kaksonen kirous

49colors

mun ystävistä pari ja yksi tuntematon ovat laskeneet mulla 7 eri luonnetta jotka pomppaa esiin.
en ole kuitenkaan mikään skitso.
vaan meistä kaksosista sanotaan että olemme impulssiivisia, ailahtelevia.
koemme iloja ja suruja.
yritän tehdä aina kaiken kuten sydän sanoo ja mikä on oikein ja rehellistä.
mutta jotenkin masennus ja yliajattelevaisuus vaivaa.
olemmeko me kaikki kaksoset tämmöisiä?
tuntuu ettei kukaan voi ymmärtää mitä kaksosella on sydämmellään kuin toinen kaksonen.
vertaankin kaksosta kissaan jolla on 9 henkeä.
paskaa tulee niskaan tai tippuu korkealta mutta herää aina kuolleista vaan ei koskaan entisellään.
tämä tuntuu kiroukselta,
ehkä syytän turhaan horoskooppiani ja vika onkin minussa, ehkä ei.
tv. 11.kesäkuuta

40

8440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksoset*

      Minulla juuri samat taipumukset ja olen myös syntynyt 11.6

    • anaj

      Hei sinä 11.6. syntynyt kaksonen, vai seitsemän eri persoonaa. Löytyhän niitä, pidetään sitä rikkautena, valitaan ne parhaimmat ja jalostetaan niitä puolia. Olen syntynyt 10.6. ja väitän olevani tasapainoinen järkityyppi, harkintani mukaan rikastutan elämääni niillä "sivupersoonilla". Sääliksi käy ne yksipuoliset ihmiset jotka tuiottavat vain kapenevaan putkeen, rypevät itsesäälissä ja kateuden katveessa. Minä ryhdyin 30 v. sitten työn ohella opiskelemaan vakavasti taidetta ja nyt kun pääsin työeläkkeelle se on jo uusi elämää rikastuttava työ, meiltä kaksosilta se muodon muutos käy hetkessä; virkapuvusta uuteen nuttuun. Laita asiat tärkeysjärjestykseen paperille, vedä yli ne asiat jotka tuovat pa....taivaalta, pidä kiinni tärkeimmistä ja ajattele kiitollisena elämän rikkautta. Hyvää tätä vuotta! Anaj.

    • Vai Siunaus?

      Toivon sinulle paljon tsemppiä ja voimia tarkastella niitä persooniasi; mukana kulkevia riiviö-ystäviäsi tarpeen mukaan harkiten ja rauhallisesti, hellästi mutta määrätietoisesti. Itsekin monta persoonaa omaavana tiedän ja tunnen sen kaaoksen, joka voi pään sisällä, ja usein juuri toisten ihmisten huomaamana tulla ryöpylläkin esiin. Kasvamista ja kehittymistä tarvitaan paljon, mutta malttia ja aikaa vielä enemmän. Iällinen varttuminen ja vanheneminen on tehnyt minulle hyvää. Kuitenkin olen virkeä ja iloinen, avoin ja hauska. Siinä sinullekin voimavaroja kerrakseen, matkaevääksi! Pidä itsestäsi huolta, ole armelias ja lempeä itseäsi kohtaan. katso usein peiliin ja huomaa. Kuuntele ja kysy, mitä haluat ja tee asioita sen mukaan. Pienin askelin, anna myös lupa itsellesi epäonnistua ja muista, että me kaksoset usein myös väsymme herkästi. Silloin lepää ja 'kerää itsesi', nostat itseäsi niskasta, ja eikun taas menoksi. Kaikkea hyvää sinulle, toiselta kaksoselta :)

    • 49colors

      pitkästä aikaa tuntuu että joku ymmärtää..
      opiskelin kuvataiteilijaksi itsekkin mutta lopetin.
      olen tehnyt eri aloilla valtavasti töitä. jotenkin ala, kaupunki ja ihmiset vilistävät ympärilläni ja itse seison paikoillaan.
      olen tyytyväinen siihen että kun ihmiset valehtelee ja pettää, en itse ole samaa luokkaa mutta joitakin pelottaa suoruuteni vaikken ketään loukkaisikaan.
      siinä on moni ystävä jäänyt jälkeen.
      vaikka ystäviä vielä onkin,
      on se yksinäisyys sydämmessä ei ympärillä.
      ei jaksaisi keskittyä kuin hetken kun pitkästyy.
      luin kummitytölleni erästä lastenkirjaa, nimeä en muista, mutta henkilö oli naivistisella tavalla aivan kuten minä..
      sielläkö ne kaltaiseni ovat?
      elän unelmissa..
      pitemminkin odotan kaiken käyvän kuin saduissa mutta lopputulos on huonompi..
      sanovat että ei noin käy kuin elokuvissa.
      aivan outoihin seikkailuihin joudun mukaan.
      nyt kun olen häkkilintu ja erakoitunut kun ei uskalla mennä enää ulos on muuttunut minäni oudoksi.
      kun kipua on jo ollut tarpeeksi ja uskoakseni koin jo tuskallisen helvetin,
      on minussa noussut esiin väkivalta ja syvä rakkaus.
      se tunne polttelee vahvana roihuten, suojelevana ja epäuskoisena ihmisten hyvyyteen.
      kuin olisi siirtynyt 20 vuotta taaksepäin koulukiusauksen aikoihin.
      on niin paljon asioita, paljon..

