meillä tytöllä todettiin kissa ja koira allergia ja toden näköisesti olis sitten kanillekkin mutta mitenköhän tuommonen chincillan laita on?lähteekö semmosen turkista hilsettä?kiva jos jollakin on kokemuksia..tota kun ei voi allrgia testata lääkärissäkään..kai..kiitoksia
hilseileekö chincillan turkki?
3
630
Vastaukset
- NiinaB
Hilsehän on kuollutta ihosolukkoa eli kun on iho on myös hilsettä. Chinchillalla on kuitenkin niin tiheä turkki, että hilse ei sieltä niin paljon pölise välttämättä. Proteiineja on kuitenkin myös syljessä, virtsassa, ulosteessa. Usein myös heinä, hiekka ja kuivike aiheuttavat allergiaoireita.
Chinchillalle on kyllä olemassa myös allergiatesti. - kuin silloin jos
allergia on hyvin herkkä. Meillä ongelma ratkaistiin niin että Ostimme pari chinchillaa. pistimme niille häkkiin kuivikkeeksi ns. sanomalehden sijasta isosta pahvilaatikosta leikattu pohja. sen päälle lämmikkeeksi ja lisäkuivikkeeksi vessapaperia, tavallisia piirrustus papereita pahvin palasia yms. Niitä ne nakerteli ja repi myös hyvin mielellään. Heinää laitoimme vain sen verran mitä ne söi. Tämä menetelmä toimi hyvin, sekä allergiani ja eläinten puolesta. Voitte kuitenkin varautua siihen että kun kuivikkeet ei ole purua ja heinää joudutte siivota häkkiä vielä useammin kuin tavallisesti.
- sderf
meillä oli ennen chincilla tila, noin 100 eläintä , jouduttiin lopettamaan eläinten pito kun äidille tuli astman oireita, oireet hävisivät sen jälkeen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351846Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn601465Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot361415Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1651328Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681219Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81201Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19856- 58818
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12794Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14745