Hei Graffiti-taiteilijat

pienelle pojalle

Jos teitä kiinnostaa tehdä pieni poika onnelliseksi nyt ois mahdollisuus. Graffiti pojan nimestä- onnistuuko/kiinnostaako tai tiedättekö ketään joka tekisi sellaisen. Graffiti tulisi pojan huoneen seinään(juuri remontoitu). Voisit suunnitella muodon ja värit. Me maksaisimme värit ja maksaisimme pienen korvauksen taiteesta. Lahden tai ympäristö kuntien alueelta mieluiten.

19

2926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....joo..........

kannattaisi varmaan mennä semmoseen paikkaan kyselemään missä noita tehdään usein ja missä on myös mahdollista törmätä taiteilijaan(esim. lahden wanha ravirata), tämmönen on hieman epäilyttävää hakea suomi24 sivulta tollas -oon vainoharhanen, en halua änkeytyä mihinkään natsien saarrokseen....

• zngn

Siis olisiko se tarkoitus saada se graffiti paperille vai kuinka ?
      Asun kyllä aika kaukana, mutta jos se on mahdollista piirtää paperille, voin kyllä yrittää :)

Santtu//
      Zanegun

• Skulled12133

Mua kyllä kiinnostais tehdä mutta asun melko kaukana lahdesta...

• D:AGRAFF
    • NEC

Moi skulled! Kyllä niitä voisi tehä muuallekkin ku lahtee. Hyviä tageja ois vaik esim:got,yuog ja ging. T:NEC

• distinct8

joo, varmaa mä uskon et sä oot nec, ja kukaa ei kysyny mistää tägeistä, mut muuten iha jees tagi nimii..,

• NEC
        distinct8 kirjoitti:

joo, varmaa mä uskon et sä oot nec, ja kukaa ei kysyny mistää tägeistä, mut muuten iha jees tagi nimii..,

Jaa no älä sit usko mut NEC mä oon

• NEC
        distinct8 kirjoitti:

No kukas sä sit oot graffitejako teet no iha sama

• NEC
        distinct8 kirjoitti:

Voit vaa arvata mitkä raha mä oon vetänyt spray maaleihi distinct8 ainaki pari tonnii WHOO

• distinct8
        NEC kirjoitti:

Voit vaa arvata mitkä raha mä oon vetänyt spray maaleihi distinct8 ainaki pari tonnii WHOO

Onks kivaa tulla pilaa necin maine tänne??

• Fame...
        distinct8 kirjoitti:

Onks kivaa tulla pilaa necin maine tänne??

Never heard of nec.

• Ulef

aero vois olla hyvä tagi

• NEC

No moi ulef

• NEC

JrofldlfkfkfkgkfklgkfkflfkfkkdkfkgkfnfkfkfkkflkrlkkfkrkrkdkrkkrkrkkkkrkdkkrkkfkkfkffkkfkfkfkfkdkffkfkkrfkfkeofkfkleoririfkdleotirirururorifkfkeooriuutttririrororpeogjrkifofkfkdkriirxnndlflfkfkkfkfkfkfkfkfkfkfkfkkfkfkfkkfkfnlfnbfkhylogixlglglgoglgglflglglflgfögöxöcöföflfldlfldlflflglzlffifldiddkflflföoflxlclzlxxlzldkflfldkxlclfgofögöfofodKFOGPFLFLFOFIFLGLGLLFLDKDLFLFLGÖFOGLZKFKFFKKJÖGOFLCLGLGLGLGLFJJGKGJKGKCGKGKGKGJFJJJDKFKFKZJDJKFKFKKGLFKLÖHÖHÖGLGÖVÖHÖGLFLGKFFLDISIETIWPQWOPDÄQÅLGKBCNCKGOEJDOFL

• NEC

Just joo

• Ulef

moikka lähen nec

• yokediyo

FUCK ULEF FUCK ULEF yytsitää kupil ni vedän pleksii homo

• Fuckup

Try me

• Anonyymi

:dd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      130
      14310
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      29
      5944
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5505
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      301
      4349
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4107
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      102
      3665
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      6
      3592
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3548
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      63
      2645
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1438
    Aihe