      • Kaksonen**

        Kirjoitat hienosti ja taiteellisesti...
        Minulla sellainen vika etten osaa ilmaista itseäni niin hyvin saati kirjoittaa sitä mitä ajattelen.
        Itse olen kokenut kaksosena hyvin usein sitä että annan tyhmän kuvan itsestäni ulospäin (kun en osaa ilmaista itseäni), mutta sisällä tunnen kaikki ne viisaat ajatukset joita olen verranut muihin ja tunnen todella itseni viisaaksi :)
        Hartain toiveeni on ollut jo pitkään että oppisin ilmaisemaan ajatuksiani ulospäin, se vasta olisi täydellistä.
        Välillä sitä on ylpeä siitä että on kaksonen ja taasen pidän minäkin sitä joskus myös kirouksena.
        Onpa kivaa...emme ole ainakan tylsiä ihmisiä...olemme vähän hulluja terveellä tavalla.


      • G-mini (m)

        tulevaisuudesta?

        Liian tutunoloista tekstiä. Huh.


      • -29.5-
        Kaksonen** kirjoitti:

        Kirjoitat hienosti ja taiteellisesti...
        Minulla sellainen vika etten osaa ilmaista itseäni niin hyvin saati kirjoittaa sitä mitä ajattelen.
        Itse olen kokenut kaksosena hyvin usein sitä että annan tyhmän kuvan itsestäni ulospäin (kun en osaa ilmaista itseäni), mutta sisällä tunnen kaikki ne viisaat ajatukset joita olen verranut muihin ja tunnen todella itseni viisaaksi :)
        Hartain toiveeni on ollut jo pitkään että oppisin ilmaisemaan ajatuksiani ulospäin, se vasta olisi täydellistä.
        Välillä sitä on ylpeä siitä että on kaksonen ja taasen pidän minäkin sitä joskus myös kirouksena.
        Onpa kivaa...emme ole ainakan tylsiä ihmisiä...olemme vähän hulluja terveellä tavalla.

        "Minulla sellainen vika etten osaa ilmaista itseäni niin hyvin saati kirjoittaa sitä mitä ajattelen.
        Itse olen kokenut kaksosena hyvin usein sitä että annan tyhmän kuvan itsestäni ulospäin (kun en osaa ilmaista itseäni), mutta sisällä tunnen kaikki ne viisaat ajatukset joita olen verranut muihin ja tunnen todella itseni viisaaksi :)
        Hartain toiveeni on ollut jo pitkään että oppisin ilmaisemaan ajatuksiani ulospäin, se vasta olisi täydellistä."

        Alleviivaan tämän täysin!


      • 9.6
        Kaksonen** kirjoitti:

        Kirjoitat hienosti ja taiteellisesti...
        Minulla sellainen vika etten osaa ilmaista itseäni niin hyvin saati kirjoittaa sitä mitä ajattelen.
        Itse olen kokenut kaksosena hyvin usein sitä että annan tyhmän kuvan itsestäni ulospäin (kun en osaa ilmaista itseäni), mutta sisällä tunnen kaikki ne viisaat ajatukset joita olen verranut muihin ja tunnen todella itseni viisaaksi :)
        Hartain toiveeni on ollut jo pitkään että oppisin ilmaisemaan ajatuksiani ulospäin, se vasta olisi täydellistä.
        Välillä sitä on ylpeä siitä että on kaksonen ja taasen pidän minäkin sitä joskus myös kirouksena.
        Onpa kivaa...emme ole ainakan tylsiä ihmisiä...olemme vähän hulluja terveellä tavalla.

        "    "Minulla sellainen vika etten osaa ilmaista itseäni niin hyvin saati kirjoittaa sitä mitä ajattelen.
        Itse olen kokenut kaksosena hyvin usein sitä että annan tyhmän kuvan itsestäni ulospäin (kun en osaa ilmaista itseäni), mutta sisällä tunnen kaikki ne viisaat ajatukset joita olen verranut muihin ja tunnen todella itseni viisaaksi :)
        Hartain toiveeni on ollut jo pitkään että oppisin ilmaisemaan ajatuksiani ulospäin, se vasta olisi täydellistä."

