Jos teitä kiinnostaa tehdä pieni poika onnelliseksi nyt ois mahdollisuus. Graffiti pojan nimestä- onnistuuko/kiinnostaako tai tiedättekö ketään joka tekisi sellaisen. Graffiti tulisi pojan huoneen seinään(juuri remontoitu). Voisit suunnitella muodon ja värit. Me maksaisimme värit ja maksaisimme pienen korvauksen taiteesta. Lahden tai ympäristö kuntien alueelta mieluiten.
Hei Graffiti-taiteilijat
19
2708
Vastaukset
- .....joo..........
kannattaisi varmaan mennä semmoseen paikkaan kyselemään missä noita tehdään usein ja missä on myös mahdollista törmätä taiteilijaan(esim. lahden wanha ravirata), tämmönen on hieman epäilyttävää hakea suomi24 sivulta tollas -oon vainoharhanen, en halua änkeytyä mihinkään natsien saarrokseen....
- zngn
Siis olisiko se tarkoitus saada se graffiti paperille vai kuinka ?
Asun kyllä aika kaukana, mutta jos se on mahdollista piirtää paperille, voin kyllä yrittää :)
Santtu//
Zanegun - Skulled12133
Mua kyllä kiinnostais tehdä mutta asun melko kaukana lahdesta...
- D:AGRAFF
Tämän sivun ylläpitäjältä voisit kysyä (http://muotoaetsimassa.blogspot.com/)
- NEC
Moi skulled! Kyllä niitä voisi tehä muuallekkin ku lahtee. Hyviä tageja ois vaik esim:got,yuog ja ging. T:NEC
- distinct8
joo, varmaa mä uskon et sä oot nec, ja kukaa ei kysyny mistää tägeistä, mut muuten iha jees tagi nimii..,
- NEC
distinct8 kirjoitti:
joo, varmaa mä uskon et sä oot nec, ja kukaa ei kysyny mistää tägeistä, mut muuten iha jees tagi nimii..,
Jaa no älä sit usko mut NEC mä oon
- NEC
distinct8 kirjoitti:
No kukas sä sit oot graffitejako teet no iha sama
- NEC
distinct8 kirjoitti:
Voit vaa arvata mitkä raha mä oon vetänyt spray maaleihi distinct8 ainaki pari tonnii WHOO
- distinct8
NEC kirjoitti:
Voit vaa arvata mitkä raha mä oon vetänyt spray maaleihi distinct8 ainaki pari tonnii WHOO
Onks kivaa tulla pilaa necin maine tänne??
- Fame...
distinct8 kirjoitti:
Onks kivaa tulla pilaa necin maine tänne??
Never heard of nec.
- Ulef
aero vois olla hyvä tagi
- NEC
No moi ulef
- NEC
JrofldlfkfkfkgkfklgkfkflfkfkkdkfkgkfnfkfkfkkflkrlkkfkrkrkdkrkkrkrkkkkrkdkkrkkfkkfkffkkfkfkfkfkdkffkfkkrfkfkeofkfkleoririfkdleotirirururorifkfkeooriuutttririrororpeogjrkifofkfkdkriirxnndlflfkfkkfkfkfkfkfkfkfkfkfkkfkfkfkkfkfnlfnbfkhylogixlglglgoglgglflglglflgfögöxöcöföflfldlfldlflflglzlffifldiddkflflföoflxlclzlxxlzldkflfldkxlclfgofögöfofodKFOGPFLFLFOFIFLGLGLLFLDKDLFLFLGÖFOGLZKFKFFKKJÖGOFLCLGLGLGLGLFJJGKGJKGKCGKGKGKGJFJJJDKFKFKZJDJKFKFKKGLFKLÖHÖHÖGLGÖVÖHÖGLFLGKFFLDISIETIWPQWOPDÄQÅLGKBCNCKGOEJDOFL
- NEC
Just joo
- Ulef
moikka lähen nec
- yokediyo
FUCK ULEF FUCK ULEF yytsitää kupil ni vedän pleksii homo
- Fuckup
Try me
- Anonyymi
:dd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133748Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283048Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2772847Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51955- 2261544
- 751271
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk41181Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1771163Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41061Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321035