Koe vastauksia(:

llliisa

Kirjotelkaapas tähän teidän/kavereidenne hauskoja koe vastauksia. :D

Ite kirjotin joskus Englannin sanakokeessa
"buttermilk" sanan kohdalle: lehmänmaito

Uskonnon kokeessa tuli joskus kirjotettua esseeseen, jossa piti kertoa jeesuksen elämästä: " Jeesus syntyi seimeen. Sil oli parta. "

Kotitalouden kokeessa joskus seiskaluokalla kysyttiin: " Miten peset napillisen paidan? "
Järkevänä vastasin: " Irrota napit? "

Meillä oli esikoulussa joskus jonkinlainen pieni "testi"
Siinä yhtenä kysymyksenä oli: "Selitä sana: Aivot"
Selitin oppineena ihmisenä: " Ihmisellä on aivot ja jos ei oo aivoja niin on hullu. Jos on isot aivot on viisas ja jos on pienet niin on tyhmä.
Jos ei käy vessassa aivoihin voi nousta pissaa ja silloin on pissaa päässä ja sellaisilla ihmisillä on keltaiset silmät.

Ei nää nyt mitään kauheen hauskoja ollut, mutta ehkä teil on hauskempii? :D

182

25399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsasdadsa

      Kannattaa varsinki pitää tuo tapa niin joskus sun kokees vielä hylätään.

      • hauskaaompimulla

        Kaikkihan tietää mikä holokausti on ne jotka ei tiiä niin se on juutalaisten joukkomurha. Opetttaja kertoi luokalleni että kun hän oli ollut uskonnonope (nykyään historia) niin joku oli uskonnon kokeeseen että holokausti on juutalaisten juhla! Ja koko luokka repesnauruun.XD


      • juutalaisetvalhetelee

        holokaustia ei ikinä tapahtunut järkevä. jos on niin annapas ne dokumenttit jossa on todistettu kaasutukset juutalaiset kaasukammiossa. kysessä on juutalaiset aivopesua jossa he onnistuvat siihen. ja kukapas muukaan sitä propagandaa veti ainoastaan meidän kunnon wanha neuvostoliitto.


      • ygiw
        juutalaisetvalhetelee kirjoitti:

        holokaustia ei ikinä tapahtunut järkevä. jos on niin annapas ne dokumenttit jossa on todistettu kaasutukset juutalaiset kaasukammiossa. kysessä on juutalaiset aivopesua jossa he onnistuvat siihen. ja kukapas muukaan sitä propagandaa veti ainoastaan meidän kunnon wanha neuvostoliitto.

        Olet melko surullinen tapaus.


      • Anonyymi
        juutalaisetvalhetelee kirjoitti:

        holokaustia ei ikinä tapahtunut järkevä. jos on niin annapas ne dokumenttit jossa on todistettu kaasutukset juutalaiset kaasukammiossa. kysessä on juutalaiset aivopesua jossa he onnistuvat siihen. ja kukapas muukaan sitä propagandaa veti ainoastaan meidän kunnon wanha neuvostoliitto.

        kiitos.


    • ruususydän

      sitä kaikenlaisia on. kerran 5-luokalla pistoissa yks mun silllosen luokan tyttö vastas kysymykseen, "mikä on molekyyli: "se on harhaaileva peilikuva. ja viime luku kaudella, ku kysyttiin uskonnonkokeessa,:" mainitse kolme kristillisen kirkon suuntausta, joku oli vastannu: joulu, pääsiäinen, helluntai. ja kerran 6-luokalla matikankokeessa yks tyttö oli vastannu johonki kysymykseen, et montako kertaa jotain hiekkaa pitäis tuoda, et sais tälläsen ja tälläsen kerroksen, niin se oli vastannu silleen, et sitä hiekkaa pitäis tuoda yötä päivää 10 vuotta. ja sit vissiin kans 6-luokalla oli matikankokeessa joku kysymys, että:äiti painaa tän ja tän verran. se oäättää laihduttaa näin ja näin monta prosenttia painostaan. sit oli kaks kysymystä: paljonko sen laihdutus on? Paljonko sen pitää laihduttaa kuukaudessa, jotta laihdutus onnistuu puolessa vuodessa? joku tyttö oli vastannu sillä tavalla, et se laihtuis suurinpiirtein 70 kiloa päivässä. tässä ny oli ainaki jotain. kommentoikaa jos haluatte.

    • muutamia..

      mantsan kokees oli kysytty et mikä on macchu picchu ja siihe olimme vastanneet mm. seuraaasti:
      Maailman suurin vehje
      Etelä-Amerikassa asuva kiinalainen.

      Sitten opettaja oli jollaan tunnilla leikillään kysyny et kui monta jalkaa teerellä on ja siihen joku viisas oli vastannu että kaksi. Ja vielä joku entistä viisaampi oli heittäny että :" mut eiks jänikselläki oo?"

      Ja sitte o vielä se ku tehtiin paritehtävii ja pari sano että seuraaa vastaus on sitte GSM, ni se toine oli vaa et: " öö.. mite se kirjotetaa?"

      Siin muutama, kaikki ei ollu koekysymyksii, mut osottaa kuitenki mite tää uus sukupolvi pärjää tässä maailmassa :D

    • komeasti näin

      Kaverille sattui pieni ajatuskatkos, kun hän kirjoitti lähtötasokuvausta työharjoittelupaikkaan lähetettäväksi ennen harjoittelun alkua.

      - Jotkut toimenpiteistä voivat olla potilaan kannalta kiusallisia, ja siksi teenkin kaikkeni jotta potilaalla olisi mahdollisimman epämukava olla toimenpiteen aikana.

      Teki varmaan loistavan vaikutuksen :)

      (Niin hän siis ajatteli kirjoittaa "jotta olisi mahdollisimman mukava olla" tai "jotta ei olisi epämukava olla", ja yhdisti kauniisti nämä lauseet.)

    • Will

      No kaveri kirjoitti ala-asteen viimeisiin bilsan kokeiden kysymykseen "Mitä on yhteyttäminen?" että "Kun nainen ja mies harrastaa seksiä"

      Opettaja vielä luki vastauksen luokalle ääneen (nimettömänä) ja sanoi oikean vastauksen kaikkien naurujen jälkeen.

      • Tuulilili

        Tietääks kukaa ala-asteen Fy/Ke 5 otvan koe 2 vastauksii??


      • paskovaaurinko

        Kolmosella enkun kokeeseen piti kirjottaa, mitä on aurinko paistaa, ja minäpäs kirjoitin "the sun is shitting" tietämättä ees sen merkitystä.


    • ify

      lool noi oli tosi peestä tai super kauhea vain täälä mua vittutaa siiskunolla olet varamaan viella kakara niin puhut pisamisesta

      • hemulin kuperkeikka

        Osaatko kirjottaa?,vai miks noi lauseet on ihan sekasin. esität jotain 13-16 !?....Ei vitsi tätä nyky-nuorisoo...Ja oot varmaan 10 v .....Ei pahalla mutta tuntuu ja näyttää vaan siltä.


      • Robotti69

        Joo varmastihan hän on kymmenen vee ja idiootti kun on 2008 laittanut viestin niin yksinkertaisella matikalla voi laskea että veikkauksesi mukaan hän olisi ollut 4 vuotias kun kirjoitti tuon


    • suosikkioppilas

      Kemian kokeessa kysyttiin, että miten valmistat suolan? Viisaana vastasin: "Hakisin kaupasta, pääsee paljon helpommalla."

      Joo ei ollu hauska mut kokeeseen tuli huomautus :P

    • omgg

      Kirjoitin 8-luokan terveystiedon kysymykseen (jota en muista) mutta vastaus oli Kondylooma ja minäpä vastasin " kondymoosa"
      AAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH

      • dxccfcfxf

        jos jotain ei tienny niin kirjotin. OHI. TAI EN TIIÄ.. kerra opettaja sano mulle että se koe ei oo mikään tietovisa kun kirjotin että OHI.. vieläki kaverit muistuttelee tuosta mun vastauksesta.:D vaikka ylä-asteesta onki jo 2vuotta. sitte jos oli jotain kummia kysymyksiä niin vastaus oli jotain että= EI VOI YMÄÄRTÄÄ KYSYMYSTÄ tai sitte EI TUOMMOSTA KYSYMYSTÄ VOI OLLA. HEHEHE.


