Olen maaliskuussa lähdössä viettämään syntymäpäiviäni (50) Teneriffalle Americansiin :) ja haluaisin vinkkejä hyvistä ravintoloista, joissa voisi tarjota mukaanlähtijöille illallisen, niitä kun ilmaantui kuitenkin toistakymmentä. Eli kokemusta omaavat, kertokaahan vinkkinne ravintoloista, joissa on kohtuuhintaan saatavissa ERINOMAISTA paikallista ruokaa ja tietty palvelua.. :) Kiitos!
Ravintolavinkkejä Teneriffa Playa de los Americanos?
11
2011
Vastaukset
- Palmito
Valitin tuossa jo, että mikä saari ja kaupunki, mutta tässähän se paljastui. Americas voi olla esittämiesi vaateiden puolesta hieman vaikeampi tapaus. Adejen kana Adejessa (eli Americasista vuorille) on paikallista, hyvää ja edullista, mutta ei ihan syntymäpäiväillallistasoa (kai).
Mun kone käy todella hitaalla...
Mutta syntymäpäivävieraathan syö sitä mitä minä tarjoan... :) Joten pääasia on, että minä löydän jotain "omanlaistani". Haluan tarjota heille ehkä monenkin ruokalajin illallisen, joskin paikallista ja "uutta" ruokaa. Eli minä olen kokeileva, nautiskelija, uskaliaskin... Ja vieraathan syö sitä, mitä minä haluan tarjota.. :D Millaista on ruoka kyseisessä paikassa? Haluan "uusia" ruokakokemuksia, koska suurin osa näistä ystävistäni kuuluvat lenkkimakkaraseurakuntaan :) Minä taas nautin kaikesta uudesta ja "makoisasta", joten seurueen kait kuuluu mennä minun ehdoillani, vai mitä?- paikan paalla
Nelliina kirjoitti:
Mun kone käy todella hitaalla...
Mutta syntymäpäivävieraathan syö sitä mitä minä tarjoan... :) Joten pääasia on, että minä löydän jotain "omanlaistani". Haluan tarjota heille ehkä monenkin ruokalajin illallisen, joskin paikallista ja "uutta" ruokaa. Eli minä olen kokeileva, nautiskelija, uskaliaskin... Ja vieraathan syö sitä, mitä minä haluan tarjota.. :D Millaista on ruoka kyseisessä paikassa? Haluan "uusia" ruokakokemuksia, koska suurin osa näistä ystävistäni kuuluvat lenkkimakkaraseurakuntaan :) Minä taas nautin kaikesta uudesta ja "makoisasta", joten seurueen kait kuuluu mennä minun ehdoillani, vai mitä?Moi!
Kiva paikka on El Rodeo. Se on Torviscasin kaupunginosassa ja sinne paasee katevasti taksilla. Siella on seisova salaattipoyta ja lihaa tule "miekoissa" poytaan koko ajan. Maksaa 16 euroo per henki, juomat ja jalkiruuat paalle. Ruoka on hyvaa ja monipuolista. Suosittelen! paikan paalla kirjoitti:
Moi!
Kiva paikka on El Rodeo. Se on Torviscasin kaupunginosassa ja sinne paasee katevasti taksilla. Siella on seisova salaattipoyta ja lihaa tule "miekoissa" poytaan koko ajan. Maksaa 16 euroo per henki, juomat ja jalkiruuat paalle. Ruoka on hyvaa ja monipuolista. Suosittelen!Harmittavasti tulen "ITSE" paikalle juuri edeltävänä päivänä, joten en ehdi paikkoja juurikaan tsekata. Haluan tarjota ystävilleni, jotka ovat iältään 93-20 välillä ja haluavat juhlistaa kanssani omia 50-vee päiviäni, mukavan illallisen juomineen kaikkineen. Sen vuoksi haluan vinkkejä todella "hyvistä" paikoista. En turistirysistä, vaan nimenomaan hyvän ruoan paikoista. Itse olen ruokafriikki... :D Tämänkin laitan ylös. Onko nettisivuja? Vai tarviiko pitäytyä vain ruutupaperissa? Millainen tunnelma? Voiko varata jostain etukäteen?
- Palmito
Nelliina kirjoitti:
Harmittavasti tulen "ITSE" paikalle juuri edeltävänä päivänä, joten en ehdi paikkoja juurikaan tsekata. Haluan tarjota ystävilleni, jotka ovat iältään 93-20 välillä ja haluavat juhlistaa kanssani omia 50-vee päiviäni, mukavan illallisen juomineen kaikkineen. Sen vuoksi haluan vinkkejä todella "hyvistä" paikoista. En turistirysistä, vaan nimenomaan hyvän ruoan paikoista. Itse olen ruokafriikki... :D Tämänkin laitan ylös. Onko nettisivuja? Vai tarviiko pitäytyä vain ruutupaperissa? Millainen tunnelma? Voiko varata jostain etukäteen?
Adejen kana -paikka, jossa olen käynyt, oli nimeltään Oasis. Niinkuin alla olevasta englanninkielisestä suosituksestä käy ilmi, ainoa ruoka on kana ja ainoa alkuruoka salaatti. Paikka oli, ainsakin kun kävimme ihan täynnä ja tarjoilu ripeää, miljöö hieman ruokalanomainen. Eli ei ehkä sovi konseptiltaan synttärijuhlapaikaksia, mutta kannattaa sitten muutoin käydä. Trip advisorin britit suosittelvat myös.
We highly recommened the 'chicken shack' restaurant Oasis in the local part of Adeje in the hills, looks like a cafe and only serves salad followed by chicken drumsticks n thighs marinated you get no choice it just comes but wow its fantastic , family of 4 all drinks n ice creams 36 euros bargain you are stuffed.
- mutta silti tosi hyvää
Paras ruoka niistä ravintoloista missä kävimme oli Hotelli Parque Santiagon ravintolassa. Lisäksi palvelu oli todella ystävällistä.
http://www.canaries-live.com/UK/americas-map.html- outikaarina
Ei sattuis olemaan La Rana(sammakko)-ravintola? Se on meinaan kanssa yhdessä Parque santiago-hotelleista, hyvä paikka, mutta olis kiva kuulla uusiakin ravintoloita, jos se on joku muu...
- ja paljo..
kohtuuhintaisista paikoista et saa kaikkea noita hyvää palvelua, ERINOMAISTA ruokaa ym ym...mut jos kalliimmpikin käy ja tosi laadukas paikka, jossa viimeisen päälle huolehditaan tarjoilusta viininkaatamisineen ym. ja ruoka on hyvää, niin tsekkaa ravintola Mama Rosa Americasin keskustassa, on nimittäin hyvä ruoka ja laatupaikka, muutaman euron kalliimmat ruoat ja juomat tosin mut ei varmaan tule ainakaan pettymystä sitten laadun suhteen :)...
- Mamma Rosa
kuin myös piti Mama Rosaa suositella! Sisustukseltaan 5kymppisten arvoinen paikka ja palvelu mahtavaa!
Mut jos vähän "vapaampaa" haluat, niin Banana Garden voisi olla rempseä paikka, show ruoan päätteeksi.
- NiinaD
Hola!
No ainakin ravintola Californiasta saa todella hyvää ja kohtuuhintaista ruokaa. Listalta löytyy niin paikallisia herkkuja kuin tuttua kotimaistakin ruokaa. Omistaja on Suomesta kotoisin, joten palvelua saa myös suomeksi. Palvelu on todella hyvää ja ystävällistä! Paikka sijaitsee Apartementos California hotellin vieressä. Itse söimme siellä lähes joka päivä lomamme aikana. Eli jos vielä joku innostuisi kertomaan hyviä ravintoloita Teneriffan Americansissa...
Nimenomaan ruokaravintoloita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295