ensi kesänä häät ja ajankohtaisena olisi nyt sitten varata kampaaja ja kosmetologi, kokemuksia eri paikoista, mitä suosittelette ja mitä ette mistään hinnasta?
kokemusten kautta olisi helmpompi pohtia mihin tehdä varaus..
kiitos jo etukäteen jos joku viitsii vastata :)
hei jyväskyläläiset, apua!
panikoiva morsian :D
3
812
Vastaukset
- ---.---
Hiussali Peilissä on hyvää ja ammattitaitoista palvelua :)
- Veo
Hei!
Kävin itse Aki Korpisen hiusmuotoilukoululla Hannikisenkadulla ja se oli erittäin hyvä paikka. Kuulema itse Studio Aki Korpinen on vielä monin verroin parempi. Tyyris paikka ehkä, mutta häät ovat vain kerran elämässä.- sametti-
Paljonkos tuli maksamaan hääkampaus tuolla hiusmuotoilukoululla? Kävin itse kyselemässä parista kampaamosta ja hääkampaus koekampauksineen olisi 120€. Pyöriikö siis samoissa hinnoissa vai oliko jopa kalliimpaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954261
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463496Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483382- 503299
- 1793294
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242809- 582169
- 392129
- 131694