    • Tahmainen

      Englanninkokeessa oli tekstin ymmärtämisessä tilanne, jossa tyttö ja poika olivat tekemässä eroa. Poika ojensi tytölle pienen paketin sanoen: "A parting gift." Reipas koulupoika käänsi: "Hajoavaa myrkkyä."

      Samoin englanninkokeessa vaihto-oppilas kertoi vuodestaan jenkeissä: "Vietimme kuusi viikkoa hänen maatilallaan." Reipas koulutyttö käänsi:" We spent sex weeks on his farm."

      • muovisirkkkeli

        Köksän kokeessa seiskalla kysyttiin, että millä kaavitaan taikinaa kulhosta,niin mä kirjoitin että "muovisirkkelillä". Luulin, että se on sen valkosen kaapimisjutun nimi. Kun oikeastihan muovisirkkeli on semmoinen iso sahakone jolla leikataan muovia. Ope vaan oli pistänyt siihen kysymysmerkin ja vanhemmat nauroi ja mä en tajunnu mitään. XD
        Ja sit sisko oli yhessä kokeessa kirjottanu "mäteet" vaikka piti panna "mädit". Ei saanut pisteitä.


      • Heh :) :D
        muovisirkkkeli kirjoitti:

        Köksän kokeessa seiskalla kysyttiin, että millä kaavitaan taikinaa kulhosta,niin mä kirjoitin että "muovisirkkelillä". Luulin, että se on sen valkosen kaapimisjutun nimi. Kun oikeastihan muovisirkkeli on semmoinen iso sahakone jolla leikataan muovia. Ope vaan oli pistänyt siihen kysymysmerkin ja vanhemmat nauroi ja mä en tajunnu mitään. XD
        Ja sit sisko oli yhessä kokeessa kirjottanu "mäteet" vaikka piti panna "mädit". Ei saanut pisteitä.

        8 luokan terveystiedon kokeessa piti selittää "puberteetti" ja mä vastasin että se on sukupuolitauti :DD Nauroin jälkeen päin :D
        Sit kerran seiskalla Ruotsin kokeessa unohdin mitä tarkotti ruotsiks "minä" (vaikka se on jag) Sit olin ihan hädissäni ja koitin miettii mikä se oli. Sit samaan kokeeseen kirjotin vahingossa "hello" vaikka olin kirjottamassa ruotsiks moi ;DD
        Sit köksän kokeessa piti kirjottaa mitä rahkavoitaikinaan tulee, mä unohdin kokonaan kirjottaa rahkan :D Sit köksän kokeessa kun piti tunnistaa niitä välineitä. Ja siinä oli sen siivilän kuva, niin kirjotin siihen sihti, haha :D
        Ja kun me oltiin joskus ekalla luontoretkellä ja sit me nähtiin muurahainen. Sit se meijän ope vaan kysy et mikä se on. Mä vaan huudan "mulkku" Sit jotkut alko nauraan, ihmettelin ekana et eikse muka oo muurahainen :D Mun piti huutaa murkku :D
        Ei noi kyllä ollu kauheen hauskoja mut eipä muita tullu mieleen :)


      • elrhelb

        sattuikohan poika olemaan saksan kieltä opiskeleva... gift = myrkky saksaksi


      • Kapxel
        Heh :) :D kirjoitti:

        8 luokan terveystiedon kokeessa piti selittää "puberteetti" ja mä vastasin että se on sukupuolitauti :DD Nauroin jälkeen päin :D
        Sit kerran seiskalla Ruotsin kokeessa unohdin mitä tarkotti ruotsiks "minä" (vaikka se on jag) Sit olin ihan hädissäni ja koitin miettii mikä se oli. Sit samaan kokeeseen kirjotin vahingossa "hello" vaikka olin kirjottamassa ruotsiks moi ;DD
        Sit köksän kokeessa piti kirjottaa mitä rahkavoitaikinaan tulee, mä unohdin kokonaan kirjottaa rahkan :D Sit köksän kokeessa kun piti tunnistaa niitä välineitä. Ja siinä oli sen siivilän kuva, niin kirjotin siihen sihti, haha :D
        Ja kun me oltiin joskus ekalla luontoretkellä ja sit me nähtiin muurahainen. Sit se meijän ope vaan kysy et mikä se on. Mä vaan huudan "mulkku" Sit jotkut alko nauraan, ihmettelin ekana et eikse muka oo muurahainen :D Mun piti huutaa murkku :D
        Ei noi kyllä ollu kauheen hauskoja mut eipä muita tullu mieleen :)

        Ei viddu kun repesin tos vaihees
        "Me oltiin joskus ekalla luontoretkellä ja sit me nähtiin muurahainen. Sit se meijän ope vaan kysy et mikä se on. Mä vaan huudan "mulkku" Sit jotkut alko nauraan, ihmettelin ekana et eikse muka oo muurahainen :D Mun piti huutaa murkku :D"


    • Kokoro Leem

      Mulla ei nyt oo mitään muuta ku jotain epähauskoja, mutta yks oli maantiedontunnilla joskus nelosella kun keskusteltiin eri maiden pääkaupungeista. Oltiin just päästy pohjoismaat läpi niin yks poika kiljasee eiks se Oslokin oo siellä Tukholmassa?

      • einarijani

        kerran fysiikan kokees kysyttiin: Miksi verhot laitetaan yön ajaksi kiinni?
        vastasin: ettei kukaa hullu mulkoile sisälle

        sit terveystiedon kokees Mitä on masturbointi?
        -käteen vetoo


      • munkkimasu
        einarijani kirjoitti:

        kerran fysiikan kokees kysyttiin: Miksi verhot laitetaan yön ajaksi kiinni?
        vastasin: ettei kukaa hullu mulkoile sisälle

        sit terveystiedon kokees Mitä on masturbointi?
        -käteen vetoo

        kaveri vastas historian kokees kun piti selittää sanat:

        Hitler-Jugend: Hitlerin auto
        Lotta Svärd: Sotilas


      • kalat hukkuu
        munkkimasu kirjoitti:

        kaveri vastas historian kokees kun piti selittää sanat:

        Hitler-Jugend: Hitlerin auto
        Lotta Svärd: Sotilas

        Jossain biologian kokeessa oli kysymys "Luettele vesistöjen tulvimisen haitoista" Joku viisas oli vastannu et "kalat hukkuu". :)


      • gtsagrd
        kalat hukkuu kirjoitti:

        Jossain biologian kokeessa oli kysymys "Luettele vesistöjen tulvimisen haitoista" Joku viisas oli vastannu et "kalat hukkuu". :)

        JOku oli kans laittanut fysiikan kokeeseen että paljonko vettä tulee yli laitojen 50 l astiasta kun lämpötila on..yms. niin 50 miljardia litraa.

        Joo, tiedän aika kuiva


      • Lol
        einarijani kirjoitti:

        kerran fysiikan kokees kysyttiin: Miksi verhot laitetaan yön ajaksi kiinni?
        vastasin: ettei kukaa hullu mulkoile sisälle

        sit terveystiedon kokees Mitä on masturbointi?
        -käteen vetoo

        Hajos kyl tos "ettei kukaan hullu mulkoile sisälle" kohdas XD

        Päivän naurut ;D


      • Tämmöstätääl
        munkkimasu kirjoitti:

        kaveri vastas historian kokees kun piti selittää sanat:

        Hitler-Jugend: Hitlerin auto
        Lotta Svärd: Sotilas

        Meil olkii hissan kokees kerra et mikä on hitler, yks kaveri vastas et kaupunki


    • efaefa

      Kaveri kirjoitti peruskoulussa ulko ja sisäplaneettojen paikalle lämmin vyöhyke ja linnunrata =DD

      • gvfchhklöäl

        koevastaukSEKSI: haista vittu


    • nauroin!