        Alleviivaan tämän täysin!"

        Minä myös! Minulla on aivan sama ongelma!


      • 2.6
        9.6 kirjoitti:

        "    "Minulla sellainen vika etten osaa ilmaista itseäni niin hyvin saati kirjoittaa sitä mitä ajattelen.
        Itse olen kokenut kaksosena hyvin usein sitä että annan tyhmän kuvan itsestäni ulospäin (kun en osaa ilmaista itseäni), mutta sisällä tunnen kaikki ne viisaat ajatukset joita olen verranut muihin ja tunnen todella itseni viisaaksi :)
        Hartain toiveeni on ollut jo pitkään että oppisin ilmaisemaan ajatuksiani ulospäin, se vasta olisi täydellistä."

        Alleviivaan tämän täysin!"

        Minä myös! Minulla on aivan sama ongelma!

        ja minä myös!!


    • 16.kesäkuuta

      Itselläni on sama.
      Ei aina edes itse pysty tietää
      missä menee vaan hukkuu
      ajatusten tulvaan,
      eikä enää löydä keskipistettä.

      Monille on vaikeaa elää
      mun persoonani kanssa,
      koska mä en pysty olla yksi ja sama
      vaan tuhat ja erilaista..

      tv. 16.kesäkuuta

      • Tyttö-Kulta

        Älä väitä pienistä, ei pienetkään meistä!

        Mullakin on joskus nuorempana (nyt 40 ) ollut samat tunnot kuin Sulla, mut silloin pahimmillaan mä ajattelin: Oi kun saisin laittaa pois "hyllylle" koko tunnepakkauksen! Mut heti perään ajattelin: "Mut millainen mä silloin olisin?" No vastaus joka tuli sisältä itsestäni oli: "Kylmä kuin kuollut kala ( tai mikä vaan muu eloton)"....eli vaihtaisinko sisälläni olevan sateenkaareni johonkin muuhun?"

        "En ikinä!"- totesin, ja olen tullut hitusen verran paremmin toimeen itseni kanssa.

        Itse olin (ja toki välillä vieläkin olen - varsinkin jos on kysymyksessä joku yksinäinen useampaa vastaan)- hyvin paljon "kanssaeläjä". Sitten sain kerran hyvän neuvon eräältä viisaalta naiselta: "Ajattele että olet kuin vaaka jossa on kaksi kuppia. Jos se kuppi joka edustaa tunteita painaa niin paljon että vaaka on ihan epätasapainossa, niin silloin laitat siihen toiseen kuppiin niin paljon järkeä, että vaaka tulee tasapainoon" Sitä hyvää reseptiä olen käyttänyt silloin, tällöin. Kokeile.

        On elämän rikkautta saada kokea ja tuntea asioita eri horisonteisa, eli pää pystyyn, kullanmuru!


    • myös kaksonen

      Mulla tuntuu joskus aivan samalta joskus olen herttainen ja joskus taas luonne on aivan eri:D

    • kyllä---

      Kaverit sanoo, että "sä se selviät ihan mistä tahansa".
      Ja tuttua on toi ajoittainen "masentuneisuus" ilman mitään konkreettista syytä ja asioiden vatvominen välillä ihan väsymiseen asti.

      t. toukokuun lopun kaksonen

    • toinen samanlainen...

      Teksitisi oli suoraan kuin miunusta kirjoitettu... Heh. Itse olen toukokuun lopun kaksonen. Jossain horoskoopissa on sanottu, että kaksosesta ei tiedä, onko hän hirveän ihana vai ihanan hirveä :) Yritetään vaan kääntää kirous siunauksesksi...

      • luonteeni

        on täysin kaksonen, mutta härkäpäisyyttä myöskin löytyy. Ystäväni sanovat etten välillä pysy omissa nahoissani, kun niin eloisa olen, välistä tuntuu itsekkin että vauhtia on liikaa, mutta kun ei muutakaan voi. Tuohon liikaa ajattelevaisuuten aiemmin mainituissa viestissä yhdyn täysin kympillä, välillä menee illat pähkäille asioita, jotka toisille eivät merkitse mitään. Rakkausasiat eivät ole kukoistaneet, tai pari pitkää avoliittoa on elämässäni ollut, nyt toivon että tapaamani jousimies olisi se joka kesyttäisi...:) Kaikille kaksosille, Hyvää alkanutta vuotta!!!!


