Jos teitä kiinnostaa tehdä pieni poika onnelliseksi nyt ois mahdollisuus. Graffiti pojan nimestä- onnistuuko/kiinnostaako tai tiedättekö ketään joka tekisi sellaisen. Graffiti tulisi pojan huoneen seinään(juuri remontoitu). Voisit suunnitella muodon ja värit. Me maksaisimme värit ja maksaisimme pienen korvauksen taiteesta. Lahden tai ympäristö kuntien alueelta mieluiten.
Hei Graffiti-taiteilijat
19
2758
Vastaukset
- .....joo..........
kannattaisi varmaan mennä semmoseen paikkaan kyselemään missä noita tehdään usein ja missä on myös mahdollista törmätä taiteilijaan(esim. lahden wanha ravirata), tämmönen on hieman epäilyttävää hakea suomi24 sivulta tollas -oon vainoharhanen, en halua änkeytyä mihinkään natsien saarrokseen....
- zngn
Siis olisiko se tarkoitus saada se graffiti paperille vai kuinka ?
Asun kyllä aika kaukana, mutta jos se on mahdollista piirtää paperille, voin kyllä yrittää :)
Santtu//
Zanegun - Skulled12133
Mua kyllä kiinnostais tehdä mutta asun melko kaukana lahdesta...
- D:AGRAFF
Tämän sivun ylläpitäjältä voisit kysyä (http://muotoaetsimassa.blogspot.com/)
- NEC
Moi skulled! Kyllä niitä voisi tehä muuallekkin ku lahtee. Hyviä tageja ois vaik esim:got,yuog ja ging. T:NEC
- distinct8
joo, varmaa mä uskon et sä oot nec, ja kukaa ei kysyny mistää tägeistä, mut muuten iha jees tagi nimii..,
- NEC
distinct8 kirjoitti:
joo, varmaa mä uskon et sä oot nec, ja kukaa ei kysyny mistää tägeistä, mut muuten iha jees tagi nimii..,
Jaa no älä sit usko mut NEC mä oon
- NEC
distinct8 kirjoitti:
No kukas sä sit oot graffitejako teet no iha sama
- NEC
distinct8 kirjoitti:
Voit vaa arvata mitkä raha mä oon vetänyt spray maaleihi distinct8 ainaki pari tonnii WHOO
- distinct8
NEC kirjoitti:
Voit vaa arvata mitkä raha mä oon vetänyt spray maaleihi distinct8 ainaki pari tonnii WHOO
Onks kivaa tulla pilaa necin maine tänne??
- Fame...
distinct8 kirjoitti:
Onks kivaa tulla pilaa necin maine tänne??
Never heard of nec.
- Ulef
aero vois olla hyvä tagi
- NEC
No moi ulef
- NEC
JrofldlfkfkfkgkfklgkfkflfkfkkdkfkgkfnfkfkfkkflkrlkkfkrkrkdkrkkrkrkkkkrkdkkrkkfkkfkffkkfkfkfkfkdkffkfkkrfkfkeofkfkleoririfkdleotirirururorifkfkeooriuutttririrororpeogjrkifofkfkdkriirxnndlflfkfkkfkfkfkfkfkfkfkfkfkkfkfkfkkfkfnlfnbfkhylogixlglglgoglgglflglglflgfögöxöcöföflfldlfldlflflglzlffifldiddkflflföoflxlclzlxxlzldkflfldkxlclfgofögöfofodKFOGPFLFLFOFIFLGLGLLFLDKDLFLFLGÖFOGLZKFKFFKKJÖGOFLCLGLGLGLGLFJJGKGJKGKCGKGKGKGJFJJJDKFKFKZJDJKFKFKKGLFKLÖHÖHÖGLGÖVÖHÖGLFLGKFFLDISIETIWPQWOPDÄQÅLGKBCNCKGOEJDOFL
- NEC
Just joo
- Ulef
moikka lähen nec
- yokediyo
FUCK ULEF FUCK ULEF yytsitää kupil ni vedän pleksii homo
- Fuckup
Try me
- Anonyymi
:dd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666051- 1315373
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513282Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1071678Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311097
- 671041
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109904Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879