      Osasin taivuttaa ruotsin sanaa "koira" : en hund, hunden, hundade, dundaren... :D mut siis samaisesta sanakkaasta tuli 10- että en mä ehkä ihan niin tyhmä ollut sitten loppujen lopuksi vaikka tuo ei ihan sujunutkaan! :D

    • ngng

      kirjotin vahingos olious enkä obvious :D!

    • jkdskfjdsaköm

      joo tää ei oo kovin hauska mut:

      Kerran fyken kokeessa kysyttiin mitä tulee kun hiili palaa?
      vastasin: savua :D

    • elÅin

      Historian kokeessa vissiin seiskalla:
      Mikä on waterloo?
      (En muistanu nii laitoin vitsillä)
      Abban tunnettu kappale.
      Unohtu kumittaa :/

    • Hmm...

      9. luokan matikan kokeessa tuli laitettua 5x6=60. Ja matikka on 10.

      • Oon 8lk

        Ai ysil kysytää viel tollasii?!


      • 8luokan tollo
        Oon 8lk kirjoitti:

        Ai ysil kysytää viel tollasii?!

        No jos kerta oot kasil ni kyl sä oot varmaa huomannu et ei ne yhtään vaikeempii nytkää oo? yhtälöissä ja polynomeishan ym. on viel helpompii laskui. o_O

        Ja nyt ku niitä koemokia kerrottiin:
        -Seiskaluokan köksän kokeessa ei tullu pistettä ku laitoin kysymyksees "Mitä astioita ei saa laittaa astianpesukoneeseen" Sähkölaitteita.
        -Musankokeessa "Miksi kuuloa pitää suojella?" Jotta kuulee kun juna on ajamassa päälle niin että osaa väistää.
        -Äikänkoe "Selitä, miksi seuraavia ei kirjoiteta isolla alkukirjaimella: kissankello" Se on niiku sen homman nimi eikä sen homman nimi.
        -Lisäks viel yhes köksän kokeessa olin laittanu että "öljy on kevyttä"
        -Ala-asteen mantsan kokeessa piti sijottaa Helsinki koordinaattien mukaan oikeelle paikalle ja mun paperissa se oli reilusti Venäjän puolella :D
        -Jossai mantsan kokeessa myös "Miksi mannerlaatat liikkuvat?" Noku ne ei niiku oo kiinni missää ku ne vaa lilluu siin pallon pääl.
        -Joskus laitoin kemian kokeessa "Mikä veteen liittyvä ilmiö selittää sen että... kasvit saavat maaperästä tarvitsemansa veden?" Osmoosi. (ei tainnu sillon, ku ei oo nytkää, olla mitää hajuu mikä se on :D)
        -Kysymykseen "millaisia maita kehitysmaat ovat?" vastasin pitkästi että: -Köyhiä, alikoulutettuja, köyhiä ja köyhiä.

        Niin että siinä olikin teille vähän naureskeltavaa, vaikka ihan tosissani mä oon ollu ku noi kaikki kirjotin :D paitsi ehkä se kohta missä luki 2 kertaa köyhyys...


      • Hissankoe

        Symbioosi


    • Eihauskaa

      Mä joskus 5lk fyken kokees oli joku ihme hehkulamppuydin sydeemi ni muistin et joku siit oli kupari lankaa ja kirjotin kaikille viivoille " kuparilankaa, lisää kuparilankaa, vähän enemmän kuparilankaa, taas kuparilankaa " yms mut kumminki sain siit kokeest 5½ :D

    • :DD

      8 luokan kokeessa kysyttiin että mikä on transvesiitti nii kaveri vastas luokalta et tunkee käpyjä nenää :DDD

    • schildkröte

      Muistaakseni joskus seiskalla tai kasilla saksankokeessa kun kysyttiin mikä on kilpikonna saksaks, ni kirjotin vastaukseks "Der Tortoise".

      Sain kuulla siitä puol vuotta jälkeenpäin.

    • lokki

      ''Nimeä yksi matelija''
      -basiliski

      • poika -97

        Eikö se muka oo???


      • Ei ole
        poika -97 kirjoitti:

        Eikö se muka oo???

        Vaikka itsekin luulin,etää basiliski on matelila. -->Basiliski on taruolento, lohikäärmemäinen kukon ja liskon sekoitus. Basiliskia pidettiin käärmeiden kuninkaana, ja sen nimitys tulee kreikan sanasta basiliskos, joka tarkoittaa pientä kuninkaallista. Wikipedia


      • Onhan?
        Ei ole kirjoitti:

        Vaikka itsekin luulin,etää basiliski on matelila. -->Basiliski on taruolento, lohikäärmemäinen kukon ja liskon sekoitus. Basiliskia pidettiin käärmeiden kuninkaana, ja sen nimitys tulee kreikan sanasta basiliskos, joka tarkoittaa pientä kuninkaallista. Wikipedia

        Mutta basiliskit ovat myös leguaaneihin kuuluvat matelijoiden suku, ja ne pystyvät juoksemaan veden päällä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Basiliskit


    • James-95

      No joo, vaikka tää ei ole mikään koe kirjotan sen kuitenkin tänne.
      Joskus 7. luokalla kotitaloudessa oli omat ateriat-kerta. Mun ryhmä päätti tehdä pitsaa ja niinpä me kirjotettiin opelle ostoslistaa, että mitä kaikkea hänen pitäis ostaa. Seuraavalla kerralla huomattiin, että me unohdettiin tilata päällysteet. Oli mukava syödä kuivaa pitsanpohjaa, kun muut veteli jotai hampurilaisii ja tortilloi.

      • dsgfhgfhjg

        Haha, meillä kävi ysillä melkein sama juttu. Tehtiin hampurilaisia ja ne sämpylät ei paistunu siellä uunissa millään (uunissa vika?). No opettaja antoi meille paahtoleipä pussin ja laitettiin ne pihvit ja muut täytteet niiden väliin. Tuli vähän semmoset amis hampurilaiset. Ja muut veti pitsaa ym. muuta ja meillä oli kuivahtaneiden leipien välissä pihvit =D Köksässä usein sattuu tuommosta suolat ja sokerit sekaisin leipomiset unohtuu uuniin tai taikina lentää pitkin seiniä.


    • :)

      Mun kaverille oli käynyt kerran köksässä niin et se oli tehos mustika-mansika-banaani pirtelöä, no sit se laito sen tehosekotimeen, niin sit se mun kamu lähti käveleen hakeen jotain lusikaa, ja sit sen sekotimen kansi lensi pois, ja kaikki pirtelöt tuli seinille ja lattioille XD Siten alusi se mieti et miski ne aineet ei oo vatkaantuneet, se ei huomanut paina ON nappi. ;D

    • ::)

      kokeessa kysyttiin että mistä muualta saa suolaa kun merestä, niin vastasin kaupasta

    • Ei kannata

      Hissan kokees kysyttii et mitä tapahtui "kustaan aikana" (kustaa vaasan hallintoaikana) ni kaveri vastas et "sillo kustii paljo.". siitä meni siltä se tehtävä väärin ja vielä tuli 4 miinuspistettä........ :))))))))))))))))9

      • Pontuspäb fd cm

        Oon puhunu luokan edes ihan pokalla Pontus Pelastuksesta.


    • dj

      No ei ny hirveen hauskoja oo ollu, mut hissaan kaveri vastasi:

      Selitä mitä tarkoittaa sana Daimio "Son semmonen keskiajan Kiinalainen karkki joka on leviny muuale maailmalle ja sitä syödään vieläki. Suosittu karkki"

      Ja sitte uskontoon et mainitse kolme hindulaista jumalaa. "Muumipeikko, Peppi pitkätossu ja puuhapete"

      Sit on kyllä tultu vastailtua esim. matikassa ko on ollu peräkkäin sellasia kysymyksiä mihin pittää vaikka päässä laskea nii jos ei oo tienny nii jokaiselle riville yks sana. Ala-asteella suosittu oli "auto on punainen" tai joku vastaava

    • New ans tine

      Meillä oli joskus monta vuotta sitten musiikin kirjallinen koe jossa pyydettiin nimeen kapellimestari. Minä, todella viisas tyttö en muistanu ketään nimeltä ja kuvailin kapellimestaria " mahakas ja parrakas tuntisin jos näkisin" samas kokeessa olin kirjoittanu tosi pitkän tarinan johonkin kysymykseen ja sain tietysti 0 pistettä ...

    • 5 lk:n poika pulassa

      joku vois kertoo 5lk:n fysiikan kokeen vastauksia sillä oon aika vitsin moisessa pulassa jos en saa niitä huomiseksi???!!!

    • lunttaaja

      mones niistä tai mikä aihe???

    • näin

      Yks luokkakaveri kirjoitti ruotsin kokeeseen suomennoksen lauseelle: vi ska res jorden runt. Me matkustamme jordaniaan. :D

      • 34534534

        voi ei...

        jorden runt = maailman ympäri

        hahahahahahaha LOL


        ja se *GRAMMAR WHORE MODE ACTIVATED* on kyllä näin:

        vi ska resa jorden runt


    • hhhyyytt

      Joskus aikoinaan, joku oli meidän koulussa ruotsin kokeeseen kirjoittanut kokeeseen ainoastaan opettajalle haistatuksen suomella. Senkin oli kirjoittanut väärin "Haista vitu"na, ja tämä olikin ensimmäinen kerta kun kukaan meidän koulussa on 4- kokeesta saanut

    • lunttaaja

      minä tässä päivänä eräänä isälleni sanoin meillä oli yhteyttaminen aiheena kun olin siitä jo äitipuolelleni sanonut eri tavalla ja hän oli sanonut siitä isälleni ja meillä oli oikeasti aiheena miten lapsi syntyy mailmaan.:D

    • Finkid 231

      Kerran laitoon englannin kokeen takakanteen kuvan kirahvista ja teksitin: If i made any mistakes in this test, perhaps this picture of giraffe will convince you otherwise. Kaks lisäpistettä. OU JEE!
      :P

      • säälittävääää.

        Haha, joopa joo. Repasit Graham Nortonin show'sta ton.


    • asdfghjklöä

      Kotitalouden kokeissa:
      Miten peset villapaidan käsin? Helposti.
      Nimeä juurekset. (kuvassa joku nauris joka oli toisesta päästä paksumpi). kanankoipi.
      Nimeä kasvikset. aivot
      Mitä on hiivaleipäjauhoissa? Hiivaa ja jauhoja (oikeasti jyvän kuorikerroksia)

      Äikän kokeessa:
      Määrittele: lehmä. Lehmä on neljällä jalalla liikkuva usein valkoruskea nahka.

      Fysiikka:
      Miten salamia syntyy? Sitä saadaan hevosista.

    • aoxiejsbdi

      Koulussa vain YKSI oppilas on saanut täysin virheettömän kympin enkunkokeesta. Joku sai melkein virheettömän, mutta oli kirjoittanut bussin kahdella s:llä "buss".

    • J 99

      Meil oli uskonnonkoe ja siinä kysyttiin: Missä ammatissa Antti Sydenius toimi papin työn lisäksi?" En tiennyt siitä hölkäsenpöläystä joten vastasin: "Oisko ollu palomies?"

    • 64564564565

      no uskonnon kokeessa piti piirtää juutalaisuuden symboli (daavidin tähti) nii mä vahingossa piirsin pentagrammin : D

    • hauskahomma

      no joo oli meijänkin luokalla pari hauskaa juttua esim.
      kaveri pisti uskonnon kokeeseen hakaristin kun piti laittaa puolikuu ja tähti :D
      Sámaisessa kokeessa piti kirjoittaa essee muhammadin elämästä joten kirjoitin että:Muhammad oli partasuinen hullu joka juoksi seinääpäin ja kuoli :D:D

      • fysiikka :D

        yhdessä fysiikan kokeessa oli joku mm... auto ajaa 90km/h kuinka monta kilometriä auto ajaa.
        a) tunissa


      • Eräs trotskilainen

        Meillä oli puolikuun ja tähden tilalla vasara ja sirppi yhdellä pojalla. Oli varmaan sekottanut sirpin ja kuunsirpin keskenään :D


    • synkkämenneisyys

      Biologian kokeessa ala-asteella oli kysymys yhteyttämisestä. Essee muotoisessa vastauksessa sekoitin "yhteyttäminen" -sanan "yhdyntä" -sanaan. Kirjoitin sitten siitä että miten yhdyntään tarvitsee ravinteita, hiilidioksidia, auringon valo- ja lämpöenergiaa. :-)

    • fdggf

      No vitosel oli tuntikuulustelu et opettaja näytti taululta kuvia ja sai viittaa jos ties mut kaikkien piti vastaa ainaki kerran no minä(tyhmänä) huusin täysii organo ku kukaan ei ollu tienny sitä kaikki kattoo mua niinku wtf hiljaa myös opettaja minuutin päästä se istuu sen tuoliin ja sanoo"Matti se oli täysin oikein)(nimi muutettu"

      varmaan se järkytty ku keskiarvoki oli siin 6,8 :D

    • yrmeli3

      Matikan kokeessa 9lk niin vastaukseks Syntax Error, koska laskin teki tepposet.

    • tiiänetteiolluhauska

      okei tää ei oo mistää kokeesta mut meijän vanhal opel oli aina tapaan sanoo 'MUR' jos se oli just ragennu jne (ihan huvinvuoks sano aina ton) ni sit kerranku se sano sen ja koko luokka hiljeni ni mä viisaana vaa "GRR" ja sit kokoluokkarepes :d

      • MOROOO123

        Mikä ope teil oli jos saan kysyy meinaa mun ope sanoo aina vihasena murr!! sen nimi kirjaimet P.K


      • Anonyymi
        MOROOO123 kirjoitti:

        Mikä ope teil oli jos saan kysyy meinaa mun ope sanoo aina vihasena murr!! sen nimi kirjaimet P.K

        Pennonen kroisos


    • tfhjtyuhy7t

      Vetävä otsikko muuten: Koe vastaukset yhdessä ketjussa.

      Enkunkokeessa joskus kirjotin olohuone: mushroom - eiks se joku huone oo
      Tionen oli jotain naimen kiljui: Woman creamed - siis kermasi
      Niin köksässä piti kirjottaa tyydyttymättömät rasvahapot: niin vetäsin jotain: itsetyydyttyvät rasvahapot

    • hahhi

      yks mun luokal oleva poika sanoi fysiikkakemian tunnilla hauskasti kun puhuttiin happamasta ja emäksisestä ja hänen piti sanoa emäksinen mutta sanoikin EMÄTIN :D

    • jm97

      en ole ite vastannu näin mutta jossain muussa koulussa oli ollut biologian koe ja oli ollut kysymyksenä että kerro saukosta. vastaus oli ollut että: saukko on pitkä purtilo joka elää norjan neuvostoliitossa.

    • bike to horse

      Englannin SANAkokeessa piti jokin aika sitten selittää englanniksi "pyöräillä", eikä saanut käyttää sanaa "bike". Eräs luokkalaiseni kirjoitti: "bike to horse" eli "pyörä hevoseen" jos joku ei sattunut tietämään... Ei saanut käyttää sanaa bike ja hän kirjoitti bike to horse. Saa ilmeisesti joulutodistukseen seiskan, en voi uskoa sitä.

      • knowitall.

        itseasiassa bike to horse ei ole pyörä hevoseen. Pyörä hevoseen= bike INto horse.
        Bike to horse on sen sijaan pyörä hevoselle.


    • vesilasii

      Kun olin 5. luokalla, mun yks kaveri oli vastannu hauskasti yhteen kysymykseen kemian kokeessa.
      Kysymys oli: Miten saa selville liuoksen happamuuden?
      Kaverini oli vastannut: Kun laittaa sitruunan vesilasiin niin se on kevyempää kuin jää.
      Oikea vastaus oli kuitenkin että sen voi mitata pH paperilla.