    • toukokuun kaksostyttö

      Kyllä. kuulostaa niin tutulta, uskon sen olevan kirous jollain tavalla, itse kuuntelen myös sydäntäni enkä kuuntele järjen ääntä. yleensä tästä seuraa putoaminen liian korkealta, mutta aina noustaan, vaikka ei jaksaisikaan. Sydänsurua jatkuvasti ja kaikki asiat painavat sydäntä. Kai me olemme me kaksoset niin heltymättömiä sydämen ihmisiä, ettemme ota opiksemme vaikka sydän revittäisiin rinnasta.

    • G-mini (m)

      vaikutus.

      Ite olen synt. 11.6 ja masentelen tai sitten en.. ajattelen aina ja liikaa ja ikäviä asioita.
      olen ailahtelevainen ja mahd. jollai tapaa "maanis-depressiivinen"? ym ym

      Ite koitin kerran alkaa ajattelee tunteilla enemmä, mutta realisti sisässäni sanoi ettei kannata. ole ristiriidoissa itseni kanssa. koska nykypäivänä on aika turha olla tunteellinen, mitä kuitenkin on.. Ei siitä mihinkään pääse.

    • minä vaan

      et ole yksin samaa on tahpahtunut myös mulle mutta muista me ollaan parsas a-ryhmä

    • Eivor

      Tutulta tuntuu! On ylämäkeä ja alamäkeä mielialassa. Mitä vanhemmaksi tulee sitä pitemmät ylämäet. Pieniä onnen hetkiäkin löytyy. En vain vaihtaisi horoskooppimerkkiäni muuhun. Olisi aika ykstoikoista olla vakaa ja tasainen. Kun vielä elää toisen kaksosen kanssa (toisen kerran) niin ei elämästä puutu väriä! Hyvä näin.

    • ihmisenä

      Kaksosen luonne on todella kaksi jakoinen, mutta mitä vanhemmaksi tulee niin olen huomannut, että ei saa hepuleita niin usein, osaa rauhoittua ja viihtyy itsensäkin kanssa. Ei tarvitse enää olla niin hirveästi menossa. Paikalleen ei kaksonen kyllä osaa jämähtää, elämä on seikkailu ja aina pitää "hypätä välillä tyhjyyteen" ja lähteä katsomaan uusia tuulia. Itseäkin ylilyönnit, joita teen v-ttaa joskus, mutta huumori ja itselle nauraminen onneksi onnistuu. Tilannekomiikka on kaksosen vahvimpia puolia ja se, että asiat osaa kääntää positiiviseksi. Harvoin kaksosen masennus kauan kestää (ainakaan minulla) masennuksen alhosta pompataan kuin korkki ylös ja taas menoksi. Olen kesäkuun alun kaksonen.

    • kaaru

      ...hienoa tälle hieman synkälle aamulle lukea näitä juttuja ja huomata etten ole yksin. Tuo monipersoonaisuus saa välillä hiiltymään itsekkin. Ja mikä minua rassaa, on ainainen pohdinta.

      Viime vuonna minulle puhkesi myös runosuoni, sitä ennen oli jo uskaltanut kirjoitella eri palstoilla omilla ajatuksilla. En tiedä onko tämä kiroutta vai lahjaa...mutta tuntuu vain hassulta, että mihin aikaan olet syntynyt, on luonteesi aika paljolti sen mukainen. Aina kun lukee näitä, niin se vain osuu ja uppoaa:)

      • hienoa...

        huomata todella ettei ole yksin kaksijakoisuuden kanssa. Paremminkin monijakoisuuden kanssa. Välillä sitä tosissaan miettii kuinka voi olla niin levoton olo ja tällöin tuntuu siltä ettei pysy nahan sisällä. Ja kuin kutisisi sisältäpäin ilman että pystyy raapimaan.
        Joku kirjoitti todella osuvasti että kaksosilla virtaa elohopeaa suonissa ja alle-viivan tuon täysin.
        Tuota kun ajattelee niin sekin jo kertoo paljon. Uskomaton mutta totta kuinka sitä voi olla niin kuin kameliontti. Sehän vaihtaa väriä mielialojen mukaan.
        Välillä ottaa todella päähän sellainen piirre itsessäni että kaikkien asioitten pitäisi tapahtua heti (mieluiten jo eilen). Kun innostun jostain niin en malttaisi millään odottaa ja usein käy niin kun ei heti pysty toteuttamaan itseään niin into lopahtaa.
        Ja minusta on tosi kiva flirttailla ja kiusoitella ihmisten kanssa ja osaan todella nauraa itselleni. Mutta vastakkaiselle sukupuolelle kanssa tuo tuo tulessaan välillä ongelmia. Kun ne ottavat liian tosissaan minut. Onneksi olen iän myötä oppinut katsomaan kuka osaa flirtin taidon ja tajuaa ettei se ole sen enempää kuin hauskapitoa.
        Tuosta johtuen ehkä meitä luullaan pettäjiksi ja pelaajiksi.
        Olen uskollinen aina kun seurustelen vakavasti. Ja onneksi ystäväni ymmärtää ja luottaa minuun. Koska jos kaksosta yrittää vangita niin se ahdistuu ja haluaa pois. Ja tuosta ne ongelmat syntyvät. Emme todellakaan sovi mustasukkaisten tyyppien elämään.


