Hei Graffiti-taiteilijat

pienelle pojalle

Jos teitä kiinnostaa tehdä pieni poika onnelliseksi nyt ois mahdollisuus. Graffiti pojan nimestä- onnistuuko/kiinnostaako tai tiedättekö ketään joka tekisi sellaisen. Graffiti tulisi pojan huoneen seinään(juuri remontoitu). Voisit suunnitella muodon ja värit. Me maksaisimme värit ja maksaisimme pienen korvauksen taiteesta. Lahden tai ympäristö kuntien alueelta mieluiten.

19

2450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....joo..........

      kannattaisi varmaan mennä semmoseen paikkaan kyselemään missä noita tehdään usein ja missä on myös mahdollista törmätä taiteilijaan(esim. lahden wanha ravirata), tämmönen on hieman epäilyttävää hakea suomi24 sivulta tollas -oon vainoharhanen, en halua änkeytyä mihinkään natsien saarrokseen....

    • zngn

      Siis olisiko se tarkoitus saada se graffiti paperille vai kuinka ?
      Asun kyllä aika kaukana, mutta jos se on mahdollista piirtää paperille, voin kyllä yrittää :)

      Santtu//
      Zanegun

    • Skulled12133

      Mua kyllä kiinnostais tehdä mutta asun melko kaukana lahdesta...

    • D:AGRAFF
    • NEC

      Moi skulled! Kyllä niitä voisi tehä muuallekkin ku lahtee. Hyviä tageja ois vaik esim:got,yuog ja ging. T:NEC

      • distinct8

        joo, varmaa mä uskon et sä oot nec, ja kukaa ei kysyny mistää tägeistä, mut muuten iha jees tagi nimii..,


      • NEC
        distinct8 kirjoitti:

        joo, varmaa mä uskon et sä oot nec, ja kukaa ei kysyny mistää tägeistä, mut muuten iha jees tagi nimii..,

        Jaa no älä sit usko mut NEC mä oon


      • NEC
        distinct8 kirjoitti:

        joo, varmaa mä uskon et sä oot nec, ja kukaa ei kysyny mistää tägeistä, mut muuten iha jees tagi nimii..,

        No kukas sä sit oot graffitejako teet no iha sama


      • NEC
        distinct8 kirjoitti:

        joo, varmaa mä uskon et sä oot nec, ja kukaa ei kysyny mistää tägeistä, mut muuten iha jees tagi nimii..,

        Voit vaa arvata mitkä raha mä oon vetänyt spray maaleihi distinct8 ainaki pari tonnii WHOO


      • distinct8
        NEC kirjoitti:

        Voit vaa arvata mitkä raha mä oon vetänyt spray maaleihi distinct8 ainaki pari tonnii WHOO

        Onks kivaa tulla pilaa necin maine tänne??


      • Fame...
        distinct8 kirjoitti:

        Onks kivaa tulla pilaa necin maine tänne??

        Never heard of nec.


    • Ulef

      aero vois olla hyvä tagi

      • NEC

        No moi ulef


      • NEC

        JrofldlfkfkfkgkfklgkfkflfkfkkdkfkgkfnfkfkfkkflkrlkkfkrkrkdkrkkrkrkkkkrkdkkrkkfkkfkffkkfkfkfkfkdkffkfkkrfkfkeofkfkleoririfkdleotirirururorifkfkeooriuutttririrororpeogjrkifofkfkdkriirxnndlflfkfkkfkfkfkfkfkfkfkfkfkkfkfkfkkfkfnlfnbfkhylogixlglglgoglgglflglglflgfögöxöcöföflfldlfldlflflglzlffifldiddkflflföoflxlclzlxxlzldkflfldkxlclfgofögöfofodKFOGPFLFLFOFIFLGLGLLFLDKDLFLFLGÖFOGLZKFKFFKKJÖGOFLCLGLGLGLGLFJJGKGJKGKCGKGKGKGJFJJJDKFKFKZJDJKFKFKKGLFKLÖHÖHÖGLGÖVÖHÖGLFLGKFFLDISIETIWPQWOPDÄQÅLGKBCNCKGOEJDOFL


    • NEC

      Just joo

    • Ulef

      moikka lähen nec

    • yokediyo

      FUCK ULEF FUCK ULEF yytsitää kupil ni vedän pleksii homo

      • Fuckup

        Try me


    • Anonyymi

      :dd

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe