Tinojen merkitykset???

Auttakaa!!

Moi! Minä sain tinasta viikatteen! Viikatteen päässä oli ensin pallura joka heilui, mutta irtosi sitten. Sain myös pupun/jäniksen, aseen ja kuusen. Kiitos jos kerrotte vastaukset!

16

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akka

      Se voikin olla maila ja vastauksia löytyy ennustuskirjasta. Eräs ystäväni sai kuin lasta oottavan naisen ja hän itse tietämättää oli jo raskaana.

      • !!!!!!!!

        se on viikate! käänsin vaikka miten!.. ja viikatteen terä kääntyy, joten ei ole maila..


    • !!!!!!

      Usko nyt, Ei niillä mitään merkityksiä ole. Pelkkää hömppää ja humpuukia koko juttu.

    • Vastauksia??!

      vastauksia..

    • Muhammed Ahhab

      Jos saat aseen muotoisen se tarkoittaa sitä että tulevalla vuonna lähiaikoina avaruuspeikko ampuu papatteja maan täyteen ja maa jysähtää palasiksi.

      • ettekä voisi

        ettekö voisi vastata!!! haluaisin oikeasti tietää, mitä ne tarkoittavat.. >:(


      • siruna
        ettekä voisi kirjoitti:

        ettekö voisi vastata!!! haluaisin oikeasti tietää, mitä ne tarkoittavat.. >:(

        Olet ehkä muuttava toiseen ammattiin,jossa olet tekemissä metallin kanssa,kokki,tarjoilija,hevoshoitaja.
        Varo teräviä veitsejä tai vastaavia esineitä!
        Yleensä se on vastakohta valun tarkoitus.
        Jos siinä on niinkuin rakeista päällä niin se on rahan ennustus eli saat sitä lisää.


      • Nimetön
        siruna kirjoitti:

        Olet ehkä muuttava toiseen ammattiin,jossa olet tekemissä metallin kanssa,kokki,tarjoilija,hevoshoitaja.
        Varo teräviä veitsejä tai vastaavia esineitä!
        Yleensä se on vastakohta valun tarkoitus.
        Jos siinä on niinkuin rakeista päällä niin se on rahan ennustus eli saat sitä lisää.

        se viikate näytti siltä, että siinä olisi se varsi ollut jotain köynnöstä? kuin kaksi tai kolme köynnöstä.. ja kun olen vasta 12, niin tuskin mitään ammattia muutan.. :P.. yläasteelle kyllä menen.. mutta vasta kesäloman jälkeen,, ja koulu alkaa maanantaina


    • ...

      että oot taikauskoinen höppänä!

      • siruna

        kivointa olikin ja kaikki ne lukuisat povaamiset
        ,milloin korteilla tai viivoilla.
        Silloin juuri alkamassa murrosikä.
        Olet 50v nuorenpi minua.
        Oi niitä aikoja...ei ollut telkkaria,
        eikä edes sukkahousuja ainakaan täällä
        pohjoisessa.
        Kaikki horoskoopit piti lukea,Hopeapeilistä,Ajan Sävelestä,Nyyrikistä ja Viikko Sanomista.
        Aina jonkun kaverin kotiin tuli joku noista lehdistä ja luettua kikatettiin kenellä oli paras.
        Sinulle 12v toivon oikein mukavaa vuotta alkanutta!


      • samoin
        siruna kirjoitti:

        kivointa olikin ja kaikki ne lukuisat povaamiset
        ,milloin korteilla tai viivoilla.
        Silloin juuri alkamassa murrosikä.
        Olet 50v nuorenpi minua.
        Oi niitä aikoja...ei ollut telkkaria,
        eikä edes sukkahousuja ainakaan täällä
        pohjoisessa.
        Kaikki horoskoopit piti lukea,Hopeapeilistä,Ajan Sävelestä,Nyyrikistä ja Viikko Sanomista.
        Aina jonkun kaverin kotiin tuli joku noista lehdistä ja luettua kikatettiin kenellä oli paras.
        Sinulle 12v toivon oikein mukavaa vuotta alkanutta!

        sinulle myös ^^..


    • vastauksia!!?

      vastauksia.. !

      • Wilson

        No yritetään...
        Jäniksestä en sano mitään. Se on tarkoittanut täällä suomessakin niin monta eri asiaa.

        Viikate on tarkoittanut sairautta tai muutoin vain epäonnea. Esimerkiksi jos joku on suunnitellut vuoden aikana pitkää matkaa tai vastaavaa, niin viikatteen on katsottu ennustavan että matka peruuntuu yllättävän sairaskohtauksen takia. Pahoittelen.

        Toisaalta kuusi puolestaan enteilee jotain suurta saavutusta, onnistumista jossain tärkeässä asiassa.


      • hopö
        Wilson kirjoitti:

        No yritetään...
        Jäniksestä en sano mitään. Se on tarkoittanut täällä suomessakin niin monta eri asiaa.

        Viikate on tarkoittanut sairautta tai muutoin vain epäonnea. Esimerkiksi jos joku on suunnitellut vuoden aikana pitkää matkaa tai vastaavaa, niin viikatteen on katsottu ennustavan että matka peruuntuu yllättävän sairaskohtauksen takia. Pahoittelen.

        Toisaalta kuusi puolestaan enteilee jotain suurta saavutusta, onnistumista jossain tärkeässä asiassa.

        Kyllähän juttu on satavarmasti niin, etteivät ne tinat yhtään mitään tiedä. Se on saletti asia. Ei pitäisi lähteä ruokkimaan kenenkään (vallankaan lapsen) taikauskoa turhilla höpötyksillä.


      • Nimetön
        Wilson kirjoitti:

        No yritetään...
        Jäniksestä en sano mitään. Se on tarkoittanut täällä suomessakin niin monta eri asiaa.

        Viikate on tarkoittanut sairautta tai muutoin vain epäonnea. Esimerkiksi jos joku on suunnitellut vuoden aikana pitkää matkaa tai vastaavaa, niin viikatteen on katsottu ennustavan että matka peruuntuu yllättävän sairaskohtauksen takia. Pahoittelen.

        Toisaalta kuusi puolestaan enteilee jotain suurta saavutusta, onnistumista jossain tärkeässä asiassa.

        Kiitän sinua.. ^^.. :).. Ärsyttää kun muut puhuvat jotain höpö höpö juttuja, kun muutenkin olen taikauskoinen.. uskon aika moneenkin asiaan.. henkiin, yksisarvisiin, sielun kiertoon/ uudelleen syntymiseen, horoskooppii, numerologiaan ja moneen muuhun.. mutta en nyt sentään mihinkään tonttuihin ja joulupukkiin : D


      • näkee
        Nimetön kirjoitti:

        Kiitän sinua.. ^^.. :).. Ärsyttää kun muut puhuvat jotain höpö höpö juttuja, kun muutenkin olen taikauskoinen.. uskon aika moneenkin asiaan.. henkiin, yksisarvisiin, sielun kiertoon/ uudelleen syntymiseen, horoskooppii, numerologiaan ja moneen muuhun.. mutta en nyt sentään mihinkään tonttuihin ja joulupukkiin : D

        Kyllä ne tontut ja joulupukki ovat paljon todellisimpia kuin nuo luettelemasi asiat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4269
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2100
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      242
      1023
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      135
      1021
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe