mun ajatus maailmaan.
- toista tilaisuutta et saa
Siinähän se.
- nyt loppu.........
Mun härkämiestapailu kyllä loppu.Se luottamus mistä kannsa hoki mulle. Se luottamus oli perjantai kun vakuutti lukee kirjaa ja menee nukkumaan. Joopa joo... Oli raasu niin väsyny, (aina perjantaisin)ettei jaksanu tavata ei perjantaina. No sitten pyysi aina lauantaina. Menin. Lähdimm kerrankin yhes paikalliseen jatzklubiin. Alkasi heti juttelee toiseen pöytään kolmelle naiselle. Haki yhtä nopeille muut menivät mukaan. Ihmettelin hiukan. No ilta kulu. Jäin yksin siihen hetkeksi. Naiset alkoivat tentata mua olenko tämän miehen naiskaveri. Sanoin vain tapailemme silloin tällöin vain kaveri. Yksi naisista sanoi eikö hän ihana. Nyökkäilin vain. Sanoin siihen kuiteski pitäisi silti tapailla tätäki herrahärkää tietäisi huonotkin puolet. Yksi naisista siihen. Eilen istuimme täälä hänen kanssaan iltakymmenestä aamu kolmeen. Siinä mulle selvis härkämiehen väsyt, kun aina perjantaina ei jaksanu tavata väsy.Eli jatzklupi viina se väsy mitä perjantaisin piti saada. Sit lauantaina kelpas se ihana krapulapano. Luottamus joo. Sain aina valheista kiinni. Itse kun en ole mikää tyhmä. Elkää antako vedättää itseänne. Härkämiesten muotisana Luottamus. Se tarkoittaa sitä, että he voivat luottaa suhun mutta heidän luottamus he itsekkin tietävät kyseenalainen. He tarvitysevat naisen johon luottaa, koska eivät itse osaa elää totuudessa vain valehtelevat. Kuinka tommonen yleensä, kun kokoajan ite valehtelee voi luottaa kehenkään. Jälkeen päin mietin herrahärän juttuja mua ennen olleista kolmesta pitkästä suhteestaan ja jutuista kuinka se kaatu luottamuspulaan häneltä. Just joo.. on vaikea uskoa toista osapuolta rehelliseksi, kun joka päivä ite valehtelee. Ei meinaa tajuta on rehellisiäkin ihmisiä. Eli härän suurin vika on luottamuspula jonka aiheuttaa itse tempuillaan, ja valehtelulla.
- kaivaraani
Minusta härkä ei ole pitkävihainen vaan pian leppyvä otus. Pitkään ja huonosti kohdeltuna ja ns. hyväksikäyttettynä ja suututettu härkä voi olla pitkävihainenkin. Tuolloin näkisin sen olevan ihan ymmärrettävää. Itse olen toistuvasti joutunut ns. viruttamaan pinnaa ja sietämään kaikenlaista, sitten kun se raja on tullut ääripäähän ja parannusta peliin ei tule, sanon pelin poikki. Pahimmillaan "ero" on lopullinen ja kartan kanssakäymistä jatkossa. En silti katso olevani pitkävihainen, enkä kanna kaunaa. Vihamielisenä on ikävä elää, mutta toistuvia sapetustiloja vielä pahempaa päästää tapahtumaan.
- Härkä nainen
Joopa joo, olen härkä ja miesystäväni on myös härkä. Hän on alistanut minut, mennään hänen ehtoloillaan , mutta nyt se on LOPPU ! Nyt minä pillastuin juuri nyt, mittani tuli täyteen, olkoo minun puolestani aivan kuin tykkää ja naruttakoon aivan ketä haluaa, mutta minulle ei enää valehtele, jotain rajaa siinäkin. Pyyhin pois hänet elämästäni aivan kuin häntä ei olisi koskaan ollutkaan, enkä tunne häntä enää. Menihän siinä muutama vuosi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982