      • kaksosen(kin)
        hienoa... kirjoitti:

        huomata todella ettei ole yksin kaksijakoisuuden kanssa. Paremminkin monijakoisuuden kanssa. Välillä sitä tosissaan miettii kuinka voi olla niin levoton olo ja tällöin tuntuu siltä ettei pysy nahan sisällä. Ja kuin kutisisi sisältäpäin ilman että pystyy raapimaan.
        Joku kirjoitti todella osuvasti että kaksosilla virtaa elohopeaa suonissa ja alle-viivan tuon täysin.
        Tuota kun ajattelee niin sekin jo kertoo paljon. Uskomaton mutta totta kuinka sitä voi olla niin kuin kameliontti. Sehän vaihtaa väriä mielialojen mukaan.
        Välillä ottaa todella päähän sellainen piirre itsessäni että kaikkien asioitten pitäisi tapahtua heti (mieluiten jo eilen). Kun innostun jostain niin en malttaisi millään odottaa ja usein käy niin kun ei heti pysty toteuttamaan itseään niin into lopahtaa.
        Ja minusta on tosi kiva flirttailla ja kiusoitella ihmisten kanssa ja osaan todella nauraa itselleni. Mutta vastakkaiselle sukupuolelle kanssa tuo tuo tulessaan välillä ongelmia. Kun ne ottavat liian tosissaan minut. Onneksi olen iän myötä oppinut katsomaan kuka osaa flirtin taidon ja tajuaa ettei se ole sen enempää kuin hauskapitoa.
        Tuosta johtuen ehkä meitä luullaan pettäjiksi ja pelaajiksi.
        Olen uskollinen aina kun seurustelen vakavasti. Ja onneksi ystäväni ymmärtää ja luottaa minuun. Koska jos kaksosta yrittää vangita niin se ahdistuu ja haluaa pois. Ja tuosta ne ongelmat syntyvät. Emme todellakaan sovi mustasukkaisten tyyppien elämään.

        kanssa tekemisissä olleena, uskon että
        olette juuri tuollaisia, yksi asia mikä
        kannattaisi jossain vaiheessa elämää opetella
        on se puhuminen, näin välttyisi monen monelta
        väärinkäsitykseltä...( kaikilla ei tuota puhumisen/ kertomisen taitoa ole, ikävä kyllä!
        ja niin voi olla soppa valmis )


      • kaaru
        kaksosen(kin) kirjoitti:

        kanssa tekemisissä olleena, uskon että
        olette juuri tuollaisia, yksi asia mikä
        kannattaisi jossain vaiheessa elämää opetella
        on se puhuminen, näin välttyisi monen monelta
        väärinkäsitykseltä...( kaikilla ei tuota puhumisen/ kertomisen taitoa ole, ikävä kyllä!
        ja niin voi olla soppa valmis )

        ...ei ole mulle vaikeaa, eri asia sitten mistä puhuu ja kenen kanssa. Ongelmista monet varmaan vaikenee, niin minäkin, mutta huumori kukkii ja tuo ongelma voidaan peittää huumorilla, vaikka sattuisi.

        Yhdyn tuohon edellisen kirjoitukseen siinä, että heti pitäisi tapahtua. Yritin tänään puhelimitse tavoittaa ystävääni enkä heti onnistunut, niin kyl se kiukku nosti päätä:)


      • jukka

        Aikani kuluks luin näitä juttuja ja perhana soikoon,löysin samoja asioita,mitä itsessänikin on. Oon syntynyt toukokuun lopussa. Varsinkin toi runosuonijuttu on vaivannut mua. Oon nyt 46v ja vähän jälkeen neljänkympin alkoo niitä runoja tuleen. Eihän mies runoile,ajattelin. Ne vaan pulpahtaa jostain,sen enempää ajattelematta. Ajttelin,että onpas outoo,mut kiva tietää,että jollakin muullakin on saman lailla :)


      • Puhuu aina
        kaksosen(kin) kirjoitti:

        kanssa tekemisissä olleena, uskon että
        olette juuri tuollaisia, yksi asia mikä
        kannattaisi jossain vaiheessa elämää opetella
        on se puhuminen, näin välttyisi monen monelta
        väärinkäsitykseltä...( kaikilla ei tuota puhumisen/ kertomisen taitoa ole, ikävä kyllä!
        ja niin voi olla soppa valmis )

        Oletko törmännyt puhumattomaan kaksoseen. Minusta tuntuu, että kaksonen puhuu aina.Minä tykkään jutella ihan vakavistakin asioista ja väittävät, että olen myös hyvä kuuntelija, tosin tahtoo hitaiden ihmisten kanssa tulla puhutuksi päälle, kun ei malta oottaa. Mieheni sanookin, että silloin kun olen hiljaa hän tietää, että on tulossa ongelmia. Kun oikein pännii, tai toinen on suututtanut minut, niin silloin käperryn itseeni miettimään asiaa, tai räjähdän ja huudan mitä ainakin mieheni pitää parempana vaihtoehtona.


      • kaaru
        Puhuu aina kirjoitti:

        Oletko törmännyt puhumattomaan kaksoseen. Minusta tuntuu, että kaksonen puhuu aina.Minä tykkään jutella ihan vakavistakin asioista ja väittävät, että olen myös hyvä kuuntelija, tosin tahtoo hitaiden ihmisten kanssa tulla puhutuksi päälle, kun ei malta oottaa. Mieheni sanookin, että silloin kun olen hiljaa hän tietää, että on tulossa ongelmia. Kun oikein pännii, tai toinen on suututtanut minut, niin silloin käperryn itseeni miettimään asiaa, tai räjähdän ja huudan mitä ainakin mieheni pitää parempana vaihtoehtona.

        ..voi miten minua kirjoitat. Puhua päälle sekin vielä...sille jo nauretaan, yritän hillitä. En malta odottaa, jos joku on hidas sanoistaan, sanon minä sen mikä hänellä kangertaa, en malttais odottaa.

        Ja senkin allekirjoitan, kun olen hiljaa, on tulossa ongelmia. Minulla ei ole kaksostuttuja, niin en osaa muita kommentoida. Mutta näitä juttuja täällä luin ja on niin samaa...hassua että syntymäaika voi sanella luonteesi. Olen syntynyt 17.6. Ongelmien kohdatessa minäkin käperryn itseeni, räjähtänyt olen vain kerran...


    • kiroamaton kaksonen

      Elä sinä huoli kaksonen. Minäkin olen kaksonen, enkä ole huolestunut. Me kaksoset olemme vaativia, antavia, pitkämielisiä, oikeudenmukaisia jne. Miksi meidän pitäisi olla armeliaamipia kuin muut ovat meille? Ja olemmehan me sitäkin, kun tarve vaatii. Me kaksoset olemme sellaisia että me tiedämme mitä me haluamme, joten se ankeus ja odottamisen tuska tuntuu joskus turhankin kaukana olevan. Ihmiset jotka meitä ei paremmin tunne, tekevät johtopäätöksiä jo ennakkoon, joita he ehkä jälkikäteen harmittelevat. Mutta ihmiset, jotka aidosti haluavat tietää meistä kaksosista jotain, eivät yleensä tule pettymään. Ainakin tämän voin omalta kohdaltani vakuuttaa. Olen syntynyt 1.6. Minulla on ollut suhteita ja olen huomannut, että kun ne on päättyneet, minun kaverini olisi kilvan halunneet minut takaisin.
      Kunnianhimoinen kun olen en paljonkaan taakseni katsele.Kiltti olen, liiankin kiltti.Ei aina tarvitsisi olla näin.Kaikki ovat ailahtelevaisia, ei se kaksosen ominaisuus ole vain.Kateellisia ihmisiä olen ikäni joutunut sietämään ympärilläni, ja kaksosilla niitä riittää.Osaammehan me kaksoset flirttailla, mutta jos me sen oikean löydämme, meitä viedään kuin viitapirua.Siis olemme mekin ihmisiä. Ja muista , me olemme aina mielenkiintoisia, liikuimmepa missä hyvänsä.