      Opettaja pyysi kokeitten palautuksen jälkeen kaveriani lukemaan sen kovaan ääneen koko luokan kuullen ja aika moni repesi! :DD

    • thö

      Kaveri vastas ussankokeen kysymykseen "kuka on katolisen kirkon johtaja": Kleopatra :DDDDDDDD

    • pari päiväähän siinä

      Kamuni (joka ei ole kovin hyvä matikassa) vastaus kokeessa:

      Jos Pinja hiihtää 6,63 km ja sen jälkeen luistelee 16,3 % matkasta, kuinka monta kilometriä hän luistelee?

      =1791 km

    • blondi123456

      Itse en tahallani ole mihinkään kysymykseen väärin vastannut mutta silti oon tullut tälläsiä tyhmiä vastauksia laittaneeksi;
      Esim. terveystiedon kokeessa kysyttiin että mitä kuuluu 'kolmeen k'hon'
      minäpä viisaana sitte siihen laitoin että kylmyys,kiristys ja kiltteys(ettei sille vaa tuu enää pahempi mieli).
      Historian kokeessa piti selittää sana giljotiini ja mä en sitä sit muistanu ni päätin sitte vaa päätellä nimen perusteella ja meni kyllä aika metsään kun laitoin siihen että ; en tiedä, mutta se kuulostaa ihan joltain linnulta.
      monta muutakin tollasta on kyllä mun kokeissa näkyny mutta nää tuli nyt ekana mieleen. Kaveri taas vastasi kysymykseen jossa piti kertoa mitkä yhteyttää;että ihmiset

      • Öö...

        Joskus 5 lk syksyllä maantiedon kokeessa piti nimetä meret... No meiän "järkevä" luokkalainen laitto Jäämeren kohalle Peppumeri... :'D


    • camilla/camomilla

      No yks meiän luokkalainen aatteli matikan kokeessa, että: voi paska ja miten ollakkaan kirjoitti myös kokeeseen suurilla kirjaimilla: VOI PASKA! Tää toinen ei oo mikkää koevastaus, mutta kerran yks meiän luokkalainen ei ollu tehny matikan läksyjä (opettaja aina katto, et onko kaikki tehny ne) ja se heppu näytti ihan leikillään jotain ussan vihkoo ja opettajalle meni niin täydestä! Eipä ne kyl kovin hauskoi ollu...

    • hölömöö...

      en n y tiiä ei tää nii hauska juttu oo mut tulepaahan laitettuu:

      hissan kokeessa: kysymys kuului, että mikä oli suomalasten talvisodassa käyttämä motti taktiikka? ainut asia mitä muistin oli jotai hiihtämisee littyvää (vai oliko ees sinne päin) mut kumminki ni fiksuna tyyppinä kirjotin et: Miehet hiihti tietä pitkin. :)

      ps. nyt kyl tiiän mikä se motti taktiikka on

    • tämmönen vaa

      Mun piti kirjottaa joskus kolmosel ussan kokees Jeesuksen ylösnousemuksesta, ni kirjoitin ''Jeesus nousi ylös''

    • Transu(ko?)

      5lk ihmisen biologian kokeessa kysyttiin murrosiän merkkejä tytöillä ja pojilla. Eräs meidän luokkalainen kirjoitti paperiin: "Miehillä vagina kasvaa."

    • seoksen

      Kaveri kirjoitti kemian testiin: suolavesi on veden ja suolan homoliios. Hernekeitto lesboliuos.

    • kggk

      Fysiikan valo-opin kokeessa oli kysymys että ; mitä tapahtuu kun
      A) valo kohtaa koveran peilin ?
      B)valo kohtaa kuperan peilin ?

      järkevästi vastasin ; molemmista se heijastuu takas ;)

    • voihuoh

      laitoin, että 4(x-2)(2x-3) = (4x-2)(2x-3)
      säälittävää...

    • Tunarin kaveri

      no joo en tiiä onko tää kovin hauska mut sillon nauratti hirveesti elikkäs siis: piti enkuntehtävässä sanoo et miksei oo tehny jotakin kesäomalla niin kaverilta kysyttiin: Had you take photos you summer (en tiiä menikö oikein) niin kaveri vastas no (ei) sit kun ope kysy miks se sano: I'am pussy (piti sanoo busy) repesin aivan totaalisesti :D

    • san4

      Haluan tiedä mikä tulee kokeisen fysikkan 7 lk

    • sara11

      Plz voisitko joku kerto fysikka 7 ik ensimmainen koen vastaus?

    • tumppus

      Kerran 4lk:n enkunkokeessa piti kirjottaa että mikä on lapaset enkuks ja sit ku en tietenkää ollu harjotellu sitä asiaa nii kirjotin että: tumppus ja siit kaverit naljailee vieläki :D

    • kirjan unohtanut

      onko jollaki vastauksia 6lk uskonnon kokeeseen?

    • ...?

      yhteiskuntaopissa kysymys kuului näin: MItä eroa on avoliitolla ja avioliitolla?
      kaverini vastaus: avoliitossa rakastetaan toista ja avioliitossa toinen istuu sohvalla ja toinen käy kuntosalilla

    • Historiaaa...aa

      Historiassa 7 luokalla kokeessa pyydettiin kertomaan elämädtä maalla joskus 1800 luvulla niin kirjoitin itse näin

      NE JOTKA ELÄVÄT TOISTEN KUSTANNUKSELLA OVAT LUTEITA.
      Oikeasti ne olivat loisia.
      Sain pienen hymynaaman ja aaltoilevan alleviivauksen kyseisen sanan alle.
      =))

      • jokuvaaasdc

        ei vitsi mä repesin :D


    • Timon the mangusti

      Fysiikan kokeessa 5:lk hyödyntäen jellona kuningasta: Mikä on tähti? No, mie kirjotin: Tulikärpäsiä jotka on kiinni siinä hemmetin kankaassa. Olisi pitäny kirjottaa: Palavia kaasupalloja miljoonien kilsojen päässä. XD Se kohtaus vaan iski silloin mieleen, kyllä miun ajatuksessa oli se Bumban repla, mutta Timonin repliikki tuli sinne ihan itsessään, huomasin vasta saatuani koepaperin takaisin.Selitin opettajalle tilanteen jälkeenpäin, onneksi opettaja oli huumorillista tyyppiä. Sain sentään :n kysymykseen vaikken vastanutkaan oikein. :D

    • qweadf

      ''mitkä nukkuvat talviunta'' - muumit

      • Metalismygod

        Muumit :3 Kiitos päivän piristyksestä.


    • giu9gigp

      Sano kolme alkuaineen olomuotoa:- Pisu, Pökäle ja Pörays!


      (Hyvä 3:n P:n muistisääntö) :)

      • tosi hauska

        Hahahahaa repesin tolle! XD


    • yolo swag

      Noo kerran oli kokeessa joskus nelosella, tällasia. Yks meidän luokkalainen ei ollut lukenut yhtään joten...
      "Miten ruska syntyy? -Siis, se ei synny. Taisiis se tulee jos puristaa lehtiä kylmällä vihreä valuu pois. Tai en tiiä... Se on monimutkaisin asia luonnossa, se luki ja tuota. Nii, tietenki, ei tarvi puristaa, se valuu muutenki! Tilalle jää lajista riippuen joko punaista, ruskeaa tai keltaista. Mustikanvarvuissa kai sinistä."

    • rgrgrg

      8lk hissankoe: Kuka oli Grigori Rasputin? vastaus: hän oli se ryyppäävä tyyppi

    • Pilkun viilaajat!

      Sain miinuksen historian kokeesta, kun kirjoitin ryssä. opettaja kirjoitti vastauksen viereen tuomoista ilmaisua ei enään käytetä. No saatana venäläiset ei mahtunut vastaus tilaan ja päätin lyhentää! :( Olisin saanut 9 miinuksen, jos en olis saanut miinus pistettä.

    • sinilintu

      Enkun kokeessa piti kirjoittaa lause, missä oli jtn. kriteereitä, joita en juuri nyt muista, niin tarkoituksena oli minulla kirjoittaa: Where is the dog?
      Ja kirjoitin vahingossa: Whore is the dog? Kaikki varaan ymmärtää mitä tuo tarkoittaa. Opettaja huomautti jtn. että asiallisempia lauseita ensi kerralla, ja en voinu muuta kuin naama punaisena nolostella...

    • Isosisko=)

      Joskus veljellä oli ympäristö/luonnontieteen koe ja kysymys oli: Mitä tarkoittaa sää?
      Hän vastasi: Sää on ennuste ja sitä seurataan koko ajan.

    • 1+14

      Mitä olivat mainilan laukaukset?

      -Mainilan laukausilla tarkoitetaan sitä kun Stalin ampui Hitlerin

      ... :D

    • Hissankokeessa yläasteellä oli tehtävä mis oli vastauksii valmiina, ja niihin piti keksiä kysymys. Yhessä kohassa oli annettu vuosiluku, olkoon vaikka 1957. Kirjotin siihen: Mikä tulee 1956 jälkeen?

      Ja opettaja antoi siitä pisteen :D

      Toinen oli fysiikankokeen tehtävä. Oli kalteva taso ja kaksi suorakulmaista pitkulaista palikkaa siinä tasolla. Palikka A oli pystyssä ja B kyljellään.

      Kysymyset olivat: a) Kumpi paikoista kaatuu? -Ja mä idiootti katoin et vitsi mikä lälly tehtävä ja laitoin B :'DD Sit sen toisen kohan mis kysyttiin selitystä kaatumiselle osasin täydellisesti. Kokeest tuli 9 ½, toivottavasti ope aatteli et laitoin sen B:n piruuttani ku kyseli niin tyhmii, et mul ois ollu ihan sama vaiks meniki 2 pistet sen takii :D

    • fnfnfn

      Ala-asteella hissassa oli tehtävä "selitä ristiretket" ja joku poika oli vastannut: "Ristiretkillä mentiin ristiin rastiin" :D

      Mutta en muista omia vastauksiani enää :(

      - fnfn

    • Tietäjä :D

      Uskonnon kokeessa:
      Selitä uskovaisten kaste.
      Vastasin: Kaste uskovaisille
      Sain pisteen \^.^/
      Ja 5- kokeesta sen ansiosta :)

    • Jaahas,

      Laitoin perunan maahan ja tapoin sen haulikolla, koska se halusi tappaa koko maailman .

    • ....................

      Joskus 2 luokalla kun kysyttiin B/G:n kokeessa:
      Mikä eläin nukkuu talviunta?
      Vastasin siihen hienosti että muumit, kun niitä tuli ajateltua heti ensimmäisenä eikä mieleeni mitään muuta sattunut pälkähtämään :)

      Toinen juttu tapahtu yhdelle meidän luokkalaiselle (joskus 8 lk) oli se kun joku kirjotti 'kana' johonkin hissan kysymykseen nii se sai pisteen siitä :)

    • Opekirepes

      Kaveri sano kerran ruotsin suullisessa kyselyssä miten koira taivutetaan.
      " en dog. EIKU ANTEEKS! ett dog, doggit, deghar, dekkit" :D

    • Twat

      Kaveri laitto historian esseeseen talvisodasta--sotalentokoneet piirittivät suomen

    • kurpizza_

      XD Ei hitsit. Nauroin.

      Omia:
      Mainitse jokin hyönteinen, jolla on täydellinen muodonvaihos? (Suttuisella käsialalla) -hytynen

      Vuonna 1848 Marx ja Engels julkaisivat.... Laitoin "Kirjan." Ope laittoi hymiön ja kirjoitti viereen "Kommunistinen manifesti". Muistan sen lopun ikääni.

      Ja joskus kolmosella olin englannin kokeessa yhdistänyt undulaatin kuvan ja sanan "badminton".

      Muiden vastauksia ja sekoiluja:
      Missä maassa Italia on?
      Mikä on Hitlerin sukunimi?

      Miten on mahdollista että lapset jossain muualla voivat leikkiä, kun Suomessa pitää mennä jo nukkumaan? (En muista kysymystä tarkasti)
      Joku oli vastannut: En minä tiedä, vaikka piilosta ja hippaa.

      Missä muodossa happi on huoneenlämmössä? (Tämä ei ollut kokeessa)
      Vastaus: En minä tiedä. Kiinteä?

    • lillukka3

      ei mulla oo mitään hauskoja!

    • Ei voi olla

      Uskonnon kokeessa oli kysymys ketkä hoitivat/ auttoivat köyhiä ja sairaita Mun kaveri oli vastannut,että diktaattorit:D

      Vastaus oli:diakonit ja diktaattori oli esimerkiksi hitler LOL.

      Kaveri sano et ne sekoittuivat kun ne kirjoitetaan melkein samalla lailla xD sitte se älys Että: VOI *****

      Opettaja Luki Ne vielä ääneen ja se nimi näky takana niin noloa ja Paljon naurua:D

      • Epistäsanonmä

        Aika hyvä :)

        Meillä oli ollu semmone aineenkirjotusjuttu viimevuonna jossa ope vaa näytti yhtä tuolia ja sano: kirjottakaa miksi tämä tuoli ei ole olemassa. Yks meiän luokkalaine tyttö oli kirjottanu et "mikä tuoli?" Ja saanu täydet pisteet >:)


    • me hiket xD

      1.selitä kuka sanoi : se pyörii sittenkin kaverin vastaus se joku vinssi xD
      3. (5-5) (5 5) = kaverini öö.. sulut xD
      4.kumpi on yhdys sana : B-rappu vai crappu = meijän luokkalainen poika yhdyntä rappu sil meni vähän sanat sekasin se sekotti yhdys sanan ja rapun O_O
      5.vähän aikaa sitte viime viikolla oli musiikin teoriaa ja ope kysy et mitä tarkottaa ku on nuotti avain ja 2x ## =eka hästäcei toinen vastaus eiks joku et pitää painaa niit mustii soittimii xD ja mä muu luokka vaa naurettii
      6. Ussan kokees piti jatkaa rukousta ni mä tyhmänä äläkä sada meitä kiusaamiseen joskus 3 :,,,,D

    • I'm with stupid...

      Viime vuonna kotsan kokeessa oli kysymys 'mistä tunnistaa tuoreen kalan?' Ja kaverini oli kirjoittanut vastaukseksi "tuore kala ei ui"

    • sara_anniina

      Tää ei oo mun koe vastaus mut: Kerran yks poika kirjoitti englannin kokeeseen ''Sara is ugly''= sara on ruma ( ja sara on mun nimi joten xD) ja se poika muuten oli mun veli...

    • lolli

      Ja kun pojilla on aina hauskaa kun on nää Ruotsalaiset numerot. Etenkin 6, eli sex.
      ne keksi lauseen: Åtta, sju, sex (sanokaa ruotsiks ja ilman ylimääräisiä välejä)

    • Auttakaa!

      Mikä toisessa biologian kokeessa tulee oon 5lk niin kertokaa mull pliis! menkää [email protected] ja kommatkaa ;D , Kiitosa!!

      • täältä vastauksii!

    • cciryy

      no tää ei o mikää koevastaus mut muistan ku kirjoitettii tarinoita ykkösellä, ja ku sain omani valmiiks, annoin sen opelle. Open silmät suureni lautasen kokoisiksi. Ihmettelin ja sit se kysy et mitä ihmettä ja näytti yhtä lausetta joka kuului tähän tyyliin "...ja sitten pahat pojat tulivat nurkasta ja raiskasivat opettajan seinään" ...Ja tarkoitushan oli kirjoittaa - paiskasivat - ... Njoo ... :D

      Ai nii ja tää joskus pienenä:

      Mikä on kaukoputki ? - "Putki millä katsellaan Kauko-nimisiä poikia :)"

      • jokugsfhkl

        Mä niin naurojn XD


    • mie02

      Viidennen luokan biologian kokeessa kysyttiin:"Mikä on kaikelle elolliselle elintärkeä KAASU". Viisas kaverini vastasi siihen vesi

      • ksnsnsm

        Hissan kokeessa oli käsitteenä brahman niin viivasin sen yli ja kirjoitin siihem batman Ja piirsin siihen batmanin, sain viestin 'hieno piirrustus mutta tästä ei nyt plussaa tuletule:):D'
        Kemian kokeessa oli joku tosi outo kaavatehtävä jota en ymmärtänyt lainkaan niin päädyin kirjoitat 'Vitut tämmöstä rristiinrunkkausta kukaan ymmärrä'ymmärrä' tuli huomautus
        Toisessa kokeessa piti kirjoittaa muurahaishaposta..kirjoitin että sitä tulee muurahaisten perseestä. Oli kuulemma epäasiallinen. Ei nyt muita tule mieleen


      • ksnsnsm
        ksnsnsm kirjoitti:

        Hissan kokeessa oli käsitteenä brahman niin viivasin sen yli ja kirjoitin siihem batman Ja piirsin siihen batmanin, sain viestin 'hieno piirrustus mutta tästä ei nyt plussaa tuletule:):D'
        Kemian kokeessa oli joku tosi outo kaavatehtävä jota en ymmärtänyt lainkaan niin päädyin kirjoitat 'Vitut tämmöstä rristiinrunkkausta kukaan ymmärrä'ymmärrä' tuli huomautus
        Toisessa kokeessa piti kirjoittaa muurahaishaposta..kirjoitin että sitä tulee muurahaisten perseestä. Oli kuulemma epäasiallinen. Ei nyt muita tule mieleen

        Ainiin ja kaverini ei ruotsin kokeen ristikossa tiennyt mikä on jänis ruotsiksi ja kirjoiti siihen 'rabbi'.no se oli viiden kirjaimen sana ja englanniksihan se on rabbit


      • no olipa hauska
        ksnsnsm kirjoitti:

        Ainiin ja kaverini ei ruotsin kokeen ristikossa tiennyt mikä on jänis ruotsiksi ja kirjoiti siihen 'rabbi'.no se oli viiden kirjaimen sana ja englanniksihan se on rabbit

        Kerran kamu laitto sellaseen äikän juttuun jossa opettaja luki sellasen tarinan ja piti kirjottaa se, mitä se ope sanoo ( 2 lk) se ope sano kaikki pisteet ja pilkutkin. (Keksin tän tarinan nyt ite ku en muista sitä) Herra ja Rouva Harakka olivat muuttaneet uuteen pesään. Nii kaveri kirjotti: Herra ja Rouva Harakka olivat muuttaneet uuteen pesään piste tai esim. Minä olen Liisa pilkku ja on 11 vuotias


    • Leipurikondiittori2018

      Kerran yhellä sytty uuni tuleen köksässä, kun oltiin tekemässä keksejä.

    • 7-tuli

      Fysiikan kokeessa piti selittää miten prismasta tulee noi värit tai jtn. Vastasin että taikuus on olemassa

    • vastauksii

      Bilsan kokeessa: "mihin sienimyrkytysten vaarallisuus perustuu" vastasin "myrkkyyn" ja sain pisteen XD
      sit joskus vitosella emkun kokeessa suomensin sanan "sick"-"ryppyinen" xD muita ei nyt tuu mieleen

    • SlimGoneShady

      Uskonno kokees joskus luakkalaine laitto ku kysyttii et mitä o monoteismi? Ni se vastas että uskomista jeesuksen pyhiin monoihi XDD

    • Sussas

      Meil oli jodkus vitosluokal hissankoe ja siel oli kuva jostai esihistoriallisest aseest, laitoin siihe kajaali

    • Kivakurssi

      FF01 koe tehtävä 5

      Miksi jotain on blaablaa...?

      Vastaus: Miksi ei

      6/6p

    • Vinossa

      Historian koe, 7. luokka: Nimeä Karl Marxin ajattelun mukaiset vaiheet ennen kommunismia kuvien avulla, ja selitä, mitä niissä tapahtuu.
      Vastasin kurjistumiseen, että "Kurjat, köyhät ihmiset kävelevät vinossa." (Kuvassa oli vinossa käveleviä ryysyläisiä.) JA SAIN SIITÄ PISTEEN. Olisi pitänyt kokeilla samaa lukion kokeessa samasta aiheesta...

    • Luokan_paras_oppilas

      Minulla menee vähän liiankin hyvin kokeissa ;) Suunnilleen jokaisesta kokeesta tulee kympillä alkava.. olen todella tyytyväinen koska saan 10euroa per kympillä alkava.

      Nyt tulee fail: Ärsyttävää kun tulee matikan kokeessa huolimattomuusvirhe..
      Mutta viime matikan kokeessa oli semmoinen juttu että lasku oli laskettu ruudukoissa oikein mutta tulos oli väärä. Olin kopioinu väärän jutskan D:

      PS: Olen 5B-luokalla

    • 244454

      Englannin kuullun ymmärtämisessä siinä piti vastata jonkun henkilön kysymyksiin, ja vastasin kaikkeen "I don't know" :DDDD

    • InFiresMan

      Oli ylä-asteella terveystiedon koe niistä kaikkien rakastamista kikkeleistä ja pimpeistä (kuuletteko kolmasluokkalaisten naurun kaukaisuudessa) hih hih. Kuitenkin kun kokeet saatin takas ja kaikki vertaili arvosanoja, huomattiin pienoinen juttu kaverin kokeessa. Oli semmonen yhdistely tehtävä, jossa piti yhdistää samaa tarkoittavat asiat ja se oli yhdistänyt siittimen ja siitiön. Sitä ei helpolla unohettu vaan kaikki muistutteli sitä kaveria siitä että siittiöt on pieniä uiskentelevia peniksiä xD

    • vaijniin

      Kaveri laittoi kokeeseen:
      "Jeesus istuu Jumalan oikean puolen vasemalla"

    • Minäetsinäsiisminä

      Oli 4 lk:n yllinkoe ja piti vastata kalojen uimarakko laitoin sappirakko😂


      Tätä hävettiin

    • Vajacki

      Laskin kerran fysiikan kokeessa väärin että skootteri lähtee liikennevaloista 600 km/h ja hevonen ravaa 200m/s :'D

    • Aploordit

      Äikän kokees ku piti kirjottaa "aploodit" nii mä kirjotin vahingos "aploordit".

      • Aploordit

        Korjaan, siis oikeasti olisi pitänyt kirjoittaa aplodit, ei siis aploodit, nii mä kirjotin aploordit


    • oonpahauska

      seiskan terveystiedon kokeessa selitä sanat: siittiö= "miehen pippelissä asustaa pieniä vauvoja" juu.. koska onhan ne niitä vauvab alkuja eiks je?

      alakoulun ussan kokeessa uskontunnustus: "...pihisi pyhästä hengestä... ...ja istuu isän oikealla polvella..."
      joo en tiiä miten selvisin rippikoulusta:D

      tämä ei nyt ole kokeesta, mutta ykkösellä yllin kotitehtävä: seuraa lintujen toimintaa (yms. en muista tarkkaa tehtävää), raportoi.
      reippaana tyttönä katsoin ikkunasta ulos ja raportoin: "katsoin ulos ikkunasta. en nähnyt yhtään lintua." Äiti kyllä yritti ehdottaa jospa menisin ihan ulos saakka katsomaan lintuja mutta kotitehtävä oli jo valmis:D

    • Hupsm

      No kerran oli semmonen tunnistus tehtävä kokeessa. Olin sillon ehkä 6 lk? Ja sitte kaverini Ritva kirjoitti että se on mäyrä. Mä viisaana ihmisenä en tunnistanu sitä ja sitten kirjoitin itsekkin mäyrä
      Ja se tunne kun se meni väärin😂

    • Paskoasaarauhassa

      Olin kirjoittamassa meidän opettajille läksijäis laulua ku mentiin seiskalle.. Mä kirjotin sen paperille että "Paskoa saa rauhassa. . "vaikka tarkotua oli "laskea saa rauhassa" ja sit ku koko luokka laulo ajatuksissaan niin miten mä kirjoitin ni oli kyl aika noloa. Sit jouduttiin jälkkäm vaikka se oli mun ja mun kamun inside läppä ja sitte kirjotim sen vahingossa siihen😂

    • Eeppistä

      Oli 6lk historian koe ja kysymyksessä kysyttiin miten kaikki alko ja laitoin vahingossa alku räsähdyksessä D:

    • Ykstaukki

      Meillä oli 7. luokan uskonnon kokeessa jotain ihme juttuja mitkä kuulosti erittäin oudoilta ja mä vaan aattelin että jospa ne ois jotain ammatteja... Ei ne ollu oli pyhiä kirjoja...

    • Jennasillanpää

      viime vuoden biologian kokeessa kysyttiin "miten lapsi tulee maailmaan" vastassin haikara tuo kotiin :D oon nyt 6 luokalla

    • Ilipo

      Kaverini oli kirjoittanut kemian kokeesen kun kysyttiin mikä on hapansade niin hän vastasi "Taivaalta sataa sitruunamehua" ;D

    • 7lktybä

      Yks kaveri biologian kokeessa teki pikku mokan... Oli kuvia linnuista ja ne piti nimetä. Sitten kun oli kuva teerestä niin se kirjoitti
      "Riikinkukko"

    • Melsfan

      No tää ei oo koevastaus, mut pidettiin joidenkin kanssa joskus 5lk esitelmä yhest maasta, niin joku meistä sano sillai "Siel on kuivaa ja sataa paljon"

    • Tuntematonkalju

      Siis ku helpostihan tulee näitä että kirjoita ankka tai istu englanniksi niin kirjoittaa fuck ja shit koska niitä kuulee paljon enemmän.

    • Lumihepo

      Joskus 3 lk oli ussan koe, jossa piti kertoa häistä. No mä fiksuna tyttönä kirjotan: "Morsiaan kukkakimppua pitelee vihkimisen ajan kaaso ja jos mies pyörtyy niin batman ottaa siitä kopin..." :D

      En tiiä mistä olin keksinyt tuon pyörtymisen ja batman oli tarkoitus kirjoitta bestman :D

    • philistean

      Ei kovin hauska, mutta kuitenkin. Lukion äikkä 5: Tunnista teos ja kirjailija katkelman perusteella. Teoksen tunnistin helposti, mutta kirjailijasta minulla ei ollut hajuakaan. Siispä laitoin Jean-Jacques Rousseaun (väärin kirjoitettuna) - https://fi.wikipedia.org/wiki/Jean-Jacques_Rousseau - hän EI ollut satiirikirjailija. Mutta ainakin vuosisata meni oikein.

    • leipäpiirakka

      kerran 7lk kotitaloustunnilla laitoin iha vitusti liikaa jauhoja piirakkapohjaan, pohjasta tuli käytännössä leipätaikina joka tursus ulos siitä vuoasta, oli silti hyvää (vaikka vähän kuivaa) :D

      • Anonyymi

        Mulle kävi ihan sama juttu kerran kun piti tehdä leipää. Ohjeessa luki ihan selvästi että laita 4dl vehnäjauhoja tai sämpyläjauhoja (tms). Laiton sitten ihan vahingossa 4dl kumpiakin jauhoja.

        Sitten mulla vaan kesti sen taikinoinnin kanssa kun tuntui että hommasta ei tule yhtään mitään ja pyysin maikan apuun.

        Maikka siinä samalla ihmetteli jun taikina on niin kuivaa, ja kysyi että kuinka paljon niitä jauhoja oikein laitoin, niin vastasin että 4 4 dl kun ohjeessa näin oli.

        Maikka korjasi että ei kun se oli 4dl TAI 4dl, eli 4 4...

        Sitten maikka vaan otti rennosti sanoi että nyt tuleekin sitten tuplataikina ja pitää laittaa lisää muita aineita samassa suhteessa.

        Sitten käänneettin useampikin uuni päälle ja väännettiin ryhmässä sämpylöitä.

        Ei enää tarvinnut enää kenenkään tehdä leipää kun pakastin oli täynnä...


    • meillä oli semmonen tehtävä matematiikan kokeessa ala-asteella, missä kysyttiin sanottiin,että nyt on tiistai, mikä viikonpäivä on 73 päivän päästä. Ystäväni laski jokaisen päivän ja sai vastauksen väärin,vaikka tehtävä oli niin yksinkertainen,mutta hän oli ajatellut sen paljon laajemmin, väärällä tavalla

    • sfjls

      Meidän koulussa yksi poika vastasi 7lk uskonnon kokeen kysymykseen ''selitä mitä tarkoittaa pyhiin vaellus'' ''vaelletaan pyhiin''

    • Evak

      Hmm... Historian kokeessa kysyttiin joskus, että mistä tulee AngloAmerikan nimi. Vastasin, että en tiedä, mutta kabybara on maailman isoin jyrsijä eli vesisika

    • Holocaust69

      Kirjoitin historian kokeesen kun kysymys oli että mitä papit vaivat tehdä kirjoitin että ne saa naida kun luulin että se tarkottaa kosia

    • ihminen666

      piti kirjoitta sanakokeeseen deer niinkuin peura mutta kirjoitin beer

    • Anonyymi

      Tulin tänne kyl etsimään 7lk kemian kpl 7-11 vastauksii

    • Anonyymi

      normaali juttu jag heter: homo peter

    • Anonyymi

      Ei mun mut oon kuullu tälläisia vastauksia: "Mitä tarkoittaa H2O?"
      "Se on se homppelijärjestö" (Oli luullu et siinä luki hlbt :D)
      "Miten sanotaan 'Minä ostan ruokaa?' ruotsikisi?"
      "Jag heter food"
      Tää ei ees oo kysymys, mutta ehkä parhaiten on jääny mieleen saksankokeessa se ku ope oli laittanut että onko väite totta (T) vai tarua (T)? ja minä fiksuna tyttönä sitten huomautan opelle ja se muuttaa tehtävän muotoon onkko väite oikein (O) väi väärin (V). Ope saatto myös laittaa ne saksaksi tai jotain, mutta kumminkin lopputulos oli se että saksanryhmä suuttu mulle :D

    • Anonyymi

      Jossain kokeessa tehtävänanto oli "Mieti asiaa x." Mietin mielessäni ja totesin vastaukseen "Mietin." Sain 0 pistettä siitä tehtävästä, vaikka edelleen mielestäni täytin tehtävänannon. :D

    • Anonyymi

      En tajunnut miten katsotaan vastaukset,mutta tämä on kuitenkin yritys😁

    • Anonyymi

      Meillä oli tietotekniikan ole. Olin väsynyt jo kaikesta kirjottamisesta, ja viimeinen kysymys oli 'Explain the windows shell'.

      En ymmärtänyt kysymystä, joten viittasin ja kysyin opettajalta tarkennusta.

      Sitten vain vastasin: It's a 'container' which contains funny pictures you can drag, drop and pop.

      Nolla pistettä tuli siitä vaikka vastaus kyllä ihan oiken oli...

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Meillä kysyttiin matikassa että monta % ihminen on humalassa jos se puhaltaa 2 promillea no vastasin siihen että 2000%

      • Anonyymi

        Mun luokkalainen laitto, että rakkauden kaksoiskäsky on rakastakaa toisianne myötä- ja vastamäessä


    • Anonyymi

      myöhään oon, mutta kerran historian tunnilla puhuttiin hitleristä, niin kaveri päätti kysyä "miten sinne hitler jugendii pääsee?" ja vierestä huudettiin, että haluaa olla natsi, ja toisesta päästä luokkaa oppilas sanoi opettajalle, että haluaa isona olla huora.

    • Anonyymi

      Mun piti kirjottaa paahto leipä pala enkuks ja mulha ei ollu mitään hajuu nii laitoin pokkana slide of bread ja yhäki nauran tälle

    • Anonyymi

      KAKKAAA

    • Anonyymi

      Moi mun nimi on nooooooooooooooooø Bibel

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe