PIERU uudenvuoden juhlilla

JA-MPPA

Olimme syöneet erittäin hyvin koko joulun ajan. Meidät oli kutsuttu erittäin hienoille ja arvokkaille uudenvuodenjuhlille, jossa oli korkeita ja arvovaltaisia vieraita. Vierailupaikka sijaitsi 1900 - luvun alkupuolella rakennetussa kivitalossa, jossa oli sisäpiha. Kutsut alkoivat ja jutustelimme vieraiden kanssa. Lopulta poistuin vessaan, joka oli lattiasta kattoon päällystetty kaakelein. Vessan ikkuna oli jätetty auki ilmanvaihdon vuoksi. Avasin housuni ja istuuduin vessanpöntölle. Istuessani pöntölle kuulin olehuoneesta äänekkään vierasjoukon keskustelua. Olin huojenut ja varma ettei kuukaan kuulusi mitään vessakäynnistäni. Päästin ilmat pois vatsastani ja kuului aivan valtava pitkä PIERU, joka voimistui vessan kovista seinäpinnoista. PIERU kuului sisäpihalle avoimesta ikkunasta ja alkoi kaikua sisäpihalla. Kuulin kauhistuksekseni kuinka vierasjoukko hiljeni ja seurasi pitkä hiljaisuus ennen puheen sorinan jatkumista.

4

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryhmä

runkkausta pierun jälkeen?

• JA-MPPA

runkannut! Kysymyshän on aivan ymmärrettävä ja hyvä. Nimittäin juhlilla oli hyvin viehättäviä naisia iltapuvuissa. Kivoja tissejä ja pyllyjä riitti. Vaimoni oli tehnyt ennalta ehkäisevän toimen ennen juhlille menoa. Kävin suihkussa ennen juhlavaatteiden vaihtamista. Vaimoni otti suihin suihkussa ollessani ja lievitti kovimman potenssitarpeeni, tämän vuoksi minun ei tarvinnut käydä pöyhäisemässä naisia juhlien aikana siivouskomerossa.

• juhlien
        JA-MPPA kirjoitti:

runkannut! Kysymyshän on aivan ymmärrettävä ja hyvä. Nimittäin juhlilla oli hyvin viehättäviä naisia iltapuvuissa. Kivoja tissejä ja pyllyjä riitti. Vaimoni oli tehnyt ennalta ehkäisevän toimen ennen juhlille menoa. Kävin suihkussa ennen juhlavaatteiden vaihtamista. Vaimoni otti suihin suihkussa ollessani ja lievitti kovimman potenssitarpeeni, tämän vuoksi minun ei tarvinnut käydä pöyhäisemässä naisia juhlien aikana siivouskomerossa.

jälkeen sujui seksielämä kotona? Vai piereskelitkö vaan peiton alla.

• JA-MPPA
        juhlien kirjoitti:

jälkeen sujui seksielämä kotona? Vai piereskelitkö vaan peiton alla.

Kotona juhlien jälkeen tapahtui sitten kyllä vähän molempia. Tulin hieman nälkäiseksi, koska olin nähnyt niin paljon kauniita naisia koko illan ajan. Kotona piti peuhata vaimon kanssa juhlaillan jälkeen, koska muuten se olisi tullut mustasukkaiseksi. Yö meni taas piereskellessä peiton alla. Tuoksu taisi olla mahtava, koska aamulla vaimoni ei sanonut sanaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1796
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe