Hei Graffiti-taiteilijat

pienelle pojalle

Jos teitä kiinnostaa tehdä pieni poika onnelliseksi nyt ois mahdollisuus. Graffiti pojan nimestä- onnistuuko/kiinnostaako tai tiedättekö ketään joka tekisi sellaisen. Graffiti tulisi pojan huoneen seinään(juuri remontoitu). Voisit suunnitella muodon ja värit. Me maksaisimme värit ja maksaisimme pienen korvauksen taiteesta. Lahden tai ympäristö kuntien alueelta mieluiten.

19

2969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....joo..........

kannattaisi varmaan mennä semmoseen paikkaan kyselemään missä noita tehdään usein ja missä on myös mahdollista törmätä taiteilijaan(esim. lahden wanha ravirata), tämmönen on hieman epäilyttävää hakea suomi24 sivulta tollas -oon vainoharhanen, en halua änkeytyä mihinkään natsien saarrokseen....

• zngn

Siis olisiko se tarkoitus saada se graffiti paperille vai kuinka ?
      Asun kyllä aika kaukana, mutta jos se on mahdollista piirtää paperille, voin kyllä yrittää :)

Santtu//
      Zanegun

• Skulled12133

Mua kyllä kiinnostais tehdä mutta asun melko kaukana lahdesta...

• D:AGRAFF
    • NEC

Moi skulled! Kyllä niitä voisi tehä muuallekkin ku lahtee. Hyviä tageja ois vaik esim:got,yuog ja ging. T:NEC

• distinct8

joo, varmaa mä uskon et sä oot nec, ja kukaa ei kysyny mistää tägeistä, mut muuten iha jees tagi nimii..,

• NEC
        distinct8 kirjoitti:

joo, varmaa mä uskon et sä oot nec, ja kukaa ei kysyny mistää tägeistä, mut muuten iha jees tagi nimii..,

Jaa no älä sit usko mut NEC mä oon

• NEC
        distinct8 kirjoitti:

No kukas sä sit oot graffitejako teet no iha sama

• NEC
        distinct8 kirjoitti:

Voit vaa arvata mitkä raha mä oon vetänyt spray maaleihi distinct8 ainaki pari tonnii WHOO

• distinct8
        NEC kirjoitti:

Voit vaa arvata mitkä raha mä oon vetänyt spray maaleihi distinct8 ainaki pari tonnii WHOO

Onks kivaa tulla pilaa necin maine tänne??

• Fame...
        distinct8 kirjoitti:

Onks kivaa tulla pilaa necin maine tänne??

Never heard of nec.

• Ulef

aero vois olla hyvä tagi

• NEC

No moi ulef

• NEC

JrofldlfkfkfkgkfklgkfkflfkfkkdkfkgkfnfkfkfkkflkrlkkfkrkrkdkrkkrkrkkkkrkdkkrkkfkkfkffkkfkfkfkfkdkffkfkkrfkfkeofkfkleoririfkdleotirirururorifkfkeooriuutttririrororpeogjrkifofkfkdkriirxnndlflfkfkkfkfkfkfkfkfkfkfkfkkfkfkfkkfkfnlfnbfkhylogixlglglgoglgglflglglflgfögöxöcöföflfldlfldlflflglzlffifldiddkflflföoflxlclzlxxlzldkflfldkxlclfgofögöfofodKFOGPFLFLFOFIFLGLGLLFLDKDLFLFLGÖFOGLZKFKFFKKJÖGOFLCLGLGLGLGLFJJGKGJKGKCGKGKGKGJFJJJDKFKFKZJDJKFKFKKGLFKLÖHÖHÖGLGÖVÖHÖGLFLGKFFLDISIETIWPQWOPDÄQÅLGKBCNCKGOEJDOFL

• NEC

Just joo

• Ulef

moikka lähen nec

• yokediyo

FUCK ULEF FUCK ULEF yytsitää kupil ni vedän pleksii homo

• Fuckup

Try me

• Anonyymi

:dd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      136
      3241
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      70
      2868
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      36
      2239
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      107
      2158
    5. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      132
      2013
    6. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      47
      1991
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      1356
    8. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1134
    9. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      1014
    10. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      119
      942
    Aihe