      Terv. Vuokko

    • Bluerock

      Kuinka voikin niin tutulta kuulostaa mitä kaikki ovat sanoneet! Minäkin syntynyt 11.6.. vuonna -84 :) Ja välillä pelkään että olen hulluksi tulossa, kun vatvon, toivon ja odotan, petyn ja innostun ja pohdin.. ja toisinaan taas ihan kylmän viileä! :D Flirttailen ja juttelen ja monet hurmaantu, mutta kun itte ihastuu ja viedään jalat alta, niin eihän siitä sitten tuu enää mitään, lukko on valmis. Ei enää pettymysten jälkeen luota itseensä. Ja koulussa kiusattu myös.. :( Kun sitä niin toivois jo löytävänsä sen joka jaksais edes vähän tätä, itselleni kyllä jo alkaa riittää kepeämpi "touhu", ja olisi mukavaa taas olla sen yhden tietyn ihmisen kanssa.. mut olen kyllä huomannut senkin, että jos sitä huomiota ei oikeesti saa niin aika helposti petyn ja kyllästyn :( Ja jos on pitkäpinnainen ja kiltti niin saa paskaa niskaansa. No, ehkä se tosiaan se puhuminen monesti auttaisi.. mutta ei aina sekään. Se ainakin itsellä juuri yksi ongelma, että kaikki pitäis muka saada itse korjattua ja parannettua, mitä ihmisiin ja ihmissuhteisiin tulee.. Ainakin välillä :D Ja inhoittava väärinymmärretyn tunne myös monesti itsellänikin..

      Jaksakaamme tyypit! :) Kaikesta huolimatta, oli todella mukava huomata, että onhan niitä tosiaan muitakin samanlaisia!

      • Sargit

        jep luin kanss tämän kaksoslitanian, ja ollaan näen
        ma samassa sopassa. Mä oon synt:9.6= eli niin tosi
        kaksonen kun voi olla.Nuorempana varsinkin...raput
        ylös nauraa rälläten ja minuutin päästä takaisin
        saata- peetä raivoten alas. Siks kai mut on luokiteltukin: maanis-depressiiviseksi, huomionhakuinen persoonallisuus häiriö, ja pari muuta hauskaa persoonallisuuteen/käyttäytymiseen???
        liittyvää dignoosia. Kumma ettei ne oo koskaa mua
        vieny pakkopaidassa mihinkää hoitoon.
        Mä en voi mennä esim:kirjakauppaan lukee vitsikirjoja tai kortteja, koska lopputulos on se että mä räkätän naama punasena kun hillonuija, ja
        myyjät asiakkaat alkaa vilkuilee toisiaan.
        No, jos on se p ka päivä, ja tuntuu, että nyt on kohdeltu (esim KELA:ssa) epäoikudenmukaisesti, niin eikun yks humaus, niin ootkin jo siellä tiskin takana SELVITTELEMÄSSÄ asiasta NIIN SELVÄSTI ,että sillon punottaa KELA:n vahapiika eli joku muu kun minä.
        Eli kaikkea löytyy kiltti,empaattinen,auttavainen
        sosiaalinen,iloinen ja huumorintajuinen.
        Itsekeskeinen,ikuinen lapsi,masentunut,ärsyttävä
        äkkipikainen,haaveilija,taiteilija MINÄ KAKSONEN


    • kaksonen*

      tuntuu kuin kirjottaisit puolestani.. ehkä sittenkin horoskoopeilla on merkityksensä, vaikka se hullulta tuntuukin!

    • Nimetön

      Toi edellinen kirjoitus oli kyllä osuva kuvaus.Ja tuntui kun olisit vierraillut minun päässä ja lukenut ajatukseni.Kaksosille pitäisi tehdä delete nappi tai osa lobotomia.. niin helpottaisi elämää kummasti.Mutta yhtä pyöremyrskyä tämä elo on tämän merkin kanssa.

    • 23.5

      sama vika B-)

      Olen joutunut tappelemaan tämän kanssa paljonkin.

    • nainen_80_

      Sama se on minullakin. Kaikki menee aina enemmän tai vähemmän pieleen. Yleensä enemmän. Puhumisen taito me kaksoset kyllä osataan. Minä olen kova puhumaan ja niin on moni muukin kaksonen : )

    • vemputi

      Itse olen 11.6. syntynyt ja totaalinen kaksonen luonteeltani. Persoonia löytyy joka lähtöön. Uskon jossain määrin horoskooppien luonteisiin. Sen verran olen miettinyt ja tutkaillut eri ihmisten luonnetta ja heidän horoskooppejaan.
      Kaksonen on vaikea luonteeltaan, sen olen saanut kuulla monesti ja itse yhdyn näihin mielipiteisiin täysin.
      Mutta pidän itsestäni tällaisena kuin olen. En vaihtaisi muuhun merkkiin. :D
      Kumppanille olen sanonut, että olen mikä olen, mutta olen myös rehellinen ja luotettava. Mielialani, tunteeni ja jopa mielipiteeni saattaa heitellä aika kuperkeikkaa välillä, mut koskaan en pettäisi minulle rakkaita ja läheisiä ihmisiä.
      Elämän kolhuilta en ole välttynyt minäkään, mutta hengissä selvinnyt, välillä ihmetellen, et miten helkutissa. Ehkä meillä kaksosilla tosiaan on kissan 9 henkeä. :D

    • aina oikeessa

      olen mielestäni lähes aina oikeessa ja tiedän miten asiat kuuluu mennä.olen oikeudenmukainen,rehellinen,suora ja sosiaalinen,höpötän kaikille asiat,ja luulen tietäväni vastaukset kaikkeen .olen oman elämäni napa,en ikinä vaivu epätoivoon vaikka elämä miten riepottelee.porskuttelen vaan eteenpäin ja etsin väylät selvitäkseni.kerran itkettyäni kuukausia,kun en tiennyt kuoleeko rakkani vai ei-meinasin vaipua epätoivoon,mutta pääsin kuiville.

    • Anichoq

      No ei ainakaan omaa horoskooppia kannata syyttää. Olit sitten minkälainen tahansa täytyy rakastaa itseään sellaisena kuin on ja kaikki rakastaa sinua sellaisena. Olen kaksonen ja minä oikeastaan olenkin aika ylpeä siitä. Minun tekee mieli kokoajan muuntaa
      asioita. Vaihdan suunnilleen 2 kertaa kuukaudessa verhoja huoneessani ja ajattelen aina: ''Vaihtelu virkistää''. En voi tehdä jokap äivä samoja asioita, minun on saatava joka päivä erilaista ruokaa, ja haluan erottua aina joukosta. En tykkää liian samanlaisista ihmisistä koska haluan itsekin olla mahdollisimman erilainen. Ja se mikä tulee sydämen kuunteluun, minusta tuntuu etten tiedä miten kuunnella sydäntä, en tiedä mitä se on.
      Ehkä kuuntelenkin mutta ei sitä tiedä jos vaikka en..

      • Kuudes kuudetta

        Eksyin ihan vahingossa tälle palstalle, ja nyt mietin, vaikuttaako se horoskooppi oikeasti luonteeseen vai hakeeko sitä kuvauksesta automaattisesti omia piirteitä ja sivuuttaa ne, jotka eivät soi itseen. Tuntuu nimittäin niin tutulta nuo teidän kuvaukset! Juuri toissa iltana käytiin neitsyt-mieheni kanssa syvällistä keskustelua minusta ja minun omituisuuksista... tai arvatkaa, kuka kävi keskustelua;-) Sanoin hänelle, ettei hänen tarvitse olla huolissaan, jos innostuessani olen kuin lentoon lähdössä - ei tarvitse eikä saakaan roikkua silloin jalassa, vaan pitää antaa liihotella hetki rauhassa, kyllä minä sieltä taas alas tulen. Olen ystäväpiirissä se, jolle kaikki kertovat murheensa "kun sä olet aina niin järkevä" ja joka kannattelee perhettä ja ystäviä, järjestää asiat ja on jalat maassa - ja sitten kumminkin minulla on tämä leijuva puoli. Pidän itseäni järki-ihmisenä, naureskelen romanttisille kirjoille ja kynttiläillallisille - ja kuitenkin kaipaan heittäytymistä oman prinssini käsivarsille. Itsetunto heittelee laidasta laitaan: usein koen itseni maan matoseksi, mutta silti tiedän saavani kenet haluan jos laitan charmin päälle, vaikken ole mitenkään erikoisen näköinen (tosin tätä kykyä ei tarvtse käytellä nykyään kun on oma kulta). Kun ryhdyn tekemään jotain, saan aikaan vaikka kuinka paljon lyhyessä ajassa, ja minua pidetäänkin tosi energiapommina.. niinpä, näkisivät minut huonona päivänä...
        Mutta kai meitä on moneksi. Huonoja piirteitään täytyy toki pyrkiä muuttamaan, mutta kun on rakennettu tällaiseksi, ei taida olla mitään tehtävissä. Ei ole helppoa ukkokullalla;-)


    • tomppaxz

      11.06 rUlEz...

    • hipps

      "yritän tehdä aina kaiken kuten sydän sanoo ja mikä on oikein ja rehellistä.
      mutta jotenkin masennus ja yliajattelevaisuus vaivaa.
      paskaa tulee niskaan tai tippuu korkealta mutta herää aina kuolleista vaan ei koskaan entisellään."

      tuo kohta tuntui niin todelta kuin todelta voi tuntua.
      musta tuntuu siltä, että kaksoset ovat jotenkin pohjimmiltaan hyvin rehellisiä, vaikka joskus sattuisivatkin valehtelemaan, niin kuitenkin tietää, missä raja menee. saatan toki olla väärässäkin, mutta mitä omien kokemuksieni perusteella olen ajatellut, niin näin. ja sitkeätä porukkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      208
      1657
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1474
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1248
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1179
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      122
      1128
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1095
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      134
      1038
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      999
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      979
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      89
      960
    Aihe